21 Kasım 2014 Cuma
IMKB 100 : 83.282 %(0,93)
Dolar : 2,2180 TL
Euro : 2,7565 TL
05 Haziran 2012 Salı Saat: 11:26

O da teşhir edildi! At etinden sucuk yapmış!

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nın yaptığı denetimlerde aralarında köklü firmaların da yer aldığı bazı markaların ürünlerinde hileler tespit edildi


Sucuklarda at ve eşek eti, tereyağında bitkisel yağ, tulum peynirinde nişasta, pidede domuz eti, yüzde 100 dana sosiste ise kanatlı etine rastlandı.

İşte bakanlığın denetimine takılan 13 firma:

Aliçler Sucuk Erenler/SAKARYA Isıl İşlem Görmüş Sucuk Benzeri Ürün (% 100 Dana) Tek Tırnaklı Eti (At Eti, Eşek Eti Tespiti) Nazifoğlu markası


Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri AFYONKARAHİSAR Isıl İşlem Görmüş Sucuk Benzeri Ürün (%100 Dana) Tek Tırnaklı Eti (At Eti, Eşek Eti) Kanatlı Eti Tespiti
Çiftarslanlı

Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti. ANTALYA Geleneksel Tereyağı(Bitkisel Yağ)Elmalı Çiftliği


Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti. ANTALYA Yarım Yağlı Homojenize Yoğurt(Bitkisel Yağ ve Jelatin)Akdeniz

Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. MARDİN Yoğurt (Bitkisel Yağ)Onurköy

Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd.Şti. AFYONKARAHİSAR Yağlı Tulum Peyniri (Bitkisel Yağ ve Nişasta)Ilgaz Yaylası

Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti. KONYA Yağlı Eritme Peyniri(Bitkisel Yağ) Bacanaklar Güldem Süt

Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir/ADANA Süzme Çiçek Balı (Diastaz Sayısı, Fruktoz/Glikoz, Fruktoz+Glikoz, C4 Şeker Oranı %, Balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı) Balderesi

Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova /İZMİR Kıymalı PideDomuz Eti Tespit Milenyum Pide

Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova /İZMİR Kuşbaşılı Pide
Domuz Eti Tespiti

Milenyum Pide
Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa/İZMİR Uzun Soyulmuş Sosis (%100 DanaKanatlı Eti TespitiPınar

Özok Gıda Salihli
MANİSAIsıl İşlem Görmüş Sucuk Benzeri Ürün (Dana eti) Kanatlı Eti Tespiti Salihli Özok


FİRMALAR YÖNTEME İTİRAZ ETMİŞTİ

Yapılan denetimlerde daha önce adı gündeme gelen firmalar, bakanlığa karışımın oranının açıklanması ile ilgili ciddi itirazlarda bulunmuşlardı. Bu itirazların altında ise üretim tekniği yatıyor.
Türkiye'de genelde et tesislerinde kırmızı ve beyaz et üretimi aynı çatı altında yapılıyor. Kırmızı et- tavuk karışık ürünlerin üretimi yapıldıktan sonra makinelerin tamamen yıkanması ve arkasından yüzde 100 dana üretimine geçilmesi gerekiyor.
Ancak bazı durumlarda çok küçük miktarlarla da olsa bulaşmalar yaşanabiliyor.

Bakanlığın ilgili test yönteminde ise ürünün içindeki kanatlı oranı tespit edilemiyor, sadece ‘var' ya da ‘yok' denilebiliyor. Ürün içinde binde bir kanatlı ürün olsa dahi testte 'var' sonucu çıkabiliyor. Firmalar bu nedenle karışımın oranının da açıklanmasını talep ediyor



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 139329 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12411 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

