28 Ağustos 2014 Perşembe
IMKB 100 : 80.467 %(-0,36)
Dolar : 2,1555 TL
Euro : 2,8445 TL
11 Eylül 2012 Salı Saat: 00:02

Dünya bombası CHP'yi fena karıştıracak!

RAŞİT DÜNYA BOMBASI CHP örgütü bu kararı hiç beğenmeyecek!


CHP il örğütü Büyükşehir Belediye Başkan adayını belirleme çalışmalarını yürütürken, ön seçim karar alınması partilileri sevindirdi.

Asıl bomba iddia ise genel merkeze yakın kaynaklardan geldi.


Büyükşehirleri almak isteyen CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ise yakın kaynaklara Sakarya'nın kesinlikle kazanılması gerektiğini söyledi.

Genel Başkan Yardımcısı Sencer Ayata ve Gürsel Tekin'i görevlendiren Kılıçdaroğlu'na Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan adayı ismi önerildi.

Önerilen isim ise CHP'den 2011 seçimlerinde milletvekili adayı olarak gösterilen Raşit Dünya.

Raşit Dünya, 2011 genel seçimlerinde 2.sıradan aday gösterilmiş ancak Dünya, Gürsel Tekin'in sözlerini yerine getirmediğini ifade ederek adaylıktan çekilmişti.

DP'li Ali Dünya'nın kardeşi olan Raşit Dünya'nın büyükşehir adayı olması için çalışma yürütüldüğü kendisinin genel merkez daveti aldığı öğrenildi.

Dünya'nın siyaseti düşünmediği gelen duyumlar arasında.

Birkaç ay içinde Raşit Dünya'nın CHP Genel Merkezine giderek Kılıçdaroğlu ile görüşmesi bekleniyor.



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 15410 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9989 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

