03 Eylül 2014 Çarşamba
IMKB 100 : 80.710 %(0,00)
Dolar : 2,1702 TL
Euro : 2,8503 TL
31 Mart 2011 Perşembe Saat: 12:54

Ayşenur İslam kendini anlatıyor!

Ak Parti kulislerinde adı 'Milletvekili adayı' olarak geçen Ayşenur İslam habercilerle kahvaltıda biraraya gelip kendisini anlattı.. İSLAM'IN SÖZLERİ..


Elegant Kafe'de sabah kahvaltısında habercilerle biraraya gelen Ayşenur İslam, nasıl aday olduğunu, adaylık süreçini, temayül yoklaması sırasında gündeme gelen iddialar, Ak Parti Kadın Kolları Başkanı Çigdem Atabek'i anlattı..

İşte Ak Parti Sakarya İl Başkanlığında, Ak Parti Milletvekili aday adayları arasında dahi, milletvekili adaylığına kesin gözüyle bakılan Ayşenur İslam'ın basın toplantısındaki sözleri...



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 67958 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 2827 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

ASLI BAHAR HANIM SEN KADIN KOLLARINA YAKIN OLMAYA DEVAMET ANCAK BUNU YAPABİLİRSİN SEN AKPARTİYE YAKIN OL SEN VE SENİN GİBİKAPASİTESİ OLMAYAN BAYANLAR YANİ SEN VE ARKADAŞLARIN 7-8 HANIM ADAYI KÜSTÜRDÜNÜZ AYRIMCILIK OLMAZ ONLARI HOŞNUT EDEBİLİRDİNİZ SİZİN BECERİKSİZLİĞİNİZİN FATURASINI İNŞALLAH AKPARTİ ÖDEMEZ SİYASET HERKESLE İYİ GEÇİNME İŞİDİR SİZLER KENDİ FORMATINIZI YENİLEYİN HEM SİZ HEM AKPARTİ KAZANSIN ÇOK SİLİK KALACAKSINIZ GİBİ GELİYOR BANA İSPAT EDİN KENDİNİZİ KOLAY GELSİN.
0 0
hüseyin @ 19.04.2011 20:49:12
AK PARTİMİZİN İÇİNDE 1.RECEP UNCUOĞLU 2.MUTLU IŞIKSU SAYILAN SEVİLEN İNSANLAR OLSAYDI HİÇBİR HOŞNUTSUZLUĞA MEYDAN VERMEZLERDİ BU İNSANLARI OLUMSUZ DÜŞÜNCELERE SEVK EDENLERİN MİMARI SİZSİNİZ BU MİLLET SİZDEN KURTULUCAK VE SELAM VERENİNİZ BİLE OLMAYACAK.
0 0
AKP li @ 17.04.2011 21:59:58
NEKADAR ÇOK ÇİRKİNLEŞİLDİ YENİ ESKİ ARKADAŞ DİNLEMEDİNİZ BUYOLLAR KİMİNLE YÜRÜNECEK ŞABAN DİŞLİ FORMASYONU GERĞİ HERKESİ BİRARAYA GETİRMESİ GEREKİYOR HERKESE PARTİCİLİK YAPMAK DÜŞÜYOR ARTIK ADAM KAYIRMA ZAMANI DEĞİL
0 0
SÜLEYMAN FİLİZ @ 17.04.2011 19:25:07
KADIN KOLLARI BAŞKANI [ÇİĞDEM ATABEK] İN 1.SİYASİ ONURSUZLUĞUNU ANLATAYIM BEN YENİGÜN MAHALLASİNDE OTURUYORUM ŞENGÜL MORGÜL HANIMA PARTİDE KONUŞMA YAPMASI İÇİN RANDEVU VERİYOR ŞENGÜL HANIM PARTİYE GİDİYOR NE KENDİSİ NEDE KADIN KOLLARINDAN BİR TEK KİŞİ BİLE YOK BU ONURSUZLUK DEĞİLDE NEDİR BİZ HANIMLAR SİZE KALDIYSAK YAZIKLAR OLSUN SANA SENİ ORAYA GETİREN RECEP UNCUOĞLUNA MUTLU IŞIKSUYA ESAS YAZİKLAR BU 2 ZAVATA OLSUN BUOLAYLARIN ŞAHİDİ OLDUĞUM İÇİN YAZDIM BİLİNMİŞ OLSUN KADIN KOMİSYONLARINI KİM TEMSİL EDİYOR KİMLER ADINA TEMSİL EDİYOR.