Birde cümle kurmayı öğrensen...
2 0
erol seri @ 08.06.2012 18:48:48
nazifoğlu tercih dogru biz bunu boyle oyrendık boylede devam eder kım ne konusursa konussun
0 2
meltem @ 08.06.2012 12:24:54
Millet olarak hakketik bunu herşeyin ucuzuna kaçarsan adaba eşşek etide yedirirler başka ette orda bu para sende niye pahalı adam gibi malzeme kullanan pahalıcı oluyor memlekette iş yapamıyor herşeyin bir maliyeti vardır onun altına inemessin yok sürümden kazanıyorum müşterim çok bunlar hikaye denetimler artsın bakalım daha neler çıkacak şu büyük marketlerin kendi adına ürettikleri fason mallarıda bi incelesinler bakalım neler çıkacak tabi büyüklere dokunablirseniz...
0 0
ali güven @ 08.06.2012 09:37:46
Hayatımızda ayağımızı kaydırmak isteyen birileri uğraşanlar vardır, bu da onlardan bir tanesi. Böyle birşeyi yapanlar allahlarından bulsunlar. Ben sonuna kadar Nazifoğlu ürününe güveniyorum. Karşıdan suçlamak yargılamak hemen kolaydır, insanlarımız konuşurken biraz daha düşünmeden konuşmasınlar. Ben bildiğim şeyin hakkında konuşurum bilmediğim şeyin hakkında konuşmam. Sonuna kadar güveniyorum ve inanıyorum.
0 1
Sibel @ 08.06.2012 07:35:56
okan kardeşim evet yemeye devam edicez cok kısa zamanda ıspatlanacak o zamana kadar sana byyyy
0 0
betül @ 08.06.2012 01:20:36
Degerli arkadaslar elinizi vicdaniniza koyun yarin sakarya gazterimizde herseyi ispatladik ben demistim ama inandirici olmadi cevre sağligi onayli ve imzali firmamizabir leke sürüldüğü ortaya cikmistir herkez okusun ve kendini rahat tutabilir bizlere tepki veren cok evet cunku sakarya ve tum cevrelerde sucugumuz bulunmakta herkezin sonsuz guvenini kazandik ben anlimin akiyla basim dik daima bana bu lekesi süren allahindan bulur size soruyorum her iste bir rant vardir rekabet vardir hangi iş olursa olsun biz hergun 1-2 ton sucuk imal ediyoruz diyer firmalar bizden cok az bir sekilde imalat yapmakta ben durustlugumle bukadar is yapiyorum allahima sukurde basim dik devam edecem sizlerdn ricam yarin cikan gaztelerden alip okumanizi rica ederm
0 2
Nazifoglu @ 07.06.2012 23:19:59
ALLAH BELANI VERSİN NAFİZOĞLU
0 0
HALİS DURSUN @ 07.06.2012 11:48:05
Bu sucukları önce yapanlara yedirmek lazım deneme amaçlı eğer yiyorlarsa gönül rahatlığıyla ondan sonra bizde yeriz değilse kimse almasın da iflas etsinler.Para her şey demek değildir.Allah akıl fikir,tam bir müslüman gibi iz'an versin.
0 0
vatandaş @ 07.06.2012 10:41:09
Milletin sağlığıyla para kazanmak uğruna oynayan bu insanlara evvela mevlam iman kur'an hidayet nasip etsin Allah korkusu olmazsa bir insanda o insandan korkacan.ne güzel söylemişler:kork Allah tan korkmayandan.Çünkü o her kötülüğü yapabilir.böyle firmalar caydırıcı bir yaptırım ve ceza verilmlidir.yetkililer tarafındanki bir daha milletin yüzüne bakacak halleri kalmasın.saygı ve sevgilerle.
0 0
vatanda @ 07.06.2012 10:34:23
Nazifoğlu firmasını bilmem ilk kez duyuyorum ama sakarya da meşhurmuş anlaşılan. Web sitelerinde yayından kalkmadan önce bu açıklamayı önbellekten bulabildim. Bakın bu olaylar olmadan önce ne yazmışlar..
""Nazifoğlu Sucuk Üretim; Adapazarı'nda 20 senelik tecrübesi ve 2006 yılından bu yana marka tescilli ve Gıda Üretim belgeli imalatı ile et ürünleri kategorisinde sucukta güvenilir, tam sığır etinden imal edilmiş ürüne olan ihtiyacı karşılayarak bu alanda büyük bir boşluğu doldurmaktadır.
Et ürünleri üretimi, suistimal ve gıda sahteciliğine çok müsait bir üretim dalı olması sebebi ile tüketiciler olarak bizler, ürün satın alma aşamasında azami derecede seçici ve araştırıcı olmak durumundayız. Alacağımız sucuğun tam sığır(% 100 dana)eti
1 0
Mehmet @ 07.06.2012 10:22:22
Sayın Nazif yetkililer sucuğunuzda eğek eti olmadığını ıspatlamanın yolu Sakaryada doğup sakaryada ölmekle olmaz,bunun yolu bakanlığın aldığı aynı numuneleri bağımsız bir labaratuvarda inceletmek ve sonuçlarını ilgili gazetelerde tekzip ettirmektir.kendinize güveniyorsanız bunu yaparsınız yoksa komplo teorileriyle ya da sakaryalıyım,zartım,zurtum diye istediğiniz kadar demogoji yapın vatandaşı ikna edemezsiniz.Bakanlıkda eşek etini ayıramayacak kadar beceriksiz mühendis yoktur diye düşünüyorum,Burdan vatandaş belki akıllanırda ucuz etten yahni olmayacağını anlar güvendiği ulusal ve uluslar arası güvenilir markaların ürünlerini alır.yada mahallesindeki güvendiği kasabına yaptırır sucuğunu kıymasını,gözüyle görürü kona etleri.
1 0
vatandaş @ 07.06.2012 10:05:52
Arkadaşlar...
Herkes Nazifoğlu'na taktı gitti...
Listede Aliçler Sucuk yazıyor... Aliçler bu eti verip sucuk yaptırmadı mı?
Nazif abimizi yıllardır tanırım ve kesinlikle hileyle hurdayla işi olacağına ihtimal vermiyorum...
Yıllardır yiyoruz... Yemeğe de devam edeceğiz...
Benim için Aliçler Kasap bitmiştir...
0 0
Fatih Erdoğmuş @ 07.06.2012 09:54:47
50 yaşına geldim nazif oğlu sucuk diye sucuk duymadım yorumculara bakılırsa hepsi bi taraf. allah gözünüzü doyursun. not: olarak birşey paylaşmalıyım. tarım bakanlığından sucuk imalatı ruhsatı alan hemşerilerim. sadece sizler bu işi biliyorsunuz kendinize atılan bu lekeyi düzeltme şansınız var 1- kasaplar da ve tavukçularda biriken artık etleri toplanmasına müsade etmemelisiniz 2 sucukda tavuk eti hindieti hangisi varsa acık acık yazılmalı 3- sucuğun içinde bulunan tavuk hindi vs ürünler faturalandırılmalı. bunu özellikle maliyecilerin takip etmesi..4- kasapların atık etleri ne yaptığı hiç sorgulanmıyor... saygılarımla
0 0
sevdalı @ 07.06.2012 09:37:12
yazıklar olsun nazifoğlu. benki otobandan çıkıp sucukarı alıp tekara otobana girerek yoluma devam eden ben sayenizde yemişim at etlerin afiyetle hadi ben yedim de birde öve öve akrabalarıma yedirdim beni arayan akrabalarıma tek tesellim şu oldu siz 2 şer kangal yediniz ben 3 yıldır yiyorum kime dert yanayım. bu kadar lezzetl sucuğu at etine mi borçlusunuz? bende sizi sanatınızın ehli olduğunuzu sanıyordum meğerse sahtekarlıkta daha sanatkarsınız tebrikler çoluğunuzdan çocuğunuzdan acısı çıkar inşallah
0 1
ertuğrul aşan @ 07.06.2012 09:35:50
Herşeyi bırak, Nazifoğlu.
Sadece,
tarık mut ve
mrt54
rumuzlu arkadaşları cevapla !