0 0
kerim @ 15.02.2013 10:54:21
sayın raşit dünya acık ara kazanır ve kazanan gercek anlamda sakarya olur sakarya böyle bi beledıye başkanı gercekten yakısırr ve idarecilik nasıl olur gercek anlamda hepimiz görürüz saten istatisliklere baktıgımız zaman dünya ailesını sakarya halkı olalakak hepimiz az cok bılıyoruz kendısı ve aile şirketı sakaryada yıllarca vergi rekotmenlerı burdan nekadar başarılı oldugunu anlarız partılı arkadas rasıt dunya vekıllık sıralamasından ıstıfa ettıyse sanane herkese göre de haklıydı etmekten ozamankı sıralamada 1 sırada olsaydı chp kesın 3 ane vekıl cıkaracaktı bunu görmucek kadar acızsın işte sayın raşit dünya başarılar diliyorum yolun acık olsun arkanda cok buyk kitleler varr bız halk olalak yanındayız.kıskananlar catlasın
0 0
yakup saygılı @ 18.09.2012 02:29:33
çok beyfendi çok zeki ve pırıl pırıl bir insan. kendisine başarılar dilerim.umarım adaydır...
0 0
Ö.Ç. @ 17.09.2012 22:12:50
kardeşim sayın raşit dünyayı tanımıyanlar hakkında yorum yapmasın bence chp için büyük şans kıymetini bilin....
0 0
BEKİRPAŞALI @ 17.09.2012 18:42:16
kendinizi küçültmeye çok çalışarak .partinizi cebinize koyup gezdirirsiniz.kendinizi çok büyük görürsünüz ama kendi oyunuzdan başkasını etkilemek için hiç çalışmazsınız,işiniz giden arabaya taş koymak. kolay gelsin.
0 0
altın kelebekler @ 16.09.2012 21:54:15
önemli olan Sakarya mızın kazanması. partiye bakmayalım en dürüst olan, en güvenilir olan ve en çalışkanı tercih etmede görevli olan kişi ve kurumlar vebali unutmayalım.
0 0
akif sancakbeyi @ 16.09.2012 02:28:15
raşit abim inş adysındır desteklerim abi saygılar sewgiler
0 0
kavaklıorman köyü @ 15.09.2012 22:41:16
raşit abimi destekliyorum inş büyükşehire aday olur
0 0
turnadereli @ 15.09.2012 22:15:00
raşit dünyanın akp li ekrem yüceden hiçbir farkı yoktur,ikiside çeşitli nedenlerden dolayı dönmüşler .. parti içinde hiç kimse raşit dünyanın büyükşehir adayı olabileceğine ihtimal vermiyor, bu tarz haberlerin kim tarafından kaç tl ' ye yaptırıldığı da tahmin ediliyor.raşit dünya ismi madem infial yarattı sakaryada bağımsız aday olsun da alsın boyunun ölçüsünü hadi bıraktım büyükşehiri iddia ediyorum dünya efendi kendi köyünde muhtarlık seçimini bile kazanamaz
0 0
partili @ 14.09.2012 12:11:33
partili rumuzlu arkadaş birilerinin gazına gelipte böle dönek mönek kelimeler yazma gün gelir devran döner ...demekki sen zamanında döneklerle çok zaman gecirdiyin için kuyruk acın varr birtek sen chpli deyilsin
0 0
esra yılmaz @ 14.09.2012 06:20:24
benim yorumum partili rumuzlu arkadaşa kardeşim niye gocunuyosun sakaryadan 1 milletvekili cıkardınız ne güzel işte şimdide raşit dünya ile büyükşehiri alırsınız bundan güzel bişe olurmuu dönek kelimesinin anlamınada baktım düşüncesini değiştiren, sözüne güvenilmeyen, caygın, kaypak (kimse) sen ne gördünki bu adam hakkında böle yazıyosun cokkk ayıppp
0 0
meryem kocoglu @ 14.09.2012 06:06:57
bu ufacık haber bu sakaryaryada bu kadar cok erken secımlere vaken dıkkat cekmısse eger rasıt dunya aday olur chp de aday gösterırse gercekten sakaryada sıyaset cok karısır rasıt dunya sımdıden bu kadar dıkat cekıyorsa kesın kazanıri. başarılar diliyoum herşey sakarya icin
0 0
ali sever @ 14.09.2012 01:34:06
Bükemediyin eli öpeceksiniz kardeşim. Gelecekte bir gün gelecektir...
0 0
iki bilen @ 13.09.2012 23:49:47
milletvekili sıralamasını beğenmeyip çekip gittikten sonra sormazlarmı adaya bugüne kadar nerdeydiniz. begruandı parayla karıştırmayalım o ayrı bir sorun kalan yerden kaynaşıp devam etmek apayrı sorun siyasi kararları alırken aceleci olmamak gerek karşınıza çıkarırlar. iyi insan olmak siyasetin oynak zeminine yetmiyor derim. ali dünyada kendi bünyesinde çok deneyimli olmayınca olmuyor siyaset kediyi sevmeye benzer kırk sefer okşarsınız bir kere tersten okşarsınız hemen tırmalar yolunuz açık olsun
