Sevgili Medyabar okurları

Yiğit Ateş

Yiğit Ateş
Yeni bir köşe ile karşınızdayız; Bu köşemizi sizlerle birlikte oluşturmaya çalışacağız. Bu köşe sizin köşeniz olacak, vatandaşlarımızın hangi konuda olursa olsun her türlü şikayetini derdini bu köşeye taşıyacağız; isteyen vatandaşlarımızın şikayetlerini isterse ismini vererek, isterse ismini vermeden, isterse rumuz şeklinde buradan yayınlayıp bu köşede paylaşacağız; O şikayete taraf olan yetkililerle paylaşıp çözüm bulmaya çalışacağız. Gördüğünüz her türlü haksızlığı, kanunsuzluğu, itilmeyi, kakılmayı, şikayetinizi bize yazın, bizimle paylaşın ihbarlarınızı ve şikayetlerinzi bekliyoruz.
Sağlık ve esenlikle kalın...



Yazı Tarihi : 15 Ekim 2009 Perşembe
Bu yazı 4497 kere okudu
UYARI: Sitemizde yayınlanan yazarlara ait yazılar, yazarların görüşüdür ve yazarları sorumludur. Medyabar Multi Medya Haber Hizmetleri sorumlu değildir. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişiye aittir ve Medyabar Multi Medya Haber hizmetleri sorumlu değildir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu köşe yazısına yapılan yorumlar

butun tıp ögrencilerine mezun olmadan önce insanlık, insana hizmet gibi dersler verilmeli ve bu derslerden kalanlar mezun olmamalı.aksi takdirde gelecekte bunlar karşımıza hastane kabadayıları olarak cıkmakta ve hastalarını daha cok hasta etmektedirler.böyle doktorların tiksinç derecede yüksek egolarını kendi yöntemlerimle tedavi etmek istegine karsı koyamıyorum.
erol @ 24.11.2011 21:28:35
Şu trafik rezaleti gün geçtikçe büyüyor lütfen biri buna dur desin artık... sorun yoktur diyenler uzayda mı yaşıyor merakeiyorum...Eskiden 5 dakikada geçtiğmiz yollardan 40 dakikada zor geçer olduk...trafik sorunu olmayan sakaryanın artık istanbulla yarışır bir trafik sorunu oluştu...Zaten dar olan yollar kapatılıp park yapılıyor bu nasıl bir zihniyet anlamak mümkün değil. ivedilikle çözüm getirilmelidir...
melis aydın @ 22.11.2011 10:46:28
tepekum mahallesinde adapazarı belediyesi yol yapım çalışması için 22 eylülde yolları kazıdı. 27 ekimde özel beyhekim hastanesinin etrafına asfalt atıldı. hatta beyhekimi geçince sokağı tamamlamadan bıraktılar.
mahalleli @ 07.11.2011 21:42:07
sıfır tolerans uygulaması çark cad. papatya sk. için geçerli değil.

seyyar satıcılar mafya gibi hiç bir zabıtanın gücü yetmiyor kaldırmaya

zeki başkan gelsin hikaye onu da al aşağa ederler

ne sıfır tolerans, ne kanun, ne kural papatya sokakta geçerli değil

zabıta git diyor

seyyar satıcı sen git 10dk. sonra ben gene gelecem diyor

zabıta biraz sert çıkıyor

seyyar satıcı dayağı atıyor

bakalım kimin bunların tezgahlarını almaya gücü yetecek o güç hangi müdürde yada başkan da olacak
sakarya @ 05.11.2011 10:03:54
BEN TEPEKUM MAH. OTURAN VATANDAŞLARDAN BİRİYİM MAHALLEMİZİ ASFALT YAPACAZ DİYE 1.5 AY ÖNCE DELİK DEŞİK ETTİLER ŞİMDİ ASFALT ARALIK AYINDA DİYORMUŞ BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYESİ. BU KADAR BÜYÜK TERBİYESİZLİK VE ŞEREFSİZLİK OLMAZ 2 GÜNDE KAZDILAR MADEM ARALIK AYINDA YAPACAKLAR YAPILMAYA 2 GÜN KALA KAZ.ÇOCUKLAR OKULA GİDİYOR ANNELERİ GÜZELCE GİYDİRİP OKULA GÖNDERİYOR DAHA OKULA GİTMEDEN ÇAMUR İÇİNDE KALIYOR ÇOCUKLAR. ŞİMDİ BAYRAM GELDİ NE OLACAK SONUMUZ BÖYLE BİLMİYORUM Kİ.. AMA SIRA OY İSTEMEYE GELDİĞİ ZAMAN 2 GÜNDE TÜM ADAPAZARINI ASFALT ATTIRIRLAR
TEPEKUM @ 03.11.2011 15:59:51
????
Murat Oral @ 02.11.2011 01:41:52
Sayın editör,buraya yazılanları ilgililere ulaştırıyormusunuz yoksa havanda su mu dövüyoruz?
Murat Oral @ 26.10.2011 19:38:31
SAYIN ZEKİ TOÇOĞLU YAPTIKLARINIZ YAPACAKLARINIZIN TEMİNATIDIR SİZ BU MEMLEKETİ MAHVETTİNİZ TRAFİK SORUNU VE ADNAN MENDERES CADDESİNDEKİ ALT GBEÇİT REZALETİ AMA SİZ BUNLARA GÖZ YUMDUNUZ KAPANAN 150 İŞYERİ VE ÖLEN 20 İNSAN BUNLARIN HESABINI NASIL VERECEKSİNİZ KOSKOCA ADNAN MENDERES CADDESİNİN HER TARAFI BAR MEYHANE VE PAVYON OLMUŞ AMA KİMSENİN UMURUNDA DEĞİL ELBET SEÇİMLER GELECEK BUNU HESABINI SİZE SORACAĞIZ SAKIN SEÇİMLERDE BU CADDEYE OY İSTEMEYE GELMEYİN İNSANLAR SİZE BUNU SORACAKLAR
ada sever @ 24.10.2011 16:46:57
Zeki Toçoğlu'n dan 2 aydır randevu alamıyorum..Kendisini görürseniz doruk kent te tapularını alan 110 kişiye fazladan ve haksız yere yatırttıkları toplam da 110 bin lirayı hak sahiplerine ne zaman ödeyeceklerini sorarmısınız...?
Murat Oral @ 22.10.2011 01:00:33
sayın zeki toçoğlu allah aşkına siz
köy kasaba sokak demeden geziyorsunuz her tarafa el atıyorsunuz peki allah aşkına şu adnan menderes caddesine neden el atmıyorsunuz aziz duranın yaptığı alt geçit rezaletinden sonra kapanan 150 işyeri ölen 20 insan ve her tarafın meyhane bar ve pavyon oldu peki bunu bir chp.li başkan yapsaydı
yada x parti yapsaydı yer yerinden oynardaı ama ne yazıkki akp lilere kimse bir şey demiyor peki ne olacak bu memleketin hali adam kavaklı camisine 30 metre kalarak meyhane açmış yine kimse çıtını çıkarmıyor pes doğrusu allah sonumuzu hayır etsin ama seçimler gelecek biz insanlar olarak bunun
hesabını seçimlerde soracağız inşallah
sakaryalı @ 21.10.2011 17:53:16
yeter artık ne olur,şu istasyon meydanını yapın artık,yazık çok yazık iğreniyorum bu halden yaa merkez ya öylemi olması lazım,,çevresindeki yol güzergahlarını değiştirdiniz(bişeye yaramadı,ki daha beter oldu)şu istasyon meydanını gören bi müslüman yokmu yaa,Allah rızası için,şurayı hallet Zeki başkan.
serdar54 @ 17.10.2011 21:39:45
Ak partimiz siyasi muhalefeti bitirdi.Basını da susturdu.Tek AKİM ve BİMER kalmştı.Çok önceden AKİM i şimdi de BİMERi muhalefete,eleştiri ve şikayete kapattı.TC kimlik numarası ile başvurmanız gerekiyor.Yani açık kimlikle.Şimdi memursunuz ve amirinizin bir yanlışını,adaletsizliğini ya da yolsuzluğunu şikayet edeceksiniz.Açık kimliğinizle Bşınıza neler gelir bir düşünün.Memur,enaf ya da iş adamısınız.İl ya da içe teşkilatını,belediye başkanlarını,valiyi,vekilleri şikayet edeceksiniz ya da ihbar edeceksiniz. Tabi ki Bimer ya da Akim e.aliniz nice olur?Bu durum felakettir.Son muhalefet deliğini de kapatmaktır.Diğer tüm partilere müstear isim ve sanal TC kimlikle her türlü tenkidi,ihbarı yapabilirsiniz.AKP nin AKİM i hariç,Bimer i hariç.
ihsan tanyel @ 13.10.2011 15:11:20
benimki yorum diil şikayet halka şikayet. bugun saatımın kordonunun pimi bozuldu. uzuncarsı gırısındeki birlik saatcısıne verdim tamir etti ne ücret aldı biliyormusunuz tam 10 lira. kordonun yenisi saat ile birlikte 5 lira.yazık ya birde sakarya esnafını kollamaya çalışıyoruz.bir pim takma 10 liraaa. içim yandı. helal de etmiyorum bu parayı.zaten sakaryada et kofte doner yemek mumkun diil sabahalrı bakın lokantalaın camlarına hepsi kapalı nedenki acaba
mehmet örkmez @ 07.10.2011 09:21:09
buyuksehir belediyesi her sokagı asfaltlıyorda ana caddeleri neden asfaltlamıyor.tek rampasını ınerken yolda kosekapmaca oynuyoruz vagon yolunu kostebekler yuva yapmıs buraları gormuyormuda sokaklara öncelik veriyor.ana caddeler neden asfaltlanmıyor sebebi nedir millete ızdırap cektirmekmi tabi kendi altlarında resmi beleş araba . en son model cukur mukur dinlemiyor ve bişi hissettırmıyor.
mustafa yıldız @ 04.10.2011 19:12:40
okullar çok sıkı denetlenmeli.sahte ikametlerle kayıt yapılmaktadır.önemnle rica olunur.
hakkı @ 01.10.2011 23:17:53
sağlık bakanlığı doktor açığından bahseder durur yıllardır bakanlığa bağlı hastanelerde başhekim yardımcılığı adı altında ayak işi yapan binlerce doktor var benim hesabıma göre yaklaşık 2.000 (ikibin) doktor oysa aynı işi asgari ücretle yapan şirket elemanları var evet yanlış okumadınız asgari ücretli taşeron çalışanları ve bu başhekim yardımcıları günde bir tek hastaya bakmadan günlerini geçirmekteler devletten burs alıp yaklaşık 10 yıl doktor olacam diye uğraş sonrada başhekim yardımcısı ol evrak imzala dosya kontrol et satın almayla ilgilen yazık yahu içinize siniyormu ordu bile yıllar sonra uzmanlaşmaya giderken sağlık hala yerinde sayıyor sevgili sağlık bakanı bi el atında doktor açığınız sona ersin benden söylemesi
uz.dr.kaya @ 27.09.2011 13:16:19
Yeni yerleşim bölgesindeki nöbetçi eczaneler gece ışıklarını ve kapılarını kapattığından hastalar madur olmaktadır. Rahatsızlığımdan dolayı 20.09.2011 tarihli nöbetçi eczaneye giden eşim kapalı olduğundan eve gelip,internetten tekrar baktığında kapalı görünümdeki eczanenin nöbetçi olduğunu görüp tekrar gidip,acil ilaçımı almıştır.İlginize
m.can @ 22.09.2011 13:34:32
Sakarya Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi okul yönetimi staj yapacak öğrencilerden 50 TL adı altında zorla bağış toplamaktadır.

Olay şöyle gerçekleşiyor. 4. sınıf yani son sınıfa geçen bir öğrenci staja başlayacağı zaman okuldan bir kağıt alıp çalışacağı yere vermesi gerekiyor. Fakat okul yönetimi bu kağıdı verirken zorunlu olarak öğrencileri 50 TL parayı vermeye mecbur bırakıp para alıyor. Daha sonra öğrencilerin eline bir makbuz tutuşturarak bu parayı veren kişi okulumuza bağış yapmıştır süsü veriliyor.
Her ne olursa olsun zorunlu bağış diye bir şey yoktur. Veli isterse bağış yapar veya yapmaz. Parayı okula vermeyi zorunlu kılan okul yönetimini ve öğrenciden zorla toplanan paraları Sakarya Milli Eğitim Müdürlüğü'nün öğrenmesidir.
Adnan A. @ 20.09.2011 19:37:11
CAMİLİ AYCİCEK VADİSİ VALİLİK KREŞLER BÖLGESİ SABAH 07-09 ARASI ACEMİ SÖFÖR SÜRÜCÜ KURSU PİSTİ OLARAK KULLANILIYOR ACİL TEDBİR.TRAFİK AKSIYOR..TEHLİKELİ ARAÇ LAR SABAHLARI YOGUN
CACIK @ 14.09.2011 20:57:46
Zafer dergisi,dini içerikli ve bilimsel bir dergi.Şüphesiz buraya yazı gönderenler ve Türkiye çapında yıllardır dağıtımını devam ettiren güzel yöneticileri var.
Rabbim iyi niyetle hayırlara koşanlardan razı olsun.
Sırtına giydiği İslam kisvesi altında,inanmış gönüllere görüntü veren;dilindeki söylemleri farklı yaşantısı farklı insanları buralardan uzak tutalım.

İsraf Eden=,(her yıl ev eşyası değiştiren,pahalı araba sevdalısı,pahalı gezi ve lüks meraklısı olan)
Alınteri sömüren=yanında ayda 300TL ye günde 16-17 saat emek sömüren.
Derginin amacını lekeleyen İL TEMsilCİLSİ varmış.Biz en yakınlarının yalancısıyız.yetkililer,Yöneticiler. araştırsın. İşsizliği fırsat bilip bana 5 pul sana yarım bile fazla diyenleri uzaklaştırın lütfen..
Haktan Haksoy @ 30.08.2011 16:04:55
ŞİKAYET VE ÖNERİ

DAİMA YENİ PROJELER SUNAN BELEDİYEMİZE İŞTE MİNİ BİR PROJE FİKRİ..

VAGON YOLUNDAN MALTEPE ÇIKIŞI SOL YANINDA, SIK ÇAMLARLA KAPALI GÜZEL BİR ALAN VAR..

SIKLIĞINDAN MI NEDİR? ÇAMLARIN ALTI DALLARI KURUMAYA YÜZ TUTMUŞ..
SIK OLDUĞUNDAN SOKAĞI YATAKNODASI SANAN ARSIZ VE KAÇA SİGARA, İÇKİ İÇENLERİN UĞRAK YERİ ZAMAN ZAMAN.HELE SEDAŞ ELEKTRİKLERİ YAKMADI MI GEÇ SAATLERDE KADIN ÇOLUK ÇOCUĞA ÜRKÜNTÜ VEREN MAHAL HALİNE DÖNÜŞÜYOR.

1-ZİRVESİNEKİ ÇIKMAZ YOL MALTEPE CADDESİNE BAĞLANARAK HEMZEMİN GEÇİTTEKİ POLİS KARAKOLU BURAYA GERTİRİLSE,

2-BU TEPE AĞAÇLAR SEYRELTİLEREK BANKLAR ÇOCUK BAHÇELERİ,MİNİ KAFE KONULSA..

