20 Ekim 2014 Pazartesi
IMKB 100 : 75.533 %(1,28)
Dolar : 2,2455 TL
Euro : 2,8645 TL
13 Şubat 2014 Perşembe Saat: 23:51

Sapanca'da yeni oluşum 'Uslu' dedi

Yeni oluşum Sapanca Belediyesi Başkanı İbrahim Uslu'ya Başkan Adaylığı teklifi götürdü.


Oluşum adına açıklama yapan Enver Kılıç Sapanca'nın geleceği için 6'ncı kez toplandıklarını ve neler yapılması gerektiği konusunda hem fikir olduklarını söyledi.

Sapanca halkından aldıkları olumlu tepkiyle daha da güçlendiklerine dikkat çeken Kılıç, "Daha iyisini nasıl yapabiliriz bunu belirlemek için toplantılarımız devam ediyor. Şu halkımızın da gördüğü ve izlediği gibi mevcut olan hizmet yapacak siyasal boşluğu gördüğümüz için bir araya geldik. Sapanca'mıza hizmet için siyasi ayrılıklar sebep değildir ve olmamalıdır. Çeşitli, siyasi görüşlerden doğan bu birlikteliğimiz Sapanca'mız için en hayırlı olan siyasi güçtür. Hepsi siyasi tecrübesi ve birikimi olan Sapanca'da yaşan ve geçmişini bilen eğil kadrolardır. Bunu daha da ileri taşıyarak daha güzelini çıkarmak için çalışmalarımız devam edecek. Bu akşamki toplantımızda hem fikir olduğumuz aday belirleme çalışmasının ilk adımını attık ve İbrahim Uslu arkadaşımıza adalık teklifini komite olarak sunduk." diye konuştu.



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 33022 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4609 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

Neredeyse seçimler geldi hala hiçbir adayın somut projesini duymadık. Pardon Ak Parti adayı Aydın Yılmazer şu anda devam etmekte olan projeleri halkımızın hizmetine sunacağım demiş. Allah aşkına böyle bir proje olabilir mi? Komik duruma düşüyorsun Aydın Yılmazer. Daha önce söylediğim gibi yine söylüyorum Ak Parti Aydın Yılmazer ile Sapanca'da kazanamaz. 31 Mart sabahı Sapanca'da Ak Parti ceket koysa kazanır diyenleri görmek isterim. Unutmadan Ak Partili bir seçmen olarak oylar Ecevit Keleş'e inşallah.
1 4
Sapancalı @ 18.02.2014 16:57:05
Diğer yorumumda Sapanca AKP adayı vardı. Şimdi MHP adayı daha MECLİS ÜYELERİNi açıklayamadı, bugün 18 şubat! MHPye oradan oraya koşturan Niyazi Bağdatı alarak farklı bir OLUŞUM yaptı, kanımca! Sayın Oya Arapoğlu şimdiye dek SAPANCA ya , SAPANCAda YAŞAYAN KADIN ve ÇOCUKLAR İÇİN NEYAPTI? Bırakın Projeleri SOMUT yapılmış İŞLERİ GÖSTERİN. Buna da ilave olarak Sakarya Büyükşehirde ve Sapancada yapılmakta olan KENTSEL DÖNÜŞÜM, ÇARŞI MEYDAN PROJEsine MUHALEFET olmaktan başka ne yaptı? Buradan sesleniyorum VAR OLAN ve DEVAM EDEN PROJELERİN ÜSTÜNDEN YORUMLAR YAPMAYIN! İşin Özü SAPANCA da ADAYLAR TAM PAMUK PRENSES VE YEDİ CÜCELER
3 4
bir bilen @ 18.02.2014 10:56:34
Önce şunu açıklayayım: BURADAN HİÇ KİMSEYE CEVAP VERMYORUM , SEÇMEN OLARAK ADAYLARI DEĞERLENDİYORUM, KASABA SİYASETİ YAPMIYORUM! Sayın Akp Adayı İsminin önüne eklediğin etiketler eksik , bunlarla seçmeni yanıltma DOÇENT değil Açıköğretim Mezunu sadece YARDIMCI DOÇENTsin. İkincisi AKPyle geçmişinde uzaktan yakından ilgin yok, AKP ye Ağustos 2013 de kayıt oldun. 2009 daki seçimlerde SAADET PARTİSİNİ destekledin. Üçüncüsü gelelim Meclis Üyelerine buradaki Adaylarda Sapanca AKP ilçe Başkanının yeğenleri, kuzenleri! Diğer Meclis Üyeleride 2009 AKP aleyhine konuşmuş, çalışmış şahışlar! AKP Başkan Adayı bir yandan 15 yıl Sapancada ne yapıldı diyor? Diğer yandan şu anda yapılmakta olanMEVCUT PROJELERİ tamamlıyacam diyor. ETİKETLE HİZMET EŞDEĞER Mİ!
2 5
bir bilen @ 18.02.2014 10:41:07
aydın hocamız 30marttan sonra inşallah sapanca belediye başkanlığı yapacaktır. görevi başında olduğu sürece herkesin yanında olacağı gibi zavallıların yanındada olacaktır ama hiçbir zaman zavallı olmayacaktır.aydın hocamızı karalamaya hiç kimsenin gücü yetmez.objektiflik sadece senin rumuzun olarak kalmış ne gelmiş kulağına hadi söyle.