0 0
BETÜL @ 17.04.2011 16:12:00
KADIN KOLLARI BAŞKANI ÇİĞDEM ATABEK İZLEYİN BUNDAN SONRA HEP ALLEM KULLEM İŞLERLE UĞRAŞIRLAR GÖRECEKSİNİZ YOK EFENDİM BAŞBAKANA MEKTUP YAZMIŞLAR FALAN FİLAN İŞLER ÇIK ÇIK 50 KİŞİLİK YÖNETİMİNLE KAPI KAPI DOLAŞ BUDA YETMEZ KÖY KÖY İLÇE İLÇE DOLAŞ AK PARTİYE HİZMETİN DOKUNSUN NERDE SENDE O VİJDAN KAPASİTE BİRİLERİNİN GETİRDİĞİ KONU MANKENİ GİBİSİN KADINLAR DİET ÖDEMEZLER BAZI KADINLARA ADAM GİBİ ADAM DERLER SENDE ÖYLE OLMAYA GAYRET SARF ET.
0 0
hüseyin @ 17.04.2011 15:30:40
SAKARYA MİLLETİNİ 1.RECEP UNCUOĞLUNDAN 2.MUTLU IŞIKSUDAN KURTARIN ALLAHIN VİJDAN NASİP ETTİĞİ HERKES İYİ DÜŞÜNSÜN.
0 0
s.sorgun @ 17.04.2011 13:40:15
GÖRECEKSİNİZ BU KADIN KOLLARI BAŞKANLIĞIÇİĞDEM ATABEK YÖNETİMİ BUNDAN SONRA HİÇ PARTİCİLİK YAPAMAZ ONUN BUNUN PARETİDE SAĞA SOLA İTTİĞİ BİR YÖNETİM OLUR HAKKINDAKİ ÜCRET KARŞILIĞI YÖNETİCİ ATAMASI KENDİ TİCAARİ İLİŞKİLERİNİ PARTİ VE YÖNETİM KANALIYLA İYİLEŞTİRME GİRİŞİMLERİDİR İZAN SAHİBİ OLMAYAN İL BAŞKANI RECEP UNCUOĞLUNUN ATADIĞI DERSANE İLİŞKİLERİ OLAN BİR BAYANDIR RECEP UNCUOĞLU [DEĞERLİ BABANDAN] ÖRNEK ALSAYDIN YUH SANA YUH SANA YUH SANA SAKIN BİRİLERİNE GÜVENİPTE B.ŞEHİRE ADAY OLMA SİLİNİR GİDERSİN SANA MERKEZİDE YEDİRMEZLER DOLAYISIYLA SİLİNİP GİDERSİN YUSUF ALEMDARI NASIL POSTALADILAR SERDİVANA SANA POSTALICAK YERDE YOK RECEP UNCUOĞLU İTİBARRRRRRRRRRRR.
0 0
hüseyin @ 17.04.2011 13:33:58
Sakarya halkına hayırlı uğurlu olsun Ayşenur Hanım,zeki,çalışkan, sevecen, adaletli ve bürokrasiyi bilen bir kişilik. Sakarya halkına hizmet götürebilecek bilgi ve deneyime sahip kariyerli...Bence Sakarya, çok büyük bir kazanca sahip olacaktır...
0 0
Sanat Sever @ 16.04.2011 22:51:42
arkadaşlar siz sadece ayşenur hanımın üzerinden gidiyosunuz pek haksızda değilsiniz ama bide şu açıdan bakın lütfen. son derece kariyerli hanım zeki ve ahlaklı birine benziyo. tayyip erdoğan gibi başarılı bi siyasetçi aday tercihinde inanın bizim düşünemediğimiz kadar dikkatli ve geniş açılı düşünmüştür. ben saygı duyuyorum ve ayşenur hanımı destekliyorum. başarılar dilerim hakkımızda hayırlı olsun
0 0
hamido @ 12.04.2011 14:26:38
Hocalik yeterince onemli bir hizmettir. GSGM olmak yetrince onemli bir hizmettir. Yanindayiz Aysenur.
0 0
CINGILLI AHMET @ 11.04.2011 22:10:38
6 dil mi? hangileriymis? merak ettim
0 0
Mehmet @ 05.04.2011 21:43:31
6 dil degil halkın dilini bilmelisin..
