AK Parti Ferizli'de muamma..!

Necdet Başoğlu

Necdet Başoğlu
AKP İlçe Teşkilatı seçimleri planlandığı gibi devam ediyor.. Hafta sonu yani 07 Ocak Cumartesi günü Ferizli'de İlçe Başkanlığı seçimi yapılacak..

Kimilerine göre..

Ferizli'de infial yaratılmak isteniyor..
Ferizli'de yangın var..
Ferizli'de kaos var..
Ama kimin umurunda..?
Yangından mal kaçırırcasına..

Mevcut aday Cemil Sağlam'a
"Kardeşim sen neden aday oluyorsun tekrar" diyen bile yok..
Koordinatör Milletvekili Zeki Aygün' ün danışmanı ile görüşen adaylardan biri..

"Ferizli'de kaos var.. Ferizli'de mevcut aday dışında adaylar var" dediğinde..

Danışman..
"Eğer birden fazla aday varsa, ya Ankara'ya adaylar çağırılır görüşülür, ya da kongre tehir edilir" dedi..
Peki buna rağmen kongreye 4 gün kala..
Neden bir şeyler yapılmıyor..
Merak konusu..

Hiçbir ilçe kongresinde çift liste ile seçime gidilmesine müsaade edilmezken,
Ferizli'de birkaç aday çıkılırsa ne olacak..?

İllaki orta yol bulunacak ama nasıl..

Şimdi merak ediyorum..
İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Muhammet Gündoğdu,
AK Parti'nin Ferizli de hatırı sayılır kişilerden Nurettin Koç
partinin müdavimlerinden Ertan Cimbat ve Fazilet Partisi Eski İlçe Başkanı Osman Bostan aday olacağını söyleyenler..

Bunların dışında zaten mevcutlu olan ilçe Başkanı
Cemil Sağlam var..

Ferizli teşkilatından bir dostla konuşuyorum..

"Bunları yazın lütfen.. Ferizli'deki tüm bu adaylar Ankara genel merkeze gitsinler.. İnanın Cemil Sağlam buradan çıkamaz.. Tahsili yok. Ferizli'de hiçbir şey yapmamış yapamamış birisi, Buna kesinlikle geçit vermeyeceklerdir" dedi.

Ferizli'de teşkilatın yara almasından çekindiğini söyleyen Ak Partili

"Sayın Vekilimiz Ayhan Sefer Üstün bile buna razı olmaz. Ferizli'nin kalkınması, Ak Parti'nin şahlanması için mutlaka kaliteli ve ideal bir adaya ihtiyaç vardır. Mutlaka ve mutlaka seçimler ertelenmeli, Ya da mevcut adaylar Genel Merkez'e mülakata çağrılmalı" dedi.

Evet birileri, bu adaylara..

"Yahu size ne oluyor kardeşim.. Neden aday oluyorsunuz? Bir sıkıntı mı var demeli" diye düşünen..

Bazı partililer..
"Neden Sinanoğlu ve Gölkent Belediye başkanlarına haber veren olmuyor?"..

"Burada bir kumpas olduğu muhakkak" diyen..

Partili..
"Belediye Başkanı Ahmet Soğuk'un yanından ayrılmayan, onun Başkan olmasında önemli katkısı olan Cemil Sağlam'a vefa borcu mu ödenmek isteniyor" diyerek tepkilerini dile getiriyorlar..

Evet Ferizli'de de sıkıntı olacağı görünüyor..
AK Parti'de artık birilerinin
Bu dayatmaya
Bu çağ dışılığa son vermesinin zamanı gelmedi mi?

Ferizli'den
Arayan AK Partili..
"Mahalli seçimlerde % 30 oy alan Ak Parti.. Genel Seçimlerde % 60'ı geçmiştir.. Birileri bunu sorgulamalı" diye feryat ediyor..

Evet beyler
AK Partililer..
Ekrem Erdem'e mi söylersiniz..
Hasan Ali Çelik'e mi söylersiniz?
Ya da Ferizli ve Söğütlü Bölgesi'nden olan Ayhan Sefer Üstün'e mi söylersiniz?

Ben bilmiyorum..

Ancak bu işler patladı patlayacak gibi görünüyor..
Benden söylemesi..



Yazı Tarihi : 03 Ocak 2012 Salı
Bu yazı 1217 kere okudu
UYARI: Sitemizde yayınlanan yazarlara ait yazılar, yazarların görüşüdür ve yazarları sorumludur. Medyabar Multi Medya Haber Hizmetleri sorumlu değildir. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişiye aittir ve Medyabar Multi Medya Haber hizmetleri sorumlu değildir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu köşe yazısına yapılan yorumlar