Bizede verme cevapları,
Kendi vicdanına versen yeter.
Verebilirsen tabii. . .
0 0
ALİ GÜNEBAKAN @ 07.06.2012 09:01:32
betül-filiz kardesim sen ozaman yemeye devam et..artık teşhir oldular..fark etmez bugün nazifoğluysa yarın baska bir marka altında üretime devam eder.
0 1
okan @ 07.06.2012 08:16:00
arkadaşlar kim ne anlatırsa anlatsın KAYAR SUCUĞU Boşuna 35tl değil adamlar hakkını veriyorlar hakkını alıyorlar millette bari boğazında ucuza kaçmasın bi arkadaş yazmış nazifoğlu tesisi diye hangi tesis gidinde görün topçada imalatını bildiğin merdiven altı 70 m2 dükkan hepsi bide tesis yazmışlar millet artık uyanın kıymadan ucuz sucuk olmaz hani bnun işçiliği hani karı kasaplara hiç çamur atma nazifoğlu sen 100 kg etten 100 kg sucuk çıkarmı önce ona cevap ver hani bunun fırın firesi ama sana ne gelirse o kadar kilo sucuk veriyon bu .. sonudur milletin kaliteli etini satın yerine at eşşek koyun yağıda basın sonra kasaplar sorumlu ohhh suyundanda koy hangi kasap gidipte at eşşek kesiyo hepsi belediyemezbaasında bu arada ben kasabım
0 0
tarık mut @ 07.06.2012 03:05:05
sayın nazifoğlu arkadaşım meşlektaşım senin yazdıklarına dayanamayarak bu cevabı veriyorum senin bu konuda bildiğin bir gerçek vardırki bunu işin içinde olmayan arkadaşlar bilmez senin mahkeme hakkın yoktur çünkü alınan numunen tek olarak alınmaz yanında şahit numune diye alınan ikinci bir numunende vardır sana bu haber tarım bakanlığı sitesinde ifşa etmeden önce il tarım müdürlüğü tarafından tebliğ edildi sen itirazını zaten yaptın ancak şahit numunende de aynı ete raslandı şimdi geleyim savunan arkadaşlara sevgili arkadaşlar ülkemizde 30 - 32 tl aralığı altında satılan her sucukta hile vardır bu at eşek olmazda soya yada tavuk olur bu tartışılır sayın nazifoğlu kendi hatalarını başkalarına maal etme büyük firmalar zaten fason üretim yapma
0 0
mrt 54 @ 07.06.2012 02:42:57
0 0
hmm @ 07.06.2012 00:25:34
boyle bısey olmasına ıhtımal bıle vermıyoruz kesınlıkle ınanmıyoruz sımdıye kadar nasıl yıyosak bundan sonrada aynı sekılde devam edecegız. Haklı olduklarını herkese ispatlıycaklar hepimiz buna ınanıyoruz..ve her zaman yanındayız....
0 0
betül - filiz @ 06.06.2012 23:35:38
sevgili yorum yapan ve işin aslını bilmeden medya barı takip eden dostlaröyle birşey düşününki siz zor zamanınızda size yardımcı olan biri gelmiş ama içinde şuan hainlik olan ve gözü ve aklı sana zararvermek isteyen bir dostunuz geldi ve sizden yardım istedi siz ne yapardınız önce bunu kendinize sorun ve sonra deyinki ben ne yapardım?-evet doslar siz ne yapardınız hiç düşündünüzmüki bu insanların yerinde biz olsakgelelelim asıl konumuza sizce işin aslı aklen ve fikren nedir veya ne olmuştur peki adapazarı-izmit-düzce-ve adapazarı ilçelerine çalışan bir müesse böyle bişi yaparmı ticari ve vijdani aklı olan ne düşünür,ben düşündüm taşındım cahilane aklımla bunu yapmayacahına ve yapamayacağına vijdanen ve kalben rahatIM ALMAYA DEVAM EDECEĞİ
0 0
turan aslan @ 06.06.2012 23:32:37
Üniversiteli Gürkan !