0 0
ads @ 02.04.2011 23:47:58
0 0
ad @ 02.04.2011 23:47:21
aysenur islam la akp oy kaybedecek...fatih dogan sizin isminiz de burda geciyor.merkez belediye herhalde yandaslık yapıyor..ee saban disli baska ilden secileeginden burda 1 kurban lazım..aysenur hanım veya rıdvan ozum olcak..vah anam vah....
0 0
asi @ 02.04.2011 23:46:41
Bu hanımefendinin kendi bireysel özellikleri yanında devletin icra kurumlarında ciddi bağlantıları vardır ve bunların küçük bir kısmını bile kullansa Sakarya'ya büyük hizmet gelecektir. Bu gözle de bakmak lazım sanki...
0 0
Ahmet Doğan @ 02.04.2011 15:46:52
Ya arkadaslar bilgi edinmekten yoksun olmayın.oturun acıp okuyun arastırın bakın. arkadasım o kadar kopuk ki sehirden neyin içinde yasadığını dahi bilmiyor goremiyorum ben diyor. Oku arkadasım sende ogren cevrene ogret.yoksun kalmayın. buyrun siz anlatın dedim camur atmaktan baska bişe yapamıyorsunuz. Çünkü hanımefendinin elle tutulur bir çalışması dahi yok.Sanırım acıklamasındaki gibi sizde yanında maas ile calısıyorsunuz söyleyinde hanımefendiye size 1-2 icraatını buyursun ,sizde bizlerle paylasın.Aksi halde sükût edin.
0 0
sevval @ 01.04.2011 17:15:04
arkadaşlar gerçekten eğlenerek okuyorum içinden Sakarya'nın milletvekili dışarıdan olur mu diye düşünüp burada bile bile bireysel düşünceleriyle,fesatlıklarıyla, sevmediği,çıkar sağlayamayacağı insanlar değil de kim gelirse gelsin,bize alternatif kimi getirirlerse getirsinler aman yeter ki gerisi gelmesin mantığıyla 3 haftadır adını duyduğu insana yürekten bağlanıyor.. bu ne sevgi aah.. bu beyin yapısıyla hem partiye hem Sakarya'ya zarar verdiklerini adları gibi biliyorlar ve ben bu egolular yüzünden vatandaş olarak vekilsiz kaldığım gün çocuklarımın göremeyeceği hizmetlerden ötürü kendilerine hakkımı helal etmiyorum..
0 0
ne yalakayım ben.. @ 01.04.2011 15:53:38
Belge diye heralde dağıtılan el broşürlerinden bahsediyor arkadaşlar.Yeterki paranız olsun arkadaşlar her istediğinizi proje diye yazdırabilirsiniz.Önemli olan o kitapçıkta yazılanlar değil...
0 0
sakaryalı @ 01.04.2011 15:20:32
Sayın sevval madem bu Sakarya ya anayasa kitabı kalınlığında proje yapılmış biz niye göremiyoruz peki,çinde mi yaşıyoruz da farkında değiliz acaba?neyse az kaldı sabredin hep beraber görecez asıl icraatları,projeleri...
0 0
betül @ 01.04.2011 15:17:38
Ya bu olay bana Kemal Dervişi hatırlattı.Adam uçaktan indi alın size ekonomi bakanı dediler.Bu hanımefendi içinde alın size vekil işte daha ne istiyorsunuz diyorlar.Daha seçilmeden 2001 krizi yaşattı bize.
0 0
Lebron James @ 01.04.2011 14:54:01
İşte buradaki arkadaslarin genel sorunu bu sanıyorum.İlk olarak bir tek sayın aysenur hanim kaliteli bir tek o duzgun bir tipe sahip diye konusuyorsunuz bu sozler sizin kalitenizi ortaya koyuyor.İkinci olarak sakarya halkını saf olarak dusunen sizlersiniz ki ne ismi ne icrati sakarya icin duyulmamis bu hanımefendi icin kendinizi parcalıyorsunuz.Sizin benimsediniz siyaset 10 sene oncesinde kaldı. Gorduk Turkiye ne hallere geldi. Körü körüne desteklenen insanları gorduk bu sehri 10 yıl geriye goturen insanlarıda gorduk. Bu işin tiple olmayacagını biliyorsanız bu hanımefendinin tipi duzgun yakısır diye yorum yapmıcaksınız.Karizmatik egemenlikle yonetilmiyor bu ulke unutmayın.