0 0
özcan çamdağ @ 13.09.2012 18:38:19
Arkadaşlar komiksiniz ne hikmetse bu habere atılan yorumlar aynı tarihte 5'er dakika arayla yapılıyor ne kadar enteresan değil mi??
bizde yedik hani:)
Raşit DÜNYA efendiye dönek demem ne bir hakarettir nede onun kişiliğine atıp tutmaktır DÖNEK kelimesinin anlamını bilmeyen açar sözlüğe bakar öğrenir DÜNYA efendinin icraatlarının üstüne CUK diye oturmuyorsa kendisinden sizlerden defalarca özür diler en büyük dönek benim diye ortada dolaşırım .
Adamın biri günün birinde dönekliğin sözlük anlamını uygulamalı olarak ifa edecek gösterecek aradan mesafe geçtikten sonra ben yapmış olduğu harekete döneklik diyince kıyamet kopacak varmı böyle bir dünya.
Hesabını bilmeyen çavuşlar ... buda size KAPAK OLSUN ... esen kalın
0 0
PARTİLİ @ 13.09.2012 16:26:19
**partili**NE OLDU MANAVLARIN KABAK DOLMASI MİDENEMİ OTURDU GIKIN ÇIKMIYOR...
0 0
manavın ASI @ 13.09.2012 13:34:27
chp değilim ama raşit bey aday olursa sakaryalılara tepeden bakan siyasilere inat oyumu vereceğim
0 0
vedat @ 13.09.2012 13:25:12
Raşit DÜNYA adaylığı kabul ederse CHP bir Büyükşehir Belediyesi daha almış olur.Eğrisi doğrusu bu.
0 0
Manav @ 12.09.2012 23:45:15
Sakarya da CHP nin maküs talihi bu sefer Raşit beyle değişecek.Bundan rahatsız olanlar karalama kampanyasına başladıklarına göre Raşit DÜNYA birilerini korkuttu hadi hayırlısı.İnşallah adaylığı kabul eder.
0 0
salih @ 12.09.2012 23:42:30
Ey partili keşke hangi partili olduğunuda yazabisen.CHP li olmadığın kesin hiç bir chp li partisine güç katacak olan dinamiklere kapıyı kapatmaz ancak bunu CHPliler adına kendini gizleyen başka PARTİLİ ler yapar.
0 0
CHP'li @ 12.09.2012 23:40:37
ey partili vatandaş.dünya hakkında bi hayli fazla atıp tutmuşsun terbiyesizlik sınırını da aşmışsın.hepimiz biliyoruz kainatta birçok gezegenin olduğunu ancak siz hala anlayamadınız hayatın dünya da olduğunu.
0 0
HAZIMSIZ fosil @ 12.09.2012 18:53:00
bende partiliyim ama bi partili arkadaşımız dönek falan yazmış chpli olarak bu arkadaşımı kınıyorum böle biri bizim partili olmaz genel başkanımız herkese biz kucak acıyoruz demişti bu arkadaş kendini ne sanıyoki genel başkanımızın sözünün üstüne cıkıyoo??????????????
0 0
bende partiliyim @ 12.09.2012 18:51:30
dönek yazmasını biliyosun arkadaşım ozamn sende dönek sin kimliyini acık yazda bilelim kim olduyunu chpli olarak bizde seni alnından öpelim
0 0
belkız güngören @ 12.09.2012 18:11:11
PARTİLİ**** BURASI SAKARYA..TUNCELİ CHP BEL. BAŞKANI SEÇMİYORSUN...BENDE CHP LİYİM.NE VAR DÜNYA ADAY OLACAKCA..TUTTURMUŞSUN DÖNEK DÖNEK.SANKİ CHP DE ÜST YÖNETİMDE HİÇ DÖNEK YOKMU...SAKRAYADA HİÇ YOKMU ..15 GÜNDE BİR BAŞKAN DEĞİŞİYOR BE...SEN NERDE GÖREVLİSEN ADINI YAZDA GÖRELİM...MANAVLAR SEBZEYİ BOLMU VERDİ SANA ..ATIP TUTUYORSUN...SOR BAKALIM KAÇ TANE MANAV İŞ ADAMI VAR..KAÇ KİŞİYE EKMEK KAPISI YAPMIŞ..HARİÇTEN GAZEL ATTA...BEN RAŞİT DÜNYAYI HİÇ GÖRMEDİM****SADECE SENİN MANAVLARLA İLGİLİ TAKINTINI ANLAYAMADIM***
0 0
manavın ASI @ 12.09.2012 15:43:16
Sakaryanın yetiştirdiği güzel insan Sayın RAŞİT DÜNYA nın SAKARYA yı adına yakışır şekilde temsil edeceğine inanıyorum.CHP nin hakkı olan belli bir yere gelmesinde yeni dürüst donanımlı yüzlere ihtiyacı var.Çalışkanlığının yanı sıra duygusal yardım sever bir insan RAŞİT DÜNYA nın başarılı olacağına millet vekili adaylığını kazanacağına ve ilimizi temsil edeceğini biliyorum. Allahın bahşettiği yetenek birikimini hakkıyla ihtiyacı olan halkımızın lehine kullanacağına inanıyor girdiği bu yolda başarılı olmasını cenabı Allahtan diliyor ve inanıyorum...
0 0
aynur göklüoğlu @ 12.09.2012 15:33:24