Okuma Yazman Varmı ?

Haberin 13.ncü Satırında, "Nafizoğlu Markası"
Yazıyormu ?
Yazmıyormu ?

Boş atışı bırakkkkkkkkkkkkkk.
Adamlar Verecekler Mahkemeye Aklanacaklarrrr.

Benim Sakarya lım Salak Değil !

Bakanlık Elemanları da Salak Değiller !

Bizi de Salak yerine koymayın !

Hadi git işine be Nafizoğlu.
Git de Mahkemeden Karar alda Gel.
Bizi de yorma artık !
0 0
ALİM @ 06.06.2012 22:08:26
merhaba bizler her hafta balıga gıtıgımızde nafızoglu sucugu yıyorduk. ama cok tatlı ve lezzetlıydı herkes'e ede tavsıye edıyoduk..ve tek gecıyoduk.ama ogrendık ki at ve eşşek eti yiyormuşuk.şimdi sanayi esnafları bizimle makara geçiyolar..şimdi et ve sucuk yemekten imreniyorum..simdilerde tavuk eti yiyoruz. M.Z.
0 0
amatör balıkçı @ 06.06.2012 21:28:46
altılı ganyan oynayan arkadaslar yarın ki izmir yarısına ilk ayak NAZİFOGLU tek olur kesınlıkle
0 0
TURAN KIZILELMA @ 06.06.2012 19:27:08
Nazifoglu arkandayiz sana kurulanın komplo olduğunu biliyoruz..sen üretmeye devam et bizde o lezzetli sucuklarını almaya devam edecez..
0 0
Ercan @ 06.06.2012 19:19:12
sayın nihat nazifoğlu kardeşim.sen demişsin ki savunmanda biz kendimize güvenıyoruz.biz 900 bin sakaryalı olarak sana ve firmana güvenmıyoruz canım kardeşim.nasılda kaptırdın bize atları sucukları.ama benim abim diyordu bu sucuk'u almayın bu sucukta bi tuhaflık var diye bizde olurmu ya on numara sucuk diyorduk.neyse ALLAH'u teala bu bize attıgın kazıgın üstüne otuttursun seni.öeteki tarafta görüsürüz kardeşşş
0 0
kamilin biri @ 06.06.2012 19:00:39
şu yorumlarda sürekli "madem kasapları sorumlu tutuyorsunda neden kendi etiketini basıyorsun" diyen arkadaşlara soruyorum etiket hangi şahsa aitmiş öğrendi mi acaba sadece üretim yeri bu kişi\kişilere ait etiket sahibi ve kasap farklı haberi önce bi ayrıntılı şekilde oku öğren lekeyi ve cezasını devlet verir sen kafanı yorma.
0 0
üniversteli gürkan @ 06.06.2012 18:57:30
ben nazifoğlu markasına güveniyorum. kısa zamanda bu işin altından bir bit yeniği çıkacağını umuyorum. Bence bir piyasa oyunu, karalama kampanyası. Sakaryalı olarak yıllardır markayı tanıyorum ve yiyorum, yemeye devam edeceğim.Bir hinlik yapsalardı küçükken yaparlardı. Marka değerini artırmış bir firmanın böyle ufak hesaplar yapacağını sanmıyorum.
0 0
merter @ 06.06.2012 18:49:37
Domuz eti de satıyor musunuz?
0 0
metin @ 06.06.2012 18:39:30
bariyer dibinden nazifoğlu geliyor....
0 0
e.keskin @ 06.06.2012 18:21:56
Arkadaşlar ben İstanbulda oturuyorum ve yıllardır sakaryadan geçtikçe Nazifoğlu sucuklarını alıyorum.Şunu söyleyebilirim türkiye'de Bu firmanın üzerine lezzetli ve sağlıklı sucuk yapan firma çok nadir bulunur.Kendinizi firma yerine koyun Kasap geliyor etini veriyor bana sucuk yap diyor sizde yapıyorsunuz burda hata nerde zaten işiniz bu.Hanginiz Gelen eti alıp kontrole gönderip sonra yaparsınız hiçbiriniz.Zaten et bozulur tahlile gidip gelirken.Nihat kardeşim sizi bugüne kadar yaptığınız ve yapacağınız işler için tebrik ve takdir ediyorum.
0 0
EMRE İSPEKTER @ 06.06.2012 18:09:31
Bazı arkadaşlar firmayı savunan yorumlar yapmış yaa soruyorum size üretici bir firma olacaksın marka olmuşsun pisliğin ortaya çıkıyor millete at eti eşşek eti yedireceksin sonra kendini savunacaksın fason diye sen nasıl üreticisin yaa başkasından
3 kuruş fazla kazanacam diye bilmediğin kontrol bile etmediğin sucuğa markanı vuracaksın sonra satacaksın sonra at eti eşşek eti çıkınca sucuk fason du diye savunacaksın kendini ohh ne güzel dünya bunun kontrolünü yapan bir tanede mühendisi yokmu bu kocaaa firma diye bahsettiğiniz tek kelime il allah belasını versin bize dana eti diye at eti eşşek eti yedirenlerin.
0 0
hüseyin inci @ 06.06.2012 17:24:26
Arkadarlar ne konusursaniz haklisiniz ben yillardir bu isin icerisindeyim biz sakaryaliyiz ordan burdan gelerek is yapmiyoruz allaha sukur basimiz daima diktir bu bir oyundur ve bizi baska turlu kimse leke suremedi duzelediler ve yaptilar allahindan bulsunlar buyuk daima kucugu ezer ama biz alin teriyle is yapiyoruz bizi kimse yikamaz birtane kisi cikipta bize soyle boyle diyemez bu kanitlanacak iciniz rahat olsun benim dostlarim bize yeter gerkez bilir bizim nasil biri oldugumuzu biz sakaryada dogduk sakaryada ölürüz sevgi ve saygilarimla
0 0
Nazifoglu @ 06.06.2012 17:03:01
NAZİFOĞLU KARDEŞ,
MADEM HAKLISIN.
O ZAMAN,
AÇ DAVAYI AKLAN BE KARDEŞİM.
BOŞA GEVİŞ GETİRME, LAFI GEVELEME.
MİLLETİ DE YORMA.

YOKSA, BEN DAHİL KİMSEYİ İNANDIRAMAZSIN.
BU SAÇMA ÇIKIŞLARINLA.