HAH HAH HAH ÜSKÜDARA GİDERİKEN ALDIDA BİR YAĞMUR ...
kocaali @ 07.02.2012 16:42:22
tüm yorumları okudum ve vardığım fikir şu oldu,,hiçbirinizin birbirinizden farkınız yok ama hepiniz farklıymış gibi davranıyorsunuz,,hepiniz ayrı ayrı sövüyorsunuz ama hepiniz aynı şeye sövüyorsunuz,,,hepiniz leke atıyorsunuz ama hepiniz lekelisiniz,,,bana anavatan partisinin son günlerini hatırlattınız,,r.t.e sizi görse bilse duysa bu ferizli teşkilatını fesh eder,,
murat @ 30.01.2012 20:12:16
iki yorum yazan kocaali rumuzlu arkadaşım.ben senin kim olduğunu tahmin ediyorum.Ahmet ağanın arpalıklarından birine konmuşsunki görevini yapıyorsun.sen bir defa en büyük hatayı Ferizli ile kocaaliyi kıyaslayarak yapmışsın.Ferizli büyükşehirin kurucu ilçesi.merkeze 20km.sen sanıyorsunki ferizliyi yerel belediyeler büyütüyor.bak arkadaşım Ferizlide gördüğün o yatırımların çoğunu büyükşehir.birkısmınıda hükümet yapıyor.diyebilirsinki ferizli belediyesi ne yapıyor.o personel maaşını bile tam veremiyorki yatırım yapsın.oda gelen hizmetleri kendine mal edip reklamlarını yapıyor.
Ismarlama yorum @ 17.01.2012 21:21:24
göçünü alan soluğu ferizlide alıyor son yıllarda en az 7 bin kayıtlı vatandaşımız terk etti kocaaliyi hala gidiyor köylerde kimse kalmadı siyasiler ne iş yapar anlamıyorum ortaköy istimlak oluyor hiç bir ortaköylü kocaalide kalırım demiyor ya karasuya yada ferizliye gidiyor KOCAALİ BOŞALIYOR bizler kocaaliyi seviyoruz bu insanları ne yaparızda kocaalide tutarız bu şekilde giderse kocaali terk edilmiş olacak bir diğer duyumda ADLİYEDE KARASUYA GİDECEKMİŞ sedaş gitti ptt nin bazı hizmetleri karasuda yada adapazarında nereye varır bu işin sonu allah yardımcımız olsun....
kocaali @ 12.01.2012 15:48:38
YAZIK HEMDE ÇOK YAZIK YORUMLARINIZI OKUDUM KOCAALİLİ OLARAK BİR KOCAALİYE BAKTIM BİRDE FERİZLİYE İMRENDİM BEN FERİZLİYE KOCALİKİ YILLARIN İLÇESİ SON YILLARDA SON DERECE GERİ GİTMİŞ İNSANLAR TERK ETMİŞ RESMEN BOŞALMIŞ BİRDE FERİZLİYE BAKIN SON YILLARDA ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR GELİŞİYOR KEŞKE BİZİMDE AHMET SOĞUK GİBİ BİR SİYASETÇİMİZ OLSAYDI YAZIK SİZLERE ELEŞTİRENLER ÇOK YAZIK
kocaali @ 11.01.2012 09:24:36
hoppala ferizlide kaosmu başlamaış ne zaman bitmiştiki şimdimi başlamış yapmayın lütfen hiçde güleceğim yoktu he şu papağan m.ali usta yokmu alem adam valla lise yuıllarım aklıma geldi biran sen öğretmenken öğrencilerine faydan olmadı kalkmışsın siyasilere...yapmaya başlamışsın helal sana yakışır:)
sedat koru @ 07.01.2012 14:23:17
cemil kardeş bırak rol yapmayı senin görüşün vede zihniyetin hiç bir zaman değişmedi değişmezde seni en iyi ben bilirim ama bu iş senin işin değil işi ehline bırakırsan ferizli için hayırlı olur bırakmazsan eğer ahmet başkanında çabuk suyunu ısıtmış olursun demedi demeyin solculardan bu ferizliye ne zaman hayır geldiki şimdi gelsin
sedat koru @ 07.01.2012 14:21:24
bırakaın bu boş lafları ne zamandır solcu lar ak parti teşkilatını ileri götürmeye başlamşki bunlar ancak ve ancak menfaatlerini kolayan kişiler dğeilmi m.ali usta sana sesleniyorum ne yapmaya çalışıyorsun söylermisin ahmet başkanın ... bırak artık sana orda ekmek yedirmezler
sedat koru @ 07.01.2012 14:19:07
BİR DELİ BİR KUYUYA TAŞ ATMIŞ KIRK AKILLI ÇIKARAMIYOSUNUZ.. HER BİR ADAY KOLTUK SEVDASI PEŞİNDEDİR NE HALKI NE VATANDAŞI NE SİYASETİ HERKEZ PASTADAN BİR PARÇA YEMENİN PEŞİNDE HERKEZ MENFAATİNİN PEŞİNDEDİR. AFİYET OLSUN..
VATANDAŞ... @ 07.01.2012 11:31:11
Mehmet ali usta öğrenciliğinden beri solcudur.hemde Dev solcu.Cemil sağlam oda solcudur.Dsp nin ilçe başkanlığını yapmıştır.Şuanda da her ortamda ve her fırsatta solculuğu ile gurur duyduğunu söylemektedir.Belediye başkanı Ahmet SOĞUK oda "SOLCUDUR" hemde dev solcu.oda her fırsatta solcu olduğunu ifade etmektedir.Yıllardan beri Ferizlide solcu öğretmenler ile oturur kalkar.Bu yazdıklarımı Ferizlideki her vatandaş bilir.Ne yazıkki Ferizlide Ak parti bu 3 devsolcunun tekeline verilmiş.kim vermiş Ferizlili olan sayın millet vekilimiz vermiştir.Yoksa sayın vekildemi gizli solcudur acaba? sayın il başkanım Recep UNCUOĞLU Ferizlideki bu duruma Allah rızası için elkoy.Yoksa yerel seçimlerde şenlik olacak.
Ali sıcak @ 05.01.2012 00:25:22
ilkönce kim gelirse gelsin ferizlimiz için hayırlı olsun.ama il yönetiminin ferizlide delegasyonu yeniden adil birşekilde düzenlemesi lazım?muhammet gündoğdu bu iş için bana göre en ideal aday şimdiden hayırlı olsun diyorum.partimiz ferizliyi iyibir araştırırsa potansiyelinide bide adayların tabanlarına bakılırsa kimdaha uygun anlaşılır diye düşünüyorum göreceginede eminim.şimdiden bütün adaylara başarılar.