HALKIN DİNLENEREK TEPEDEN ŞEHRİ TEMAŞA EDECİĞİ ESİNTİLİ BİR MİNİ BİR PARK VE DİNLENME ALANI GÜZELOLMAZ MI?
Yusuf Çağrı @ 29.08.2011 14:29:25
boşuna zaman kaybı buraya yazdıklarınızı en fazla editör okur. o kadar. manşet yapacağını sanıyorsanız, ya da bir çözüm getireceğinin ya da bir yerlere ileteceğini avucunuzu yalarsınız. bimer ya da belediyenin çözüm masası daha etkili oluyor...
A.S. @ 22.08.2011 17:53:32
19 Ağustos 2011 Cuma günü iftardan sonra saat 21.00 civarında Adapazarı Atatürk Bulvarı üzerinde 10 dakikayı aşkın süreyle atılan havai fişekler neyin kutlaması idi. Son bir ayda üç düzineyi aşkın evladını terör belasına şehit veren bir millete yakışıyor mu bu şenlik, bu şamata... Sakarya Büyükşehir Belediyesi zaten Kent Meydanı'nı, Atatürk Bulvarı'nı panayıra çevirerek Ramazan'ı yeterince sulandırıyor. Her akşam konser adı altında bozuk ses düzeni ve üçüncü sınıf çalgıcıların çalıp söylediği şarkı ve ilahiler sebebiyle bu sıcak yaz günlerinde pencere açamaz, balkonlara çıkamaz olduk. Huzurumuz kalmadı... Hadi biz kendi huzurumuzdan geçtik, ancak dün-bugün toprağa verilen aziz şehitlerimize biraz olsun saygı gösterilemez miydi? Edep yahu!..
sakaryali@hotmail.com @ 20.08.2011 00:02:21
Sayın Medyabar yetkilisi,
çevre konusundaki hassasiyetinizi de biliyoruz. Bazı magandalara dikkat çekmek istiyorum. Bugün 19 Ağustos 2011 saat 12.21 de Sabahattin Zaim Bulvarı Karaman ışıklarında beklerken 54 B 3169 plakalı bir araç camını açtı bir adet pet şişeyi dışarı attı. Aradan zaman geçmeden bir tane daha attı...ben tepki olarak kornaya bastım. Adam arabadan çıktı bir bayana diklendi, tersledi sanane vb. laflardan sonra binip arabasına gitti. Kendisi böyle ise; çocuklarını nasıl bilinçli çevreye duyarlı yetiştirecek? Ha öyle bir derdi olmayabilir ..k içinde yaşamayı tercih edebilir. Ama yaşadığı dünya sadece kendine ait değil hepimize ait. Evinin içinde isterse...Konuyla ilgili fotoğraf haber@medyabar.com'a gönderilmiştir.Saygılar.
A.S. @ 19.08.2011 18:14:29
ADAPAZARI BELEDİYESİNDE AKLI OLAN YETKİLİLERE!!!!!!!!!!!!!!
Geceleri sokakları temizleyen ve fırçalayan küçük bir araç peydah oldu..Bu aracı alan,hizmete sunan ve emeği geçen herkimse gece vakti evinin önünü bir fırçalatsın..Hiç mi vatandaşa acımıyorsunuz....Korkunç bir ses çıkartıyor...Olacak iş değil..Ayıptır ,günahtır,yazıktır...Belediyenin bu gürültülü hizmetlerinden dolayı oy vermemeyi ciddi ciddi düşünüyorum...Bu aracın çalışması derhal durdurulmalı..Katlı pazar cıvarında görmek istemiyorum..Çevredeki dağlara,tepelere gönderebilirsiniz..Bu konuyu BİMER'EDE GÖRÜNTÜLÜ OLARAK YOLLAYACAĞIM...
SEDAT TARCAN @ 10.08.2011 03:10:50
AGDAŞ ın dikkatine,

binalarda bir daire sahibi yüzünden diğerleri doğalgazdan mahrum..
agdaş uzun vadeli taksitlerle abone sayısını artırmaya çalışıyor..
bu tür binlarda bir daire sahibi müraccat ettimi dairenin tüm girişlerine kadar tesissatı kursun.
AGDAŞA müracaat edenden daire başına ne düşüyorsa onu alsın...bakın bu rahatlığı gören herkes kapısındaki gazı mutlaka alacaktır.aldığı andada tesisat paqrasını taksitle ödedilir..abone sayısının çoğalacağına inanıyorum yoksa..30 ayda taksitli kampanya yapsan..hızlı adım atamazsın.
Bina ya kutudan getirtmek büyük sorun oluyor-insanlarda anlaşma kısırlığı var..ortak yaşam komşu hakkı eskisi gibi değil.adam en doğal paylaşımı bile çözümsüzlüğe itiyor.bizimki öneri şikayet..selam ve saygılar..
Adem Hayır @ 08.08.2011 11:11:32
GÜNEY TERMİNAL KAVŞAĞINDA TRAFİK IŞIKLARININ YANMMASI BİRÇOK KAZAYA SEBEB OLMAKTADIR. BÖYLE BİR ÖNEMLİ KAVŞAKTA TRAFİK IŞIĞI BULUNMAMASI İLİMİZE GELEN MİSAFİRLERİN DAHİ ÇOK DİKKATİNİ ÇEKMEKTEDİR. BİR AN ÖNCE TRAFİK IŞIKLARININ YANMASI İÇİN GEREKLİ ÇALIŞMANIN YAPILMASINI BEKLİYORUZ. ACİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Bilal SUR @ 07.08.2011 15:32:49
korucuk araştırmada hasta refakaetçilerine sahur yemeği neden verilmiyor..manevi hassasiyeti yüksek sakarya'ya yakışmıyor..Hastalara ekşimiş salatalar sunuluyor.bunlarfı bir denetleyen yok mu?yemek az veya çok verilmesi lazım.yemek şirketi ile yapaılan anlaşmada, bu yok mu..yoksa şirket uzaydan mı geldi..öğle yemeğini vermediklerine versin sahur yemeğini..şurda mübarek ay kalıcı değil ki..bir sabır ve zahmete katlanıp sevaplar almak çok mu zor.İnsan sanmasın ki böyle tassaruf ettim.fazla çıkarda anlamaz bile.Bu ülke müslüman ülkesi bunu herkes iyi bellemeli..yok başörtü örtü(akıl baliğ müslüman kadına heryerde farz)yasağı-dindarlık gericilik.. bunlar şeytani oyun ve desisselerdir..bırakın beyler herkes orucunu ağız tadı ile tutsun.
Ramazan Çarpar @ 04.08.2011 19:27:17
t.c tüm resmı kurumlarına yuzlerce şikayet yazısı yazıldı,hiç bir kurum şikayetleri sonuçlandıramadı
sonunda olan yıne vatandaşa oldu
yaşar @ 04.08.2011 11:33:44
Maltepenin mahllesinin vagon fab.bakan tarafı sakinleri..Hattaki minübüslerin bazılarının tavrından rahatsız..sessiz buldukları müşteriyi hafiften azarlamalrı hazmedilemez..yönetciler bun tür şoförleri uyarsın..Eğer zor geliyorsa bu akaya müşteri getirmek giderken de almasınlar.. Eski camiden dönsünler daha iyi..korkaka kimin denk geleceğini bilmeden maltepe minibüslerine binmekten se;HIZIRTEPE YADA SERDİVANNA BİNER YÜRÜR VATANDAŞ..
AĞIZ KOKUSU ÇEKECEK HALİ YOK...
BU TEDİRGİNLİĞE SEBEPOLANLAR İNSANLIKTANDA PEK NASİP OLMAMIŞ OLMALARI GEREK..
EĞER GOCUNAN KEM SÖZLER DÖKEN VARSA,BİSLİYLE HERKESE İADE..GERÇEKTEN BÖYLE BİR DURUM YOK DİYORLARSA HELAL OLSUN..ONLARIN İNSANLIKLARINA..
FIRAT HAKSOY @ 30.07.2011 13:07:06
sırma su hakkındaki şikayetler ile ilgili tc.devleti ne yapmayı planlıyor?dişli ile irtibatı olduğundan bir şey yapamıyorlar mı?
sırma su @ 28.07.2011 07:56:18
YÖNETİCİLİK FARKI Mı?
YENİKENT HASTANESİ VE KORUCUK ARAŞTIRMA'da uzun süreki iki hastam kaldı.

YENİ KENTE, hastabakıcı ve hemşireler güleç yüzlü canayakın..yaklaşımları insancıl..kendi özel dünyasınının etkilerini hastalarına göstermiyorlar..ilgi çok güzel.teşekkürler..dualar..

KORUCUKTA,
Doktorların başarılarını örten, çalışanların (bazıları istisna onlar çok az.)vurdum duymazlığı..işten kaçan, asık suratlı ve hastayla takışan alaycı bir tavırlar içindeler.hele bazı yaşlı hemişeriler cezaevi gardiyanı gibi.hele serum verirken çok açarak bir an evvel bitmesini istemeleri.sık sık serum damar bağlantılarının çıkmalarına kızmaları.takarken bilerek eza vermeleri..aletleri atan asabiyetleri korkunç..(şimdi bağırtayım da gör"bizzat duyulan söz)
Buğra Çağrı Söyler @ 26.07.2011 11:19:17
benım tek ıstedgım sey bırılerı hakkında cıkan asılsız haberler ve bu haberlere yapılan asılsız yorumları medya barın yayınlaması kınıyorum sadece
serap @ 25.07.2011 02:33:43
---------Antalya'nın Manavgat ilçesinde 25 bin TL ile 18 bin TL'lik TEDAŞ faturaları aboneleri şoke etti.---------------

yukarıdaki haber yürek hoplattı..yoksa SEDAŞ TA bazı yerlere digital saatler taktı..faturayı geciktiriyor..vatandaşa Süpriz YAPMASIN..
orda da bir vurdumduymazlık söz konusu..bazen sokak lambaları hiç yanmıyor bazı yerlerde..işte bir çok vatandaş şikayetçi..bir aralar tebligat ele ulaşmadan habersiz elektriklerde kesiliyor du..Lütfen dikkat..
efe mert @ 20.07.2011 16:21:23
Sevindik Adapazarı'nda havuz açıldı diye. Ancak dört kişiyiz evde ayda yılda bir-iki defa havuza gitmek istiyoruz; abonmanlık sistemi olursa nasıl gideceğiz ayda 480 Tl verip mi gideceğiz havuza. Kesinlikle günlük gitmek isteyenler için de bir alternatif olmalı ..bunu Ömer Kalkan iyi değerlendirmeli...yoksa gerçekten sadece bakacak vatandaş ya da günlük gidebileceği Hendek ve Akyazı'daki havuzcuklara gidecek. Bu hizmeti vatandaştan esirgemeyin. Bay, bayan ayrı günler olmalı ve vatandaşın istifade edebileceği gibi fiyatlar olmalı. Abonman sistemi haftada 5-6 gün gitmeyi planlayanlar için cazip olabilir ama 1-2 defa için değil
Ahmet Can Demir @ 19.07.2011 10:58:07
yaklaşık 4 aydır çeşme meydanı caddesi üzerinde avcılar sokak başı ile demirkapı sokak başı ile everest saatçiliğininönündeki sokak lambaları yanmamaktadır.4 kez elektrik arıza servisini aradım .sonuç alamadım.herşeyi özelleştirip taşeron firmalara verilirse durum böyle olmaya devam edecektir.çünki denetim yapılmamakla beraber vatandaşta hakkını aramaktan aciz durumdadır.sonuç olarak biz vatandaşlar laik olduğumuz bir şekilde yaşamaya devam edecek gibiyiz
ahmet çetin @ 18.07.2011 14:32:30
adapazarı eski garajlar esnafları ve halkı için yazıyorum.BURADA YAPILACAK DENİLEN KAYMAKAMLIK BİNASININ ÖDENEĞİ ÇIKMASINA RAĞMEN VE 2 06 2011 TARİHİNDE SAYIN VALİ VE MİLLET VEKİLLERİ SAYIN AKIN YILMAZ BEYEFENDİNİN ODASINDA ,BASIDA ÇAĞIRARAK HAZİRAN AYI SONUNDA İHALESİNİN YAPILACAĞINI SÖÜNÜ VERDİLER.NE OLDUDA HALA BİR HABER YOK.SAYIN RECEP TAYYİP ERDOĞAN MİLLET VEKİLLERİNE VE VALİLERE ŞUNLARI SÖYLEDİ.HATIRLATAYIM.BELKİUNUTMUŞLARDIR.1 DEVLETİ İYİ TEMSİL EDİN.2 SORUNLARI DİNLEYİN.3 MAKAMDA OTURMAYIN.ilginize teşekkür ediyorum......
rıza karakolcu @ 15.07.2011 19:29:27
SERDİVAN SOKAKLARINDAKİ ASFALT SERDİVANLIYA EDİLEN EN BÜYÜK HAKARETTİR...BECEREMEYEN ÇEKİP GİTSİN...YETTİ BE...
kamil @ 09.07.2011 18:04:48
seçimler geçti yuvam sokak yol-kanalizasyon çalışmaları askıda kaldı.20 gündür sokağımızdaki çalışma yarım kaldı ve gelen giden yok.artık ilgilenseniz diyorum belediye seçimlerine kadar beklersek ayıp olur
hasanerol @ 16.06.2011 13:50:22
Tuvasaş,Çırak okulu önünden,maltepe çıkışına kadar ve Maltepe çıkışında sokak lambaları geceleri sık sık yanmıyor.Sokaklar dağbaşı gibi ıssız.Evinden işinden komşusundan dönen vatandaş tedirgin..Sedaşın burnu dibi böyle olursa.uzak yerleri de siz düşünün.amaq vayanhdaş bir gün ödemesini geciktirdimi..kes elektriğini..Ülke insanın a saygı için ...Lütfen herkes ,ilşini en güzel şekilde yapsın..asıl vatanseverlik budur..
Emir CAN @ 10.06.2011 09:02:39
Son zamanlarda sanki şehirde,
deprem zamanını hatılatır biçimde ambulas sirenleri sık sık çalınır oldu..Trafik sıkıştı mı ambulans şöförleri basıyor sirene...eline fırsat geçen hep çıkarına sallıyor küreği..tamam atalarımız bal tutan parmağını yalar" demişte doğru olun dürüst olunda demiş."yalancının mumu" da demiş.insanımızda seviye ne kadar da düştü..
birde belediyeye ait bahçlerde,ağaçlık çamlık yerlerde tinerci biracı gençlik huzur kaçırıyor..Kim bozdu bu ahlakı edebi.. takip eden var mI?
Efe Mert @ 06.06.2011 09:06:39
Aynen katılıyorum. Beyler hani otomatik olarak öğrenciler adreslerine göre bulundukları mahalledeki okullara kayıt olacaktı. Hepsi yalan Milli Eğitimde tanıdığı olan çocuklarını istedikleri okula yazdırıyorlar. Kanıtı Beşköprüde araştırın bakalım kimler cocuklarını bu okula göndermiyor. Ama onlarda haklı okuldaki eğitim kötü cocuklarına iyi eğitim aldırmak istiyorlar veriyorlar 1.000 tl kayıt ücretini olay tamam. Yazık bu millete
ersin @ 23.05.2011 12:35:20
Sayın Yetkili
Benim şikayetim ve isyanım çocuklarımın öğrenim gördüğü Beşköprü Hacı Emine Oba ilköğretim okulu hakkında olacak.
1- Binamız yeni olmasına rağmen halen okulun bahçe duvarları yapılmadı gün boyu birçok kişinin girip çıktığı önünden birçok arabanın geçtiği bu yerde çocuklarımız tehlike altında güvenliklerinden endişe ediyoruz. Ayrıca okulunun çevresinde birçok inşaat devam etmekte buralara gelen kamyon ve iş makinalarıda okulun bahçe duvarları olmadığı için tehlike saçıyor.
2- Binamızın yeni ama eğitim ve öğretimi çok kötü bir iki tane öğretmen haricinde öğrencilerle ilgilenen onlara bir şeyler vermeye çalışan çok az öğretmen var. Okulun kötü olduğunu bu mahallede oturan başka okullarda öğretmenlik yapan velilerde söylüyor. Bir araştırma yapın bu mahallede oturan bir çok öğretmen çocuğunu bu okula vermiyor. (İkametgahları beşköprüde olduğu halde ) bu yasal mı ? Ya bu okulun eğitim ve öğretmen kalitesini yükseltsinler yada bizde çocuklarımızı başka okullara gönderelim? Lütfen bu konuyu gündeme getirirseniz sevinirim..
beşköprü @ 20.05.2011 20:34:17
Serdivan sınırlarına girer girmez karşımıza turuncu-kırmızı arası renkte fosforlu şeritli 55-60 cm boylarındaki bariyer direkler çıkıyor. Mithatpaşa'daki hemzemin geçitte çirkin taş bariyerlerin yerine konulduğu için hoşgörülebilecek bu direkler Yazlık kavşağında, Hayvanpazarı kavşağında, Donatım semtinde Çarksuyu kanaleti üstündeki köprü civarında ve özelliklede Serdivan AVM'nin arka sokağı olarak acilen asfaltlanan Sağlık Ocağı sokağında hiç de güzel durmuyor. Bu direklerle zaten dar olan cadde ve sokakları iyice daraltarak tehlikeye çanak tutan, yol üstüne kasis yaparak hız sınırlamasına çare bulduğunu sananlar bu işleri hangi trafik kuralına ve hangi çağdaş kent anlayışına göre yaptıklarını ve ne kadar para harcadıklarını açıklamalılar.
Cemil Çorlu @ 20.05.2011 10:29:36
Kentpark'tan sabah erken ya da gecenin ilerleyen bir vaktinde geçin bakalım kendinizi nasıl hissedeceksiniz. Sabah lise üniformalı, eli sigaralı sevgililerin; akşam ise yanlarından geçmeye korkacağınız serseri tiplerin mekânı. Para tuzağı olan çocuk binekleri parka aileleri çekmekten daha çok kaçırmaya yarıyor.

Dönmeyen sahte çarkıyla, sanki çalıştırılmamaya çalışılan çay ocağı ve pide-lahmacun fırınıyla park tam anlamıyla sefilleri oynuyor. Hele tuvaletleri tam bir rezalet.