4 1
bir bilene cevap @ 17.02.2014 00:30:14
Bu yeni olusum değil fitne oluşumu. Ak Partinin bu dönemde yaptığı en güzel şey partiyi kasintilardan kibirli lerden kulhanbeylilerden kurtardı. Lrskedr Zeki Tocoglunu alsaydida eski Milli Gorus halkası yavaş yavaş tamamlanrdi.Sakalli olupta sakalini kesenlerle ne işimiz olabilirdi.
6 2
Milli Görüş @ 16.02.2014 14:42:56
Ah Aydın Vah aydın dün Akçayda yaptığın konuşmada İSKİ Müdürüyle toplantı yaptım demişsin. Buna bizim mahallenin çicukları bile inanmadı! Ayrıca akşam Sapancaya Büyükşehir Belediye Başkanı geldi. Niye gitmedin yanına Elini öpmeye! Oya Arapoğlu oradaydı hatta resim bile verdiler basına! Yoksa seni yanına çağırmadı mı? Ha birde Aydın senin Okul Müdürü olduğun okuldaki ÖĞRENCİLER KULAĞİMA ÖYLE ŞEYLER SÖYLEDİ Ki İNANAMAZSİN!
1 5
objektif @ 16.02.2014 11:05:12
Buna yeni oluşum değil saadet partisinin kokuşum olduğu anlamına gelir.Saadet partisi bunlara kapısını açıyor ha. nerEde kaldı milli görüş.Zinayı serbest bırakanların partisinde olan ve medyaya sızan resimlerle bu fiilin içinde olanların tarafınızdan adaylıklarının kabul etmesini nasıl kabul ediyorsunuz. NEReDE KALDI MİLLİ GÖRÜŞ İLKELERİ SAADET PARTİSİNİN. YAZIK YAZIK ÇOK YAZIK.. YAZIKLAR OLSUN SİZE EY SAADET PARTİSİ İL VE SAPANCA İLÇE YÖNETİCİLERİ.
2 5
selami sağlam @ 15.02.2014 23:00:43
Zavallı Aydın bu Meclis Listesi önemlidir ,ciddidir demedi mi sana büyüklerin! Bırak Serdivan Belediyesinden seni çıkarttıklarında Sapanca Belediyesine girmiştin.Ah Aydın Vah Aydın seçmen olarak seni anlıyorum! Zaten Sapancalı Seçmen de Senin Gibi Adayı Kaldıramamaktan Korkuyormuş ya? Sapancalı Seçmen Buna Alışık Değilmiş! Dediniz ya! Seçmen olarak diyorum ki: Zavallı Aydın alıştın bu Adaylık İşine 30 Martdan sonra ne yapıcan? Hayır Seçmen Seni İsterde, Sonra Sapancalı Kaldıramazsa, Dokunur Falan!
3 4
bir bilen @ 15.02.2014 21:11:25
İbrahim Uslu'nun adının bile geçmesi ne kadar korkuttu bir de şu halkın sesini dinleyip oluşumun başına geçse seçimden çekilecekler herhalde. İbrahim Uslu'nun değeri şimdiden anlaşıldı ama daha çok ah Sapancam vah Sapancam deriz. Aydın Yılmazer'in korkmasına hiç gerek yok zaten seçimi kaybetti burada asıl istemeyenler Mhp'liler çünkü onlar da farkındalar ve biliyorlar eğer İbrahim Uslu aday olursa şanslarının kalmayacağını.
5 4
Sapancalı @ 15.02.2014 18:45:51
Ey Muhteremler ! Sapancada İbrahim Uslu ne yaptı diyen Akpliler ve Sapanca İlçe Teşkilatına sesleniyorum : Bu mudur sizin Başbakanın arkasındaki duruşunuz , bu mudur sizin Dava Adamı olmak?
5 1
bir bilen @ 15.02.2014 12:04:58
Sapanca tarihinde İBRAHİM USLU haricinde kimse ÜÇ DÖNEM BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAPMAMIŞTIR. Hadi çıksın bakalım 15 yil Sapancada Belediye Başkanlığı yapsın da görelim! Ama Akp Aday Adaylığı süresinde İbrahim Uslunun üzerine dönen Bizans oyunlarıyla aday yapmayarak İbrahim Usluyu sandığa götürmediniz. Çünkü sandıktan her halikarda İbrahim Uslu çıkacak tı. Böylece İbrahim Usluyu aday yapmıyarak önünü kesildi. Bunu başardınız! Şimdi Akp rüzgarıyla İbrahim Yslu seçimi aldı diyenler ! Sayın Uslunun adı farklı bir partiden geçse dahi sanki Sapanca Siyasetinde başka aday yokmuş gibi herkes Usluyu eleştiriyor onun sırtından siyaset yapıyor. İşim ilginci Sapancada Akpnin bunu yapması TUHAF
4 4
sapanca dab @ 15.02.2014 12:00:44
Ya arkadaş hiç mi haber takip etmiyorsunuz yoksa işinize geldiği gibi mi okuyorsunuz? Öncelikle Sapanca'da partiden önce adayın önemli olduğunu anlayın. Daha dün birbirlerine sallayanlar nasıl bir araya geldi diyorsunuz MHP Niyazi Bağdat'ı almadı mı Ak Parti'nin listesinde daha düne kadar Ak Parti'ye sallayan kişiler yok mu? Onlar yapınca Sapanca için bunlar yapınca böyle bir şey nasıl olur deyin ne güzel memleket be. Mhp'li olanlar zaten bir şey diyemez çünkü Niyazı Bağdat'ı neden aldın yanına derler adama, Ak Partili olanlara önce Ak Parti'nin listesine bakın derler. Demek ki burada yazanların hepsi Chp'li başka bir sonuç çıkmıyor. Hayırdır beyler korku mu sardı?