seyfettin gündoğdu @ 04.01.2012 20:21:51
AH GARDAŞLARIM AH BU AHMET SOĞUK OLDUĞU SÜRECE KİMSE BOŞUNA HEVESLENMESİN.HÜSEYİN KAŞKAŞ Kİ FERİZLİDE DEVRİM NİTELİĞİNDE İŞLER YAPTI. AHMET, BU ADAMI NE YAPIP NE EDİP KOLTUĞUNDAN ETTİRDİ VE KENDİĞİNİ O KOLTUĞA OTURTTU.GÖRÜNEN O Kİ OSMANBOŞUNA İLÇE BAŞKANLIĞINA GİRMEYİN ,Bİ NEVİ ŞEÇİMLERDE KURTLAR VADİSİ SENARYOSU İŞLİYO O SENARYOYA UYMUYOSANIZ DERİN BİR GÜÇ SİZİ ENGELLİYOR.AMA CEMİL BU SENARYOYA ÇOK İYİ AYAK UYDURDUĞU İÇİN BU GÖREVE TEKRARDAN GETİRİLİYOR.
Gerçek ferizlili @ 04.01.2012 19:04:57
Ertan, boşuna heveslenmme kardeşim senin gibilerine bu cenahta yer yok.Sen bu sisteme ayak uyduramazsın.
İsmail Özyazıcı @ 04.01.2012 18:45:43
Cemil Sağlam bildiğim kadarıyla 2 dönemdir ilçe başkanı.Onun şimdi ki hedefi çıtayı daha da yükseltip belediye başkanı olmak değil midir? İşte burda ahmet-ifobi etkeni devreye giriyor.Evet, Ahmet Soğuk partiyi ele geçirmiş durumda ve kendi hemoganyasıyla hem akp ilçe teşkilatını hemde belediyeyi yönetmeye çalışmaktadır.Malesef belediyeden çok parti yönetmeye çalışan soğuk halkın derdiyle ilgilenmekten çok kendi geleceğini şekillendirmeye çalışmakta bu da partimize zarar vermektedir.
cihangir @ 04.01.2012 18:40:13
Ferizli yönetiminasıl olurda Sinanoğlu ve Gölkent teşkilatlarını hiçe sayarak kendi menfaatleri doğrultusunda delege yazımı gerçekleştirmiştir.Bu delegeleri Sinanoğlunda yazarken ne teşkilat başkanı nede Belediye başkanı sayın Hüseyin sevinç'in haberi olmamıştır.Ey Ferizli AK Parti yönetimi sizlere soruyorum kendize yakın olan delegeler mi yazıldı yoksa gönülden AK Partiye bağlı olan vatandaşlar mı?Korkunuz neydi ki teşkilatlarla beraber hareket etmediniz oy alamamak mı?Varsın bir seçinm kaybedin unutmayın ki AK Parti kimsenin tekeli altında değildir.Bunun herkes böyle bilsin buradan sayın Milletvekillerimize ve sayın il başkanımıza sesleniyorum bu kaos hepimizindir.Buna bir son verelim birlik olalım dur diyelim saygı ve sevgilerimle
yaşar bakırtaş @ 04.01.2012 14:53:31
Necdet bey,öncelikle yazınız için teşekkür ederim.Kimsenin cesaret edipte yazamadığı bu güzel yazı ve yorumlar için...
Evet Ferizli'de AK Partinin bayramı olacağı yere bazı kişisel menvaatler için kaos ortamı yaratılmaktadır.Bu partimize zarar veriyor.Ferizli mevcut yönetimi şimdiden delege yazıp kafasına göre liste çalışması yapmaktadır.Fakat,bilmiyorlar ki Sinanoğlu ve Gölkent gerçek AK Partili insanlarla dolu Örnek verecek olursak Sinanoğlu Beldemizde genel seçimde%75 Refarandumda %70 yerel seçimlerde ise %67 oy alarak Ak Parti bayrağını onurla dalgalandırmıştır.Sayın İl başkanımız bu sebebten dolayı Beldeler arasında seçimlerde 2. olmuş Beldemizi bir plaketle onurlandırmıştır.Sayın İl başkanımız Recep uncuoğlu dahil Beldemizi
yaşar bakırtaş @ 04.01.2012 14:46:57
DEĞİŞİKLİK İYİDİR ARKADAŞLAR,FERİZLİ AK PARTİYE TAZE KAN GEREKLİ. ESKİLERLE UĞRAŞMAYI BIRAKALIM ARTIK. AK PARTİ FERİZLİNİN DİNAMİK, TAHSİLLİ GENÇLERİ NERDESİNİZ? ARTIK BİRİLERİNİN KUKLASI OLMAYALIM...
ferizlili,, @ 04.01.2012 14:24:55
Mehmet ali hoca arabayı SOLA çektirmiş... Zaten başka bişey beklemek hata olurdu... Zaten seçimde tekrar aday olamazsa gideceği yer demokratik SOL parti olan cemil başkana ancak demokratik sol parti belediye başkan adayı sahip çıkabilirdi oda isabet buyurmuş arabayı SOL a çektirmiş ne garip tesadüf değilmi...mehmet ali hoca ile cemil başkanın kanı uyuşuyor belli... Dikkat ediyorumda mevcut yönetime ancak aynı anlayış sahip çıkıyor...
HARBİYELİ @ 04.01.2012 13:01:00
kesinlikle amacımız ilkokul mezunu arkadaşları eleştirmek ve farklı görmek deyil bu asla bize yakışmaz o zaman şunu sormamız lazım peki insanlar tomlumar neden bu kadar eğitime bilme yatırım yapıyor sonuç olarak baktğımız da gerek ekonomik olarak gerek bienlerelim olara eğitim olarak mesafe kat eden ülkelerin ortak özelliği eğitimi ve bilmi kriter olarak öncelikli tuması deyilmi ama bu bir süreç bu son kullanma tarihi geçmiş ilçemizdeki sayaset anlayşının son çırpınışları artık tomluk halk her şeyi görüyor takip ediyor süpermenlere ihtiyaç yok biliyorum dicekler konuşmayın gelin siz yapın diyorlar bu sözler yapmacık sözler inandırıcı deyil toplumdan artık itibar görmüyor artık bu tip kişlere endeksli siyaset kabak tadı bile vermiyor
gündoğdu @ 04.01.2012 12:31:12
