25 Ekim 2014 Cumartesi
IMKB 100 : 79.417 %(-0,10)
Dolar : 2,2335 TL
Euro : 2,8285 TL
29 Ekim 2010 Cuma Saat: 11:46

Sular ne zaman gelecek? (2)

2nci İsale hattı'nda gece saat 02.30 sıralarında yaşanan patlama sonrasında ADASU ekipleri arızayı onarmaya çalışıyorlar.


Şehire ne zaman su verileceği konusunda ADASU'dan resmi bir açıklama yapılmazken, Büyükşehir Belediyesinden alınan bilgilere göre arızanın onarılmasının zor şartlar altında sürdüğü belirtilerek şehire en erken bu gece saat 02.'den önce su verilmesinin mümkün olmadığı belirtiliyor..



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 46539 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 1149 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

ya bu adasu ekipleri salakmı yoksa numaramı yapıyolar. Su yok yemek yapamıyoruz kışın ortasında böyle saçma sapan işler bari kardeşim erken bitirin malmısınız ne siniz?
0 0
adasu müşterisi @ 09.01.2013 15:10:27
Bu ADASU hiç kendini yenilemiyor mu ? Boruları yenilemiyormu? Yağmur,kar bunlar doğal afettir, bunlara olamaz diyemeyiz. Tabiki olacak hemde tam mevsimi. Bütün Sakaryaya su dağıtan bir kurum bunlara önlem almıyor-alamıyor...yazık vallahi billahi yazık Kaçıncı devirde yaşıyoruz Allah aşkına ? Üstüne üstük alo 185 den gelen baştan sağma cevaplar...ne zaman düzelicek bu işler ?
0 0
Adasu Müşterisi @ 29.10.2010 16:18:08
yine gitti sular...sevincimiz kısa sürdü...olsun acil ihtiyaçlarımızı giderdik.
0 0
Mutsuz @ 29.10.2010 15:42:15
yuppppiiii bize su geldi...Korucuk'a....
0 0
mutlu @ 29.10.2010 15:35:42
SEDAŞ - ADASU elele vererek Sakaryalıları çıldırtmaya çalışıyorlar. Az kaldı hepimiz kafayı yemek üzereyiz. Hadi SEDAŞ 'ÇEK' Sakarya halkı çıldırmış, üzülmüş çek da umrundaydı onlardan merhamet bekleyecek değiliz. Ama Adasu'dakiler bizim insanımız niye bütün tatillerimizi zehir etmek zorundalar. Bitirin şu 3. isale hattını bi devreye alın Allah aşkına, her zaman yağmurda Esentepe mevkiinde borular patlar bi önlemi yok mu bunun? Vatandaş Çekleri yerin dibine vurmuş eleştirmiş umrumda değil, ama Adasu'ya birileri laf edince kanımıza dokunuyor.SEDAŞ'ta merhamet yok bunu anlıyoruz da Adasu'ya hiç yakıştıramıyoruz.Tabi bu Sedaş'ın da Sakaryalıyı karanlıkta bırakma hakkı yok meydanı boş bırakmamak ve Sakaryalıya sahip çıkmak gerek.
0 0
Tahar Et @ 29.10.2010 14:54:47
10 isale hattı olsa ne yazar bu adasu yönetimi gitmedikçe çok susuz kalırız .yapamıyorsanız bu işi bırakın kardeşim .
0 0
cem kuraç @ 29.10.2010 14:36:48
ALLAH ın suyu paraylamı olur onun için su yok büyükşehir çalışıyor en kısa zamanda verecek.................miş.
0 0
serpiko54 @ 29.10.2010 14:25:01
BUGÜN CUMAYA DA GİDEMEDİK. NASIL ABDEST ALACAZ? HANİ TEYEMMÜMLE ABDEST ALALIM DEDİKTE BOY ABDESTİ DE ALSAK İYİYDİ YANİ. HOCAM NE YAPCAZ?
0 0
ZULM @ 29.10.2010 14:00:18
Cuma günümüzün içine ettiniz. Teyemmümle mi cumaya gideceğiz. Hakkımızı helal etmiyoruz. 3. İsale hattı yalan mı oldu?
0 0
Yeter @ 29.10.2010 13:56:42
Günlerden cuma hem de 29 Ekim nedeniyle uzuuun bir aradan sonra ilk defa bir cuma tatil. Dedim ki şöyle bir tembellik yapayım bugün en az 10'a kadar uyuyayım. Sonra kalkıp kahvaltımı yapayım. Birkaç gündür alamadığım duşumu da alayım, hem sevaptır cuma öncesi boy abdesti de alırım. Cumaya gider keyifli bir güne başlarız. Önce çocuğumun sesiyle uyandım anne sular yok nasıl tuvalete gidecem diye. Yok canım dedim kabustur herhalde. Hemen fırladım yataktan bugün cumaydı abdest almam gerekiyordu. Kendimi kötü hissediyordum, kaşınmaya başladım...ama sular yoktu...185 Adasu'yu aradım ama ulaşmak ne mümkün.Sanki ulaşsam ne olacak ya baştan savma bir cevap ile yüzüme kapatacaklar.Bir tatil ve cuma gönüne böyle başladık.
0 0
Rüstemler Spor @ 29.10.2010 13:53:23
BU ÜLKENİN ALT YAPISI BU VATANDAŞI YAĞMURLU HAVADA SUSUZ BIRAKIR.. DAHA ÇOOOKKKK ÇEKECEĞİMİZ ÇİLE VAR...
0 0