0 0
muhittin @ 01.04.2011 14:37:23
Sayın muhittin,senin de dediğin gibi bu iş tiple yada kaliteyle olmuyor.oyüzden kalitesiz birini getirebiliriz başımıza hiç sorun değil anlamaz bu Sakarya halkı saf çünkü dimi??Ne yapsın bu halk?Yıllardır teşkilattayım diyerek duygu sömürüsü yapana mı oy verecek,özel yaşamdaki giyim kuşamını gizleyerek sırf muhafazakar bir partiye aday olacak diye ikiyüzlü davranana mı?yoksa yıllarca teşkilatta yönetici olup hiçbir işe yaramayanı mı bu halk oy verecek?çok haklısın bu iş tiple falan olmuyor.sayın başbakanımız endoğru kararı nasıl olsa verecek?ozaman bakacaz kim tipliymiş,kim tipsizmiş?
0 0
sakaryalı @ 01.04.2011 14:14:05
Sayın betül ben sengul hanim ile ilgili herhangi bir yorumda bulunmadim..yorumlari dikkatli okuyalim lutfen..buyrun acin bakin aday adaylarinin sayfalarina iclerinde anayasa kitabı kadar proje ve hizmeti bulunan arkadaslar var.Belge istiyorsanız işte belge budur.içi bos yorumlar yapmayalım hikaye anlatan konuma kendinizi siz dusurmussunuz..buyrun siz belgeleyin desteklediginiz kişinin icraatlarini bizde dinleyelim..
0 0
sevval @ 01.04.2011 12:55:53
Sayın sevval SAKARYA 'ya HİZMET ETMEK referansı tüm aday adayları için geçerlimi acaba?Şengül hanım has Sakaryalı olarak 2dönem bu ilde kadın kolları başkanı olarak Sakarya ya nasıl bir hizmet getirmiş.Bunu belgeleyin yeter.Ama şuan yaptığınız gibi hikaye anlatmayın,belgeyle konuşun...
0 0
betül @ 01.04.2011 12:29:11
ben de diyorum Fatih Dogan kardes neden gizliden bu bayan icin calisiyor meger hanımefendi sakarya+istanbul+balıkesirliymiş...bence liste söyle olmalı..saban dişli, suleyman dişli, rıdvan özüm, aysenur islam, fatih dogan...nba allstar gibi masallah..yok artık lebron james diyorum bunlara baskada birşey demiyorum..
0 0
Yok artık Lebron James @ 01.04.2011 11:49:49
Ya bu işler tiple kalite ile olsaydı Paris Hilton Sakarya'dan aday olurdu.Kendisinin ninesinin, eltisinin, buyuk babası Sakarya Muharebesinde burda savasmıs öyle bir baglantısı varmış..bu tarz baglantılar yetiyor herelde bazı arkadaslara.. taa o donemden hakimmis sakarya'nın sorunlarına sakarya nehrine tüp gecit yapıcakmıs..oylar Paris'e...
0 0
muhittin @ 01.04.2011 11:23:42
demek partililerimizden 550 kişi daha önce hiç tanımadığı bir adayın kapasitesini anladı ve temayülde hiçbir yönlendirme olmadan oy verdi.sözün bittiği yer.
0 0
erdem @ 01.04.2011 11:00:17
halen sanıyorki eski sistem particilik devam ediyor.burda bir yorumda yazılan gibi genel merkezde çok zeki insanlar var artık.ses olsa duyuluyor ankaradan.bu kadar karmaşık bir adaylık süreci yaşayan varmı sizden başka bir bakın.aslında herşey iyi niyetliydi sizin için ama kendi ayağınıza kurşun sıktınız.rüya bitti.
0 0
erdem @ 01.04.2011 10:39:35
YORUMCU ARKADAŞLAR İL KADIN KOLLARINA ÇOK YAKIN BİRİYİM. AMA SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ TAMAYÜLDE KİMSENİN ELİNE LİSTE VERİLMEDİ. BİZ MİLLETVEKİLİ OLABİLECEK KAPASİTESİ OLAN AYŞENUR HANIMI DESTEKLEDİK. BAŞBAKANIMIZIN DEDİĞİ GİBİ OTURDUĞU KOLTUĞUN HAKKINI VEREBİLECEK KİŞİYİ DESTEKLEDİK. SAKARYALI OLMAMASI ÇOK ÖNEMLİ DEĞİL. SAKARYALI OLUP TA İKİ KELİME KONUŞAMAYAN KİŞİLERİ DESTEKLEMENİN SAKARYA YA Bİ YARARI OLMAZ. BİRİLERİ SIRF BİZİM DEDİĞİMİZ OLACAK DİYE ESKİ KADIN KOLLARI BAŞK. DESTEK VERDİ. AMA GENEL MERKEZ BUNU DEĞERLENDİRECEKTİR. BAŞBAKANIMIZ SAKARYA YI SEVİYOR ARKADAŞLAR DOĞRU VEKİLLERİ BİZE GÖNDERECEKTİR.