2 2
Sapancalı @ 15.02.2014 05:29:45
50 yıllık sapancalı nickli kişi evet Ak Partiliyim ama bir yerden dışlanmışlığım yok. Bu dönem bitiyordu AVM, taşla ilgili neyin hesabını verecek? Haydi bunlar yanlışları diyelim (bence öyle değil) bak yaşın baya var demekki attaki kelebek lafını bilirsin. Neyi görmek istediğine nasıl baktığına bağlı. Sen belli ki kelebeği görmek istemiyorsun. O zaman gittikleri her yerde de ödül alan yürüyüş yolunu,seyir terasınıikurtköyü,sahili,genişleyen sokakları da anlatsınlar.
"Kalpleri vardır düşünmezelr,gözleri vardır görmezler,kulakları vardır işitmezler.Onlardır gaflette kalamların ta kendileri." A'raf Suresi 179.ayet
4 1
Sapancalı @ 15.02.2014 05:11:50
türkiyeyi hallaç pamuğuna çeviren tayyipe verilecek en güzel ceza ibrahim uslu'nun yeniden başkan olmasıdır. uslu aday olursa sırf inadına oyum kendisinedir.
3 3
meydancı @ 14.02.2014 23:45:22
Sayın İbrahim Uslu size bir seçmen olarak sesleniyorum. HER ŞEY SAPANCA İÇİN İNADINA İBRAHİM USLU ve İNADINA SAADET İNADINA YENİ OLUŞUM! Adaylığınız şimdiden tüm mahallemizi sevindirdi.
5 6
Akpli @ 14.02.2014 20:51:19
olşumdan medet uman kurnazlar ibrahim uslu sizin gazınızla meydana inecek kadar cahilmi??? dolmuşa getiremezssiniz onu en fazla hızlı tren vagonuna biner ankaraya gider her ne kadar gönlü kırılmış gibi görünsede birileri bir telofon eder gönlünü alır ibrahim usluda aydın kardeşinin yanıda desteğini verir.o bugüne kadar ekmeğini yediği sayesinde belediye başkanı seçilerek maaşını alıp çocuklarına yedirdiği partisine ve genel başkanına hainlik etmez.genel başkanının belirlediği aday kardeşine desteğini verir kimse bedavaya iştahlanmsın .oya arapoğluda niyazi bagdatta bu işten yine çırak çıkar...sencede öyle değilmi bekir sami gür ????
8 9
objektif sakaryalı @ 14.02.2014 20:36:55
Sapancalı niki ile yorum yapan akp li (akp den dışlanan )hiç kimse İbrahim uslunun üzerine oyun oynamıyor sadece herkes diyor ki yarım bıraktığı avm ve berbat ettiği çarşı içindeki kaldırımları anlatsınlar anlatamıyorlarsa fatih fili de oluşuma alsınlar daha iyi olur
4 6
50 yıllık sapancalı @ 14.02.2014 19:10:21
Sn.İbrahim Uslu oku burada yazılanları halkın sesine kulak ver geç oluşumun başına Sapanca kazansın ilerlemesi sürsün. İbrahim Uslu'nun üstünden siyaset yapmayın söylediklerinizin altında kalırsınız.
3 4
Sapancalı @ 14.02.2014 18:16:18
Ey Muhteremler Sayın Akp Adayı Aydın Yılmazer 1 yıl anca çalışabildiği Sapanca Meslek Yüksekokuluna ÇİVİ ÇAKAYIM TEŞEBBÜSÜNDE BULUNMUŞ da İBRAHİM USLU ELİNİ Mi TUTMUŞ. Yazıktır ya siz iyice seçmeni CAHİL bellediniz ? Komik siniz!
6 3
komik @ 14.02.2014 17:53:22
büyük oluşuma kırkpınardan şamil albaşıda alın :)))
10 4
haydin bakalım @ 14.02.2014 16:40:45
ak parti tercihleriyle kendi kendini bitirdi. bende parti uyesiyim fakat İbrahim Uslu aday olursa oyumuz kendisinedir.
10 10
esnaf @ 14.02.2014 16:37:29
Sayın İbrahim Uslu Sapanca tarihinde gelmiş geçmiş dönemlerde dahil olmak üzere 3 dönem tek Belediye Başkanlığı yapan sensin! İBRAHİM USLU ADAY OLDUĞUNUZ TAKDİRDE MHP nin, AKPnin kazanma şansı yok! Onun için tüm eleştiri ve karalama İBRAHİM USLU nun önünü kesmek. Saygıdeğer AKP ve MHP adayların titrine karşın İNADINA İBRAHİM USLU ! Cluşumu da karalamaya çalışmayın orada bulunan her şahsın deneyimleri ve birikimleri şu anda Sapancada bulunan Parti Bld Başk. Adaylarından kat be kat daha fazladır!
6 11
Sapancadan @ 14.02.2014 16:27:50
Az önce ki söylemlerime ilave olarak: İBRAHİM USLU ismi Sapanca Siyasi Arenasına çıktı mı? Sapanca da etraf toz duman! Daha oluşum için adaylığı açiklanmadan nasıl yorumlar alıyor, açıkladıgında yer yerinden oynayacak herhalde! Sayın İbrahim Uslu 15 yıldır Ak Partili olarak siyasetin içindesin. Seçmen olarak diyorum ki Sayın Uslu birileri senin önünü kesmek istiyor. Aldanma Sapanca seni bekliyor her şey ortada! Sapanca için İBRAHİM USLU diyorum!