öncelikle tüm yorum yapan aran kadaşlara sevgiler saygılar hepmizin malumu günümüzde hala siyasette benim olsun küçük olsun anlayşını hala aşamadık şöyle olaya bir geniş ufukla bakabilme cesaretini liyakatini bir gösterebilsek herşey çok güzel olacak maalesef insanlar hukuku hukusuzluğa uğradğı zaman haksızlığı haksızlığı haksızlığı haksızlığa uğradğı zaman hatırlıyor sorunların temelide bu 21 yüzyılda bilim çağında hala siyasetinden medet umanlar malesef itibar grüyor ............her kelimenizde eğitimden bilimden bahsedeceksiniz iş icrata gelince nufusı 20 bini zorlayan büyük bir gelecek vadeden ferizli gibi bir ilçeye ilkokul mezunlarına bırakmak ne kadar bilimsel ne kadar mantıklı kesinle
gündoğdu @ 04.01.2012 12:18:46
ÖNCELİKLE ŞUNU BİLMEK LAZIM İNSANLARIN OLDUĞU YERDE VE BİLAKİS SEÇİMLİ HER OLAYDA İKTİDAR OLMAK,GÜÇ OLMAK VE MAKAM ELDE ETMEK GİBİ GAYRETLERİN OLMASI DOĞALDIR DAHA DOĞRUSU BİR VAKAADIR.
NİYETLERİ HALİSANEDE OLMAYABİLİR BENCE BU DURUMU ÖNCELİKLE KABUL ETMEK GEREKİR.SEÇİMLİ DÖNEMLERİN BİR ORTAK ÖZELLİĞİDE MALESEF İFTİRANIN,HAKARETİN YALANIN VE ENTRİKANIN KOL GEZDİĞİ DÖNEMLERDİR BEĞENELİM BEĞENMEYELİM BUDA BİR VAKAADIR.BURADA GENEL MERKEZ SEÇCİLERİN İŞİDE ZOR ALLAH KOLAYLIK VERSİN AMA MAZERETLERİ YOK GÖREVLERİ YUKARDA BELİRTTİĞİM ETKİLER İÇERİSİNDEN DENGELERİ GÖZETEREK EN İYİ TERCİHİ ORTAYA ÇIKARMALARI GEREKİR AMA BUNUN İÇİN ÖNYARGILARDAN ARINMAK BUNUN BÜYÜK VEBAL OLDUĞUNUN ŞUĞURUNDA OLMAK GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.SELAM VE DUA İLE
çolak54 @ 04.01.2012 11:41:08
yorumlar kısıtlı oldugu için yarım yazdım kusura bakmayın,
ferizli ilçe teşkilatı sizler nasıl olurda göz ardı ede bilirsiniz
sinanoğlu beldesinden delegeler yazılmış peki sayın yönetim beldemize gelip gezmiş veya yorumlar alınmışmı ki bu degeler yazılıyor ve garip olan ne sinanoğlu belde teşkilatının nede sayın belediye başkanımız hüseyin sevinçin haberi yok. kime göre ve neye göre delege yazılmış merak ediyorum.korkunuz neydigercek ak partililerden oy alamamak mı olsun almayın bir secimde kazanmaın unutmayın ak parti teşkilatı kimsenin tekelinde deyildir ve olmuyacaktır.bunu herkes böyle bilsin.buradan sayın ak partililere sayın millet vekillerine ve il başkanımıza sesleniyorum lüfen bu ayıpı durdurun bu ayıp hepimizin
saygılarım
yaşar bakırtaş @ 04.01.2012 11:27:31
yaşar bakırtaş @ 04.01.2012 11:20:16
yaşar bakırtaş @ 04.01.2012 11:20:16
Necdet bey öncelikle bu güzel yazınız ve yorumlarınız için teşekkür edrim kimsenin cesaret edemeyip kaleme almadığı yazınız için.
Ferizlide Ak partinin cumartesi günü düğünü olacağı yere bazı kişisel menfaatları için cenazesi olmak üzere.
ferizli yönetimi kafasına göre delege yazıp ankaraya onaylatmaya çalışıyor fakat bilmiyorlar ki sinanoğlu ve gölkent Gerçek ak partili insanlarla dolu isterseniz şöyle örnek vere bilirim sinanoğlu beldesinde %75 GENEL SEÇİMDE%70 refarandum da %67 henüz bitmedi beldeler arasında sinanoglu teşkilatı 2 olmuş ve sayın il başkanımız sayın RECEP UNCUOĞLU BU GÜZEL BELDEMİZİ bir plaketle unurlandırmıştır.ŞİMDİ soruyorum soruyorum ferizli ilçe teşkilatına il başkanımızın bile gözardı etmediği bu beldemizi----
yaşar bakırtaş @ 04.01.2012 11:19:58
Ne başkan Soğuk nede delegeler artık Cemil başkanı o mevkide görmek istemiyor. Ama bu okadar basit de değil. Başkan sayın Soğuk'un Cemil başkandan vaz geçebilmesi için daha kolay yönetebileceği bir aday bulması gerekli. Bu da şimdilik zor görünüyor. Demekki Başkan soğuk Cemil Başkanı kehren de olsa desdeklemeye devam edecek.Belde ve delegeleri karşısına alma pahasına. Oysa ferizli'yi kaza yapan Sinanoğlu ve Gölkent beldeleridir.
Genel seçimlerde AKP ye düşen oy yüzdeside bu beldelerdeki yüksek AKP potansiyelinin başarısıdır.Sayın soğuk'un değil. Beldelere karşı vurdum duymaz olan başkanın desdeklediği aday beldelerden desdek görmeyecek.Ferizli'nin 2300 dolayındaki AKP üyesinin 1200 ü Sinanoğlu'ndandır. Başkan Soğuk bunu unutabilirmi acaba?
Murat Sinanoğlu @ 04.01.2012 10:57:38
Nejdet bey öyle zannediyorumki en fazla yorum alan yazın Ferizli ile ilgili yazdığın bu yazı almıştır.Buda gösteriyorki en büyük sorun Ferizlide var.Ama bunu bir türlü ilgili ve yetkili,ler görmüyor.2014 de Sakarya il sınırı büyükşehir sınırı olacak.Şimdi düşünebiliyormusunuz 25 bin nüfuslu bir ilçenin güçlü bir iktidar partisinin hem ilçe başkanı hemde belediye başkanı İLKOKUL MEZUNU.ve bu durum AK PARTİNİN VE SAYIN BAŞBAKANIMIZIN ADAYLIK KRİTERLERİNE TAMAMEN AYKIRI.bilmem başka bir şey yazmaya gerek var mı?
Öğretmen @ 04.01.2012 10:36:33