0 0
aslı bahar @ 01.04.2011 10:24:56
Bazı insanlar sanıyorum pazardan sebze meyva secmekle aday adayı secmek arasındaki farkı kavrayamamıs gibi geliyor..tanımadıgınız bir insanın yuzune bakıp bu kaliteli bunu secelim diyorlar hala..referansları ''SAKARYA'YA HİZMET ETMİŞ OLMAK'' olan diger aday adaylarını karalayarak ve yonetilme zihniyetini hala uzerlerinden atamamıs olacaklar ki su noktayı kacırıyorlar...Biz bizi yonetecek insanı degil bize hizmet edecek insanı istiyoruz..bu da insanın tipine bakarak degil yaptıgı icraatlara bakarak anlasılır..Sayın sakaryalı adınız gibi icinizde sakaryalı olsaydı keske.....
0 0
sevval @ 01.04.2011 10:16:52
Anlatma sayın vekil adayı anlatma çık yap örnek ol herkes görsün ve ona göre değerlendirsin öyle değilmi. Çık yap projelerini sergile kitleleri etkile. Sizi görünce aklıma istifa eden sekreteriniz gelmesin. Sayın vekil adayım. Lütfen ayinesi iştir kişinin sözüne bakılmaz. Sizden proje bekliyoruz ve destek olmak istiyoruz. Kolay Gelsin.
0 0
Benlik @ 01.04.2011 09:42:27
Sakarya dan bir kadın milletvekili çıkacak ve neredeyse Sakaryalı olsun da nasıl olursa olsun diye bir zihniyet oluşmuş bazı zavallı arkadaşlarda...Arkadaşlar,Sakaryalı olup olmadığı noktasındaki kör noktaya takılacağınıza Ayşenur Hanımdan çok daha kalitelisini bulup çıkarmaya gayret etseydiniz sizin için çok daha hayırlı olurdu.Ama okadar gereksiz ve boş işlerle uğraşıyorsunuzki elinden tuttuğunuz aday adayları elinizde patlıyor.Ayşenur hanıma ve sözde? onu destekleyen İl Kadın Kolları başkanı ve ekibine çamur atanlar o çamurda boğulacaklar.Çünkü kimin ne yaptığı,nelerle uğraştığı ozaman görülecek.Özellikle Şengül hanımın bu süreçte yaptıkları ortaya çıktığında bakalım gerçek Sakaryalı olarak sokaklarda nasıl dolaşacak!..
0 0
sakaryalı @ 01.04.2011 09:20:55
Ben uzun sure insan kaynaklari yoneticisi olarak calistim ve insanlari bir kac cumlesiyle tanimakta kendime oldukca guveniyorum.
Aysenur Islam'in konusmasini da pek samimi bulmadim ve sorulara kacamak cevaplar verdigini gordum.

Bir arkadasimiz da Aysenur Islam'in ozgecmisinin iyi oldugunu yazmis ama emin olun ki onun ozgecmisinden daha iyisine sahip ve daha samimi bir aday adayimiz daha var. Isim vermeyecegim. Merak edenler diger adaylarin da ozgecmislerine bir goz atsinlar.

Efrayim cok guzel bir konuya deginmis. Baski ve delegelere kagit dagitilmasi benim de cok yakin bir kaynaktan duydugum bir konu. Temayul yoklamasi sonuclari ilginc cikmis. Sanki govde gosterisi yapilmis.

Genel Merkez tahmin edemeyeceginiz kadar zeki insanlarla dolu.
0 0
Mehmet ve Esin @ 31.03.2011 23:52:53
Bu kalitede bir kadın Sakarya'dan aday olacağı için Sakarya cidden şanslıdır.