Bir sabah kahvaltı için Orman Parka gidin belli bir saate kadar açık büfeye mahkûmsunuz. Tabii yüksek bir bedelle kahvaltı yapmaya gücünüz yetiyorsa. Sabahları güzel bir tost ve çay sunmaktan aciz olan kafalar 5 yıldızlı otel fiyatlarıyla 3. sınıf hizmet veriyorlar.
Cemil Çorlu @ 20.05.2011 10:14:07
Adapazarlı olma bilinciyle bazı köşe yazarlarının yazdıklarına katılmamak mümkün değil. Fakat bu konuda yazılanlar ya yeterli değil ya da yazarının pek bir ağırlığı olmayınca yazı da kamuoyunda yeterince ses getirmiyor.

Adapazarı biliyorsunuz artık bölünmüş bir şehir Serdivan, Erenler, Arifiye beldeleri ilçe yapılınca ilin adı olan Sakarya sanki kentin adı imiş gibi kullanıldı, Adapazarı da "Merkez" diye anılmaya başlandı. Depremle yerle bir olan Adapazarı böylece ismen de silinmiş oldu.

Ben ise hâlâ Adapazarı'nda yaşıyor ve "Sakarya Merkez" diye anılan bir yerin neresi olduğunu öğrenmemekte/bilmemekte direniyorum.
Cemil Çorlu @ 20.05.2011 10:05:57
Kamuda görevli memurum. Referandumda görev almak istedim bizzat dilekçemi kendim götürüp verdim görev çıkmadı sorduğumda öğretmenlere ve adliye mensuplarına öncülük dendi saygıyla karşıladım. Bu seçimde görev almak için tekrar kurumumdan baş vurdum birkaç kişi dışında kimseye görev verilmedi. Bizlerde devletin memurlayız ilginize.
m.can @ 13.05.2011 14:12:10
sedaşa defalarca kaçak ihbarı yapıldığı halde kontrol edilmiyor-önemsenmiyor.Yapana kar kalıyor.Ama sedaş doğru dürüst tebligatı bile ulaştırmadan uyarmadan bilmeyerek borcunu ödemeyenlerin elektriğini habersiz kesiyor.Bu ülkede nasıl bir özelleştirme yapılmıştır.Şimdi oy isteyen tüm siyasetçilerin buna bir itirazı yok mudur.
Denilene göre sedaş kaç elektrik ve sokak lambalrının toplam bedelini çalmayan dürüst abonelere yayarak tahsil ediyormuş.Neden uğraşsın ki kaçakçı ile.Oh ne ala kazanç bu.Dürüstleri hırsızlığa teşvik eden devlet ve kurum olur mu.Bu nasıl İdarecilik.Millert uyan.sonunkda kazılk yiyen tökezleyen dürüs insanların sahibi yok.Oy verirken iyi düşün böyle kazık çıkmaz.
Bu tür kazanca dur demeyen insalık düşmanı haindir.
Adil DÜZENLİ @ 08.05.2011 11:54:43
Şikayetim var:

Bu Şehir Deprem e hazırlık olarak hiçbir şey yapılmadı, yapılmıyor. Tüm okurlara ve medya ya buradan sesleniyorum. Birlik olup bu siyasileri bu konuda dürtmek lazım.
Cavit Akyüz @ 20.04.2011 22:59:26
ŞİKAYETİM VAR köşesini daha görünebilir bir yere koysanızda millet daha rahat görse...kıyıda köşede kaybolmuş durumda..lütfen dikkate alın...
kamil @ 10.04.2011 01:51:27
Allah aşkına artık bu şehire gerçekten hizmet edecek miletvekilleri ve belediye başkanları gelsin...herkes kesesinin derdinde,şehiri ve vatandaşı düşünen yok kuran çarpsın,yetet artık...
kamil @ 10.04.2011 01:45:51
27 mart 2011 günü yapılan YGS denen sınavda esentepe kampüs devlet konservatuvarı 203 nolu salonda öğrencilerin TC numaraları gerek yok denilerek sildirilmiştir. Sakarya medyası olarak bu konuyu araştırmak boynunuzun borcudur.
murat kara @ 01.04.2011 01:40:18
O Tren saatlerini düzeltin, sabah ilk tren 05:30 da yazmışınız. Gittim geç kaldım sizin yüzünüzden,Tren meğer 05:10 daymış.
lütfü layık @ 11.03.2011 13:21:56
KAMU GÖREVLİSİ İŞÇİ İLE KAMU GÖREVLİSİ MEMURUN MİLLETVEKİLİ ADAYLIĞI ARASINDAKİ FARK.....Memur 10 Martta istafa edip maaş alamayacak,kamu görevlisi işçi milletvekili adayı olacak ama istifa etmeyecek bu hangi adalete sığar, anayasada herkes eşittir derrrr....
Ahmet Türk @ 07.03.2011 12:47:57
Hasan Karagüzel'in MEDYABAR da yazılarını lütfen yayınlamayın.Bu şehirde ve tv de insanların kafasını karıştıran kaynak göstermeden karnından DİN adına konuşan bu adamı susturun becerebiliyorsa meclis üyeliği yapsın..Hocalığı tartışılır Müftülük bile bezmiş.Araştırın lütfen.
medyabar tiryakisi @ 25.02.2011 00:26:05
SOSYAL HIZMETLER IL MUD BAGLI LOJMANLARLA ILGILI YORUM adı gecen mudur yardımcısı korucuk 1711 nolu adada ıkamrt edıyordu ne yapsınlojman cıkmıs lojmanlar malumunuz ucuzdur burayıda kıraya vermıs ankarada evı varmıs bılemem bırakın adamı ya rahat ıktıdarın mud tabıı o kadar hakkı olsun 1711 adada oturanlar memnundu ondan sıtenın ozel ıslerını bıle tokı yapması gerekırken zamanın beledıye baskanı aziz duranın mudurune sıte yollarına dosenen parke taslarını blok aralarını beledıye ıscılerıne yptırttı ozel ıse gırıyor not alı akkuzu denen mud daha once yapılan yoruma ılavedır bu sayın edıtor kardesım ben bılıyorum sahıt oldum vede o ıscıler beledıyenındı hıc bır ada ıcerısınde korucukta kımse beledıyeye özel ıs yaptıramadı anlayana ugur
ugur senlen @ 02.02.2011 00:23:40
toki ayçiçeği vadisi evlerinde büyük şaibe.daha iki hafta öncesine kadar 240 ay vadeli 250000 tl fiyatı olan l5 tipi daireler,240 ay vadeli 190000 tl ye düşürülmüş.iyide bunun nesi kötü diyebilirsiniz.ancak bir ay öncesine kadar,tarlasını arabasını vs. satıp buradan daire alan vatandaşın hak gaspını kim giderecek.ayrıca projenin en kaliteli yerinde bulunan iki blokun şimdiye kadar satışa çıkarılmamasını ve şaibeli indirimden sonra adeta kapışılır biçimde satılmasını, yoksa bir tezgahın içindemi bize bu satışı yaptıklarını ,hatta vatandaşı enayi yerine koyup daha niteliksiz birimleri daha pahalıya mal ettirmelerini kimden soracağız. merak etmeyin bimer e sordum ,alay eder gibi sorumu cevap olarak geri gönderdiler.bürokratik oyunlardan acaba
hilmi @ 08.12.2010 00:55:08
Hasan Karagüzel'in MEDYABAR da yazılarını lütfen yayınlamayın.Bu şehirde ve tv de insanların kafasını karıştıran kaynak göstermeden karnından DİN adına konuşan bu adamı susturun becerebiliyorsa meclis üyeliği yapsın..Hocalığı tartışılır Müftülük bile bezmiş.Araştırın lütfen.
medyabar tiryakisi @ 06.12.2010 11:05:38
Agdaşa Doğalgaz Aboneliği ile ilgili başvuruda bulunmamıza rağmen aylardır servis kutumuz bağlanmamakta, sokakta abonelik için bas bas bağıran agdaş iş aboneliğe geldiğinde aylarca abonelerini bekletmektedir. Sözleşmeleri kendi hazırladıkları içinde oraya sıkıştırdıkları 90 işgünü gibi bir madde ile kendilerine kıvırma zemini hazırlamaktadırlar. Telefonda onlarca kez aramama rağmen hala bana servis kutusunun ne zaman takılacağını bildirmemektedirler. Konu ile ilgili haber yapnızı rica ediyorum. İletişim İçin: 0 543 790 10 94 ü arayabilirsiniz.
HARUN KOCABEY @ 06.12.2010 09:56:28
Yazıklar olsun!
Yıllardır Özel idare de çalışan biri olarakÖzel idareye ait lojmanlardan birine giremedim.
Ama ne gariptir ki,özel idare personeline ait lojmanlardaise,Sosyal Hizmetler il müdür yardımcısı A.Akkuzu oturmaktadır.kendisi bu lojmanlarda oturması yetmiyormuş gibi yeni atanan il müdürü K.Toprak'ı da özel idare lojmanlarına yerleştirmiştir.
Halbuki sosyal hizmetlere ait hızırtepe ekkek yurdu yanında kurumuna ait lojmanlar bulunmaktadır.Bu lojmanlardan bazıları İl Müdürü ve yardımcısına görev tahsisili olarak verilmiştir.Kedilerine verilen bu lojmanlarda oturmayıop bizlerin hakkını gasbetmektedirler.Akkuzunun korucuk ve Ankarada şahsına ait daireleriise kiradadır.Çalışanlar olarak hakkımızı helel etmiyoruz.yöneticileriadi olsun
sefa öztürk @ 04.12.2010 14:00:40
camili 1 sakarya lisesi giriş kapısının önündeki tek katlı evde soba yakılmakta, tertemiz havası olan bu bölge çok kötü kokmaktadır. İlgililerin dikkatine
MUSTAFA CAN @ 01.12.2010 10:37:51
Değreli Medyabar yetkilileri, bi ara kimi milletvekili görmek istersiniz diye bir anket yapmıştınız. Ne oldu o anketin sonuçları, boşuna mı yaptınız? Niye zamanımızı harcadınız madem değerlendirmeyecektiniz?
Anket Takip @ 01.12.2010 10:05:02
size bu mesajım ikincidir.kısaca haber yapabileceğiniz bir şey bu.eski garajlar ve süpürge borsaı hakkında.bir zahmet gelin resimleyin.bundan iyi haber olmaz yazıklar olsun denilecek haber.maleswef üzücü.geceleri sarhoş pislik yuvası.selamlarını sunarım.teşekkürler.
rıza karakolcu @ 29.11.2010 17:48:32
Neden shcek düzelmez çünkü başyakiler siyasi atama işin ehli değiller
siyah @ 27.11.2010 12:44:24
Sayım ...
Bu çocuk evlerinde neler oluyor bir inceleseniz,ve arifiye çocuk yuvasına bir gelin bin ahları duyarsınız
vatandaş @ 27.11.2010 12:09:34
Shcek geçen ay çocuk evleri projesine geçti ve gazetelerde demeç verdiler içraatları ile ilgili,ancak çocuk evlerini açarken sistemi nasıl kurdukları tabiki çok tartışılır,önce yaşları 21-25 arası genç kızları aldılar ve bunlar annelik duygusunu bilmeyen ve kurumda bakım annelik tecrübesi olmayan kişiler,ve milli eğitimden getirilen ve bu kurumu hiç tanımayan bir öğretmenide başlarına sorumlu yaptılar sonuç hüsran oldu çocukların bir kısmı tekrar arifiye çocuk yuvasuna dönderdiler neden çocuklara bakamadılar neden ama sdorgulanmalı devlet evde çocuga bakaMAZMI BAKAR ANÇAK ATAMALAR YERİNDE VE DOĞRU OLMASSA ÇOCUKLAR ÜZERİNDE İSTİSMAR OLUR .Bdkım anneleri alınacağı zanam Sayın AKKUZU dini bütün bakım anneleri alacağız dedi.
vatandaş @ 27.11.2010 12:07:47
şu yeni dikilen balerin aydınlatma direklerini gece yanarken gördünüzmü? ortasındaki belediye logosunun ışıkları son derece uygunsuz ve sönük bir aydınlatmayla yakılmış herbirinin içindeki aydınlatma gelişi güzel koyulduğu için farklı farklı yanmakta bunca para harcanan bir düzenlemede çok nahoş bir görüntü var
emre serdar @ 25.11.2010 08:41:26
benim bılgısayardan benim adıma yorum yapan ve benim adımı kulanan sahsa lanet ediyorum e.özpak
ertugrul özpak @ 23.11.2010 19:21:12
eski garajlardan yazıyorum.garajlar ve süpürge borsasını yıktılar.gelin size zahmet borsanın pisliğini bir görün.şehrin ortasında böyle bir görüntü olamaz.size rica ediyorum lütfen resimleyin başkanımıza gösterin.meksikalarda böyle bir yer varmı.lütfen saygılarımla....
rıza karakolcu @ 22.11.2010 19:31:13
Ülkemizde iller, bir kaç istisna hariç merkez ilçelerinin adını almışlardır. Bilindiği gibi bu istisnalardan biri de Sakarya'dır. Adapazarı, Sakarya ilinin merkez ilçesidir. Bu böyle olmasına rağmen Adapazarı içinde ve civarında Adapazarı=Sakarya farzedilerek konulmuş hatalı tabelalar bulunmaktadır. Sakarya Yerleşim Merkezi Bitişi, Sakarya Nüfusu, Sakarya Rakımı, Sakarya 5 km. gibi tabelalar hilkat garibesi, utanç duvarı gibidir. Bu Aymazlığın giderilmesi hususunda ilginizi rica ederim. Eminim devlet eliyle yapılmış belgeli bir hatanın ortaya çıkarılması açısından ilginç ve ilgi çekici bir haber olacaktır.
Sebahattin KÜÇÜK @ 20.11.2010 13:01:39
Çocuk esirgeme kurumu müdürü Dr İsmail BARIŞ yuvamızı ziyarete geldiğinde bizi işten çıkarakmısınız diye sorduğumuzda size bunları kim söyledi diye kızmıştır ama il müdürü kerem toprak bey kendi bildiğini okuyup 27 kişiyi sebebsiz yere işten çıkarıyor ve kimsenin vicdanı sızlamıyor sayın kerem toprak acaba hangi cemaatin ve torpillilerini işe alıyor herkesi göreve çağırıyoruz
meliha sezer @ 20.11.2010 10:37:44
Sosyal hizmetler müdürü sayın Kerem TOPRAK yuvaya geldiğinde çocuklarımıza personeli azarlayıp kanal7 ve samanyolu tv dışında izlemelerine yasak koymuştur Soruyorum siz kim oluyorsunuzda T. C. yasal televizyon kuruluşlarını yasaklıyorsunuz. bu il müdürüne dur diyecek yetkili yokmu sayın valim insanların sesine kulak verin
ayşe yüksel @ 20.11.2010 10:32:31
kuruma atanan yeni il müdürü Kerem Toprak yeni açılan çocuk evlerine neden Arifiye Çocuk Yuvasında çalışan hizmet alımı personelini değerkendirmeyipte henüz kurumları tanımayan annelik duygusu nedir bilmeyen yaşları 21-24 arasındaki genç kızlara çocuklarımızı emanet etmesini nasıl bir mantıkla yaptığını sorgulayan bir yetkili yokmu bunların hesabını yarın nasıla verecek 27 kişiyi iştyen çıkarıp torpilli insanları almak nasıl bir vicdan Arifiye Çocuk Yuvasındaki suandaki persenolin psikolojisini bozun yöneticiler hiç vicdan muhasebesi yapmıyorlarmı.
hüseyin kurt @ 20.11.2010 10:28:56
SHCEK İl Müdürü merede bayram tatilinde peki Çocuk evlerinde ki çocukların çektiği çile ve huzursuzlukları halletmeden giden il müdürü yarın mahşerde nasıl hesap verecek Çocuklara şiddet uygulayan personellere soruşturma dahi açmayan il müdürü yazık sayın medya sizde bu yazıyı ilgililere verin yazık
mert kara @ 14.11.2010 21:34:11
2.ÜNİVERSİTE İNŞA EDİLECEK SÖYLENTİSİ VAR.TARAKLI İLÇESİ İÇİNDE ÜNİVERSİTE KURULACAK DİYE Bİ SÖYLENTİ OLDU GALİBA.SÖYLENTİ DEĞİLDE GERÇEKTİR TEMENNİSİ İÇİNDEYİZ.BURDAN SESLENİYORUM YETKİLİLERE EL SANATLARI DOKUMA BÖLÜMÜ DE AÇILSIN GÜZEL SANATLARIN DIŞINDA KIZ MESLEK LİSESİNDE BULUNAN BÖLÜMLERİN 2 YILLIK YADA 4 YILLIK EN AZINDAN BÖLÜMLERİ AÇILSIN.
sinem geniş @ 14.11.2010 02:28:34
Lütfen bekleyiniz...


