Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Zeki Çalışkan aday adayı olmayacak

30 Mart 2019 yerel seçimleri için Büyükşehir Belediye Başkanlığına aday adaylığı için adı geçen Zeki Çalışkan sosyal medya hesabından aday adayı olmayacağını açıkladı.

16:47   |   09.11.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-: 30 Mart 2019 yerel seçimleri için Sakarya'da da hareket başladı.


Bir süredir Büyükşehir Belediye Başkanlığı için aday adaylığı için başvuracağı konuşulan Zeki Çalışkan sosyal medyadan konuyla ilgili düşüncelerini yazdı.






Sosyal medya hesabından seslenen Zeki Çalışkan, 'Beklediği gibi aday adayı olmam söz konusu değildir" diyerek açıklamada bulundu.


Zeki Çalışkan'ın yaptığı sosyal medyadan yaptığı açıklamada, "Yerel Seçimler ile ilgili adaylık sürecinin başlaması ile birlikte benim ismimde, Sakarya Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı için anılmaya başladı. Sakaryamızın güzide basınınca dile getirilen ve dostlarımızın teveccühü ile büyüyen ilgi ve alakayı teşekkür duyguları ile izledim. İfade etmek isterim ki, tüm bu gelişmeler benim dışımda olan niyetler ve hareketlerdir.

Ancak yaşananlardan anlamaktayım ki, Sakarya'da değişim talebi çok yüksektir ve Sakaryalı hemşehrilerimin beklentisi de yeni bir yüz, yeni bir vizyondur.Değerli Hemşehrilerim En hayırlınız, insanlara en çok hizmet edeninizdir hadisi şerifi mucibince, doğup büyüdüğüm, Büyükgazi İlkokulu ve Ozanlar Lisesinden mezun olduğum Sakaryam için hizmet etmek her Sakaryalı gibi beni de onurlandırır. Sakaryamıza ve insanımıza hizmet etmenin yolu, sadece makamlarda oturmakla, siyasette bir yerde olmakla olmaz. Bu anlayış ve şuur ile İla i Kelimetullah Nizamı Alem ülküsüne inanmış bir kardeşiniz olarak bilmenizi isterim ki; beklendiği gibi aday adayı olmam söz konusu değildir. Ülkümüz ve kavgamız bellidir.

Bu hedefte bir nefer olmak, olabilmek bile şereflerin en büyüğüdür. Tüm dost ve hemşehrilerimin ilgilerine teşekkür ediyor, Sakaryamız için "bir nefer" olarak her daim bilgi, birikim ve enerjimiz ile hizmete hazır olduğumuzu bilmenizi istiyorum.Muhabbetlerimle" ifadeleri yer aldı.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 27931 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 31782 kere okundu
YORUMLAR 24 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
serdivanlıı
10.11.2018 11:59
belediye başkanlığı için insanlar birbirini yiyor. rant devşirmek siyaset yoluyla zengin olmak için en güzel yer belediye başkanlığı. mevcut başkanların doğrudan ve dolaylı şekilde edindikleri kazançlar var. dünya malına taparcasına uğraşıp didindi adamlar. hesap gününün sahibi sadece Allah c.c. dır. Zeki bey aday dahi olmaya tenezzül etmemiş. Allah niyetini kabul etsin. böyle insanlara memleketin ihtiyacı var. çakallara yem olmaktan da böylece kurtulmuş.
Goralı
10.11.2018 00:51
Tekrar hayırlısı olsun hakkınızda. Allah c.c her daim utandırmasın. İki cihan saadeti nasip etsin.
Samet Eren
09.11.2018 21:46
Yazdıklarınızı okuyunca Sizin gibi bir hemşerim olduğu için ayrı bir gururlandım . Zeki Bey hayırlı akşamlar
Zeki Çalışkan
09.11.2018 22:51

Estağfirullah. İyi geceler.

Kaktüs
09.11.2018 21:24
Sizi hiç tanımadım burada birkaç gündür haber oluşunuzla gördüm ama yukarıda değişim demekle aşağıda size sorulana gayet güzel cevaplar ile tepeden bakmayan mütevazi bir kişilik böyle biri içimizden çıkmış ama tanımamışım dedim bu eksiklik benim ayıbım olsun güzel insan. İlk haber oluşunuzda önyargılı bakmıştım biri çıkmış reklamını yapıyor diye kazın ayağı hiçte düşündüğüm gibi değilmiş demekki bilginin olmadığı konuda fikir yürütme olmuş benimki meğer büyük birikim varmış bir değermiş tanımadan bilemezmişiz güzel özeleştiriniz olarak aldım mum dibine ışımaz deyimini inşallah insana ve insanlığa aydınlık olursunuz önyargılı düşüncemden dolayı hakkınızı helal edin
Zeki Çalışkan
09.11.2018 21:40

Estağfirullah güzel hemşehrim. Helal hoş olsun. Mum dibi maalesef doğrudur. 15 senedir ailemle kurban bayramı geçirmedim. Kâh Balkanlarda, kah Asyada, kah Afrikada idim her bayram. Bu bayram arkadaşlarım gittiler 3 ülkede kurban kesim yerlerine. Rahmetli babam her kurban bayramı bir koç alır, karaağaçdibindeki evimizin bahçesinde onu bir hafta besler, üzerine kına yakar, bayram namazından geldikten sonra buyurlar yakarak bir ritüele kurban kesilirdi. Farkettim ki benim çocuklarım bunu hiç yaşamadılar. Bu bayram Kırkpınardaki bahçeme kurbandan bir kaç gün önce bir keçi aldım. Oğlumla bayram namazına gittik ve sonra aynı ritüller içinde kurbanımızı kestik. Bazen hayata kaptırıp gidiyoruz etrafımızı ihmal ederek :( Maaalesef.