MAHKEMEDEN KARAR AL DA GEL.
0 0
ALİ GÜNEBAKAN @ 06.06.2012 16:48:36
Yılların esnafı at etine mi kaldı. İyi günün dostu çok olur önemli olan kötü günde karşısına geçmek değil yanında olmaktır. SONUNA KADAR YANINDAYIZ NAZİFOĞLU.
0 0
Mustafa meral @ 06.06.2012 16:36:46
arkadaşlar her kafadan ses çıkarmayın bilib bilmedenkonuşmayın bu tamamen bir komplo ama bunun acıklaması kolay değil ben 12 seneden beri bu adamı tanırım ve sucugunu alırım nasıl bir dindar ve dürüst esnaf oldugunubilirim bu adamı cekemediler ve buna böylekomplo kurdular nazif oglu adam gibi adam dır buadama kim böyle yaptıysa rahatmı şimdi nazif oglunun her zaman arkasındayım
0 0
hakan alver @ 06.06.2012 16:07:34
ARKADAŞLAR COK İYİ GÜZEL ANLATIYORSUNUZ. AMA BİRDE NAZİFOĞLU ACSINDAN DÜŞÜNÜN BU ADAM YILLARIN ESNAFI BUGUN CIKAN YENİ BİR MARKA DEĞİL ADAPAZARINDA 7-77 E KADAR BİR COK İNSAN TANIR. SİZE SORUYORUM 3 KR FAZLA KAZANACAĞIM DİYE İNSAN YILLARIN ESNAFLIĞINI TEHLİKEYE SOKARMI ADAMA RESMEN KOMPLO KURMUŞLAR BUNUN BAŞKA BİR ACIKLAMASI YOK. YİYORUM YEMEGE DEVAM EDECEM. VE HER ZMANDA ALACAM BEN İNANMIYORUM.BÖYLE BİRŞEYYE ETTİ GÖNDEREN KASAP NEDEN DÜKKANINI KAPATIP KAÇMIŞ ORTADA YOK. ALLAH İFTARA ATANLARI NASIL BİLİYORSA ÖYLE YAPSIN
0 0
umit @ 06.06.2012 14:25:51
BİR AKRABAMIN ÇOK ISRARI İLE NAZİFOĞLU SUCUKLARINI ALDIM.BİZDE METHEDE EDE ÇEVREMİZE İKRAM ETTİK. ARKADAŞLARIMIZ BAK PU PARAYA BU SUCUK OLMAZ ( 20 TL KG.) BİZE AT EŞŞEK ETİ YEDİRİRSİN. DEDİLER BENDE YA DOSTLAR SAÇMALAMAYIN ADAMLAR SÜRÜMDEN KAZANIYORMUŞ AKRABAM TESİSİ GEZMİŞ MİS GİBİ DANALARI KESİYORLAR VALLAHİ BİLLAHİ DEDİ.BİZDE ESNAFIZYA OLUR ADAMLAR SÜRÜMDEN KAZANABİLİRLER DİYE DÜŞÜNDÜK. ÇOLUK ÇOCUK AFİYETLE YEDİK. MİLLETİDE SABAH KAHVALTISINA ÇAĞIRIP DÜKKANDA ONLARA YEDİRDİK.ŞİMDİ HERKES SABAH GAZETESİ 20.SAYFAYI ALMIŞ GÖSTERİYORLAR.BİZ ŞOKTAYIZ.FİRMA SAHİBİNİN AÇIKLAMALARI ÇOK YANLIŞ. FASON SUCUK YAPIYORSAN KENDİ MARKANI NEDEN VERİYORSUN. DIŞARIDAN ET ALIYORSAN KONTROLLERİNİ NİÇİN YAPMIYORSUN.SONUÇ ALDIĞIN BEDDUAYI TAHMİN BİLE EDEMEZSİN
0 0
İSTANBUL @ 06.06.2012 14:03:04
ADAM BİDE UTANMADAN FASON DİYOR..BU ZİHNİYETİN CEBİNE 3 KURUŞ GİRİNCE NELERİ SATMAZ..ALLAHTAN AT,EŞŞEK ÇIKMIŞ..KİMBİLİR....KEDİ KÖPEK ETİDE VARDIR..ODA TARTIŞILIR YAA..AĞLANACAK HALİMİZE GÜLÜYORUZ ARKADAŞ..
0 0
sakaryalı @ 06.06.2012 14:00:04
Sakaryalı kod adlı sazan Turgo.Artniyetli adam.....Haberin başında Gıda,Tarım ve Hayvancılık bakanlığının yaptığı denetim'den bahsediliyor,sen de kalkmış zabıta'yı sorumlu tutuyorsun o sazan beyninle.yahu bu kadar mı gözün döndü?Bunun vebalini huzur-u mahşerde ödeyeceğin hiç mi aklına gelmiyor?Önce hangi denetim için kimin yetkili olduğunu bil de komik duruma düşme minik piyon atom karınca....Büyük !!!gazeteci...