0 0
Ahmet Doğan @ 31.03.2011 22:31:42
bayan temayulde ıl kadın kolları baskanına yakın oy alıcak bıde sakaryanın sakaryada yaşamayan gelini olucak . bak sen :) sonra.... kalıtelı olcak sakaryada tabı kalıtelı adaylar yok tabı sakaryalılar kalıtesiz degılmi.burada depremi yaşayan tozu yutan bu ınsanlar kalıtesiz . bizler sakaryada yaşıyanıda sakaryalı deyip sakaryalı dıyoruz bıızım ınsnaımız diyoruz , ama dısardan sahıplenır ak kadınlar ıthal olsun derler. kalıtelıymiş.gelin gelini tutar ya :)
0 0
fusun @ 31.03.2011 22:11:54
ıthal vekılle hayır hayır
0 0
ak ak @ 31.03.2011 20:28:08
tarihimizde ilk defa bir bayan vekil cıkaracagiz onuda ithal etmeye calisiyoruz..kendi icimizden yetismis simdiye kadar degisik gorevlerle bu sehre hizmetlerini sunmus insanlari sahiplenmek yerine 'alın bunu aday yapın' diyerek gonderilen birini secmek icin cabaliyor insanlar..yazık boyle insanlarimiz kullanildikca bu zihniyet degismedikce ne hakettigimiz sekilde temsil edilebiliyor nede gereken hizmetleri bu sehirde gorebiliyoruz..siz devam edin kukla olmaya..
0 0
sevval ozturk @ 31.03.2011 19:16:06
ya siz neyi konuşuyorsunuz bırakın artık küçük düşünmeyi illa sakaryalı olacak takıntısını atın kafanızdan yada sakaryalı olsun lise mezunu olsun derseniz o da olu belki sonrada sırf sakaryalı diye bakan yaparlar heee ne dersiniz? gerçekçi olun lütfen kendinizi kandırmayın
0 0
akkadın @ 31.03.2011 17:22:09
ya bu bayanı nasıl diğerleriyle kıyaslar lar kalite ortada yolun açık olsun oylarımız sana helal olsun
0 0
sadiye @ 31.03.2011 17:19:36
sakarya ya artık böyle vekiller lazım....şimdi anladım neden çok kıskanılıp hakkında dedikodu yapıldığını eee millet te haklı hanımefendi gerçekten kıskanılacak bir aday adayı...
0 0
ayşe öz @ 31.03.2011 17:18:23
kadın adayların en niteliklisi ayşenur hanımdır.inşallah listeye girer.hayatında iki kitap okumamış,iki cümleyi yan yana getiremeyen kütükler kariyerini iyi inlesinler.
0 0
yasin bayrak @ 31.03.2011 16:57:45
ÇİĞDEM ATABEK HANIM EFENDİYE SESLENİYORUM GENEL MERKEZ SAFAMI YATIYO ZANNEDİYON KENDİNİ AVUTURSUN ÇİĞDEM HANIM HASETLİĞİNİ YENEMEDİĞİ İÇİN TEŞKİLAT BAŞKANLIĞINI KULANIP DERDİN ŞENGÜL MORGÜLÜ EKARTE ETMEK KİMSEYİ KANDIRAMAZSIN ATABEK HANIM AYŞENUR İSLAM SENİN YAKININ OLABİLİR UNUTMAKİ PARTİMİZİN ADI BAŞLANGIÇ OLARAK ADALET OLARAK BAŞLIYO NEREDE BUNUN ADALETİ OLSA OLSA ÇİĞDEM ATABEK ADALETİDİR BEN ÇİĞDEM ATABEK HANIMI GENEL MERKEZİN İNSİYATİFİNE BIRAKIYORUM
0 0
5454s @ 31.03.2011 15:38:18
bayan aday sakaryalı değil deniliyor.kimse tanumıyor deniliyor.ben bir şeyden anlamayan sade bir vatandaş olarak temayülün boşuna yapıldığını,temayül oylamasında oy kullanan zevata bu hanım adaya oy atmaları konusunda baskı yapıldığını veya ellerine kağıt tutuşturulduğu kanısındayım.nereden mi anladım kadın kolları eski başkanını deledelerin çoğu tanıyor ve aldığı oy 560 gibi,ayşenur islam hanımefendiyi kimse tanımıyor aldığı oy 550 gibi.. bir çeliş ki var gibi.genel merkez çok saf insanlardan mı oluşuyor acaba.
0 0
efrayim @ 31.03.2011 15:02:34
istanbulluyum veya balıkesirliyim :) ama babam uygun gördü Sakarya'dan ADAYIM..
0 0