SAYIN YAZAR ALDANIYORSUNUZ.BURDAKİ YORUMLAR SADECE 1 KİŞİ TARAFINDAN YAPILMIŞ.ODA ZATEN BELLİ KİMİN OLDUĞU.IP DEN SİZ BİLE GÖRÜP SESSİZ KALMANIZ NE TUHAF DEĞİL Mİ.SAYIN YAZAR.AMA AK PARTİYİ BÖLE HEP GÜNDEMDE TUTMAKLA SİZİ KUTLUYORUM.KENDİNE GÜVENEN BUYUR ADAY OLUR DELEGENİN KARARINA KALIR.KİMSEYE ADAY OLMA DİE Bİ BASKI YOK FERİZLİ DE.
sakaryal @ 04.01.2012 10:04:08
Bu yorumları okuyan birisi Ferizli Ak Parti İlçe Teşkilatının nasıl bir kaosla karşı karşıya olduğunu görecektir. Ferizlili birisi olarak bu duruma üzülmemek elde değil çünkü adam gibi adam olan bir başbakanımız var ona layık bir teşkilat olması gerekirken ama ne yazık ki başbakanımıza layık bir teşkilatımız yok. Hani nerde gerçek dava adamları,bu işe gönülden bağlı insanlar,menfaat gözetmeksizin bu teşkilata sahip insanlar? Malesef herkes kendi menfaateri uğruna ak partimizi kullanmakta buda benim onuruma dokunmakta. İnşallah ferizlimizde güzel bir teşkilat örneği sergileriz ve ferizlimize layık bir teşkilat yapısı oluştururuz.
Mehmet @ 04.01.2012 09:55:52
merhaba ben ferizlili bir vatandaş olarak bu aday olmak isteyen kişiler ferili icinmi ak parti icinmi aday olmak istiyorlar kendileri icinmi kim ne derse desin kendileri icin yüzde 60 oy alınırken nerelerde idi bu ak partili dostlar kahvedeevde evde idi bu teşkşilat yollarda idi köylerde idi gece gündüz calişti kazandi he şimdi diyorlarki onun ahtı vefası bunun ahtı vefası yok öyle bir şey bu dünyayı kucaklayan ak partinin vefası başkan calişti kazandirdi şimdi sira teşkilatta ak parti debunu dşkkate alması gerekir normalde ve zaten bunu yapıyor bu teşkilatın birimleri calişiyor ve bunu görüyor sonucları görüyor sonuclar ortada %60 ve cemil SAĞLAMLA devam demesi de normal bir durum tabi bubenim görüşüm
ferizlili @ 04.01.2012 09:45:42
Ferizlide adayım diyen arkadaaşlara bir tavsiyem var.Öyle kenarda köşede veya kahve köşelerinde yada kapalı kapılar arkasında içinizden adayım demeyin.Çıkın göğsünüzü gere gere adayım deyin,çalışın ve mücadelenizi verin bizde sizi delege olarak destekleyelim.Yani gerçekten aday olduğunuza biz delegeleri ve partilileri inandırın.Ama ben şahsen adayım diye ortalıkta dolaşan bazı arkadaşların Ahmet soğuk un...olduğunu düşünüyorum.
Özgür @ 04.01.2012 08:42:17
Yeni ilçe başkanı adaylarına başarılar dilerim inşallah yeni adaylardan birinin secilmesini gönülden isterim.Neden denirse çünki gecmişlerine bakıldığında yıllardır aynı saflarda olduğundan dolayı terciğimdir.Şunuda anlamıyorum?neden eski delegeleri silip yeni delege yapıyorlar.Bunu cahil bile anlar.Ak partinin oylarının ferizli,ilçesinde %30 dan %60 lara yükselmesinde ne ilçe başkanımızın ne teşkilatın ne de mevcüt başkanın bir faktörü yoktur.Kimse bundan nemalanmasın,kendine pay almasın.En büyük faktör BAŞBAKANIMIZ Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN ve Vekillerimizin üstün çalışmalarından dolayıdır.En büyük temennim özünden bir ilçe başkanı seçilmesidir.
gönülden akpartili @ 04.01.2012 02:36:20
BAKIYOMDA HERKES DERSİNE İYİ ÇALIŞMIŞ.YORUMLAR 1 ER DAKKA İLE YAZILMIŞ.NECDET BAŞOĞLU SİZDE DOLMUŞA BİNMİŞİNİZ.İYİ SEYİRLER
ferizlili @ 03.01.2012 23:10:38
yorum yapan arkadaşların hepsinin yorumunu okudum.yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum ve Ferizli adına seviniyorum.zira bayağı ilgili arkadaşlar var demekki.Bu yorumlardan ilham alarak bende bazı hususları belrtmek istiyorum.
1-Genel seçimlerdeki başarının ilçe teşkilatı yada belediye yönetimi ile hiç bir ilgisinin olmadığını ferizlideki her vatandaş bilir.Hatta alos bile bilir.Bu başarı küstürülen,hakaret edilen,haksızlık yapılan ama başbakana sevdalı olan ve ülkesinin geleceğini düşünen aklı selim sahiplerinin verdiği oylardır.
2-Ahmet soğuk cemil sağlamı destekler zira her ikisininde menşei,seviyesi,anlayışı ve kültürü aynıdır........
3-masabaşı delege ile sonuç bellidir.
Mehmet Ali Çırak @ 03.01.2012 22:32:14
HAVA DAĞITAN ARKADAŞA....
Akpartiyi ve belediye yi .....yönettiğiniz için sizin hava dağıtmanız çok kolay.... Akparti sessizlerin sesine kulak verirde ne oluyor diye bakarsa ferizliye ben sizin havanızı o zaman göreceğim....işte o zaman göreceğim sizlerden bir kişi Akparti çatısı altında bizler gibi sebat edip partiyi kucaklayabilecekmisiniz... ben eminim ....başka yerler arayacaksınız... Çünkü sizler Akpartili değilsiniz....
fedai benek @ 03.01.2012 22:29:18