©2010, Sakarya Üniversitesi Bilgisayar Araştırma ve Uygulama Merkezi [Srv #8] Kullanım Politikası Geribildirim SSS Hakkında
Sayın yetkili;

Ne kömür ne doğalgaz! başlıklı ve (http://www.medyabar.com/haber/19756/ne-komur-ne-dogalgaz-8-tane-sigiri-olanin-yakit-derdi-olmayacak.aspx#)
linki ile ulaşılan haberin altında konu ile hiç alakası olmayan ve sitenizin saygınlığı ve etik kuralları ile bağdaşmayan yorumlar yapılmaktadır. Tabiki haberler hakkında müsbet veya menfi yorumlar olabilir ve bunlar yayınlanabilir. Fakat bunun bir ölçüsü olmalı ve verilen haberle alakalı olmalıdır. Ama üzülerek şahit oluyorum ki yorumlar hiçbir süzgeçten geçmeden ve takma isimlerle çok rahat şekilde yayınlanabiliyor.
Ömer Hulusi Dede @ 13.11.2010 20:05:48
sizlerden öğrenmek istediğim ,eski garajlarda kaymakamlık binası yapılacakmı**?CUMHURİYET LİSESİ YAPILACAKMI???TÜM YAĞCILAR ESNAFI MERAK İÇİNDE BEKLİYOR.KAYMAKAMLIK BİNASI HAKKINDA ÇOK ÇEŞİTLİ DEDİKODULAR VAR.BİZLERİ AYDINLATIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ.SAYGILARIMIZLA .....
rıza karakolcu @ 08.11.2010 23:53:38
bizler adliye köyü sakinleriyiz bizlerin sorunu köyümüzün posektif cukurlarıyla ilgili cukurlardan aşırı koku geliyor ve evlerimizin iclerinde devamlı sinek olusuyor bizler ada suya müracat ettigimizde bizlere zamanla size kanalızyon yapılacıgını söylüyorlar ama devamlı bizlerden atık su bedeli alıyorlar cukurlar devemlı doluyor ada su müracat ettigimizde bizlerden vidanjor parası alıyorlar builgilerinize arz ederiz
sebahattin yarar @ 03.11.2010 08:32:04
31.10.2010 tarihinde karaman mh 1481 ada 3. blk 2. dairenin çöp toplama gününde çöp kamyonunun alması için çıkarttığı çöpleri belediyenin çöpçüleri almayı red etmiş ve sokağımızı çöp yığınına dokunmadan terk etmiştir, karaman mh sine belediye çöp konteynerı vermiyor pazar salı ve cuma günleri vatandaşın sokağa çıkarttığı çöpleri kamyonla toplamaktadır, belediye çöp kamyonunun almadığı çöpler sokağımızda ufak bir tepecik oluşturmuştur, vatandaş olarak bizden alınan çöp vergilerinin karşılığını hizmet olarak alamamak bizleri üzüyor, vatandaş olarak çöpçülerin almadığı bu çöpleri toplayıp adapazarı belediyesinin önüne dökmeyi düşünmekteyiz bu hassas konunun sitenizde haber olarak yer alması bizleri mutlu edecektir.
engin baycan @ 31.10.2010 16:31:18
Sakarya Üniversitesi Daire Başkanlarının geçmişteki ve şimdiki mal varlıklarını inşallah yeni rektör araştırırda maaşlar bunalrın olmayacağının hesabını yapar
AHMET KUKLA @ 30.10.2010 23:20:08
nedir sabah sabah bu su kesintisi bayram sabahı olacak iş mi yazıklar olsun böyle yönetime
ahmet @ 29.10.2010 08:21:16
Bu yazacaklarımı daha önce de bir kez yaz
mıştım .Bir kez daha yazıyor ve yetkililere sesleniyorum. Sakarya üniversitesine bağlı Hendek te olan Eğitim Fakültesinin Sakarya Üniversitesi kampüsüne veya Adapazarı merkezine taşınması ki Türkiye,de yaklaşık 64 Eğitim Fakültesi var. Bunların arasında İlkokul matematik öğretmenliği bölümü olan yaklaşık bir aşağı bir yukarı 37 Eğitim Fakülteleri arasında sadece 4 veya 5 yer Merkez veya Merkez kampüsten uzaktır.Bunlar 1.İzmir_buca merkeze uzaklık 10 km.2.Trabzon _akçaabat merkeze uzaklık 10 dakika 3.Rize_ çayeli merkeze uzaklık 19km, 4.Bolu_gölköy merkeze uzaklık 9 km. 5. SAKARYA_HENDEK merkeze uzaklık 30 km. varın siz düşünün çileyi .Sayın yetkililerden ricamız bu sorunu çözmeleridir.
müfit_engin @ 28.10.2010 22:13:49
ESKİSAKARYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI AZİZ DURAN ANKARA DA KALDIRILDIGI ÖZEL Bİ HASTANEDE KALP KİRİZİ GECİRDİ DURUMU COK AGIR ALLAH YARDIM ETSIN .HAYATA DÖNER İŞALLAH
mehmetgüneş @ 28.10.2010 18:51:09
şehrimize yeni bir marketin açılışı bizleri memnun etti,hafta sonu bizde ailece gittik gördük. emeği geçenlerin ellerine sağlık. Yenikente dönüş için uzun kuruk olan tarfiğe girdik. her yeşil ışıkda yanlız 5 araba geçibilecek bir sürede tam 6 kez dur kalklarla ışığı geçtik.Buradaki yenikent girişi için sağ şerit, valilik 1.camili girişi gibi kontrollü olamazmı acaba yetkililerin ilgisine...
MUSTAFA CAN @ 25.10.2010 16:02:46
Geçen hafta Bekirpaşa mevkindeki İSTİKBAL fabrikası, güvenlik personellerini hiçbir gerekçe göstermden işten çıkardı. 950 TL maaş verdikleri güvenlikk görevlilerinin yerine 650 TL maaş almayı kabul eden yeni güvenlik personelleri aldılar. Koskoca İSTİKBAL firması 300 tl için kaç yıllık(o fabrikanın bütün pisliklerini temizlemiş insanları) personellerii işten atıyor. Bu işin müslümanlıkla falan alakası yok. Bence bu işi bi araştırın. İstikbal 2 adım gidin sorun.Yazık bu adamlara.Çoluk çocuk bu yaşlarda ne yer ne içer.
emin aygün @ 24.10.2010 10:34:53
hastane kantinleri aşırı pahalı bununla ilgili şikayetçiyiz karaman yenikent devlet hastanesıne dısardan bısey sokulmuyor ama kantınde cok asırı pahalı ne yapmak lazım
nevzat biber @ 24.10.2010 09:27:40
Medyabar yetkilileri ve basınımızın değerli mensupları. Ben çok özetle bir şey söylemek istiyorum..
BU ŞEHİR GECELERİ NEDEN AYDINLATILMIYOR. SOKAK LAMBALARI NEDEN YANMIYOR. KORUCUK GİRİŞİ ZİFİR KARANLIK. ŞEHİR MERKEZİNDE ÇOĞU CADDEDE SOKAK LAMBALARI RESMEN YANMIYOR...
Gece Kuşu @ 21.10.2010 15:20:44
21. yy Türkiye'sinde karanlıkta 5 saat,

bu gün saat 17.00 dan 22.45 e kadar Serdivan Belediyesi'nin hemen yanındaki sokakta elektrikler kesikti. 186 nolu telefondan SEDAŞ'ı aradım. "arıza var ne zaman biter bilemiyorum" dedi müşteri temsilcisi. Ardından şikayet için mesai saatleri içinde aramamı söyledi. Düşünebiliyor musunuz? Kaliteli hizmetten bahseden otomatik kayıtın ardından size verilen cevap, "bekleyin elektrikleriniz gelecek.Şikayet için ayrıca arayın" ne garip.HER YAĞMUR YAĞDIĞINDA ELEKTRİK KESİLİYOR YILLARDIR. NASIL BİR TEKNOLOJİ ÇAĞINDA İSEK BİR TÜRLÜ ÇÖZÜMÜ BULAMIYORLAR. ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.
Mehmet YILMAZ @ 19.10.2010 22:54:36
Sayın Necdet Bey
Üniversite ile ilgili yapmış olduğunuz haber için teşekkür ediyorum. Ama bunu gibi daha bilmediğiniz ve kamuoyunun bilmesi gerektiği daha bir çopk konu var. Sakarya Üniversitesi başlıbaşına araştırma konusu olacak kadar karışık bir durumda. Mesela Sayıştay da ki dosyaları bi araştırın. İnşaastlardan ne kadar para zimmetlerine geçirmişler. Daire başkanlarının bile serdivanda vilları var nasıl elde etmişler. Bunlar sizin bizim vergilerinizi gasp ederek bunları elde ediyorlar. evet sindirme politikjası yapılıyor. ÖÇünkü çete üyelerinden biri seçimi kazanamzsa üniversitede devrim olacak ve çete üyeleri yaptıklarını hesabını veremeyecvekler. Lütfen bu konuyu gündemde tutun.. Sorumlu gazeteci ve insan oarak bunlar sizin göevler
necdet.61@hotmail.com @ 18.10.2010 10:30:09
dakika 70 bal ligi derince belde 0 hendek gençlik 1
1OL @ 17.10.2010 16:29:07
sayın medyabar haber hattı sizlerden ricamız serdivan ilçe yönetimnde görevli Burak erken ve Ayhan Sipahinin serdivan bld imar işlerindeki işlerini ve mal varlıklarının açılması komisyonculuk yapıp yapmadıklarını araştırıp tüm sakarya ya yaymanız.saygılarımızla
mustafa Eryılmaz @ 13.10.2010 23:02:56
ben tunatan kavşağının neden bukadar karmaşık yapıldığını ve trafik ışıklarının olmadığını merak ediyorum şüphesiz planlama yapanlar iyi birşey yaptıklarını zannediyorlar ama türk halkı butür kavşaklara henüz hazır değiller kısacası kavşakta hergün defalarca kaza atlatıyor insanlar, en azından trafik ışıkları konsun da sürücüler yol kapma yarışını bıraksınlar
ayşe @ 11.10.2010 19:01:04
selam size ferizli belediyesinde dönen dolaplardan bahsedeceğim ....yaptığı dolaplardan bahsedicem önce başkana bu mezarflık düzeniyle ilgilin harcanan paranın miktarını sorun sonrasında ise .................sonrasında ise yaptıraacak olduğu 480 baş hayvanlık ahırı nasıl yaptırıyor sonrasında ise belediye başkanının çocuklları şirket kuruyor peki bu derenin suyu nerden geliyor hadi devletin parası değil ise bu para neden seçimden önce yoktu başkan seçimden sonra kabak çiçeği gibi açıldı bunun hesabını neden sormuyorsunuz saygılar bu iddalrı araştırın hepsi gerçektir
adı bende kalsın @ 09.10.2010 22:30:27
kent meydanındaki mobesa kamera direği yamuk duruyor aylardır inşallah devrilmez bir haber yapın isterseniz
rasim @ 09.10.2010 22:28:58
olduğunu söylemeye çalışsamda mağazalrının kuralıymış.Yetkiliyi buldum anlatamadığı bir sürü saçma sapan laflar edip bana bu konuyu izah edemedi.tabii istediğimi bulmama rağmen elimdeki,ni bıraktım. Sıklıkla bu mağazadan alış veriş yapıyordum bu nedir anlamış değilim. Devlet dairelerinde böyle katı kurallar yokken bu nedir anayamadık Hırsızlık olayı desem malın üzerinde alarmı var,kapıyı kilitlemedik kızım içerden eliyle tutuyodu şüpheli bi durumuzda yoktu. Sayın medyabar çalışanları Sizlere iyi günler,çalışmalarınızda başarılar diliyorum
MUSTAFA CAN @ 04.10.2010 11:08:50
Kolay gelsin dileklerimle sizlere cumartesi günü yaşadığım enteresan bir olayı anlatacağım. Devamlı alış veriş yaptığım De facto giyimden acele bir kazak alıp eve dönmem gerekiyordu. Hemen aradığımı buldum,zamanımın darlığından ve dışarıda bekleyenlerinde beni fazla beklememelerini de düşündüğümden kızımla birlikde kabine geçtim. (Adapazarında ki mağazaların içersindeki en güzel ve en büyük giyinme kabinleri burada,aynası olan,ve deri büyükçe pufu olan güzel kabinler) ben tam üzerimi değiştiriyor iken kapı hızla ardına kadar açıldı 2 tane müşteri beylerde koridordan geçmekteydi ben hızla kapıyı kapattım ve azar vari bi edayla tezgahtar hanım 2 kişinin girmesinin kurallara uygun olmadığını söyledi.Bende izah etmeye çalıştım zamanım dar
MUSTAFA CAN @ 04.10.2010 10:59:17
Üniversite çalkalanıo medyabar uyuyor.

Anayasa Mahkemesi Üyesi Engin Yıldırım'ın yakın arkadaşı Remzi Altunışık rektörlüğe adaylığını koymuş.

http://www.sakaryayenihaber.com/haber/24132/remzi-altinisik-rektorluge-aday.aspx
Necati Uygun @ 01.10.2010 21:24:58
şeker mahallemize kapalı pazar yerinde belediyenin yaptığı bir kıraathane ve 3 adetde caddeye bakan dükyan var.Yardımlaşma derneği adı altında yıllardır aynı kişlerin elinde çalışıyor..Yer ve bina devletin..Dernek masaları buraları hiç mi denetlemez.burası iktidar yandaşlarının rant yerimi..Hizmet millete derneklerde ucuza sunulur emeklisi dar gelirlisi faydalanır.Burası fahiş fiyat..
Sözde gelirle yardım yapılıyormuş.buna sadece bu dernek idarecisi değil. muhtarı imamı ya da bir komite karar verir .
Kul hakkı yenmemsi için denetlenmeli diyorum.Helalı haramı bilen imam başkan nasıl göz yumuyorsun diyorum.buralarda bir sürü işsizler var daha yoksullar var..emeklilerin rant yerine dönüşmş durumdan kurtarın burayı..
Adil Hakyemez @ 01.10.2010 16:32:45
ya ne kadar abuk sabuk haberler yapıyorsunuz mesela günün fotoğrafında bi çarşaflı kadın güvenliği için kask takmış diyosunuz lan sanane taksın takmasın yok dikkatten kaçmadı ne kadar saptirik bi adamsınız allah sizi bildiği gibi yapsın gerizekalılar
manyakmısınız @ 01.10.2010 11:44:52
Sakarya Sedaşın insani ve adil düşünen beyne sahip en yetkilisine,
Tebligatı imzalanmadan,elektrikleri haber vermeden despotça cezalandırılan vatandaş örgütlenerek bir gün kapınıza dayandığında mı ayacaksınız..
bu günlerde geleceğe benziyor..
Üç kuruş alan milletin sözleşmeli bireyi..sen adil ve insanı düşünemeyen merhametsiz para babalarının tetkçiliğne soyunma..kendine gel..padişah oldun 10-20 TL prim için bu riske giriyorsun.
haber vermeden elektriğini kestiğin evde canların yok olmasına sebep olabilirsin..sabırı taşının elinde kalabilirsin.
Haklı olman için,Elektrik Faturası tebligatı yaptığına dair imza almak vatandaşı uyarmak zorundadır.İnsani ve adil olan budur.
Milletin Adıyok @ 01.10.2010 09:04:22
Sakarya Sedaşın insani ve adil düşünen beyne sahip en yetkilisine,