0 0
Metin OKER @ 06.06.2012 13:52:31
böyle rezillik olmaz yazıklar olsun milletin saglığıyla oynayan insanları şiddetle kınıyorum. bu nasıl bir vicdan..
0 0
arda @ 06.06.2012 13:31:18
bende yıllardan beri nazıfoğlu sucuklarından yiyorum beni orhan abimiz tanıstırdı nazıfoğlu sucukları ile keşke tanıştırmasa idi
0 0
YK2542 @ 06.06.2012 12:36:56
Yazıklar olsun,başka birşey demiyor ve millete at ve eşek eti yedirenleri şiddetle kınıyorum.
0 0
Mehmet @ 06.06.2012 12:06:59
MERHABA
çok uzun yıllardan beri sucuk yerim..
ne pınar ne kayar hiçbiri NAZİFOĞLU sucukları kadar kaliteli ve lezzetli değildi özellikle manda sucuğu..
burda NAZİFOĞLU markasını karalamadan önce biraz bekleyip soğukkanlı olmak lazım..zira neredeyse bütün Adapazarına sucuk satan firma gerçekten de büyük firmaların gazabına uğramış olabilir..dikkat edin yapmamıştır demiyorum sadece bu işe yıllarını vermiş insanları hemen bi kenara atmamak lazım ..bu arada bir çift söz de NAZİFOĞLU firmasına : kasaplar bile getirmiş olsa eti gerekli kontrollerin yapılması gerekir diye düşünüyorum burada ihmal var gibi..son olarak at eti olan bir sucuk bu kadar lezztli olamaz mutlaka bir açıklaması vardır
0 0
ERCAN @ 06.06.2012 12:03:58
KAYAR SUCUKLARI TEK GECERIM BIDE ONCEDEN KOSUCUOGLU VARDI.BUNLAR HARBI ESNAF
1 0
tahir genc @ 06.06.2012 11:19:34
geçen yıllarda sabah namazında köyüme giderken vatandaşın pikapı ile karşı karşıya geldim. aman allahım pikapın arkasında 1 at 2 eşşek ayakta duracak halleri yok sanki kaçınılmaz sonularnı bilircesine son yolculukları ydı bu oda mister dörtnal sucuk entrege tesisleri allahtan korkmayanlar için para hırsı herşeyi mübah kılıyor nerede bizim meşhur çatalköprü sucukları
0 0
ali aydın @ 06.06.2012 10:02:35
Nzifoğlunu birinci ayakta tek geçerim.At yarışlarına düşman marka.ALLAHTAN AT ETİ YA ZEBRA ETİ OLSA NE OLURDU----NAZİFOĞLU TERCİH DOĞRU-----Muahaaaaaaaaa :))))
0 0
Tek Geçerim @ 06.06.2012 09:58:27
Fason ürettiği kasap ve köfteciler de Nafizoğlunu destekliyor. Biz kendi etimizi verip sucuğumuzu alıyoruz diye. Ama gel şimdi güven...
0 0
lütfü layık @ 06.06.2012 09:50:01
iki dünyadada hakkımı helal etmiyorum eğer böyle birşey varsa ki.kanatlı eti dese yine anlayacagız karıstı hadi diye.ama test sonucunda at eti çıkmış ne olacak şimdi.kesinlikle daha almayacağım vede alanlarada engel olacağım.hakkımıda helal etmiyorum.
0 0
mesut bey @ 06.06.2012 09:40:26
Ölme EŞŞEĞİM ölme Büyüde sucuk olursun.
0 0
Tüvasaş Ahmet @ 06.06.2012 09:10:01
HA,
BİRDE SIKI SALLAMIŞSIN FASON, MASON MUHABBETİ DİYE.