8 8
Sapancalı @ 14.02.2014 16:00:15
bu insanın yüzüne nasıl bakacaksınız işinizi görürken veya kapısına gittiğinizde başkanımdı yada amcaoğlu veya abim kardeşim derdiniz şimdi ne oldunuz şimdi bu insanı lekelemek için niye bu kadar konuşuyorsunuz işte seviyeniz bu kadar sapanca halkı böyle kimseyi kötülüyerek seçime gitmeyin kimsenin gururunlada oynamayın
9 3
nur gezer @ 14.02.2014 15:58:33
herkez orda seçim için mücadele ediyorsa birbirini kötülüyerek oy toplamasınlaradam gibi konuşup gezerek oy alsınlar bu kadar ibrahim usluyu kötülemenize gerek yok ibrahim uslu veya eşi başkanlık seçimleri için gezerken partileri veya şahısları sizler gibi kötülüyerek oy toplamadılar istediğiniz kadar kültürlü olun istediğiniz kadar çevreniz olsun adam gibiyseniz başkalarını kötülüyerek oy toplamayın ibrahim usluyu beğenmiyenlere söylüyorum istenmeseydi 15 yıl halkın isteyinle başkanlık yapmazdı yeni adaylara söylüyorum sizler gibi sahtekarlar parti içinde oyun oynayıp şaban dişlinin yalakalığını yapıp kendinizi aday gösterenden ne kadar hizmet beklenir size diyorumki ibrahim beye bu kadar söz söylemeye hakkınız yok
4 5
nur gezer @ 14.02.2014 15:53:19
Sayın yeni oluşumcular :Sapancada Saadet partisi çatısı altında başınada İbrahim Usluyu koyduğumuzda Sapancada zaten seçim bitmiştir. Burada yapılan yorumlarda Tek Hedef İbrahim Uslu! Çünkü Mhp seçmenide İbrahim Usluyu vuruyor., Akp lilerde İbrahim Uslu üstünden siyaset yapıyorlar. Akp Meclis Listesini yaptı bombayı patlattı. Mhp desen daha Meclis listesini ortaya çıkaramadan bombalar patladı, istifalar vs! Benim seçmen olarak anladığım Sapancada Ak Partiden İbrahim Uslu aday yapılmayarak İBRAHİM USLU nun önü kesilmek istenmiş ! Çünkü herhalikarda Saadet Partisi adı altında Oluşumla girdiği takdirde yine seçimin galibi USLU olacak. Dışarıdan gözlemlediğim SAPANCA da SİYASİ ARENA da USLU yu geçebilen rakip yok !
10 7
sapancalı @ 14.02.2014 15:45:13
MHP Niyazi Bağdat'ı yanına almış İbrahim Uslu Saadet Partisi'ne geçse hiçbir şey olmaz. Sonuçta her şey Sapanca için. Bu arada Sapanca'da Ak Parti bu adayla zaten kazanamaz. Şu anda Oya Arapoğlu açık farkla öndedir Eğer İbrahim Uslu bu oluşumun başına geçerse seçim yarışı ikisi arasında olur Ak Parti ya 3. parti ya da 4. parti olur. Bu arada İbrahim Uslu büyükşehirde görev falan almaz yaz bunu kenara.
10 7
Sapancalı @ 14.02.2014 15:44:46
Sapanca'da partiden önce aday ismi gelir bunu bilmiyorsanız hiç siyaset konuşmayın. Toçoğlu'na dua etsin diyen kişi asıl Toçoğlu İbrahim Uslu'ya dua etsin o olmasa Sapanca'dan o kadar oy alamazdı. Seçim haricinde Sapanca'ya gelmeyen milletvekilleri ve her seferinde kardeşim dediği İbrahim Uslu'ya yardım etmeyip Sapanca'ya çivi bile çakmayan Toçoğlu elbirliğiyle yediler İbrahim Uslu'yu. Ama bu seçim Ak Parti ne kadar oy alacak göreceğiz Sapanca'dan. Uslu aday olursa ailecek oyumuz onun olmazsa MHP'ye atacağız. Bu sene Toçoğlu'na Sapanca'dan oy yok oylar Ecevit Keleş'e kendi insanımıza inşallah.
10 2
Haydi Sapanca Kalk Ayağa @ 14.02.2014 15:36:35
asasas rumuzlu şahıs Aydın Yılmazer Serdivan Belediyesi'nden atıldığı zaman bizim çocuktur Sapancalıdır deyip Sapanca Belediyesi'ne aldığını da kimse bilmez. Sapancadaki MYO müdürlüğüne nasıl getirildi?
6 3
Sapancalı @ 14.02.2014 15:29:17
Sayın İbrahim Uslu geç şu oluşumun başına 2009 daki seçimlerde senin seçimi ne kadar oy farkla aldığını bilmeyenler de görsün. 2009 daki seçimleri Zeki toçoğlu sayesinde kazandı diyenlere de iki cift lafım olacak. Sapancadaki aday tanıtımında Büyükşehir Belediye Başkanım niye İbrahim Uslunun yaptıklarına ve ismine parmak bastı. Sözün özü İbrahim Uslu siyasi hayatına zaten REFAH PARTİsiyle başladı ve yoluna devam etti. Hadi hep birlikte İbrahim Uslu ve Saadetteki Siyasetçiler yola devam!