Kurumla şimdiye kadar sorunu olmamış bir aboneyim.Elektrik Fatura tebligatı elime geçtiğinde zamanında internet üzerinden bankam vasıtası ile zamanında öderim.
30.09.2010 dün saat 14.30 sırasında bir despot beyin kapıyı vurup haber vermeden eliime ulaşmayan haberim olmayan bir borç 10 gün gecikti diye elektriklerimi kesiyor.
burası hukuk devleti değil mi? vatandaşın bu kadar damı hakkı yok..tebligat imzlatmadan cezalandırmak mübah mı?Buna halk dilinde "arkadan vurmak" denir.
Sayın yetkili..Bana ulaşmamış bir .
Soruyorum?
Ya benim evimde elektrikli cihaza bağlı hastam varsa?vb..
mührü koparıp attım.dilinden teşekkür için dört gözle bu görevlinizi bekliyorum.
Milletin Adıyok @ 01.10.2010 08:54:19
Sayın medyabar yetkilileri yapmış olduğum şikayetleri sansürsüz yayınladığınız için hepinize teşekkür ederim. Sizlerden bir ricam olacak bizler vatandaş olarak şikayet mercileri bulamamakta sizin sayenizde sesimizi duyurmaya çalışmaktayız.İş böyleyken karşı tarafında söz hakkı olsa da konular kökden halolsa. Bu konuyada çözüm bulmanız dileğiyle iyi çalışmalar...
MUSTAFA CAN @ 29.09.2010 11:08:41
sayın medyabar sızden sunu rıc< edıyorum bızım etbalık kurumuna sıvaslı bır mudur atandı herhalde kendını genel mudurunden torpıllı sanıp adapazarlıları hıce sayıyor ve bakın elı bıçak tutmayı bılmeyen sıvaslı ları burda yetkılı kısıler halıne getırıp sef usta bası yaparak adapazarlıları ezdırıyo tabıı adapazarlılara sahıp cıkacak kımse olmayınca ne yapacaklar lutfen buna kayıtsız kalmayın ve bı haber konusu yapın etbalıkta neler oluyor
berrın yıldır @ 28.09.2010 21:29:19
Olması Adapazarı için ağır bir fiat olduğunu düşünüyorum.
Şişe suyu bakkalda 25 kuruş,marketlerde 20 kuruşa satılırken burada 1 lira olması işletmecilik değil,olsa olsa fahiş fiatla mal satmağa girer.
Burası Sakarya halkına ait bir kamu arazisi buralarda bu fahiş fiatla hizmet sunmak halkımıza yapılan en büyük kötülüklerden biridir.
Aynı sözlerim AKM içinde geçerlidir.
Belediyenin kamu arazilerini birilerine kiralayıp halkı soydurması hiçmi hiç yakışmıyor.
Maliyecilerde bir zahmet ara sıra gidip kontrol etsinler hangi hizmeti bu kadar pahalı sunupta ne kadar fiş kesiyorlar.
Keşke buraları belediyemiz kendi işletip,halkımızı kendine ait olan kamu malında bu kadar soydurtmasa.
Saygılar iyi çalışmalar.
SAKİN VATANDAŞ @ 28.09.2010 06:28:47
Değerli medyabar editörü bu yazacağım konuyu,sayın belediye başkannımıza iletirseniz memnun olurum.
Pazar günü bir yakınımın nikahı vardı çark mesirede,nikah çıkışı bir hava alalım nefeslenelimdiye hemen çıkışta su kenarına oturup,1 çay,2 su içtik.
ben çay duble olduğu için 1 lira suda 50 kuruştan 1 liradır diye 2 lira hazırlayıp,garsonu çağırdım,2 lirayı takdim ettim.
Garson hesabın 4 lira olduğunu söyleyince,biraz şaşırıp,birazda kızgınlıkla işletme sahibinin orda olup olmadığını sordum,orda olduğunu söyleyince çağır gelsin ben 2 liradan fazla para vermeyeceğimi söyledim.
bekledim garson bir kaç kez gelip gitti ama ne gelen oldu nede giden bende kalktım.
Şİmdi soruyorum burası kamuya ait bir yerken suyun 1 lira,çayın 1 lira
SAKİN VATANDAŞ 1 @ 28.09.2010 06:18:41
erenlerde yunusçiloğlu kız teknikve mesleklisesi çıkışındaki kavşakta büyüyen bitkiler görüşü engellemekte olup acilen kesilmezlerse kazaya neden olmaları an meselesi zakkum yerine daha kısa boylu bitkiler ekilebilir
nigarözen kılıç @ 27.09.2010 22:39:31
Allah aşkına siyaset uğruna Sakarya'nın en başarılı okulunu ve oradaki başarılı çocuklarımızı harcamayın. Eğitimdeki başarı sıralamasındaki yerimiz ortada çıtayı yükselten bu okuldaki başarı oranını düşürecek hiçbir şeye müsade etmeyin. Örneğin son aldığımız duyum: Okulun adının CEVAT AYHAN FEN LİSESİ olarak değiştirileceği..öğrencilerin morali ilk haftadan sıfır... öğrenciler okullarının adının "Sakarya Fen Lisesi" olarak anılmasından son derece mutlular. Bu mutluluklarını onlara çok görmeyin. Cevat Ayhan elbet saygın bir insandır ancak çocukların da psikolojilerini düşünün sanki Sakarya'da 15 tane Fen Lisesi var da birinin adını Cevat ayhan koymuşlar. Oysa bu okul Sakarya'da tek ve SAKARYA ismini hak ediyor. Çocuklar da hak ediyor.
SAKARYA FEN LİSELİ @ 27.09.2010 18:36:36
Okulumuz 2001 yılında Türkiye'nin bilime meraklı genç beyinlerine hakettikleri eğitimi vermek amacıyla Sakarya Fen Lisesi ismiyle kurulmuştur.9 yıl gibi kısa sürede öğrencileri,eğitim kadrosu,eğitim ve öğretimiyle Sakarya'da bir ekol haline gelmiştir.Ancak bugünlerde okulumuzun adı Sakarya Cevat Ayhan Fen Lisesi olarak değiştirilirken,bu durumdan bizzat etkilenen öğrenciler,bu olayda sürecin dışına itilmiş,habersiz bırakılmıştır.8 yıllık ilköğretim eğitimini tamamladıktan sonra girilen Ortaöğretim sınavında yapılan puana göre her yıl milyonlarca öğrenciye verilen,istediği okulu seçme ve orada eğitim görme hakkına sahip olan ben ve okul arkadaşlarım da seçimimizi mezun olmak istediğimiz Sakarya Fen Lisesi'nden yana kullandık.İsim değişikliği okul öğrencilerinin bir talebi olmadan ve öğrencilerin fikri alınmadan yapılmış olup bu yaptırımla istediğimiz okulda okuma hakkımız elimizden alınmıştır.Eğer bir isim değişikliği düşünülüyorsa demokratik bir devlet olmanın gereği olarak olayın muhatabı olan öğrenciler dikkate alınmalı,gerek görüldüğü takdirde değişiklikler yapılmalıdır.
HAKKI KAAN ŞİMŞEK @ 27.09.2010 16:49:29
Daha önce başka bir şikayette bu konu size gelmişti.Bizde bu konu olan Sakarya Lisesi ile anaokulunun karşısında evi olan evsahipleriyiz. Evimizi 1 yıla aşkın zamandan beri sırf bu kombi ve baca masrafı yüzünden kiraya veremedik. Agdaşa sorduğumuzda kesinlikle yasak dediler. Bu 1526 adadaki eve yapılan özel işlemi AĞDAŞ lütfen açıklasın. Bizler hala emekli aylıklarımızdan para arttırıp AĞDAŞın bu baca kombi isteğini yaptırıp evlerimizi kiraya veremedik. Siyasi tanıdık bulmak bence bu tür işlemler için kullanılmamalı. Sizlere teşekkür ediyoruz sevgili MEDYABAR AİLESİ sesimizi duyurduğunuz için.
1526 ada @ 27.09.2010 15:32:50
iki hafta önce yaşadığımız kombine rezilliğinden sonra sorunun düzeltilmesi için sakaryaspor yöneticilerine bu köşeden seslenmiştim.hepsine teşekkür ederim bütün kapılardan sorunsuzca geçti kombine sahipleri.sakaryalılık sakaryasporlu yöneticilik budur işte.TEŞEKKÜRLER
atilla yiğit @ 21.09.2010 14:04:10
biz yenikent 1. camili sakinleriyiz. komşularımızın kiraya verdikleri evlerde Agdaş kesinlikle doğal gazı baca yada kombi değiştirmeden açmamaktadır.İş böyleyken bu hafta Sakarya Lisesi karşısındaki kiraya verilen tek katlı evin yukarıdaki işlemler yapılmadan (baca kombi değişmeksizin)gazı açıldı. Sorduğumuzda da başkanın kardeşinin arkadaşının evi dendi. bu çifte sıtandardı anlamış değiliz. Onlarca durumu olmayan insanlar bir sürü para verirken bu nedir anlamış değiliz. Hani hayatlar önemliydi.Demekki torpil olunca bizler bedava masraf etmişiz. Sizlere kolay gelsin iyiki böyle bir köşeniz var teşekkürler.
MUSTAFA CAN @ 21.09.2010 11:05:23
ahmet akkoç okulunda müdür yardımcısı refik beydi yanılmıyorsan üst katta merdivein sağında benden nakil için yüklü miktarda bağış yapmamı istedi ve 1 milyar yatırmam halinde istediğim öğretmeni seçebileceğimi söyledi..... de az önce onun masasında son derece samimi idi ben az bağış yapıncada burun kıvırdı yazıklar olsun okulları ticarethaneye çevirenlere
metin çakmak @ 17.09.2010 13:06:51
sakarya pamukovadan yazıyorum.pamukova paşaderesi mevkiinde oturmaktayım.oturduğum evin yan tarafında başka bir şahısa ait iki katlı ev bulunmakta ve bu evin iki katıda hızlı tren hattı işçilerine kiraya verilmiştir.bu işçilerden kaynaklanan çöpler git gide birikmektedir.bu çöplerin içinde iç çamaşırından tutunda traş jiletine kadar yüzlerce atık etrafa işçiler tarafından saçılmıştır.defalarca uyarmamıza rağmen yinede çöp birikintisi yığılmaktadır.işin acı tarafı bu atıkların yan tarafında iki tane önemli gıda imalathanesi bulunmaktadısr.yani halk sağlığı tehtid altındadır.lütfen sesimize kulak verip haber yaparsanız seviniriz.teşekkürler...
nurettin yıldız @ 10.09.2010 16:06:23
sakarya sevdamızdan maraton tribününden 3-5 arkadaş kombine bilet aldık.bilet kuyruğunda beklemeyelim,rahat rahat maçlarımızı izleyelim sakaryasporumuza da ufacık bi desteğimiz olsun diye. maraton girişi için 5 kapı var ve kombineyi okuyabilen 1 kapı mevcut.dün akşam takımımızı destakleye gittik ve dakikalarca sırada beklemekzorunda kaldık.Çünkü diğer 4 giriş kapısındaki cihazlar kombineleri okumuyordu.kombine satmak için onca uğraşıyorlar ondan sonra da basit sorunları çözemiyorlar.bu sorunun biran önce halledilmesi dileğiyle
atilla yiğit @ 06.09.2010 11:18:54
Okulların açılmasına çok az bir zaman kaldı ve çocuklarımızla sokak köpekleri arasındaki amansız kovalamacalar başlamak üzere.Neden mi?Çünkü karaman bölgesibütün bir yaz boyunca sokak köpeklerinin barınağıhaline geldi.Toplanması yönünde de bir çalışma yok.Bütün yaz şikayetlerimizi ilgili yerlerebildirmemeize rağmen bir çözüm bulunamadı.Birkaç çocuğun ısırılması mı gerekiyor gereken tedbirleri almak için?...
KARAMANLI VELİLER @ 03.09.2010 11:29:59
devlet hastanesinde 2 haftadır tomografi cihazı çalışmıyor hasta lar perişan kimsenin umrunda değil trafik kazalarında durumu acil olan hastalar devlet hastanesinin tomografisi bozuk diye hastaları kabul etmiyor
.d @ 02.09.2010 23:44:17
hayatımda bi çok şehir gezdim ama burasıkadar acyip bir memleket gormedim 6senedır korucukta oturyorum yani orada acayip seyler oluyor mubarek ramazan ayında ınsanlara ezıyet ediyolar bakın mormlade 45dakkada istanbula gıdersınız ama bız korucuktan carsıya gelemıyoruz yani anlatmak ıstedıgım şey su beledıye saat 8 den sonra servıslerını kaldırdı bakrtıgınız zaman saat12de maltepeye beledıye var ama 2 kişiyle gıdıyo korucukğa ise araba yok nasıl bi anlayış anlamak mumkundeğil sayın. ZEKİ TOÇOĞLUbırak sen ınsanlarayeni yaşam yerleri acmayı bırak sen mevcut olan yaşam yerlerini yönet yani sizlerden rica edıyorum korucuktakı ulasım sorunlarını yansıtın yeter yeter
fatih arıkan @ 02.09.2010 18:12:07
30 Ağustos Zafer bayramı için hazırlanan Kent Meydanının önden bir resmini çekin yayınlayın. Bayramda asker önünden geçip kimleri selamlayacak bir bakın.Hakkında bir sürü aganigi olan DENİZ FENERİ derneği ve yandaş diğer dernek...Bunlar iliğimize kadar emdiniz kanımızı,şimdide asker sizi mi selamlayacak.. Kaldırın onları oradan...Shi her dernek oralarda böyle bir ay para toplayabilir mi...Dini bütün ÇAYKUR genel müdürü zengin MÜSİADlılara çay üreticisinin alın terini bedava içirişti,belediyemiz de kamuya ait yerleri ne karşılığında malüm derneklere veriyor merak ettik.Sorarsanız aldığınız cevabıda yazınız....
Adaköylü @ 28.08.2010 17:21:14
sayın medya bar Karasu sahilde belediye zabıta ekipleri yazlık evlerin kapılarını kırıp içini boşltarak yıktı 24/08/10 belki bugünde yıkmıştır bu haber hiçbir yerel gazetede yer almadı.
avpamuk @ 25.08.2010 16:41:20
sayın editör AMİGO ERSİN VEFAT ETMİŞ DEDİLER DOĞRU mu ?
Hi-Q @ 23.08.2010 10:30:19
trafik ile yenicami arasında gidiş ve dönüşte sağ tarafta park eden arabalar yüzünden hep bir sıkışma olur, senelerdir merak ederim yetkililer bu yolu gerçekten görmezler mi diye? ayrıca trafikten gelirken yenicamı ışıklarda bulunan taksi duragı biraz daha geri alınmalı, sağa dönenler,palmiye caddesine yani, ışıkta bekleyen ve taksiler yüzünden tıkalı olduğundan dönülmüyor. Umarım yetkililer etkili olurlar.
yenicami @ 20.08.2010 11:07:02
http://www.sakarya.edu.tr/?pid=haber&hbr=4925

Linkte belirtilen haber Türkiye'de bir ilktir.

Bu sayede maliyeti üniversiteler için 100 milyarları bulan uzaktan eğitim sistemleri Türk Üniversitelerin kullanımına ücretsiz sunulmuştur. Yazılım Türk ve çoğu sakarya üniversitesinde okuyan bilgisayar müh. tarafından geliştirilmiştir.


Sakarya Üniversitesi öğrencisi ve sakaryalı olarak bu haberin medyabar ve daha sonra ulusal basında yer alması çok güzel olur.

İyi çalışmalar.
Ali Yılmaz @ 18.08.2010 22:41:36
Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve diğer hastanelerde tam gün yasası ile sağlık çalışanlarının 45 saat olan mesaisi önce 40 saate indi sonra 45 saate çıkarıldı. Öğle tatili getirilip hastaneyi terk etmeleri yasaklandı. Sağlıkçı olmayan idari personel ise 657 ye bağlı tüm memurlar gibi 40 saat olan haftalık mesaileri 45 saate çıkarıldı. Sadece sağlıktaki idari personele haksızlık yapıldı. Bunun araştırılarak giderilmesi için sizlerden destek bekliyoruz.
a @ 11.08.2010 21:48:46
alt geçitte sürekli rölçüm var
serkan kıyar @ 09.08.2010 14:16:16
sevimsiz ve ukala bir tavırla cevap verdiler, tekrar rica ettim yarın bakayım elbise sizde kalabilir diye,üstelik tezgahtaki diğer yetkili bayan devamlı ve iyi bir müşterileri olduğumu söylediği halde. muhatap olduğum mağaza yetkilisi bey ukala tavrını sertleştirdi. bende elbiseyi tekrar paketine koyup orada alışveriş yapmakta olan bir müşteri bayana hediye ettim. yetkili bey bu durumu gayet ukala ve alaycı bir tavırla elini 'boşveeerr' edasıyla sallayarak sıradaki müşteriyle ilgilenerek cevabını vermiş oldu. Moz Giyim bu tavrıyla müşterilerine olan saygısını ortaya koymuştur. kendilerine dair başlatılan yasal işlem başlatılmaktadır.vasıfsız personellerime teşekkür eder Moz Giyime bu yasal süreçte kolaylıklar dilerim.
okuyucu @ 09.08.2010 11:41:48
müşteri memnuniyeti adına çözüm bulmalarını rica ettim, yardımcı olamayacaklarını ifade ettiler. bu arada 360 kişilik bir şirketler grubunun gen. müd. yapmaktayım ve vasıfsız 2 personelime kemeri göstererek nasıl bir çözüm üretirdiniz dedim. çözüm bulmaları 1,5 saatlerini aldı. temin ettiğim kemerle kendi müşteri memnuniyetimi gerçekleştirmek üzere 3 ziyaretimi yaptım, değiştiririz ama indirimdeki ürünleri indirimsiz fiyatına alırsınız dediler, kabul ettim, beğendiğim kıyafeti bedeni olmadığı için getireceğini söyleyen tezgahtar bayana uyarıda bulunup 'değişimde getirtemeyiz' dediler, peki dedim. yanımdaki arkadaşımın acelesi olduğu için, elbise sizde kalsın yarın gelip bakayım dedim. olmaz şu an alırsınız veya vazgeçersiniz diye sevimsiz
okuyucu @ 09.08.2010 11:34:18
Merhaba,
Sakarya ilinde yaklaşık 3 yıldır ikamet etmekteyim ve 1,5 yıldır Moz Mağazacılıktan alışveriş yapmaktayım. bu güne kadar 2500 küsür TL civarında tutarında alışveriş yapmış bulumaktayım. 35 gün kadar önce yine 79 tl fiyatında bir elbise aldım ve 8 cm genişliğindeki lastik kemeri beden ölçüsüne göre tam ortasından kocaman bir dikiş ile daraltma yaptılar. (kenarlarından yapılacak tadilatla hiç bir iz olmayabilecek iken) kıyafeti ailemin onaylamaması üzerine 16ün sonra kendilerine gidip 2 elbise daha aldım ve giymediğim kıyafeti başka bir kıyafetle değiştirmek istediğimi ifade ettim, kasadaki bayan giyilmemişse değiştirelim dedi. Kıyafeti kendilerine götürdüğümde tadilat dolayısıyla alamayacaklarını söylediler, müşteri memnuniyeti
okuyucu @ 09.08.2010 11:28:27
internetinizde referandum ile ilgil ankette evet oyu kullandım neden (Daha önce oy kullandığınız için oyunuz kaydedilmedi.)yazısı çıkıyor ilk defa oy kullanıyoruz bu yazı çıkıyor anket yapacaksınız düzgün yapın[b] Sayın okuyucumuz bir İP'ten sadece bir oy kullanılmaktadır. Buna göre de internete giriş yaptıgız İP'ten daha önce oy kullanıldığı için sistem sizin oy kullanmanıza izin vermemektedir) [/b]
ADEM TÜRKKAN @ 05.08.2010 08:56:10
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=1010819&title=anadoluda-eglencenin-rengi-yesil&haberSayfa=1

Kent Park Zaman Gazetesinde çıkmış
kenan @ 01.08.2010 11:42:21
ÇAYKIŞLA MAHALLESİ OTOBÜSLERİ GECİKMELİ VE MAHALLEYE GEÇ GİDİYORUZ SIKIŞ TEPİŞ YOLCULUK YAPIYORUZ İLGİLENMENİZİ İSTİYORUZ SAYGILAR
İLHAMİ MUTLU @ 29.07.2010 14:09:37
Merhaba Beyefendi;

Sizinle bir problem hakkında haber yapma şansım olabilirmi diye sormak istiyorum.