MADEM FASON İŞLEDİKLERİNDİ BU ETLER,
YANİ DIŞARIDAN GETİRMİŞLERDİ.
ANLADIK DİYELİM BİR AN.

YAHU,
KENDİ MARKANI, ETİKETİNİ BUNLARIN ÜSTÜNE NİYE VURDUN ?

YADA, BAKANLIK ÖRNEK ALDIĞINDA,
NİYE BEYAN ETMEDİN BUNU ?

BAKANLIK RAPORU NET. . .

BAK, BEN SUCUĞUNU DA YEMEDİM.
BU ÇIKIŞINI DA !

GİTTTTT, MAHKEME DE AK LA KENDİNİ, MARKANI, FİRMANI . . .
0 0
ALİ GÜNEBAKAN @ 06.06.2012 08:54:32
NİHAT NAZİFOĞLUUUU,

AK LANMA YERİ MEDYABAR DEĞİL.

GİT BAKANLIĞA DAVA AÇ,
HAKKINI KORU.

SONRA DA, YAZ BURAYA DAVA DOSYA NUMARANI !

VE DAVA NIN SONUCUNDAKİ,
MAHKEME KARARI NI Kİ İNANALIM SANA !

YOKSA KOMİK OLMA, SAÇMALAMA !

EZ NETİCE,

PİYASA DA İŞİN BİTMİŞTİİİİİİRRRRRRR. . .
0 0
ALİ GÜNEBAKAN @ 06.06.2012 08:49:49
Kardeşim sen bu adama ömür boyu hapis cezası ver bakalım sıkıyosa bir daha yapsın!

