25 Ekim 2014 Cumartesi
IMKB 100 : 79.417 %(-0,10)
Dolar : 2,2335 TL
Euro : 2,8285 TL
18 Ocak 2012 Çarşamba Saat: 11:36

İşte belediye başkanı anketi sonuçları

ANDY-AR araştırma şrketi 'En Başarılı Belediye ve Başkanları' kapsamında 2011 yılının ikinci altı ayına yönelik araştırma sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı.


ANDY-AR araştırma şrketi 'En Başarılı Belediye ve Başkanları' kapsamında 2011 yılının ikinci altı ayına yönelik araştırma sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı.
haber.7.com'da yayınlan anket sonuçlarına göre, Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu büyükşehirler belediye sıralamasında 14ncü sırada yer aldı.
Ankette, il genelinde belediye başkanlarının performanslarıyla ilgili değerlendirme de yer alıyor..
ANDY-AR araştırma şrketi ilimiz için ''Genel olarak düşündüğünüzde mevcut belediye başkanınızın çalışma performansından menmun musunuz? diye yaptığı ankette ise ,Hendek Belediye Başkanı Ali İnci ankete katılanların yüzde 50.5'in 'Evet'leriyle birinci sırada yer aldı.
Ankette ikinci sırada Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli, yüzde 46.2 'Evet' ile yer alırken, Arifiye Belediye Başkanı Ahmet Karakullukçu ise yüzde 45.5 ile 3ncü sırada yer aldı.
Ankette çarpıcı bir sonuç ise Erenler Belediye Başkanı Cavit Öztürk ile geldi. Erenler Belediye Başkanı Cavit Öztürk, yüzde 43.2 'Evet' ile 4ncü sırada yer alırken, MHP'nin Karasu Belediye Başkanı Mehmet İspiroğlu da yüzde 40.1 'Evet' ile 5nci sırada yer aldı.
Anket sonuçlarını yayınlanan şirket ilimiz için sadece 5 belediye başkanıyla ilgili yapılan anket sonuçlarını açıkladı..
Ankette 5nci sırada yer alan Karasu Belediye Başkanı Mehmet İspiroğlu'nun adı MHP'de Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak gündeme gelmişti..



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 130227 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4193 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