10 3
Sapancadan @ 14.02.2014 15:03:32
sapanca halkı ibrahim uslu benim bir şeyim olmuyor sadece sapancaya gelip gezdiğim sürece gördüğüm değişiklikleri anlatmak istedim ben sapanca halkı değilim sadece dışardan bir halkım bir insan bu kadar yerden yere vurulmaz seçim olacak diye mahalle kadınları gibi bir insan bu kadar yerden yere vurulmaz acaba seçilirse bu insanın kapısını nasıl çalacaksınız nasıl yüzüne bakacaksınız şunuda söylüyeyim zeki toçoğlu amca oğlunun arkasındayım demişti seçimlerde ibrahim bey yanındayken vaadler veryordu nerde o sadece sakaryayı süsledi ilçelerine destek olmazsa ibrahim bey ne yapabilir olduğu kadar hareket edebilir bende koyu akp liyim ama lütfen bu kadar bu kişiyi kötülemeyin 15 yıllık hizmetini değerlendirin halk gözünü açsın
9 2
nur gezer @ 14.02.2014 14:44:42
Yorum yazarak medeni cesaret gösteren arkadaşları tebrik ederim.Birde bu cesaretlerini isimlerini yazarak gösterseler daha çok tebrik edeceğim.Ben 2014 yerel seçiminin sapancamıza hayırlı olacağını temenni ediyorum.Kim kazanırsa kazansın kazanan Sapancamız olacaktır.Yeni oluşum tablosuda gösteriyorki daha önceki seçim dönemlerinde ve muhalif oldukları dönemde birbirlerini açımasızca eleştirenler konu menfaat olunca bir masa etrafında oturup konuşabiliyorlar.İnşallah bu menfaatten Sapancamız faydalanır.Teşekkürler

Fahri ARKAN
8 4
Fahri ARKAN @ 14.02.2014 14:43:18
Vay be Saadet Partisi kimlere kalmış.Yuh artıki
9 8
MİLLİ GÖRÜŞÇÜ @ 14.02.2014 14:41:32
Aydın Yılmazerin tahsili yeter
5 12
aydın @ 14.02.2014 14:38:10
Etiketle hizmet eş değer değildir. Siz Sayın Saadet Partisi altında toplanan oluşumcu grub Sapancada yaşayan seçmen olarak İbrahim Uslu ve sizleri birarada görmek beni çok mutlu etti. Hayırlara vesile olsun inşallah! Seçmende bu sağduyuyu sandıkta gösterecektir, merak etmeyin!
6 4
sapancadan @ 14.02.2014 14:37:01
sapanca halkı olarak gözlerinizi açın bu kadar ibrahim usluyu suçluyorsunuz bu insanın kapısına gidip hiçmi yardım istemediniz işiniz düştüğünüzde çok iyiydi şimdi ne oldu işte biz halk olarak menfaatciyiz bu insan 15 yıldır bizlere hiçmi hizmet vermedi şöyle kafanızı kaldırıp bir etrafınıza bakınız sapancaya avmleri yürüyüş yolunu sahili v.b yerleri kim yaptı bizmi hayır başkanımız tabii dili kemiği yok herkez her lafı söyler tabiiki ibrahim uslu şimdiki adaylar gibimillet vekillerini ayarlayıp anketler yaptırmadı şimdiki adaylar akp hakkında anketler hazırlatıp kurşun kalemlerle yazılıp ibrahim uslunun ismi yazılıp sonradan değiştirilip kendi isimlerini yazmadı millet vekili şaban dişliyi kafaya almadığı için suçlu oldu demi
10 4
nur gezer @ 14.02.2014 14:35:51
Çok komik olmuş Adı Yeni oluşum başına 12 yıllık eski başkan böyle mizah duymadım.
8 5
Deniz ULAŞ @ 14.02.2014 14:32:19
Ey Millet büyük ustanın bir sözü var ( TREN;DEN İNEN BİR DAHA BİNEMEZ)Bu sözden yola çıkarak benim tanıdığın İBRAHİM USLU bu trenden inmez.Çünkü dünyanın gıptayla baktığı büyük usta(GERÇİ BİZİM ÜSTÜN ZEKALILAR BEĞENMİYOR)SAYIN İBRAHİM USLU;YA İBO DİYE SESLENDİĞİNE BİZZAT ŞAHİDİM.Onun için bu hukuk içerisinde olan bir kişi bu hukuku bozmazz.Yani DURMAK YOK YOLA DEVAMMM SİZ DAHA ÇOK BEKLERSİNİZ VELEVKİ SAADET PARTİSİNDEN ADAY OLURSA KENDİNİ YANINDA OLANLAR GİBİ SİYASET ÇÖPLÜĞÜNDE BULUR AMA BEN İNANMIYORUM!!!
9 4
b.s,gür @ 14.02.2014 14:27:40
Benim bildiğim Saadet Partisi fitne fücur partisi değildir.Vede başkalarının kovduğunu dışladığın kabul edecek kadar da artıklar partisi de olmamıştır.Ama bu saatten sonrada Saadet Partisi huyunu değiştirdiysede o onların bileceği bir iştir.Bende derimki saadet Partisine oy verecek ken vermemiş olurum olur biter.Saadet partsi kimsenin artığı olmamalı.Heele sakalını bıyığını traşlayacak kişilri aday yapacak seviye kaybına uğradıysa o partiye artık günahımı vermem.O
Başka partide yer bulama ondan sonrada gel buraya yooook öyle yaama.
6 6
ERBAKANCI ŞABAN @ 14.02.2014 14:25:11
. Bak AKP liler SEÇMENİ BU KADAR EZMEYİN. Sapanca Akp adayının vizyonu nu bırakın seçmen değerlendirsin. Kaldı ki artık kaçıncı yüzyıldayız ve nerde yaşıyoruz ! Seçmenin içinde bu vasıflara sahip , üniversite mezunu o kadar çok insan var ki daha da KOMİK olmayın lütfen! Bu aynı eski Türk filmlerindeki repliklerde --' Kızımızı ne doktorlar ne mühendisler istedi'--- keyfi verdi.