Ak parti sempatizanı olarak ak partinin merkez dışındaki kolluklarındaki menfaat ve .....bağlı kan kayıpları beni üzmekte. Mevcut kadrolar göreve başlamadan önce başka göreve başladıktan sonra başka tavırlar sergilemekte. Kendileri belki farkında değiller ama dışarıdan ben ve benim gibi öğretmen meslektaşlarımın da hoşuna gitmemekte. Şuan kadro dışında olupta yıllarını adamış değerli insanlar hak ettiği yerde bulunmamakta isim vermek istemiyorum çünkü zamanı gelince hak ettiği yere geleceğine inanıyorum...
Ali öğretmen @ 03.01.2012 22:26:03
Nejdet bey kardeşim kalemine sağlık.Ben Ferizliden bir vatandaşım.AK partinin kuruluşundan beri kayıtlı üyesiyim.Aktif hizmetlerde bulundum halada devam ediyorum.Ama içimiz kan ağlıyor.yapılanları ve dönem dolapları lütfen yazın belki bir şekilde sayın başbakanımıza ulaşır.Başbakanımız memleket işleriyle sağlığından olurken aşağıdaki beyler rant ve istikbal kavgasında.NEJDET BEY BÖYLE BİR YÖNETİM OLABİLİR Mİ.aK PARTİNİN YÖNETİMİNDE BİR TANE HAKİKİ AK PARTİLİ YOK.ASIL AK PARTİLİLER BİR ŞEKİLDE KÜSTÜRÜLDÜ VE UZAKLAŞTIRILDI.HA BAŞBAKANA SEVDALARINA OYLARIMIZI VERİYORUZ.BAKIN BELEDİYA SEÇİMLERİNDE ALINAN OY YÜZDE 30 GENEL SEÇİMLERDE ALINAN OY YÜZDE 62,BU YÜZDE 32 LİK OY NERDEN GELDİ,KİMİN OYUDUR,SAYIN AYHAN BEY E VE YÖNETİME DUYRULUR
HAKİKİ AK PARTİLİ @ 03.01.2012 22:18:21
Sayın Ferizli AK PARTİ teşkilatını yöneten kardeşlerim, zannetmeyin ki yüzde 60 oy u biz aldık.Genel merkez yani sayın RECEP TAYYİP ERDOĞAN olmasa bu anlayışınızla bazıları gibi BARAJIN altından kalkamazsınız.Sayın genel merkeze sesleniyorum bu yönetimin karşısına çıkan kardeşlerimizi çok ciddi bir şekilde değerlendirin.Böyle yönetimle devam ederseniz sizleri biz, seçmenler ,bile kurtaramayız. ADAY OLDUKLARI İÇİN ,TÜM KARDEŞLERİMİZİ TEBRİK EDER BAŞARILAR DİLERİM.
gariban VATANDAŞ . @ 03.01.2012 22:09:33
Yazar ve yorumcular çok önemli bir noktaya dikkat çekmişler. Gerçekten öyle. Ferizlimiz gerçekten sahipsiz. Şu Ferizlinin yerel yöneticilerine bakıyorsunuz.. beceri yok, bilgisiz, insanlara tepeden bakan bir yapıya sahipler. Böyle baskının olduğu bir ortamda mevcut başkanın dışında köşe başlarından bütün cesaretini toplayarak gidişata dur demek isteyen adayların dikkate alınması ve mutlaka desteklenmesi gerekir. Bu isimlerden özellikle Ertan Cinbat, bu işe yıllarını vermiş, bir çok zaman samimi duyguları istismar edilmiş, bunca horlanmaya rağmen partisini terketmemiş bir arkadaş. Bütün parti delegeleri tarafından desteklenmesi Ferizlinin geleceği için çok isabetli olur.
palmen @ 03.01.2012 22:08:14
Feriz'li ilçemiz adına bu seçim hayırlı olur inşAllah. Bunu bence ankara çözer benim tercihim ilçemiz için herzaman faydalı olacak sayın ERTAN CİMBAT'tır.
gerçekler @ 03.01.2012 21:53:15
BAK HELE @ 03.01.2012 21:51:07
SAYIN MEHMET ALİ USTAYA
mehmet ali beye katılmıyorum. yüzde 34 de 63 oranlarını yanlış yorumlamış tabi nerden baktığı önemli.kimin gözlüğü ile baktığı da önemli. bu tabloda insanların AKparti ile sorunu olmadığını gösteriyor. aksine belediye seçimlerinde adaylarla ilgili, olan sorununu gösteriyor. Belediye seçimlerinde akpartinin adayının hitap edemediği yüzde 30 bir oy oranı varki bir araya gelse akparti ye karşı seçim alıyor.birde bunu başarı gibi yansıtmaya çalışıyorsunuz.AKPARTİNİN ARTIK BİR ŞEYİ GÖRMESİ GEREKİYOR. FERİZLİ İLÇESİNE AHMET VE CEMİL BAŞKANLARIN GÖZÜ DIŞINDA BİR GÖZLE BAKMASI GEREKİR... AKPARTİNİN KÜÇÜK OLSUN BENİM OLSUN DEME LÜKSÜ YOKTUR. HERKESİ KUCAKLAMASI GEREKİR. ADAYLARA BAŞARILAR... EN KÖTÜSÜ BUNDAN İYİ OLUR
kadir prkdemir @ 03.01.2012 21:49:30
Ferizlide Ak Partiyi taşıyacak isimlere ihtiyaç var.Artık yönetim bazında kadrolar yenilenmeli, Cemil sağlam ve müdavimleri gitmeli ki Ferizli de bir bütünlük oluşsun yoksa yerelde nalları toplarız.
nihat @ 03.01.2012 21:42:21
Sayın Necdet Başoğlunun yapmış olduğu tespitleri ilgi ile okudum.Dünyaya damgasını vuran bir partinin nasıl olurda İlçe başkanlığı seçiminde birden fazla adayın çıkmasına olumsuz yaklaşır.Ben bu partinin böyle bir zihniyete sahip olduğuna inanmıyorum aday olmak isteyenler bende bu hizmet yarışında varım diyenler delegenin huzuruna çıkacaklar ve Ak partiye yakışır bir şekilde bu seçim süreci yaşanacaktır.BU parti Milletin menfaatlerine en güzel şekilde hizmet ettiği için her seçimde oylarını arttırarak iktidar olmuştur.Sıkıntı adayların çokluğu değildir.Adayların çok olması partide demokrasinin en güzel şekilde yaşatıldığının bir göstergesidir.Aday olan arkadaşlara başarılar diliyorum kazanan İnşallah Ferizli olur.
Özgürce düşünenler @ 03.01.2012 21:39:49