Haberin Konusu; AKP Belediye Meclis Üyesi ve Başkan yardımcısı bir zatın tamamı benim param ile %50 olarak alınan mülkün şimdi tamamına zorla ve hile ile konması olayıdır. Eğer İlgilenirseniz benimle temas kurarmısınız lütfen.
Bunu çocuklarımın rızkını sayenizde geri alabilmek için yapıyorum. Yoksa bende bir AKP liyim.

Saygılar sunarım.

Mahmut Demirkır
GSM:0532 677 19 59
Mahmut Demirkır @ 30.06.2010 14:42:10
Sayın yetkili çennet köşesi karasudaki pavyon rezaletini neden hala haber yapmıuorsunuz lütfen bu konuya duyarlı olun biraz.saygılarımla
ersin ersin @ 23.06.2010 10:38:03
MEMURLAR NET'DEN ALINMIŞTIR..
ben de sakaryadan bahsedeyim. doğal güzelliği bir harikadır. özellikle görmeyenlre için sapanca gölüne gitmeleriini tavsiye ederim. bunun yanı sıra kuzuluk kaplıcalarının da bir harika olduğunu söyleyenler var, henüz görmedim. gel gelelim doğal güzellik yönünden harika olan bu şehrin yapay güzellik adına hiç bir albenisi yok :) var olan bir takım gelişmişliklerin de deprem sonrası olduğunu söylüyorlar yerlileri. sakarya ili bir çok yerden göç alan bir şehir olduğu için küçük İstanbul da diyebiliriz aslında. ama özellikle yerlileri çok yobazdır. gün geçmiyor ki olaysız bir gün geçsin. ben ilk defa burada karşılaştım, manav terimine :) ilk geldiğim zamanlar ki üniversite dolayısıyla gelmiştim, nesin manav mısın derlerdi, hatta esprisine hayır kasabım derdim :) sonra anladım manav yerli demekmiş. kısaca ilk tanıştığınız zaman etiketleniyorsunuz. ekonomi olarak da istanbuldan farksız ve hatta daha pahalıdır. hele hele öğrencilere en az iki mislidir fiyatlar. kiralar öğrenci değilseniz ve özellikle yerlilerindenseniz bişeyler yapılırken (!) öğrenciyseniz yandınız üç misli olur. çok fazla kafe gibi mekanlar yok. hele ocakbaşı ararsanız bulamazsınız hiç aramayın. şehrin merkezinde yaşayan insanlar bile kent kültüürnden habersizdir. ahbab-çavuş ilişkileri hakimdir iş ortamlarında. havası derseniz, nemli bunaltıcı bir havası vardır.

neyse uzatmayayım hiç bir arkadaşa tavsiye etmem sakaryayı, dışardan gelenlere öcü gibi bakıyor insanları, bende kaçmaya çalışıyorum 5 yıldır :)
Erdal @ 20.06.2010 00:31:25
ACİL h.işler medyabar ben ferizlide merkezinde yıllardan beri esnaflık yapıyorum MERVE BİLGİSAYAR-KIRTASİYENİN sahibiyim bu bölgeden olan olaylar hakkında haber yapabiliriz. tabi sizde destek verirseniz.. görüşmek üzere..
KUDRET BATTI @ 07.06.2010 19:19:39
sayın site yöneticileri sakarya yerel haberlerde en önlerde olan sitenizde neden hak ve eşitlik partisinin haberlerini okuyamıyoruz. bir çok yerel sitede basın açıklamaları ve haberleri yayınlanırken sizin sitenizde bir türlü göremiyoruz. acaba sizler yaptığınız haberlerden paramı alıyorsunuz veya reklam veren belli siyasi partilerimiz göz önünde bulunduruyorsunuz. halk ve eşitlik partisi halkın partisidir. parası olmasada yüreği vardır. kontörlü haberciliği kınıyorummm
necati yılmaz @ 28.05.2010 15:36:28
sayın yetkili bir müddet önce Tüvesaş a işçi alımı bakan tarafından durduruldu ve gereği konusunda sonradan ilgili kurum yada durdurma hakkında açıklama yapılacak diye bir haber çıkmıştı..
aradan yaklaşık 20 gün geçmesine karşın bir açılkama gelmedi..Sizinde bu haberi sayfanızda göremiyorum.Şimdi n olıcak.Kura bekleyen 760 küsür aday mülakat bekleyen yaklaşık 135 kişi umutla işçi olmayı bekliyor.Hepi topu 60 kişi ..İşçi bulma kurumu listeleri ilgili kuruma ilettiğini söylüyor.Yani sorumluluk onlardan gitti.
Hal böyleyken şimdi umutlanıp bekletilenlerin halini düşünün. İşçi bulma kurumuna da müracat etseniz kurum sizi ilgili işyerine gönderse yine de çözüm yok.Bu surum da işçi buılma kurumuna da güven kalmadı.İlgilenize teşekkürl
hasan kılıç @ 27.05.2010 10:39:28
kazımpaşa da stadyum cad üzerinde sözde süt birliği adına yapılan 2 katlı bina hiç kullanılmadan yıkılmaya terk edilmiştir harabe haline gelen bina çevereye sıkıntı vermektedir.
yusuf tunalı @ 26.05.2010 15:11:29
Mesajı : merhaba, benim bir sorunum var ve yetkililerden cevap alamayınca konuyu size taşımaya karar verdim. Biliyorsunuz sokak köpekleri bu şehirde yaşayan herkesin ortak sorunu.Ben Şeker Mahallesi Tunahan Sitesinde oturuyorum ve apartman ortak kullanım alanı olan bahçemizde bir sokak köpeği 9 tane yavruladı.Ertesi gün merkez belediyeyi aradım ne yapabilirsiniz diye sordum zabıtayı aramam gerektiğini söylediler.Aradım zabıtayı şu anda barınak yapım aşamasında 2 hafta sonra bitecek 2 hafta sonra arayın dediler.2 hafta yavrulara baktık hergün 1,5 litre süt verdik yağmur yağdı saçak altına taşıdık merhamet ettik acıdık hallerine.2 hafta sonra zabıtayı tekrar aradım.Bu konu ile ilgili bize verilen bir talimat yok veteriner işlerini arayın oradan yardımcı olsunlar dediler.Veteriner işlerini aradım her belediye bu konu ile ilgili alt birim kuruyor ve sokak hayvanları toplanmaya başladı zabıtayı arayın dediler.Zabıtayı tekrar aradım yapabileceğimiz birşey yok ne zaman toplanabileceğini bilemiyoruz cevabı veriliyor.Eğer bu barınak bittiyse şehrin en önemli sorunlarından biri olan sokak köpekleri için neden merkez belediye bir ekip kurmuyor neden insanlar hala bu hayvanlarla yaşamak zorunda bırakılıyor.Sizden ricam bu konuyla ilgili bir haber yapmanız bu konunun üzerine gitmeniz.Ben vatandaş olarak yeterli cevabı alamıyorum. Yardımcı olursanız çok memnun olurum.Şimdiden çok teşekkür ederim.İyi çalışmalar.
pınar özkan @ 24.05.2010 22:56:09
t e i a ş ın erzurumlu müdürü kuruma bütün erzurumluları toplamış kurumdan hangi erzurumlu nasıl nemalanır diye durum değerlendirmesi yapılmış değerlendirmeden sonrada yaptıkları planları kurumun misafirhanesinde yaptıkları sıra gecesiyle kutlamışlar. bu cesareti nereden bulduğunu soranlara da ;benim arkamda iki tane vekil var;diye açıklamada bulunuyormuş
mehmet tüfekçi @ 20.05.2010 01:01:27
Sevgili Medyabar yöneticileri ,

iki istirhamımız olacak sizden:

Birincisi burada yazılanlar suya yazılma misali boşa gidecekse bizi uğraştırmayın.

İkincisi ek bir modülle fotoğraf veya belge de ekleme imkanı sunulsun ki şikayet konusu daha dayanaklı ve gerçekçi olsun...selamlar
Adnan Seven @ 17.05.2010 14:17:33
Cumhuriyet Mahallesi Muhtarı Hayırsever Abimiz Cihan ALEMDAROĞLU' nun babası Kadir ALEMDAROĞLU amcamızı kaybettik. Cenazesi yarın öğlen namazına müteakip Orhan Camiinde kılınacak cenaze namazından sonra defnedilecektir. Merhuma yüce mevladan rahmet, Dost, akraba ve tüm yakınlarına başsağlığı dileriz.
Osman @ 13.04.2010 22:58:31
Osman Pamukoğlu bu akşam Kanal 54 ekranlarında.

Hak ve Eşitlik Partisi Genel Başkanı Osman Pamukoğlu ile Kanal54 Televizyonu Genel Müdürü Ahmet Bağ arasındaki ilginç söyleşi bu akşam Kanal 54 Televizyonunda 21.15'de tekrar yayınlanacak.
Fikret Karaca @ 13.04.2010 13:24:29
orta mahallede bulunan eski adı SED dershanesi sokağında dershane tarafındaki yaya kaldırımlarına beton saksılar konmuş.çaplarının epey büyük olması yaya kaldırımından yürümeyi imkansız hale getiriyor.her önüne gelen dükkanı önündeki yaya kaldırımına birşey koyarsa olurmu.yetkililer lütfen bu betonları kaldırtsın.
yıldız @ 02.04.2010 12:09:13
merhaba ben camili-1 de oturuyorum camili ve karaman bölgesinde yüzlerce bası boş sokak köpegi var buna bir çare arıyorum belediyeye defalarca email attım ama birtürlü cevap alamadım.
şeyhmus toğrul @ 29.03.2010 12:47:24
Cumhuriyet mh. Serpil sokakta oturuyorum. Belediyeye defalarca haber verdiğim halde sokaktaki başıboş köpekler toplanmadı. Şehrin merkezinde mi oturuyoruz dağ başında mı belli değil. Gereğinin yapılmasını rica ederim.
çççç @ 28.03.2010 20:53:08
Allah'ını seven şu Sabiha Hanım İlköğretim Okulunda böğüren kişiyi sustursun. Bıktık artık onun kışladaymış gibi öğrencilerine bağırmasından. Çocuk onlar çocuk, niye bu kadar bağırıyorsun? Çocukların psikolojisini düşünmüyorsan, etrafta oturanları, yaşayanları düşün böğürme artık böğürme! Eğitimden anladığın buysa bırak öğretmenliği. RAHATSIZ ETME ARTIK. Her seferinde o mikrofon gırtlağına kaçsın diye dua ediyoruz.
Sabiha Hanım @ 26.03.2010 17:45:15
YETER ARTIK YA NEDİR BU BELEDİYENİN 1 YILI ZIRT PIRT ÇIKIYIR KARŞIMIZA AYIP DENEN BİR ŞEY VAR SAYFAYI İLK AÇIŞTA OLSUNDA HER SAYFADA ÇIKINCA CİNLER YUKARI ÇIKIYOR
1OL @ 24.03.2010 23:03:29
iddialar bir işe yaramıyo bu site ne için var basın kuruluşlarının gercek sahiplerindenmi korkuyorsunuzburada ağır cezda yargılanan masuminsanlardan basediyorum duruşmalarıda 25-03 günü isterseniz bi ugrayın gercegi görün ayrıca bu insanlarınhayatları altüst oldu araclarınıbile sattılar mahkemelr için simdi dolmuşla gidiyolar onun parasıbile yoook bildigim ama siz patronları koruyun yalakalık yapın hangi zenginebulaştıgınız ne zaman görüldü
salih @ 21.03.2010 16:51:25
SAKARYALI BAŞKANLAR BIRAKIN DEDİKODUYU OKUYUN..
''2009 YEREL YÖNETİM ÖDÜLLERİ'', SAHİPLERİ BULDU. ''Katılımcı Yönetim'' kategorisinde de ''Sevgide Buluşalım'' Projesi ile Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu ''Yılın İl Büyükşehir Belediye Başkanı'' ödülünü kazandı.
''Kent İçi Ulaşım'' kategorisinde, Eskişehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, ''Akarsu ve Raylı Sistemlerle Kent Dostu Ulaşım'' projesi ile ''Yılın Büyükşehir Belediye Başkanı'' ödülüne
''Afet Yönetimi'' kategorisinde Bursa Valisi Şahabettin Harput, ''Afet Zararlarını Azaltma Eğitimi Merkezi'' projesi ile ''Yılın Valisi'' ödülünü
ceren T. @ 17.03.2010 02:04:13
süper buluyorum.
MURAT PINAR @ 16.03.2010 11:59:53
şeker mahallesi tunahan sitesinde oturuyorum.site dediğime bakmayın yol yok her yer çamur içinde.başı boş hayvandan geçilmiyor.Ali Rıza Tunahan evleri satarken yollar hemen yapılacak deyip satıyor taşındığım 1 yılı geçti daha yolların yapılması için bi çalışma bile yok.güya şehir merkezinden lüx daire satın aldık paramızla rezil olduk çekmediğimiz eziyet kalmadı toz, toprak, çamur,saldıran sokak köpeği.her gün uzun atlama yapıyoruz eve girip çıkarken.sizden ricam bir muhabir arkadaşın gelip şeker mahallesi songül sokaktaki tunahan sitesinin bir fotoğrafını çekmesi.belki belediye ve Ali Rıza Tunahan utanır da bu çamur deryasından kurtulmamız için biraz çaba sarfederler.
tunahan sitesi mağduru @ 08.03.2010 11:17:25
Değerli Site yönetimi..
Öncelikle şehrin sorunlarına verdiğiniz haber desteğinden dolayı sizi kutlar başarınızın artarak devam etmesini dilerim. Benim sizin aracılığınız ile dikkat çekmek istediğim konu şehirdeki dolmuş ve minibüs rezaleti. Üst üste balık istifi bindirilen müşteriler, kaba saba dayıvari konuşan şoförler, önlerinde kronometre ile hız yapan dolmuşlar v.s v.s. Çok merak ediyorum bunların bağlı olduğu oda başkanları ne iş yapar ne tip projeler üretir ve şehre nasıl fayda sağlarlar. Gazetelere boy boy resim vermekten biraz kendilerine ve üyelerine zaman ayırıp dolmuş ve minibüs esnafını ziyaret etsinler birlikte seyehat etsinler. Eksiklikleri göreceklerdir. Bu millet bu şekilde bir hizmeti hak etmiyor. Üstelik bu ücretlerle
Osman @ 07.03.2010 22:17:51
Güney terminal kavşağında bulunan SEDAŞ TRAFO binasının Harbiş bahtiyar sitesi bahçesinde bulunan kısmında yapılan tamiratlar nedeniyle
akın TÜrk @ 07.03.2010 11:59:32
bekirpaşa spor salonu yakınındaki sokak lambalarının yanmaması beldeye kötü bir görünüm veriyor üstelik bununla birlikte hırsızlıklarda artmiş durum da ilginize şimdiden teşekürler.
bekirpaşali @ 06.03.2010 15:16:56
sizden isreğim bu haberi 08.3.2010 pazartesi geçmeniz.
Ben Büyükşehir Belediyesi bayan personeliyim.görevde yükselme sınavı ile şef kadeosunu kazandım. ama idare 2009 yılında kendi adamlarını hemen sınavsız müdürlüğe atarken ben ve benim gibi şef ve müdürlüğü kazanan 15 civarı aekadaşı kanunun boşluğundan yararlanıp atama işlemini nisan 2010 a bırakmış görünüyor.sizden ricam arayıp sormanız ve haberi öyle geçmeniz 2009 da 6 müdürü asaleten nasıl atadı. bizleri osym sınavına rağmen neden atamakta yavaş davranıyor.
Bayan x @ 06.03.2010 14:51:48
doğum evinde nekadar başbakanımız ücretsiz dediyse doktorlar bebeklerin cinsiyetlerini sölemeyip özel muhanesine çağrıp özel ücret talap etmekte bunun haber edilmesine adımın gizli olmasını istiyorum her kişiden 100 tl talep eden doktorlar var gereğini size bırakıyorum
ejder alkan @ 05.03.2010 16:05:08
dun aksam sattlerınde 21 .00 sıralarında azız duran dede oldu . allah hayırlı ugurlu etsın sevgılı baskanım . oglu mehmet duranın erkek ewlat bagısladı
ömer yoldas @ 28.02.2010 12:01:22
çark mesirede şehzade kafede sigara içmek serbest. aynı şekil şemsiyeli parktaki şark sofrasındada ayrı bölüm yaapılmış. şimdi bakalım bu iki yerde belediyelerin ama özel şahıslar işletiyor. Eee nerde yasak sizin torpilinizmi var kardeşim. belediyeler zaten göz yumuyor. normal vatandaş işini oyununu yarım bırakıp sigarasını dışarıda içiyor. işin bir başka yönü, SAKARYA MEDYASIIII daha birtaneniz bu durumu gündeme getirmedi.Bumu adalet.
ayrımcılık @ 27.02.2010 10:36:53
medyada ne oluyor kimse bu durumları görmüyormu en basitinden valilik basın da görev yapanlar
erhan över @ 22.02.2010 20:44:49
laspoit diye bir yer acılıyo ve bu yerin yanında otobüs duragı var ve biz burda bekleyemıyoz duragın önune araç bırakıyolar bişe denincede üstümüze yürünüyo bunu gündeme taşirsanız sevinirim saygılarla
ssr54 @ 15.02.2010 17:06:22
kırtatepedeki yeni acılan yer onun önünde arabalar park ediliyo ve durakta arabaları göremiyoz sizden rica ediyorum bunu gazetenize yayınlayın ve emniyet yetkilileri bu konuyla ilgilensinler bu arada zabıta ekipleri arabaları banketlere cıkartıyolar saygılarla
kamil @ 12.02.2010 17:23:10
acaba akyazıdakı atama ıcınmı alııhsan yavuz gece saat ıkıbucuklara kadar ersın van evıne gıdıp goruşmeler yapıyor bunu bı ırdelemek lazım ersın van kaybettıgı alııhsanın lıstesındeydı onumu atatmaya ugrası kı
mustafa @ 11.02.2010 01:32:38
MEDYABAR bu bölüm ne işe yarıyor?