syn başkan senden birşey istemiyoruz sen şehri temiz tut yeter herhangi bir yeniliiğin bir faciaya yol açıyor aman gözünü seveyim syn başkan elleme kalsınn gar meydanı trafiten sonra başka facia istemiyoruz.bu gidişle şehrimize dokunma başkan kampanyası başlatacaz..
0 0
emre can @ 23.01.2012 13:38:38
Sloaganlar : "Trafiği hallettik, sıra gar meydanını halletmeye geldi:)" evet SIRA GAR METDANINA geldi eyvah eyvah. Ne olur daha fazla elleme şehri, yoksa şehir demeye bin şahit daha lazım olacak.
0 0
sakaryalı @ 23.01.2012 12:09:44
0 0
fedai @ 21.01.2012 18:29:16
sayın sakarya belediye başkanları bu şehrin en önemli sorunu gar ve uzun çarşı sorunumu meydan ve ışıklandırmada çok iyisiniz kabul ediyorum ya trafik sorunu içine ....tınız şehrin bilmem farkında olanınız varmı eskişehir belediye başkanının yanında staj yapın sonra başkan koltuğuna oturun gar meydanına yapılan o kadar masraftan sonra umarım en az 5 sene ellemeden durursunuz ama inanmıyorum durabileceğinize memlekette enerji sıkıntısı var ama siz ışıklandırmaya devam diktiğiniz direkler ve en çok boşa kullanılan elektrikle birinci olunuyosa birincisiniz diskoya çevirdiniz canım adapazarını özürlü satıcının mallarına el koyarak yaşam hakkını elinden alarakmı listeye girdiniz büyükşehir ve adapazarı başkanları siz listeye bile giremediniz bnc
0 0
ÇOBAN SÜLÜ @ 21.01.2012 12:41:14
yorum yapan tüm arkadaşa sevgiler saygılar bilgi ve teknoloji çağında yaşıyoruz toplum her şeyi çok iyi takip ediyor siyasetin bu kadar kısırlaştığı bir dönemi hatırlamıyorum tutturmuşlar altarnatif yok diye başbakanımza ve ekibine sevgimiz saygımız sonsuz ama diyerleri kabak tadi veriyor artık çok sıkıcı hale gediler onlarda bunun farkında anketle ilgli ferizli belediye başkanıyla ilgili yorum yazmıştım iyi anlaşılmamış güzel bir lafımınz var büyüklerimiz çok söyler sözün tamamı deliye söylenir anlıyan anlar diyerleride sonra anlar
0 0
gündoğdu @ 20.01.2012 19:36:51
hay parının gözünü seveyim adamı vezirde yapar rezilde eder..
0 0
emre can @ 20.01.2012 12:09:31
Sayın Araştırma şirketi Süleyman dişli yi 2. yapmış Serdivan, hendek, erenler dururken 2. olmuşsa eminim bu anket belediye de yandaşları ile birlikte yaptırmış olabilirmi. Çünkü çok maharetli eler var. Söğütlüde besi çifliğ ile uğraşırken belediyeye uğramadan ikinci olunuyorsa tebrik etmek lazım uzaylılara görünmeden hizmet yaptırılıyor galiba!!!!!!!
0 0
durmuş @ 20.01.2012 11:20:45
Sakaryanın belediye başkanları anketinde Yusuf Alemdar yok ise anket fasondur.Türkiyenin planlı gelişmede öernek gösterdiği bir ilçenin başkanı yok ise anket yoktur.
Duruşuyla örnek bir başkandır.
0 0
Bahri YILDIRIM @ 20.01.2012 11:17:32
aslında yazmayacaktım ama kocaali belediyesi bu kadar olumsuzluklar karşısında bu kadar hizmet yapabiliyosa sakaryada birinci ben ce kocaali belediye başkanı ahmet acardır birde devamlı gidip geldiğimiz bir ilçe var yakınlarda ferizli allah aşkına buraya kimse gitmiyormu kocaali olarak bu ilçeyi örnek alıyoruz son derece güzel bir yükseliş var yatırımlar yani lafın kısası kuzey bölgesi her zaman ÜVEY EVLAT olmuştur kınıyorum......
0 0
halil zengin @ 20.01.2012 10:16:35
Gündoğdu rumuzlu arkadaş neden ferizli belediye başkanı yok demiş.Arkadaşım bu hizmet nontasında yapılan bir araştırma. Ferizli belediyesi ne iş yapıyorki.ferizlide yapılan işler büyükşehir marifetiyle yapılan işler.ferizli belediyesi işcinin maaşını bile veremiyor.Ferizli belediyesinin başka alanlarda gireceği başarılar var ama, o konuda daha bir araştırma yapılmamış.üzülme yakında o konudada çalışma yapılacak.
0 0
bekle göreceksin @ 20.01.2012 10:04:38
Yahu sayfada ayakta durulmuyor okurken.Vıcık vıcık yağ olmuş gitmiş.Bende bu şehirde yaşıyorum da bu başkanların ne yaptıklarını merak ediyorum.Boş araziye çiçek ek adına park de, Uzay gözlem istasyonu yaptım de iyi başkan ol-İş adamları geldi AVM yaptı etrafı evlere şenlik buda en iyi başkana adayvs.vs daha ne anlatayım.Ama bunlar kendi arasında değerlendirildiği için sıralama bu.Yani kötünün iyisi misali.Türkiye çapnda oldumu Zeki bey gibi 16 nın içinde 14 ncü oluyorsun vesselam..