Ertan CİMBAT'ın bu görevi layıkıyla yapacağımdan hiç şüphem yok.Bu zamana kadar dik duruşuyla tanıdığımız cimbat ne yazık ki her seçimde bunun zararını görmüştür. Kimseye peşkeş çekmediğinden bu partinin dışına itilmek istenmiştir.Ama Cimbat'ın kaybedecek bişeyi yok çünkü onun başkaları gibi menfaat beklentisi yok.O sağlam tanıdığım bir şahsiyet onun gibi gerçek ferizli siyasetçi çok azdır ama ne yazık ki değerini bilemiyoruz.
osman @ 03.01.2012 21:27:29
YORUMLARA BAKIYORUMDA TEK BİR KİŞİ OLUMLU YÖNDE KONUŞMUŞ. BENCE BU MANİDARDIR.ARTIK FERİZLİLİ AK PARTİLİLER CEMİL SAĞLAMDAN KURTULMALI.YOKSA FERİZLİDE YEREL SEÇİMLERDE BÜYÜK BİR KAOS BİZİ BEKLİYOR.
TEK ÇARE @ 03.01.2012 21:16:24
Osman ve Ertanın ; kişilikleriyle, duruşlarıyla ak parti ilçe başkanlığına yakışacaklarını düşünüyorum. Artık Cemil Sağlamın miadı doldu . Gölkent ve Sinanoğlununda Ferizliye bağlanacağını düşünecek olursak belediye başkanlığı için ilçe başkanlığı önemli bir sınav haline geldi. Burada seçilecek kişi yerel seçimi etkileyici bir unsur olacaktır.inşallah Ferizlimiz hakettiği noktaya hakettiği kişilerle gelir, tek temennim budur.
Mahmut Yılmaz @ 03.01.2012 21:07:05
nemelazım demeyin @ 03.01.2012 21:03:10
Herkes kendince yorumlar yapmış ama gerçek olan bir şey var oda başbakanımız olduğu sürece İlçe başkanı koltuğuna kim oturursa otursun büyüklerimizin umrunda değil.Sen İster dava adamı ol İster yapmacık hiç mi hiç farketmiyor.Çünkü bunlara bakılmıyor artık hani anlarsınız ya kimi nasıl kullanırım hesabı. İlçe başkanı seçilecek birisi öncelikle belediye başkanına itaat edecek , onun sözünden dışarı çıkmayacak, kendisini belediye başkanı seçtirecek,milletvekilinin sözünden dışarı çıkmayacak, ferizli menfaatleri değil öncelikle kendi menfaatinin ve yandaşlarının menfaatini gözetecek birisi ancak ilçe başkanı olabilir. Bundan gayrısı yalan.
Gerçek dışı @ 03.01.2012 20:59:34
CEMİL SAĞLAM FERİZLİDE SİYASETİN EN ONURLUSUNU YAPTI YILLARCA. İL GENEL MECLİS ÜYESİ OLDUGUNDA FERİZLİ HİZMETE DOYDU ADETA. AMA HAKLISINIZ MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR MİSALİ.........
ELİT @ 03.01.2012 20:57:07
havanızı alırsınız @ 03.01.2012 20:50:47
Tek patili sisteme isyan, bu isyan biraz alımlı görünsede gelir bir büyük sus der susarlar.aksi olursa taht sallantıda.
demokrat @ 03.01.2012 20:33:53
İlçe başkanlığı için adı geçen arkadaşlardan Ertan Cimbat ın bu işi yapabileceğine inanıyorum...
hayri salihoğlu @ 03.01.2012 20:33:41
aday olan kişilere başarılar demek istiyorum ama bu seçim sistemi uygulandığında kimin başkan olacağı şimdiden belli oluyor çünkü kongrede oy kullanacakları mevcut olan ilçe başkanı belirlediğinden diğer adayların şansının bulunmadığına inanıyorum adaletli bir seçim olacaksa bu görevi layikiyle yapacak kişinin olması gerekiyor bu kişiyide genel merkezin karar vermesi gerekiyor.Aday olan herkese başarılar diliyorum
burak can @ 03.01.2012 20:20:34
Ben Gölkentli bir ak partili olarak Ahmet Soğuk başkanımı severdim ama ne yazık ki başkan olduktan sonra onunla ilgili söylenenlere inanır oldum. Helede Cemil Sağlam onun adamı felan demelerini içime sindiremiyorum. Ya Cemil Sağlam denen adamı Ferizlide bu işi yapamadığını bilmeyen yok bu adamın arkasında nasıl durur bunu çok merak ediyorum.Gölkentli bir delege olarak kesinlikle cemil denen bu adama oyumu vermiyeceğim. Bu işi hakkıyla yapacak kişileri(Osman,Ertan..) zaten yazarımız yazmış. Ahmet Başkanada tavsiyem Cemil den uzak durması yoksa elindeki koltuğu da kaybedecektir.
gölkentli @ 03.01.2012 20:19:18
Ya Cemil Sağlam denen adam kim? Ferizli gibi bir yerde; Ak Parti ilçe başkanlığı yapacak ne vizyona,ne misyona .. sahip bir kişilikte. Ama işin gülünç tarafı bu adam belki yine başkan olarak atanacak. Eğer ki başbakanımız böyle bi şahsiyetin başkan olarak atanacağını bilse bu adamı bırakın ilçe başkanı olarak seçtirmeyi,parti üyeliğine dahi karşı çıkar.İşte bu gibiler yüzünden Gerçek Ak Partili dediklerimiz kişiler bir bir bu partiden kopmaya başladı.Acaba Cemil sağlam denen kişi Ak Parti ilçe başkanı seçilmezse bu partide bir dakika bile kalır mı?Ak Parti gerçekten çok büyüdü ama asıl dava adamlarını bunlar gibiler yüzünden kaybetmekte belki bugünlerde çok da belli değil bu ama kan kaybetmeye başladığı zaman ortaya çıkacaktır
Uğur @ 03.01.2012 20:05:34