"ŞİKAYETİM VAR" dan şikayetim var.

Burada dile getirilen herhangi bir konuyu gündeme taşıdınız mı?

Bence çok faydalı olabilecek bir şey düşünmüşsünüz.Ama gerektiği gibi kullanmıyorsunuz.

ÖNERİM bu bölümde dile getirilen şikayetlerin üzerine gitmeniz.

Yoksa boşuboşuna insanların zamanını alıyorsunuz.

OKUYUP OKUMADIĞINIZDAN BİLE ŞÜPHELİYİZ. YOKSA BURADAKİ KONULARIN ÜZERİNE GİDER GÜNDEME TAŞIR, BİRŞEYLER KATARDINIZ.

O zaman amacına hizmet eder "ŞİKAYETİM VAR" bölümü.
Kartal @ 06.02.2010 23:53:09
YENİ DOĞAN MAH. KAR SOK NO:10 ÖNÜ GÖL OLUŞTU. BUYRUN BERABER YÜZELİM GAZTECİ İSENİZ LÜTFEN SESİMİZE KULAK VERİN ADASUYA HEM GİTTİ HEMDE DEFALARCA ARADIM AMA NE GELEN VAR NEDE GELECEK VAR LÜTFEN BUGÜN BİR GELİN VE RESMİNİ BİR ÇEKİN..!! BIKTIK İNANIN ÇOCUKLAR SOKAKTAN GEÇEMİYOR LUTFENNN YALANSA HABER YAPMAYIN... SELMLAR BU TOPRAGIN EVLATLARI.. ihbarın kralı
MEMET @ 03.02.2010 01:27:55
taşkısığı mahallesınde bırsuru kacak ınaat var ılgılenırmısınız acaba pıtrak gıbı gece gunduz ev yapılıyor
mustafa atik @ 30.01.2010 11:16:32
Eskişehir'de arsa bedava
Çin'in otomotiv firması Chery'ye OSB'de 3 bin dönüm bedava arsa verilecek
29 Ocak 2010 Cuma 14:32
Çin'in otomotiv firması Chery'nin ana distribütörü Mermerler AŞ ile kuracağı otomobil fabrikasında Eskişehir'i tercih etmesi için birçok cazip seçenek sunuldu.

Fabrikanın Eskişehir'de kurulması durumunda OSB'de 3 bin dönüm bedava arsa verilecek, ücretsiz altyapı yatırımı ile elektrik ve doğal gazda yüzde 10'a varan oranda indirim imkanı sağlanacak.

Eskişehir Sanayi Odası (ESO) ve Organize Sanayi Bölgesi (OSB) Başkanı Savaş Özaydemir, AA muhabirine, Çinli firmaların Türkiye'ye yatırım yapmayı düşünmeye başladığını belirtti.

Çin'de 200-300 milyona yakın milyoner olduğunu, bu ülkedeki zenginlerin ülke dışına yatırım yapmak istediğini ifade eden Özaydemir, şöyle konuştu:
''Yatırım yapmak isteyenler arasında devlet kuruluşları da var. Çin'in Anhui eyaletinin beş yerel devlet firması tarafından 1997'de kurulan otomobil firması Chery de ülke dışında yatırım planlıyor. Çin'de yaptıkları otomobilleri satmak için Avrupa'ya götürüyorlar. Avrupalılar 'Çin malı' diye beğenmiyor. Türk malı otomobiller, beyaz eşyalar Avrupa'da satılıyor. Bu düşünceden hareket eden Çinliler Türkiye'de üretim yapıp, otomobili 'Türk malı' imajıyla Avrupa'ya satmak istiyorlar. Çin'den Avrupa'ya giden mallarda gümrük var. Türkiye'den giden mallarda yok. Türkiye'de üretilen otomobil daha ucuza mal olacak. Türk malı imajını kullanacaklar. Türkiye'den Avrupa'ya mal 3-4 günde, Çin'den 40 günde gidiyor. Nakliye avantajı da var.''

ESKİŞEHİR'E GELİN BİR SÜRÜ AVANTAJLAR VERELİM

Özaydemir, Türkiye'ye yatırım yapan otomobil firmalarının genelde Düzce-Derince çizgisine yerleştiğini, bu bölgede bulunan limanların yatırımları çektiğini bildirdi.

Çinlilerin limana yakın olduğu için Sakarya'nın Karasu ilçesine otomobil fabrikası kurmayı düşündüklerini anlatan Özaydemir, şöyle devam etti:
''Oralarda eleman sıkıntısı var. Yatırımı yapacak yetkililere (Eskişehir'e gelin bir sürü avantajlar verelim) dedik. Hava yolu ulaşımı sorunu da çözdük. Huzurlu bir kentiz. İşçimiz kaliteli. İşçi en az 5-6 yıl hizmet verir. O yörelerde işçi 6-7 ay çalışır. Arazi meselesi öne çıktı. Orada seçilen arazi delta. Çürük bir zemin. Çok pahalı bir yatırım yapılması gerekir. Eskişehir'de 3 bin dönüm yeri organize sanayi statüsünde vermeyi teklif ediyoruz. Karasu ise bataklık, dağbaşı gibi bir yer. Orada fabrikayı kurmak için 60-70 yerden onay alacaklar. Eskişehir'de ise sadece vergi dairesine kayıt yaptıracaklar, gerisini biz halledeceğiz. Bürokratik işlere boğmayız.''

HER İMKANI SEFERBER ETTİK

Özaydemir, Ankara yönünde Sevinç köyü tarafında OSB'nin bittiği yerde Hazineye ait 12 bin dönüm arazi olduğunu, yatırım için Eskişehir'in seçilmesi durumunda söz konusu arazinin 3 bin dönümünü Organize Sanayi Bölgesine dahil edeceklerini bildirdi.

Ücretsiz altyapıyı hizmeti sunacaklarını da ifade eden Özaydemir, şöyle devam etti:
''Elektrik, su, doğal gaz, internet bağlantısı hazır. Bunları ilave altyapı yatırım bedeli almadan ücretsiz vereceğiz. Arsayı da bedava vereceğiz. Elektriği yüzde 10, doğal gazı yüzde 5 ucuza vereceğiz. Eskişehir'de işçi hem bol, hem verimli hem de uzun süre çalışıyor. Sadece otomobil üretimi yapacak fabrika 30 bin kapasite ile başlayıp 5 yıl sonra 100 bine çıkacak. Yaklaşık 1000 kişi istihdam edilecek. Fabrikanın kurulacağı araziyi de demir yoluna bağlayacağız. Yatarım yaklaşık 500 milyon dolar civarında olacak.''

Özaydemir, ''bu yatırımın kente gelmesi için her imkanı seferber ettiklerini'' ifade ederek, şunları söyledi:

''Vali, milletvekili, belediye başkanları, rektörler, oda temsilcileriyle yatırımın ortağı olacak Mermerler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Mermer ve Chery'nin Türkiye Distribütörü Mermerler Otomotiv Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Mermer'i ziyaret ettik. Hazırlıklı gittik, sıcak karşılandık, ümitli ayrıldık. Yatırıma karar verip vermediklerini sorduk. Henüz karar vermediklerini söylediler. En kısa sürede Eskişehir'i ve araziyi görmeye gelecekler.''
LÜTFÜ LAYIK @ 29.01.2010 14:48:38
bu sitede uzun zamandır hepar ile ilgili haberlere rastlayamıyoruz. hak ve eşitlik partisi yaklaşık1 aydır çok aktif bir şekilde çalışıyor ve bir çok yerel medyada yer buluyor. buna rağmen medyabar da bir tane bile haberine rastlayamıyoruz. yoksa söyledikleri ve yaptıklarıyla birilerinimi rahatsız etti hepar. hep basına sansürden şikayet ettiniz. şimdide basının sansürüne maruz kalıyor cefakar vatanseverler.
necati yılmaz @ 27.01.2010 12:10:01
Türkiye'deki iki farklı zihniyet ve anlayıştan bahsediyordum, burada ifade edebileceğimiz alan biraz kısıtlı olduğu için daha fazla detaya girmeyeceğim. Ancak bu çok önemli bir husus bunu kısa da olsa açıklamak istedim. Hangi meslek grubu olursa olsun karışısındaki muhataba insan olarak bakması değerlendirmesi empati gerekiyor. Bu örnekler iki hastanedeki farklı anlayışları göz önüne seriyor. Bu da bence tamamamen o hastanenin yönetimiyle ilgili bir husus Sağlık İl Müdürlüğü Hasan Bektaş'ın bu konuyu değerlendireceğini umuyorum. Ancak dedğimi gibi iki farklı anlayış bir çok kurumda olabilir, herkes başını iki elinin arasına alıp düşünmeli. Ya geçen yüzyılda "Gece Yarısı Ekspresi" mantığında kalacağız, ya da muasır medeniyetler seviyesinde..
Adnan Seven @ 27.01.2010 10:14:19
Burada bir şikayeti dile getirmenin bir işe yarayacağını veya dikkate alınacağını sanmamakla beraber bir konudan paylaşmak isterim.Türkiye'deki iki farklı anlayışı bu örneklerden görebiliriz.Sakarya'da Yenikent bölgesinde iki hastane var biri Yenikent Devlet Hastanesi (YDH) diğer Kourucuk Araştırma Hastanesi(KAH). YDH inde gittiğinizde sizinle ilgilenen, yönlendiren, bilgi veren hostesleri görürsünüz, gülen yüzlü, rahatlatan,ilgilenen hastaya insan olarak yaklaşan doktorları görürsünüz. KAH'de ise suratsız hemşireleri, hastayı azarlayan doktorları, gittiğine bin pişman olan hastaları, geçen yüzyıldan kalma anlayışı yaşatan bir zihniyeti görürsünüz. Ben bizzat kendim, yakınlarım ve gidenlerden aldığım bilgilerle yazdım, inanmayan gitsin.
Adnan Seven @ 27.01.2010 09:52:29
Taraf Gazetesinde eski Adapazarı Belediye Başkanının darbeciler tarafından yan göze alındığı sakıncalı kişiler arasında birinci sırada yer aldığı gözüküyor. Sakarya'nın medyası olarak bunu göz ardı etmeniz sizin için de yoksa!? gibi soru işaretleri uyandırıyor bizlerde. Sahiden yoksa siz de mi? Değilse bu manşete taşınacak bir olay değil midir? Haber değeri yok mudur?
Gözden Kaçmaz @ 23.01.2010 16:59:26
Taraf gazetesinde bugün dikkatinizi çekecek bir haber var. O zamanlar belediye başkanı olan Aziz Duran darbeciler tarafından sakıncalı isimlerin bulunduğu listenin tepesinde yer alıyor. Belki dikkatinizden kaçmıştır.
http://www.gazeteler.net/gazeteler.php?gazete=taraf
Hadi S. Demir @ 23.01.2010 14:17:41
HAYDİ BÜYÜKŞEHİR !!! Yıllardır Arifiye-Adapazarı hattında faaliyet gösteren Arifiye koop.'un halkı sömürüsüne artık Büyükşehirin DUR demesini bekliyoruz.yeni yapılan terminalin önünden dolmuşa bindim 1.5 lira aldilar,neymiş geçıdin öbür tarafından binseymişim 1.25 tl verirdim.Kardeşim Arifiye'nin sınırı geçitten öteyemi?birde şehir içi 1.25 Adapazarı 1.5 böyle adaletsiz bir fiyat nerde görülmüş.Allahtan hergün bu dolmuşlara binmek zorunda olan bir vatandaş değilim.Yazık bu halka.Kahrolsun vatandaşın SÖMÜRÜLMESİNE müsade edenler.Bir an önce Büyükşehir Belediye otobüslerini Arifiye hattında görmek istiyoruz,veyahutta uygulanan sistem ve fiyat tarifelerinin yeniden gözden geçirilmesini bekliyoruz...
Ali KEFELİ @ 20.01.2010 22:15:08
ben adasu sözleşmeli personelim. adasuda 45 sözleşmeli personel var. tam 35 çeşit maaş var. Yönetime yakın olan personele en üst dilimden maaş vewrilirken çalışan ama yönetimin adamı olmayan personellere en alt dilimden maaş verildi. bu haksızlığı adasu üst yönetimi ve zeki beye sorarmısınız.
adasu @ 19.01.2010 09:18:57
sakarya il sağlık müdür yardımcısı sevda gürsel aneztezi uzmanıydı toyota hastanesinde.aneztezi alması uygun değildir raporu aldı ve müdür yardımcısı oldu.peki neden özel kurumlardan sorumlu sağlık müdür yardımcısı sevda hanım özel bir hastanede partime aneztezi uzmanlığı yapıyor hala acaba.hani aneztezi alması uygun değildi????
sevda gürsel @ 17.01.2010 00:09:18
Bosna cad.sine yeni cafe acılıyo acılıyo ama acılırken oralarda alttan degisiklikler var.otobus duragının yeri degisti ..kaldırım tamamen isgal oldu adam bi de citle cevirms bubnu b.sehir baskanı ve yard. gormuyolarmı..baskan ve yardımcılar hakka geciyosunuz isgal sıfır isgal sıfır..
polop @ 16.01.2010 22:18:13
bir de ....gelip eski .... bld başkanının oğlunu araştırın. takmadığı adam kalmadı. babası da haftanın iki günü burda borçlularla konuşuyo ama o da palavra sallıyo başka bişey yok. onların borcu bini aştı sapancada kime sorsanız takmışlar.
asımtorun @ 10.01.2010 12:09:27
1.HEMZEMİN GEÇİT KULÜBESİ
BU KULÜBEDE ÇALIŞANLARIN ISINMASI ZANNEDERSEM SOBAYLA YAPILIYOR.
ISINMA DOĞAL OLARAK BİR HAK...FAKAT SOBADA NE YAKILDIĞINI MERAK EDİYORUM.ÇÜNKÜ BACADAN ÇOK YOĞUN BİR DUMAN ÇIKIYOR...ÇOK YOĞUN BİR DUMAN ÇOK...YOLDAN GEÇENLER CİDDİ MANADA RAHATSIZ OLUYORLAR..LASTİK Mİ YAKILIYOR BİLMİYORUM.DÜŞÜNDÜM DE YILLARDAN BERİ BU BÖYLE..VAGONLARIN TEMİZLİĞİ SIRASINDA TOPLANAN MALZEMELER Mİ YAKILIYOR ACABA ???
ESMA ŞENTÜRK @ 08.01.2010 10:33:57
Adapazarı Belediyesi'ne gidenler bilir. her binanın girişi vardır. adapazarı belediyesi'nin giriş kapısını hatırlayınız. camlı bir kapı. her an kırılacakmış gibi açılan. estetiktan yoksun. bir belediyenin kapısı böyle mi olur. her gün giren çıkan binlerce ,insanı rahatsız eden bir kapıyı değiştirmek iradesi bulunmaz mı? veya her gün girip çıktıkları için nasıl olduğunu hatılamıyorlar. benden hatırlatması. o kap bu belediyeye ve şehre yakışmıyor.
ada @ 22.12.2009 11:59:29
Merhabalar,Öncelikle bir vatandaş olarak Adapazarı GAR alan ve güzergahının satılarak belirli kesimlere PEŞKEŞ veya belediye borçlarının ödenmesi için Sakarya'nın geleceğinin önünün kesilmesinin durdurulması,tüm sivil toplum kuruluşlarının bu satış olayına karşı çıkmasını diliyorum..bir mahalli gazetede kendini yazar sanan şahıs acaba diyor muhalefetin elinde olsaydı yıne GAR peşkeş çekilmesin diye veryansın edermiydi,Kardeşim iktıdar veya beldiyeye yağcılık yapacağına GAR satışının doğru mu yanlışmı olduğu konusunu yazsana!GAR mithatpaşaya taşınacakmış! ne faydası var.Mevcut OTOGAR'ın ne kadar yanlış yere yapıldığı,şu an dörtyolda yenisi yapılıyor.Lütfen tüm halkımızın duyarlılığı ile belediyenin bü günü kurtarma hesabını bozalım...
ALİ KEFELİ @ 19.12.2009 21:55:45
mrb biz adnan menders cad sakinleri olarak burdaki bu durumdan şikayetçiyiz neden bu caddeye allah rızası için el atmıyorsunuz her tarafımız meyhane o ldu yoldan geçemiyoz bize laf atıyor sarhoşlar her taraf meyhane oldu bize yardımcı olun ...... ... dükkanlauz r boşaltıldı ve işyerlari kapandı 13 kişide öldü nolacak bunun sonu peki sizden allah rızası için yardım bekliyor biz en son insan hakları mahkemesine başvuracağız saygılar
vatandas @ 19.12.2009 15:49:24
mrb biz adnan menderes cad sakinleri olarak bu caddede ızdırap çekiyoruz lütfer taraf meyhane olmuşn ize yardımcı olun geceleri içip buaraları dağıtıyorlar ve he
vatandas @ 19.12.2009 15:48:54
Ben serdivan ilçesinde ikamet eden bir aile reisiyim oğluyum.Oğlum Zübetde Hanım İ.Ö.okulu 4.sınıf öğrencisi 17/12/09 günü oğlum arkadaşları ile şakalaşır iken 'kulup' dersi öğretmeni sn. ZEKİ KILIÇ velisi bulunduğum ATAKAN DAĞHAN'a çağ dışı bir harekette bulunarak tokat atmış bulunmaktadır.Yapmış olduğu bu hareketi okul müdürü vesilesi ile kendisine bildirdiğimiz halde özür dileme zahmetinde bulunmamış.Benim bu yaşamış olduğumuz olayı resmi mercilerle beraber sizlerinde bilgisi dahilinde gerektirilen karşılığı alması için yardım larınızı şayet sizlerden almadığım bir sonuç doğrultusunda gerek ulusalbasın gerek ise halkımızın bilgisine duyuracağımızı önemle arz ediyorum.NAİL DAĞHAN 0 545 669 54 30
NAİL DAĞHAN @ 18.12.2009 21:19:16
Ya devlet yetkilileri bıktık artık bu SHCEK şikayetlerinden ve provokasyonlarından birileri çoksın şu duruma dur desin yazık yetim hakkı
kara @ 16.12.2009 15:05:54
şehirde ..........mmarketlerin oğlu ve sahibi erkeklere sulanıp tacizde bulunuyor.orda ....çalışan tezgahtarlar var kasap reonunda bu konuyu araştırın ve üstüne gidin allah aşkına yoksa birilerinin canı dahada yanacak saygılar.
ozdamarnese@hotmail.com @ 11.12.2009 13:28:58
sayın bu aliihsan yavuz ne yapmaya çalışıyor bir türlü anlaşılmıyor ali inci ve süleyman dişli ile ayrı ayrı yaklaşık 2 saat ne konuştular hiç bişey anlaşılmıyor neyın pazarlığını yaptılar acaba bide yönetim kurulu toplantıısnda sert tartışmaların ardında tahsin çuhadara karşı bu aliihsa ve ahmet çil in metin kurtuluşu savunması hala yönetimde sıkıntıyı devam ettiriyor hle ahmet çil in tahsin çuhadara kimlerin gazına gelip konuşuyosun demesi tahsin oraya gıden arkadaşlarda oldukca sıkıntı meydana getirdi bunlar faruk kara sultan azaklı ali bektaş en başta olmak üzere
hakkı @ 09.12.2009 21:19:41
1.TREN GEÇİTİNİN HER İKİ TARAFINA,DAHA DOĞRUSUSU DÖRT TARAFINA,TRAFİĞİ YÖNLENDİRMEK İÇİN TRAFİK IŞIKLARI NEDEN KONULMUYOR?YANİ,YETKİLİ VE ETKİLİ LİŞİLER O YOLLARDAN SADECE ARAÇLA MI GEÇİYORLAR...YAYALARIN NE KADAR ZOR DURUMDA YÜRÜYEBİLDİKLERİNİ,YAYA GEÇİTLERİNDE BİLE YÜREKLERİNİN AĞZINA GELDİKLERİNİ(BU ARADA YAYA GEÇİTLERİNE BOŞUNA BOYA MASRAFI YAPMAYIN BARİ)O YOLLARDA YÜRÜYENLER BİLİR...AYRICA,TRAFİK IŞIKLARI KONURSA ARAÇLAR DA RAHAT EDER..."HALKI YAŞAT Kİ DEVLET YAŞASIN"
RIDAVAN ADAPAZARLI @ 08.12.2009 10:08:08
bu akşamki toplantıda tahsin çuhadar metin kurtuluşa bizde mazot inince hükümete karşı eylemmi yapıyoruz diye başlayarak oldukca yüklendi ve istafasını istedi buna karşılık ahmet çil ve aliihsan yavuz metini savunmaya geçti hatta tartışmanın bir yerinde ahmet çil tahsine yüklenerek başkalarının gazına gelip yükleniyosun diye söylenınce ıpler koptu 1 saata yakın tartışma çıktı.
hakkı @ 07.12.2009 23:51:18
Tebrik ederim çok güzel bir düşünce bu
fırat @ 03.12.2009 18:06:37
1.TREN GEÇİTİNDEN SONRA ESMER MARKETE GELMEDEN OTOBÜS DUAKLARI VAR.BU DURAKTAKİ ARAÇLAR KALDIRIMLARA GERİ GERİ YANAŞIP,ARAÇLARIN YERDEN YÜKSEKLİĞİ KALDIRIMLARIN YÜKSEKLİĞİNDEN FAZLA OLDUĞU İÇİN,ARAÇLAR KALDIRIMI 1-1,5 METRE İŞGAL EDİYORLAR...İŞGAL BİR TARAFA YAYALAR KALDIRIMDA YÜRÜRKEN BUNU YAPIYORLAR...KAÇ KİŞİ ZARAR GÖRMÜŞTÜR KİMBİLİR..ÖLÜMLÜ SONUÇLARI BİLE OLABİLİR.ABARTTIĞIMI DÜŞÜNEN VARSA ORADAN DİKKATSİZ BİR ŞEKİLDE GEÇSİN!
RIDVAN ADAPAZARLI @ 02.12.2009 17:02:09
AKYAZI DEVLET HASTANESİNDE BAYRAM TATİLİ NEDENİYLE KUDUZ AŞISI BİTMİŞ :d
hamit kurtoglu @ 01.12.2009 09:32:08
bAYRAM NAMAZI SAATİNİ YAZSANIZYA
mmetq @ 27.11.2009 00:31:00
sayın medyabar bu akşam yapılan ilk akparti icra başkan yardımcıları toplantısında sıkıntı tartışma oldu teşkilattan sorumlu il başkan yardımcısı süleymn özmen her zamanki cok bilmişlik edasıyla herkese akıl vermeye kalkınca bide ahmet çil den aldığı akılla il başkan yardımcılarının özellikli insan olduğunu ve ilçelere sadece il yönetim kurulu üyelerinin gitmesini isteyince mehmet yılmaz ile arasında tartışma çıktı. mehmet yılmaz herkesin eşit olduğunu ve ilçelere eski yönetimde olduğu gıbı herkesin gitmesini önerdi.
hakkı @ 25.11.2009 23:38:18
sayın medyabar yayıncıları bu sehirde avukat yokmuda aliihsan yavuzun ortakları sut bırlıgı. erenler beledıyesı. ferizli belediyesi. milli egitim . büyükşehir belediyesi ve ceşitli belediyelrin avukatları üstelik hepsi sonradan avukat olmalar acaba aliihsan yavuz hiç bi davaya girmeyip ... bunlardan en ilginç olanı ise ahmet çil in karasu organize sanayi mütevelli heyeinde olması karasuda hiçi avukat kalmadı nasıl oluyo ahmet çil hem büyükşehir meclis üyesi hemde adasunun icra davalarına bakıyor ayıp ayıp yazın bunları
hakkı @ 23.11.2009 22:36:54
bir koprtf hadiseside gölkent tarımsal koprt var ama üstü katılmaya çalışlıyor araba yok satılmış gelen yemler bedelleri nerde beli degil bunlar bilinen ilgilenirseniz
burhan kuzu @ 23.11.2009 08:15:29
sevgili medyabar yöneticisi Av oktay yıldırım yönetime girmesi nedeniyle gelen baskılar sonucunda yarınkı il yönetim kurulu toplantısından sonra yönetim kurulu üyeliğinden istifa etmeyi düşünüyor ciddi olarak hemde bunu milletvekilleri ilede görüştü baskılara dayanamz hale geldi kendisi yani yönrtim kurulu ilk firesini salı günü veriyor
erol @ 22.11.2009 17:15:54
KAVAKLAR CADDESİ-ÇEŞMEMEYDANI CADDESİNDE PARK YASAĞI OLMASINA RAĞMEN NEDEN ARAÇLAR SAĞLI - SOLLU PARK EDİYOR.HASIRCILAR CADDESİNDE TRAFİK GELİŞ-GİDİŞ AMA SAĞ TARAFA DEVAMLI PARK EDEN ARAÇLAR YÜZÜNDEN TRAFİK KİLİTLENİYOR ARAÇLAR GEÇMEK İÇİN BİRBİRLERİNİ BEKLEMEK ZORUNDA KALIYOR.EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNÜN ÖNLEM ALMASINI İSTİYORUM.
erdalpektaş @ 21.11.2009 00:26:04
Merhaba,
Yeni Karasu Yolu üzeri 1. km' de bulunan üst geçit yaklaşık bir yıldır hasarlı. Hasar boyutu gözle görülemeyecek kadar değil köprüye çıktığınızda köprü tam ortadan ayrılmış durumda ancak hiç bir yetkili bunun önlemini almıyor eminim ki kimse farkında bile değil. şimdi sormak istiyorum oraya çarpan firmanın kamyonu bu firmanın trafik sigorta poliçesi yok mu ki kamuya verdiği zararı karşılasın o köprü altından geçen araçların üzerine yıkılsa kim verecek bunun hesabını??
Bu haber ile ilgilenibilirseniz çok memnun olurum.
saygılarımla,
İREM YILDIRIM @ 06.11.2009 12:23:50
ARDIS MÜDÜR BAKALIM SIMDI NE YAPACAN
ALİ KARA @ 03.11.2009 10:49:11
Ali ihsan Yavuz atanırsa mevcut yönetim bölge idare mahkemesine dava acacaklar haberiniz olsun
bumin @ 02.11.2009 21:59:02
yolun sıkışık olmasına neden olmaktadır.
3- Ayrıca yeni açılacak olan Akademi petrol da trafiğn daha da keşmekeşe dönmesine neden olacaktır.

Yetkililer trenyolu geçitleri ve sıkışan trafik ile ne gibi önlem almaktadırlar.

Bırakın önlem almayı, trafik polisi bile görevlendirilmemektedir.

selamlar
Ramazan ŞİMŞEK @ 02.11.2009 20:44:49
Tüm Sakarya'nın bildiği gibi Sakarya'nın ôrtasından tren yolu geçmekte ve de sadece 4 adet geçitle bu tren yolu geçilip şehrin bir yarısı ile diğer yarısı arasında bağlantı kurulabilmekte. İşin ilginç tarafı tüm bu 4 geçitin hepsinin de daracık; sadece gidiş ve geliş yönlerinde birer şeritten müteşekkil olması.
Vagon fabrikasının yanındaki tren geçidinden geçtiğinizde sanki İstanbul'da Boğaz köprüsü üzerinden geçiyormuşcasına bir trafik akışı ile seyretmektesiniz.

Bu trafik akışını aksatan en önemli unsur, Yonca şeklinde bir üst geçidin olmayıp çok karışık olan bu kavşağın sadece geliş ve gidiş iki şeritten ibaret olmasıdır.

Ayrıca; 1- Şeker fabrikasına Eskişehirden pancar getiren TIR lar, 2- Hemen oradaki okuldan çıkan servisler
Ramazan ŞİMŞEK @ 02.11.2009 20:42:24
Tarihi uzun çarşının tarihi dokusunu bozan ve sıfır işgaliyede diğer esnaflarında kurunun yanında yaş yanar misali zarar görmelerine sebeb olan tüm çıkmaların içeri eski konumlarına getirilmesi konusunda belediyelerin çaı-lışma yapmasını talep ediyorumbaşta s. odabaşıların ikinci geçitteki işyerlerinin balkonunu 1 metreye varan dükkan duvarını üsteli tavanı delerek ve yıkarak genişletmesini ihbar ediyorum,aynı konumdaki diğer benzeri işyerlerininde gözden geçirilmesini talep ediyorum,tüm uzun çarşı adacıklarında sırf bu aç gözlüler yüzünden mal çıkarmak zorunda kalan esnaflar yandılar çıra gibi. cayır cayır.
thinging of @ 01.11.2009 20:45:58
FİLLİ PARK ne oldu?3 yıldızlı otele peşkeş cekilip otelin masalarının kuruldugu bir bahceye dönüştü.h.cumali bu konuya değindi ama sanırım yeni projeleri yüzünden arkasını getiremedi.sizden ricam RİADA OTEL kamuya ait bu çocuk bahcesini hangi yasalara göre alıp özel bahcesi yapmıştır.bunu arastırıp sorgulayacak babayiğit bir medya mensubu arıyorum..teşekkür eder acil cevap beklerim..
n.m. @ 31.10.2009 21:18:42
sayın medyabar yetkilileri BÜYÜK SAKARYASPOR taraftarları olarak yönetimin gidişatından memnun değiliz..bu konuda bize destek olmanızı rica ediyoruz..
yüce divan (TARAFTAR) @ 28.10.2009 21:22:36
ak parti il başkanının adını açıkladı gelen haber terzi oğlu başkan oldu.musa adıyaman görevinden alındı.yusuf özden ise il gençlik kolları başkanı oldu.akpli dost
gizliii @ 21.10.2009 19:13:44
Online Ziyaretçiler
-
Silkroad Silk, Silkroad Online, Silkroad ESN, Silk