5 4
sapanca54 @ 14.02.2014 14:20:52
bu filimler hep ibrahim uslunun yönetmenliğinde çekiliyor diyorlar,aklınca adını ön planda tutup yalandan bu teklifi reddedeceğinden bahsediliyor.rededicince partisinin gözüne yeniden gireceğinden seçimden sonra büyükşehirde görev alacağından söz ediliyor.bu arada el altından akpye sapancada kaybettirip,kendisi olmadan seçim kazanılmayacağını gösterip kahraman olmaya çalışacağından dem vuruluyor.uslunun yaptığı söylenen bu planlar tutarsa uslu altın tabak içinde sapancayı oya hanıma teslim edecek oya başkan,ibrahim kahraman onun aday olamamasına sebep bazı akplilerde günah keçisi olacak gibi gözüküyor.
bunları not alın demedi demeyin filimleri izleyin.hayırlı işler
4 4
demedi demeyin @ 14.02.2014 13:57:07
Haydi haydi SAPANCA İBRAHİM USLU VE OLUŞUMCULAR şimdiden SAPANCA YIKILIYOR. AKP adayları açıklanınca bile böyle yankılanmadı ! Adaylık sizden destek bizden
5 3
sandık @ 14.02.2014 13:55:35
Sapanca Akp Adayı önce seçmeni ezmemeyi öğrensin.Sapancalilar için: 'Sapanca Aydın Yilmazer gibi birini kaldıramamaktan korkuyor, çünkü alışık değilsiniz' diye daha şimdiden seçmene böyle söylemlerde bulunanlar daha seçim bitmedi 30 marta çok var! Atalarımız ne demiş Sayın Sapanca Akp adayı DEREYİ GÖRMEDEN PAÇALARI SIVAMA!
4 8
sapancadan @ 14.02.2014 13:51:33
hey gidi hey koskoca insanların düştüğü hale bak.sizde alışıcaksınız muhteremler.AYDIN YILMAZER alayınızı önüne katar siler süpürür.başbakanın desteği,onayı ile adı yazılmış bir insan.kaldıki aldıĞI kültür eğitim bilgi ve akademisyenliği de mevcut belediye başkan adaylarının bir çoğundan dahada üstün.son seçimde zeki toçoğlu sayesinde İbrahim uslu sapanca belediye başkanlığını yırttı yoksa sandıkta kalacaktı.ne çabuk o günleri unuttunuz. geçen dönem serdivan belediye başkanı YUSUF ALEMDAR için yapılan çamur siyaseti bugün AYDIN YILMAZER için yapılmaktadır kimse boşuna heveslenmesin serdivan için YUSUF ALEMDAR nasıl kazanç ise sapanca içinde AYDIN YILMAZER çok büyük kazançtır.şimdiden sapanca halkına hayırlı olsun
20 11
objektif sakaryalı @ 14.02.2014 13:17:53
Hadi İbrahim Uslu kabul et şu Başkanlığı! Sana inananlar zaten senin arkanda senin dik duruşunu biliyorlar. Hadi gayret SAPANCA İBRAHİM USLU ve YENİ OLUŞUM! 2009 daki seçimde bile bu kadar seçmen yoktu arkanda! Sakarya Akp İL Teşkilatı zaten Sapancada Akp Adayını değistirerek seçimi kaybetmege zemin hazırladı. Sapanca Akp ilçe teşkilatıda Meclis Üyeleriyle Sapancada Akpyi daha seçimler sonuçlanmadan bitirdi. Gel Sayın İbrahim Uslu geç şu oluşumun başına da Sapanca Siyasetçi görsün. Sapancada sandıklar patlasın , dosta, düşmana karşı!
10 11
seçmen @ 14.02.2014 12:51:29
bu seçim aynı zamanda çok duygusal bir seçim olacağı kanaatindeyim.büyük şehirin ve vekillerimizin sırtını döndüğü, son zamanlarda yaptığı başarılı çalışmalarla göz dolduran başkan uslu? nun rüştünü ıspatlama seçimidir.sapancada ceketi koysak kazanırız mantığının yok edilme seçimi olduğunun ıspatı bir seçimdir.aday gösterilmeme yanlışının ortaya çıkartılacağı bir seçimdir.uslu bu birleşmeye onay verip vermemesi önemli bir karardır.ama onay verirse ve ekip kararlılığı devam ederse şansı çok yüksektir...
4 5
ne önemi var @ 14.02.2014 12:41:09
? Bu oluşumun liderleri siyaset ustalarıdır. boş bir kitle değildir.toplumla iç içe ve toplumun nabzını kontrol edebilen liderlerdir. yerel seçimlerde kişilerinin ön planda tutulduğu ve meclisine oy verildiği bir seçimdir.bazen parti ikinci plana kalabiliyor.bu tespitimi örneklemek istiyorum. Geçen yerel seçimde MHP büyük şehir adayına verilen oy sapanca mhp belediye başkanına verilmemiştir. Eğer verilmiş olsaydı mhp belediye seçimini kazanırdı.ve son örnek niyazi bey ile oya hanım birleşmesinde siyasi mantıklı manevra, bu oluşumda da amacına ulaşır.her birinin kişisel seçmeni olan ve güç birliği yapılırsa sonuca ulaşılabilecek bir birleşmedir.bu birleşme seçim sonucunu kesinlikle değiştirir..