0 0
ismail ince @ 20.01.2012 10:02:37
bu anketin nasıl yapıldıgını bilmiyorum.Kimin yaptıgınıda bilmiyorum bu sonuca göre hendek birinci karasu belediye başkanı 5. olmuş demek ki bu anket sonucuna göre karasu belediye başkanı MEHMET İSPİROGLU birinci olmuş oluyo cünkü ankette tek mehalefet belediye başkanı o o yüzden bu ikdtidar belediyeleri icinde beşinci oluyorsa gercekte birinci saygılarımla
0 0
hüseyn durmuşkaya @ 20.01.2012 08:51:03
bu anketin doğru olması için Yusuf Alemdar ve Cavit Öztürk ilk üçte olması lazım burdan belli ısmarlama olduğu
0 0
kemalettinkaya @ 20.01.2012 01:00:11
Eğer bu anket doğruyu yansıtıyorsa ben adımı değitiririm hayatımda gördüğüm en saçma anket ve ısmarlama olduğuda aşikar birçok yanlış varda ben sadece birtanesini söylicem Yusuf alemdar nerde sırlamada ilk beşte yoksa Serdivanda yaptıkları baz alınmamış demek gerçi Yusuf kardeşimin bu anketlerde ihtiyacı yok birileri ısmarlamış işte
0 0
Kemalettin Kaya @ 20.01.2012 00:57:31
akpartiye gönül veren bir kişi olarak hayret ettim doğrusu ferizli belediye başkanının sıralamaya girememesi hayret doğrusu
0 0
gündoğdu @ 19.01.2012 19:38:09
0 0
haydar usta @ 19.01.2012 16:35:15
0 0
haydar usta @ 19.01.2012 16:12:34
Süleyman, İsmail çok komiksiniz.
0 0
arif @ 19.01.2012 10:21:00
bu anket nerede yapıldı bilinmez ama karasu belediye başkanı ödül almış bir başkan ve ilk dönemi olmasına rağmen ödül alması başarısını gösterir ayrıca kendisi daha önce bir kamu çalışanıydı ankette 5 . sırada olması düşündürücü
0 0
rahim varol @ 19.01.2012 08:54:35
ankette beni şaşırtan tek şey var o da nasıl olurda süleymen dişli ikinci olur onu anlamamadım ama pardon borcu yok bu belediyenin onun için olabilir gerçi hizmet yapmayanın borcuda olmaz. Zeki başkan hakkettiği yerde bence biraz ders çıkarmalı bir trafik nelere mal oldu bütün yaptığı işler trafiğe sıkıştı
0 0
adalı54 @ 18.01.2012 23:41:14
taraklı beleiye başkanı tacettin ÖZKARAMAN' ı anket sonuçlarına bakmadan birinci yapmak lazım.o kadar kısıtlı imkanlara ve olumsuzluklara rağmen sayın başkanımız çalışmaktan yılmıyor.5 sene önce taraklı ya gelenler şu andaki taraklıyı herhalde fark etmişlerdir.şu an taraklı sakarya nın ilçeleri arasında en popüler olanıdır.değişim budur.tebrikler başkanımmm.
0 0
tuncay özkan @ 18.01.2012 22:57:18
öncelikle anketin objektif oldugu konusunda emin degilim,sakaryada bel.başkanları sıralama konusunda düşüncem sakaryanın yıldız ilçesi serdivandır.buranın başkanıda bellidir.2.yıldızı hendektir,onunda cesaret abidesi başkanı bellidir.b.şehir belediye anketi konusundada önyargıyla oylama olmuş.2012deki projeleriyle türkiyede ilk 5e gireceginden şüphem yok,ekip olarak samimiler,bazı elediye başkanları gibi munafıklık yapmıyorlar,vesselam.
0 0
samimi açıklama @ 18.01.2012 22:46:57
aman aman süleyman dişli 2 sırada bir hata yoktur inşallah .anketi nerde yaptılar acaba ,temizlik şantiyesinde kayınbiraderinin kontrolündemi yoksa ,R.Ö nün gönderdiği adamlarlamı kesin bişeyler yapmışlardır.R.Ö bu konularda uzmandır.seçimlerden biliyoz netekim.
0 0
sezer nehir @ 18.01.2012 21:06:58
ben bu angete inanmıyorum eğer sakaryada biraz olsun itibar görmek istiyorsaniz ki şü anda görüyorsunuz vede hızla yükseliyorsunuz birilerinin emellerine alet olmayın sakarya sizden cok şeyler bekliyor lütfen daha evvel cok duyduk sakarya metyası bunların verdiği parayla ayakta duruyor başka ne bekliyorsun laflarını not eğer bu başkan başarılı dıye öne cıkıyorsa bu memlekete filözofum okadar
0 0
salim @ 18.01.2012 20:44:05
Bu anket sonuçları bana pek güvenilir gelmedi.Süleymnan Dişli 7 senedir Adapazarında ne yaptıda 2. sırada,İsmail Karakullukçu Arifiyede ne yaptı.Yusuf Alemdar ilk beşte yok.Ali İnciden sonra en çok icraat yapan başkan.
0 0
mehmet zafer @ 18.01.2012 17:56:50
anket sonuçlarında erenler belediye başkanı cavit öztürk 'un 4 uncu olmasına çarpıcı bir sonuç olarak yorumlamışsınız sizin ne amaçla çarpıcı gördüğünüzü anlayamadık bizler için daha üst sırada yer alması gerekiyordu kaldı üst sıralardakiler den yüzde bir vaya 2 lik bir fark var aralarında....
0 0