Ceza hukukunun tekrar gözden geçirilmesi gerekiyor,yoksa anamızı ağlatmaya devam ederler!
0 0
ahmet yener @ 06.06.2012 08:34:31
nihat nazifoğlu şaka gibisin..güvendik bak ne hale geldik,hersey ortada,birde ...burada yorumlara cevap yazıyosun.sucuğun üstünde olan marka sana ait degilmi..sende komik bir savunmayla topu kasaplara atıyosun,demekki kasaplarla beraber insanlara at eti, eşek eti yediriyonuz.o kadar insanın hakkına giriyorsunuz.hiçmi allah korkusu yok be...hakkımı helal etmiyorum...burda sen aldın..diger tarafta yakana yapışırım haberin olsun.....
0 0
okan @ 06.06.2012 07:05:31
Belediyenin zabıtası ne is yapar?masa bası boş kalmasın I'sini mı yapar?arabalarla gezme mı?
0 0
Sakaryali @ 06.06.2012 04:41:29
ula birde utanmadan ben sahibiyim kasaplar sorumlu demezmi yüzsüzlüğe bak zaten insan olsa sakaryayı terk etmesi lazımda tazmınat davası açmadıktan sonra bunların sonu gelmez hepimiz tazmınat davası açmalıyız hadi medya bar bir öncülük et dava açalım böylelerine
0 0
selamı @ 06.06.2012 03:36:48
NAZİFOĞLU KENDİNİ SAVUNMAYA ÇALIİŞMIŞSIN AMA NAFİLE YAZIKLAR OLSUN BEN TÜVASAŞTA ÇALIŞAN İŞÇİYİM SENİN BACANAGINDAN GÜVENLİ DİYE SUCUK ALIYORDUK YAZIKLAR OLSUN BİRDE SAVUNMANA BAK BİZ KASAPLARIN KENDİ ETİNDEN SUCUK YAPIYORUZ HER KASAP KENDİ ETİNDEN SORUMLU DİYOSUN VALLAHİ ÇOK GÜLDÜM ETİKET KİMİN ...PİS HERİFLER ALLAH NEYE LAYIKSANIZ ONU VERSİN SİZE BEN HAKKIMI HELEL ETMİYORUM ALLAH CANINIZI İNŞALLAH AT VE EŞEK ALTINDA ALIRRRRR
0 0
işçi @ 06.06.2012 00:55:12
BEN BURDAN AT EŞEK YEDİRENLERE DİYORUMKİ.. HAYIRLI EVLAT YETİŞTİREN O ELİ ÖPÜLESİ ANA BABALARDAN NASİPLENMEMİŞSİNİZ..ALLAHAHIN VAROLDUĞUNA İNANIYORSAN... İNŞAALLAH RAHMET KAPILARINIZ.KAPALI KALSIIN..HERŞEY PARA DEYİLDİR.
0 0
ŞABAN SANCAKLI @ 06.06.2012 00:15:29
Hüseyin bey biz aslen sakaryalıyız,kendinize ne kadar güveniyorsanız ürünümüzede okadar güvenebilirsiniz. saygılarımla NAZİFOĞLU SUCUKLARI
2 0
NİHAT NAZİFOĞLU @ 05.06.2012 23:06:29
NAZİFOĞLU SUCUKLARINI SAHİBİYİM. BİZİM ÜRETTİĞİMİZ MAMÜLLER FASON OLARAK ÜRETİLMİŞTİR. BİZ KASAPLARIN KENDİ ETİNDEN SUCUK YAPIYORUZ, HER KASAP KENDİ ETİNDEN SORUMLUDUR. FİRAMAMIZ UFAK AMA ÜRETİMİMZ ÇOK FAZLA OLDUĞUNDAN DOLAYI BÜYÜK FİRMALARDAN TEHDİTLER VE RAHATSIZ EDİLME OLUYOR. BU SUÇLAMA YERSİZDİR,BİZ FİRMAMIZA SONUNA KADAR GÜVENİYORUZ.
2 0
Nihat NAZİFOĞLU @ 05.06.2012 23:02:22
pamukovada iseniz uysallardan alın. adamlar işin hakkını veriyor.
1 0
metin @ 05.06.2012 21:54:16
ALLAH ....NAZİFOĞLU ,GÜVENLİ DİYE SENDEN ALIŞVERİŞ YAPARDIM.O ATLAR EŞŞEKLER TEPER SENİ İNŞALLAH.
0 0
biress @ 05.06.2012 21:43:39
arkadaş sakaryayıda batırdınız yaa ne yicez şaşırdık arkadaşş bundan sonra dana besliycem kendim sucuk yapacm en iyisi böle,
0 0
yazlıklı birisi @ 05.06.2012 20:47:47
Sakarya da at eti satan donercilerin oldugu soyleniyor.en basta.............ismi heryerde konusulur oldu . Bu olayla ilgili halkimizi bilgilendirirse zabita cok guzel olur. Baska firmalar varsa halkimiza mutlaka iletilmelidir .
0 0
Adapazarli @ 05.06.2012 19:56:40
vay arkadaş kime güvenecez nazifoğlunu iyi bilirdik oda eşekçi beygirci çıktı bundan sonra kendim yapacam en iyisi iş başa düştü))))
0 0
hüseyin kaya @ 05.06.2012 18:58:07