3 3
ne önemi var @ 14.02.2014 12:40:26
Sayın Ali Veli ! Okulun inşaatına eğer Aydın YILMAZER müdürlüğü devam ederse oraya bir çivi bile çaktırmam diyen Sayın İbrahim Uslu engel olmuştur. Bunuda herkez bilmez. Milletin arkasından atıp tutucaklarına önce bi kendilerine bakıp ona göre yorum yapılsın.
6 5
asasas @ 14.02.2014 12:33:39
Bu arada sürekli particilikten bahsetmişsiniz de! Zavallı Aydın Yılmazer Akpye 2013 ağustos itibarıyla kayıt olmuştur. Birde sayin Aydın Yılmazer geçen seçimde Saadet Partisi adayını desteklemiştir. Bu zaten Sapancalı seçmen olarak biliniyor. Hepsini bir kenara bırakalım Sapanca da yerel seçim de Önce Adayın ismi gelir, daha sonra Partisi gelir. Yerel Seçimlerde Sapanca da ilke böyledir. Onun için tüm yeni oluşumu ve adayları tebrik ediyorum. Tüm fitne ve fesada karşı Allah yar ve yardımcınız olsun!
7 7
Fitne fesatçılar @ 14.02.2014 12:00:26
Bu oluşum Sapancada çok ses getirir. Seçmen olarak dörtgözle bekliyorduk. Yorumların tümü adayları eleştirenler kimse demiyorki Oya Arapoğlu yanına 70 yaşında ki Niyazi Bağdatı alınca sorun olmuyor da? İbrahim Uslu ve oluşumcular mı particilikle suçlanıyor? Haydi SAADET ve SAPANCA OLUŞUMU seçmen sizi bekliyor.
12 4
sapancalı @ 14.02.2014 11:41:33
7500 oy alır seçimide alır ibo. partim olan ak partinin seçim kaybetmesinin en büyük sebebi ilçe teşkilatı ve başkanıdır. yönetim nerede meclis üyelerin nerede nazmi başkan. meclisi kimse beğenmiyor ama ben beğeniyorum mecliste atcam oyumu. bşehirde mi herkes gibi ecevite. zeki başkanın yüzünden oluruz ikinci sapancada
10 4
ak partili @ 14.02.2014 11:37:31
Sapancada İbrahim Uslu 15 senede ne yaptı diyenler ? Oya Arapoğlu Sapancada aday olmaktan başka ne yaptı? Mhp Adayı ve bayan olarak Sapancaya , kadınlara oy istemekten başka ne yaptı? Hadi anlatın? Sn Akp adayı sen daha mevcut Okulun İnşaatına sahip çıkıp, tamamlayamadın da kalkıp Sapancayı mı yönetecen! Ayrıca İbrahim Uslu ne yaptı diye soranlar zaten İbrahim Usluya her şekilde Akpde de olsa Saadet Partisinde de olsa oy vermiyecekti. Sayın İBRAHİM USLU sana yapılan tüm bu olumsluklara rağmen SAPANCA seni istiyor.
8 6
Ali veli @ 14.02.2014 11:21:31
İnşallah bu teklifi sayın İbrahim Uslu kabul ederde meydanlar seçim görür. Zavallı Dr Aydın Yılmazer beyi geçtim o bu siyasi arenada ilklere imza atacak kadar zayıf! Hatta Zavallı Aydın Yılmazerin açıkladığı listeyle kendi kendini tescillemiştir. Yalnız MHP nin işi zora girmişe benziyor, Oya Arapoğlu daha meclis üyelerini açıklayamadı! Sapancada Mhp kavga kıyamet yıkılıyor. SAPANCA YIKILIYOR bir AKPli OLARAK İNADINA İBRAHİM USLU İNADINA SAADET!
8 6
sapancadan @ 14.02.2014 11:11:52
bu oluşum siyasi hayatının sonuna gelenler ile partileri tarafından dışlananların bir araya gelmesidir ve sapancaya asla faydaları dokunamaz çünkü İbrahim bey 15 yıldır başkanlık yaptı bazı kişiler hariç genel olarak sapancaya ne verdi de halktan oy isteyecek
4 7
yaşar ercan @ 14.02.2014 11:07:22
İBRAHİM BAŞKAN BU TEKLİFİ KABUL ETMEZ KENDİSİ AK PARTİNİN BELEDİYE BAŞKANIDIR. SAADET PARTİSİNDEN ADAY OLSA BİLE ÇOK OY ALAMAZ MHP+CHP OYLARI VAR YENİDEN AKP NİN BELEDİYE BAŞKANI ADAYI OLMALI AKP SAKARYA İL TEŞKİLATI VE MİLLETVEKİLLERİ BU İŞE EL ATMALI AYDIN YILMAZER ÇOK FAZLA OY ALAMAYACAK AKYAZI DA OLDUĞU GİBİ SAPANCA DA DA BÖYLE BİR HAREKET BEKLİYORUZ. AKP BAŞKAN ADAYINI BİR AN ÖNCE DEĞİŞTİRMELİDİR...
9 10
Mustafa TÜRK @ 14.02.2014 10:34:19
ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN YAKIŞIR SİZE ZAMANINDA KİMLERE NELER YAKIŞTI BİZ NELERİNE ŞAHİT OLDUK SİZLERDE ADAMIN DİBİSİNİZ HEPİNİZE TEK TEK BAŞARILAR DİLİYORUM.
9 7
ÇÖMLEKÇİOĞLU @ 14.02.2014 10:22:51
fatih filide alında tam olsun :)
8 7
akıllım @ 14.02.2014 09:47:08
Bun lar şaşırmışlar.Hepsi kafaya oynayan kişiler.Memfaatleri olmasa bu işe soyunmazlar.
