24 Kasım 2014 Pazartesi
IMKB 100 : 82.924 %(-0,43)
Dolar : 2,2270 TL
Euro : 2,7625 TL
10 Mayıs 2013 Cuma Saat: 15:03

İlk okulda öğrenciye dayak iddiası!

Erenler'de 8 yaşındaki öğrencisini darbettiği iddiasıyla ilkokul öğretmeni hakkında suç duyurusunda bulunuldu.


Reşitbey İlkokulu 2. sınıf öğrencisi Z.A'nın ailesi, sınıf öğretmeni M.Ö.B'nin çocuklarını sopayla dövdüğü iddiasıyla darp raporu alarak jandarmaya müracaat etti.

Baba Şemsettin A, yaptığı açıklamada, oğlu Z.A'nın arkadaşına kötü sözler söylediği için öğretmeni M.Ö.B. tarafından sopayla dövüldüğünü öne sürdü.

Oğlunu sağlık ocağına götürdüklerini ve darp raporu aldıklarını anlatan Şemsettin A, suç duyurusunda bulunduklarını söyledi.

Jandarmanın kendilerine İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne de şikayette bulunmalarını tavsiye ettiğini kaydeden Şemsettin A, olayın kapatılmasına izin vermeyeceğini, takipçisi olacağını kaydetti.

"Raporda çocuğumun bacağında 10 darp izi ve morarıklar var" diyen baba Şemsettin A, "Ayakları mosmor, psikolojisi de bozuldu. Arkadaşlarına sorduğumda öğretmenin 19 kez bacağına vurduğunu söylediler. Bundan sonraki sürece mahkeme karar verecek" şeklinde konuştu.

İl Milli Eğitim Müdürü Selim Yavuz Sandıkçı ise olayın üzüntü verici olduğunu belirterek, konuyla ilgili müfettiş görevlendireceğini söyledi.

AA



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 129275 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 2098 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