umarımakparti ve ferizli ilçemiz adına bu seçimhayırlı olur beni asılheyecanlandıran sayın ertan cimbat gibi genç ve hedefleri idealleri olan ve yıllardır bu partinin müdavimlerinden olan bu şahsiyetin isminin geçmesi beni heyecanlandırdı. bu koltuklar ilelebet kimsenin tapulu malı değildir. başarısız olan gitmeli daha güzelini yapabilecekler gelmeli. ben şahsım adına söylüyorum sayın ertan cimbat ın seçilmesi halinde ferizli tarihinin en çalışkan ilçe başkanına kavuşacaktır.bu seçimde hiç hizipçilik yapmaya gerek yok her şey daha güzeldaha gelişmiş vede refahtan daha çok pay almışbir ferizli için. saygılarımla....
hüseyin güler @ 03.01.2012 20:01:57
sizi yanıltmışlar aziz meslektaşım. biraz dikkat buyursaydınız kaynağınızın kendisiyle çeliştiğini fark ederdiniz.
zira orada seçim kazanma yüzdelerini verirken diyorki:" yerelde yüzde 30, genelde yüzde 60 aldı akparti. Bunun yorumunu en anlamaz adam bile Cemil kardeşimizin başarısına yorar.
seçimde 63 önermli ve zor erişilen bir oran değil mi? Akparti....başarılı yöneticisini kızağa çekip de macera arasın?
kaldi ki: sıra ile 34 e 63 tür doğru oranlar.
göle taş atıyor değilseniz olay bu.
gerisi hikaye arabayı sola çek ve dur!
mehmetaliusta @ 03.01.2012 19:48:11
yadsınamaz gerçekler @ 03.01.2012 19:44:10
Öncelikle Ferizli'nin Ak Parti ilçe başkanlığı seçim sürecindeki sorunlarını ortaya koyan Necdet Bey'e canı gönülden teşekkür etmek istiyorum.Gerçekten Ak partinin son dönemlerde yerel bazda kanayan yarasına bir kez daha parmak basılmıştır.Ne yazık ki ilçe başkanları atama usulüyle seçilmektedir.Ak Parti Üyesi olarak ben bunu kabullenemiyorum.Şimdi sizlere soruyorum demokrasi bunun neresinde? Evet, Ak Parti son 10 yıl içersinde çok güzel işler yapmıştır, halk nezdinde güven kazanmıştır ama yereldeki bu kargaşalar partimizi içten içe bitirmektedir.Ben sadece,saygı değer milletvekillerimize ve siyasetimizin öncülüğünü yapanlara şunu söylemek istiyorum:Bu partiyi kendi emelleriniz uğruna heba etmeyin,yoksa bu şaşalı günleri çok arararsınız!
genç nesil @ 03.01.2012 19:10:26
Öncelikle Ferizli'nin Ak Parti ilçe başkanlığı seçim sürecindeki sorunlarını ortaya koyan Necdet Bey'e canı gönülden teşekkür etmek istiyorum.Gerçekten Ak partinin son dönemlerde yerel bazda kanayan yarasına bir kez daha parmak basılmıştır.Ne yazık ki ilçe başkanları atama usulüyle seçilmektedir.Ak Parti Üyesi olarak ben bunu kabullenemiyorum.Şimdi sizlere soruyorum demokrasi bunun neresinde? Evet, Ak Parti son 10 yıl içersinde çok güzel işler yapmıştır, halk nezdinde güven kazanmıştır ama yereldeki bu kargaşalar partimizi içten içe bitirmektedir.Ben sadece,saygı değer milletvekillerimize ve siyasetimizin öncülüğünü yapanlara şunu söylemek istiyorum:Bu partiyi kendi emelleriniz uğruna heba etmeyin,yoksa bu şaşalı günleri çok arararsınız!
genç nesil @ 03.01.2012 19:04:34
hayaldi gerçek oldu... sonunda buda oldu.. ferizlide benden izin almadan kimse siyaset yapamaz diyenlere inat aday çıkılabilmişse tebrik etmek lazım. en kötüsü bile dunlar kadar dikta yönetim oluşturamaz tebrikler... duy bu sesi akp duyda gerğini yap....
yiğitler çıktı meydane.... @ 03.01.2012 18:58:15
sonunda isyan eden olduya ...
yıllardan beri ferizlide yaşanan partililere karşı kıyıma isyan edenleri görmek çok güzel. Artık sindirme politikaları anlaşılan yeterli gelmiyor mızrak çuvala sığmıyor desenize. Artık bize rağmen seçilsenizde sizi görevden aldırırız haa diyenlere dik durmaya cesaret edebilenler var desenize... Çıkan adaylar iyidir kötüdür demiyorum ama hangisi olursa olsun mevcut yönetimin yarıdan fazlasının dadahi desteğini alamayacak olan cemil başkandan daha fazla kucaklayıcı olur...
fedai benek @ 03.01.2012 18:50:29
ekleyin bu milletvekilleri son dakikada şapkadan bir tavşan çıkarırlar.........onlar bukonuda çok maharetlidirler.
dursun @ 03.01.2012 18:36:17
aday çıkan arkadaşlar sizleri ayakta alkışlıyorum.işte bu...işte bu ben ne dersem o olur diyen ilçenin tek adam siyasetcisine iyi bir ders verdiniz.ok yaydan çıkmıştır bundan sonrası en iyi kararın alınacağı süreç olacaktır
dogrusu @ 03.01.2012 18:19:25
çok güzel tesbitlerde bulunmuşsunuz.artık ferizlide bu düzen bitmeli.parti bir kaç kişinin elinde kalmış hiç kimseye bir şey sorulduğu yok. şu an mevcut başkanın dışındaki adayların hepsi bu işi yapabilecek seviyededir.genel merkezin en iyi kararı vereceğinden şüphem yok.
tesbit doğru @ 03.01.2012 18:15:06
TEBRİK EDİYORUM COK GÜZEL YAZI YAZMIŞINIZ BİRDE İL YÖNETİMİNDEN HENDEK E GİDEN ARKADAŞLAR DİVAN A ADAY GÖSTERİLMEMİŞ BİR KEZDE HENDEK TEŞKİLATINA TEBRİKLER.......................................................
sami @ 03.01.2012 18:09:38
Online Ziyaretçiler
-