Öncelikle Dunya'nın şekli yuvarlak değildir. (alt ve üstten basık ortası hafif şişkin durumdadır bu şeklede geoit denir.) Tanımadığınız ınsanlar hakkında yanlış yorumlar yapmamak lazım yarın yüz yüze geldiğinde utanmamak için!! ben bu aileyi 12 yıldır cok yakın tanırım etrafındakı ınsanlara her daım gerek maddı gerekse manavi anlamında yardımcı olmaya calısan bır ailedir... Bugune kadar hıc bır sol partıye oy vermemış bırı olarak sayın Raşit Dünyanın ılımız ıcın cok faydalı olacığını duşuyorum.. hayırlısı olması dıleğiyle saygılar...
0 0
Erdem Er @ 12.09.2012 13:34:13
***PARTİLİ***RUMUZLU VATANDAŞ...DÜNYA YUVARLAK.....KABAKTA YUVARLAR...MANAVLAR KABAĞIN İÇİNİ ÇOK GÜZEL OYUP ÇEKİRDEĞİNİ İYİ ÇIKARTIRLAR..İSTEĞE GÖRE HER TÜRLÜ YEMEK İÇİN SERVİS YAPARLAR****
0 0
manavın ASI @ 12.09.2012 13:32:49
***PARTİLİ***RUMUZLU VATANDAŞ----SENİN GOCCA MANAVLAR SAKARYANIN YERLİLERİ...RİZE KÖKENLİ VEKİLLER,BELLEDİYE BAŞKANLARI OLUYORDA MANAVLAR NEDEN OLMASIN...SABAH UYANDIĞINDA İYİ BAK GÖZLERİNİ DÖRT AÇ...20 SENEDEN BERİ RİZELİLER ÇALIP OYNUYOR HALA YETMEDİMİ...SENDE ORALISAN GIKINI ÇIKARTMA O ZAMAN..HA MANAVLARDA ***bol sebze-kabak olur***
0 0
manavın ASI @ 12.09.2012 13:29:18
Arkadaşlar bazılarınızın yakınen tanıyor olmanız DÜNYANIN YUVARLAK olduğu gerçeğini aynı zamanda dönek olduğu gerçeğini asla değiştirmez.
CHP; dünya ve tayfası olmadan da sakaryadan yıllar sonra vekil çıkartmıştır ayan beyan ortadır ki DÜNYA efendinin şahsına hiçbir partili oy atmayacaktır atılan oylar CHP' ye atılmıştır, zat-ı dönek efendi de sakaryada tekrardan uyanmaya başlayan ulusalcı sosyal demokrat parti oylarından nemalanıp vekillik hayalleri kurmuştur aldığı sıralamayı da beğenmeyip istifa etmiştir şimdi tekrardan nasıl böyle hayaller kuruyor anlamak elde değil CHP hiçbir zaman menfaat peşinde koşanların sığınacağı bir liman olamaz CHP ideoloji partisidir CHP inkilap partisidir CHP rejimin bekçisidir CHP' de DÖNEKLERE YER VERİLMEZ
0 0
partili @ 12.09.2012 13:21:34
İnsanların karakterleri egolarının törpülendiği ölçüde gelişir; Dünyalar ailesini yakından tanıyan bir birey olarak bu zamana kadar olan sohbetimiz doğrultusunda konuşacak olursam. Ellerindeki gücü her zaman paylaşmayı seven ve variyetlerinin gücünü egoya dönüştürmeyen insanlardır. Her hangi bir partinin destekçisi değilim ama önceki yorumlardan üzülerek görmekteyim ki insanlar sadece anlatılanlara dayanarak yorum yapıyor, buda ne yazık ki görgüsüz ve bedevi toplumların yargılama sistemini yansıtır. Her zaman irtibat kurabilecek bir biray olması asabi ile Raşit Dünya kanımca dürüst ve yardım sever biridir. Ona verilipte tutulmayan sözlerin aksine her zaman söylediklerinin arkasında duracak biridir.Saygılarımla Yolunuz açık olsun Raşit DÜNYA
0 0
Behlül dehlül @ 12.09.2012 11:56:58
Sakaryada CHP güç kazandıracak en büyük adayın sayın vekilimiz Engin ÖZKOÇ olduğunu düşünüyorum. Partili olmayanlarca bile sevilen sakryamızın ismini duyuran ve başkanlık karizması fazlaca olan vekilimizi büyükşehir adayı olması tam isabet olur.
0 0
vatandaş @ 11.09.2012 23:39:24
Vekillik sıralamasını beğenmeyip istifa eden bu şahsın chp'den aday olabileceğine ihtimal vermiyorum her zaman ki gibi manavların asparagas haberlerinden biridir bu , gocca manavlar çok seviyorlarsa alsınlar köylerine muhtar yapsınlar ChP de döneklere yer yok dünya efendi dönek olduğunu kendisi kanıtladı dünyanın yuvarlak olduğu ise galileo tarafından ispatlanmıştı zaten anlıyacağız şu hadi raşit efendi başla dönmeye yuvarlak yuvarlak git akp kapısına sana burada adaylık yok ...
en azından akp de bir şansın olabilir malum toplumda senin gibi dönek yuvarlak ne kadar adam varsa hepsi akp değirmenine su taşıyor sende bu kervana katıl hadi kardeşim hadi....
0 0