16 8
HASAN SU @ 14.02.2014 09:36:49
atacağınız her adım oya arapoğlunun farkı artırmasını sağlar akp oylarını daha da aşağı çeker demedi demeyin
9 10
sapancalı hakkı @ 14.02.2014 09:21:27
sapanca niye bu durumda diye merak edenler bu fotoğrafa ve altındaki haberi dikkatli okusunlar.yeni oluşum üyeleri ibrahim uslu bu işi beceremiyor çeşitli şaiebeler var diyerek basında ve halk arasında sürekli konuşan biri eski saadet partisi belediye başkan adayı mustafa balkaya diğeri dyp başkan adayı enver kılıç öbürü mhp sapanca meclis üyesi ve mhp başkan aday adayı hüseyin mercan vb.şimdi çıkmışlar ibrahim uslu aday olsun diyorlar vah sapancayaki ne vah..bilmiyorum bu kişiler halka ne diyecekler.Allah herkese akıl fikir ve duruş versin.maalesef sapancanın makus kaderide bu galiba.umarım alttan gelen nesil bilinçli ve hür düşünceli olurda bu zinciri kırar yoksa sapanca yeni ibrahimlere hüseyinlere enverlere mustafalara gebedir.
12 5
doğrucu davud @ 14.02.2014 09:07:59
kaptanınız yok gölde tekne turu düzenliyorsunuz.
korkarım yüzmede bilmiyorsunuz.
17 8
ofsaytçılar sizi @ 14.02.2014 08:37:54
Sağduyu kazandı, tebrikler SAPANCA!
7 5
kimkime @ 14.02.2014 08:03:30
Çok doğru tespit! Allah yar ve yardımcınız olsun! Asıl şimdi SAPANCAda SEÇİM BAŞLADI!
8 5
sapancadan @ 14.02.2014 08:01:52
Yakışır abilere.Ya başkanla sıkıntılı değil miydi buradali gözlüklü abi?Ne oldu da şimdi tekrar gel başkanımız ol diye yas tutuyor?Ben şaşırdım bilmem siz ne düşündünüz?
6 4
hakan özmen @ 14.02.2014 06:10:59
ibrahim evladım maaşallah hacı yatmaz gibisin yavrum..gerçi yatırdılar..bakıyorum yine meydandasın..şimdi kasıla kasıla ben bu görevi kabul etmem partime bağlıyım deyip yine göze girmeye çalışacaksın ama haberin olsun yemezler iki gözüm..hüseyin mercanımada şaşırdım
çok anlatıyordun sağda solda..
şimdi girdin boncukgözlümle kolkala..
hayrola hüseyinim..
hayrola...
yaşıtım mustafa balkaya kendine yakışanı yaptı..geçen seçimde meydanlarda hertürlü şeyi! yapmakla suçladığı uslumla yürümeye karar verdi..yakışırrrrrr..hüseyin öz zaten işini bilir ondan bahsetmeye gerek yok..enver kılıç desen ne desem anladınız siz onu..sözün özü ben bu ekibe sonuna kadar güveniyorum ama dikkat etsinlerde hacıyatmaz gibi hepsini birden yatırmasınlar sapancalılar
15 3
sapancalı sabancı dede @ 14.02.2014 01:09:41
ibrahim uslunun böyle bir teklifi onaylayaçağını düşünmüyorum onayladığı gün 3 dönem yaptığı emek verdiği her şeyi silmiş olur ve bu saatten sonra yapaçağı siyaset güven vermez.ben eminim arkasında yıllardır emek verenleri yarı yolda bırakmaz.alnının akıyla 3 dönem başkanlık yaptı ona yakıştığı gibi davranacağından şüpesiz eminim.
4 6
bayan @ 14.02.2014 00:55:52
şu resime bir bakıp yazalım.ibrahim beye adaylık teklifi yapan kişiler.ey uslu 3 dönem başkanlık yaptın bi sor bakalım.bu resimdeki hangi kişiler sana oy verdi.ama şu var eminimki aydın başkan 3 dönemdede sana oy verdi.bumu ben yok biz var anlayışın.enver bey,son ana kadar chp den meclise girmek için m.ali kahramanla ne pazarlıklar ettin.istediğin olmadı yeni oluşum dedin.bi bakın ya hangisi gerçek partici bu resimdekilerin.uslu çokmu başarılıydıda 3 dönem kendi oylarıyla seçildi zannediyorsunuz.dua etsin başbakanımızın karizmasına.değil uslu sokaklarda gezen cavit abimiz aday gösterileydi o bile başbakanımızın ismiyle yine kazanırdı.bi gerçek var.bu kadar dönekleri bir arada görünce şu aklıma geldi.tamamen ak parti kazanmasın oluşumu bu.
6 9
yeter söz bizim. @ 13.02.2014 23:49:48
Ya benim anlamadığım burada yazılan yorumları hiç Ak Parti il başkanına söyleyen yok mu? Taraflı tarafsız herkes anladı İbrahim Uslu olmadan Sapanca'da Ak Parti kazanamaz ve herkes İbrahim Uslu'nun değerini anladı.
8 11
Haydi Bakalım @ 13.02.2014 22:22:55
İnşallah haber doğrudur ve İbrahim Uslu kabul eder bu teklifi. Eğer bu gerçekleşirse Sapanca'da sandıklar patlar İbrahim Uslu başkan olur ve hizmetlerine devam eder Sapanca kazanır.
9 16
Sapancalı @ 13.02.2014 22:19:04