çocuk dayağı haketmiştir diyen insanlarında acil tedaviye ihtiyacı var . Bilip bilmeden bu şekilde yorum ancak cahil insan yapar.8 yaşındaki bir çocuk o kadar dayak yiyecek ne yapmış olabilir.Çocuk eğer küfür ettiyse de bunu düzeltmek aileye düştüğü kadar 'eğitimci' olan öğretmene de düşer.Dikkatinizi çekerim 'eğitimci'. dayakçı değil !!
0 0
s.uyar @ 01.07.2013 23:01:18
ARKADAŞLAR HERKEZ BİR YORUM YAZIYOR TAMAM ÖĞRETMEN 8 YAŞINDA ÖĞRENÇİYİ SOPAYLA DÖVMESİ YANLIŞ GERCEKTEN O ÖĞRENCİNİN ARKADAŞLARININ GÖZÜ ÖNÜNDE DAYAKYEMESİ PSİKOLOJİSİNİ BOZAR ÖĞRETMEN EĞER ÖĞRENCİSİNİN BİR HATASINI GÖRÜRSE YA VELİSİNİ CAĞIRSIN YADA BİR TOKATLA KORKUTMA YÖNTEMİNE GİTSİN SOPAYLA OKADAR DÖVMESİNEDE GEREK YOKTU HANİ ŞİMDİ VELİ DARP RAPORU ALMIŞ YAZIK DEHİLMİ ŞİMDİ MAHKEME GÖRECEK YA İHTAR ALACAK MAAŞ KESİNTİSİ OLACAK YADA SİCİLİNE İŞLENECEK HEM ÖĞRENCİ HEMDE ÖĞRETMEN ACISINDAN ÇOK KÖTÜ BİR SÜREÇ BU DURUM VELİ OKULA GİDİP ÖĞRETMEN VE MÜDÜRLE ANLADIĞIM KADARIYLA GÖRÜŞMÜŞ OĞLUNUN ARKADAŞINA KÖTÜ ZÖZLER SARFETTİĞİNİ ÖĞRENMİŞ ORADA ÇÖZÜLE BİLİRDİ BU DURUM BU KADAR UZATILMASI GEREKMEZDİ TAMAM SOPAYLA VURMASI YANLIŞ ODA ANUN KUSURU
0 0
veliiiiii @ 11.05.2013 14:41:55
FATİH SAPANCI :)
ÇOK KOMİKSİN YAAA HEM DE ÇOK... BİRİNCİSİ ÖĞRETMEN YAPTIYSA BOŞUNA YAPMAMIŞTIR. HİÇBİR ÖĞRETMENİN O YAŞTAKİ ÇOCUĞA KASTI OLMAZ OLAMAZ. İKİNCİSİ ADAMI KESECEK DEĞİLLER HERHALDE. VARDIR MEVZUATTA CEZASI HEPSİ O. SON OLARAK DA BAŞBAKAN BİLE KURTARAMAZ LAFINA ÇOK GÜLDÜM; SEN GALİBA BU ÜLKEDE YAŞAMIYORSUN YA DA BAŞBAKANI TANIMIYORSUN :)
0 0
enver usta @ 11.05.2013 10:47:19
Ayrıca o öğretmeni kimse kurtaramaz diyen şahsa sesleniyorum: Hiçbir şey olmaz sen başka yerlerde fikirlerini değerlendir.
0 0
Öğretmen_koruyucu @ 11.05.2013 09:29:26
ÖĞRETMENE SUÇ DUYURUSUNDA BULUNAN VELİYE SADECE SORUYORUM: "SEN ŞİKAYET ETTİĞİN ÖĞRETMENİN GÖREV YAPTIĞI OKULA, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI'NA VE BU ÜLKEDE KAMUDA ÇALIŞAN İNSANLARIN BULUNDUĞU ORTAMA ÇOCUĞUNU OKUTSUNLAR DİYE; UTANMADAN NASIL GÖNDERECEKSİN? SEN ÖNCE ÇOCUĞUNA YAPILAN YATIRIMLARIN; (KİTAP YARDIMI, EĞİTİM HİZMETİ VB.) KARŞILIĞINI VER SONRA ŞİKAYETÇİ OL.
ÖĞRETMENLER HİZMETÇİNİZ DEĞİL, SAYGI DUYULMASI GEREKEN İNSANLARDIR.
0 0
Öğretmen_koruyucu @ 11.05.2013 09:27:13
fatih sapacı yortmuna sadece gülkerim ben, önce bil sonra konuş, fikir sahibi olmadan zikir sahibi olma. öğretmeni asacak değiller uydurma kafandan yok kimse kurtaramazmış yok bilmem ne. öğretmen suçlu bulunsa bile alacağı en ağır ceza bir veya birkaç gün maaştan para kesme cezasıdır bilmiyorsan aç meb ödül ve disiplin yönetmeliğini bak
0 0
johny_guitar @ 11.05.2013 08:25:43
YORUMLAR ÇOK YANLI BİR ÖĞRETMENİN ASLİ GÖREVİ EĞİTMEKTİR,HELE 8 YAŞINDA BİR ÇOCUĞU SOPA İLE DÖVMESİ GÖREVİ AĞIR BİR ŞEKİLDE SUİSTİMAL OLARAK DEĞERLEMDİRİLİE M.E.B LIĞINCA İLGİLİ ÖĞRENCİ DARP İLE İLGİLİ RAPOR ALMIŞ İSE BAŞBAKAN BİLE KURTARAMAZ O ÖĞRETMENİ KİMSE BOŞUNA GEVELEMESİN...
1 0
fatih sapancı @ 11.05.2013 04:33:58
Ah bu öğretmenleri ne yapmalı? Sen çocuğun psikolojisini boz sonrada o öğrenciden verim bekle. Günde 1000 sefer çocuğunun psikolojisini bozan Psikolojik veli O öğretmen senin ki gibi kaç çocuğu akşama kadar gözetip kolluyor. Öğretmen arkadaşlar bırakalım çobanlığı bakalım sürüyü kimler kapacak? Bizden çobanlık yapmamız isteniyor.eğitim öğretim hak getire!!! Bırakın elalemin çocuğunu . Biz önce ailemize zaman ayıralım. Gerisi angarya!!!!
0 0
ADALI54 @ 11.05.2013 00:09:32
Daha olayın ne olduğu bilinmeden öğretmen suçlu duruma düşürülmüş. Olayın ne olduğunu bilmek lazım.....
0 0