Vatandas
09.11.2018 21:09
Has adammış
Cem Balkanoğlu
09.11.2018 21:07
Zeki Bey üstad sakaryamıza vereceğiniz destek ve hiZmetleri merakla bekliyoruz
Saffet uygun
09.11.2018 20:46
Sakarya için bundan sonraki düşünceleriniz nedir ?
Mehmet Uz
09.11.2018 20:42
Sakarya?nın sizin gibi ülküsüne düşkün insanlara ihtiyacı vardı. İnşallah Sakarya?dan uzaklaşmazsınız
Saffet uygun
09.11.2018 20:34
Sakarya için bundan sonraki düşünceleriniz nedir ?
Zeki Çalışkan
09.11.2018 20:52

Teşekkür ederim. Herşeyden önce itiraf etmeliyim ki, dünyanın her tarafında STK lar ile ( Sivil Toplum Kuruluşları, dernekler, vakıflar) güzel ve yararlı işbirlikleri geliştirirken Sakaryamızın STK larını ihmal etmişim. Gelecek sivil toplum kuruluşlarınındır. Bundan sonraki süreçte ortak amaçlarda buluşabileceğimiz Sakaryamızın tüm STK ları ile ortak, toplumsal, kültürel, sosyal projeler geliştirmeyi hedeflemeliyiz. Mum dibine ışımaz misali Afrikanın ortalarına, Asyanın steplerine giden bizler doğduğumuz ve yetiştiğimiz şehrimizi ihmal etmişiz. İnşallah bu çalışmalara ağırlık verip geçmişin açığını kapatmayı düşünüyorum. Önemli olan insana ve insanlığa hizmettir. Hasbi, samimî ve karşılık beklemeden. Muhabbetlerimle.

Cem tahıllı
09.11.2018 20:30
Zeki bey ? in kararına saygılıyız Sakarya için hayırlısı neyse o olsun Selamlarrr
Cengiz Güçlü
09.11.2018 19:31
Zeki Bey bu açıklamayla gönüllerde taht kurdunuz.
Sakaryalı
09.11.2018 18:41
Reise yakın olduğunu bildiğimiz birsiniz ve Sakarya?da değişim talebini tespit ettiğinizi ifade ediyorsunuz Bekleyip görelim. Acaba değişim olacakmı.
Seda Özgürle
09.11.2018 18:40
sakarya için en hayırlısı neyse o olsun Zeki Bey yeni yüzler yeni heyecanlar olur ümidiyle adaylığınız bizi heyecanlandırmıştı
Sedat
09.11.2018 18:03
Zeki Başkan da yakışırdı Sakarya ya hayırlısı olsun yolun açıl olsun başkanım
Serkan Güney
09.11.2018 17:58
Zeki bey gerçekten ne kadar alçak gönül hırs uğruna değil hizmet etmek uğruna makam koltuk mevkinin önemli olmadığını belirttin ya helal olsun Gönüller?in başkanı
İsmail Ilgar
09.11.2018 17:38
Çok ilginç, Ersin Taranoğluyla görüşmesi sonrasında aday olmaktan vazgeçmiş.Muhtemelen Ersin Taranoğlunun seçim sonrası ekibinde yer alacaktır.Hayırlısı olsun ne diyelim.
Zeki Çalışkan
09.11.2018 18:35

Sevgili Hemşehrim Tahmin ettiğiniz gibi bir durum yoktur. Görüşme talebi Sn. Bakanımdan gelmiştir. Daha konuşmaya başlarken benim aday adayı olmak gibi bir niyetimin olmadığını, çalışmalarında başarılar dilediğimi ve aday olup seçilmesi durumunda üzerime düşen bir hizmet olursa nefer olarak her zaman Sakarya için yanında olacağımızı ifade ettim. Ha keza, Rıdvan Duran kardeşime de salı günü gerçekleşen telefon görüşmemizde aynı düşüncelerimi ifade ettim ve kendisine başarılar diledim. Önemli olan Sakaryanın hizmet alması, hizmete ulaşmasıdır. Beni www.aschukuk.com , www.ukid.org.tr ve şahsi facebook sayfamdan inceleyebilirsiniz. Whatsapp numaram 0534 354 54 54 tür. Arzu edenler ile İnteraktif yazışabiliriz. Selam ve sevgilerimle.

Remzi Çetin
09.11.2018 17:14
Sayın Zeki bey, Bu başınızdaki beyaz fes yöreselmidir? Arnavutlarınkide beyaz ama o böyle tepesi düz değil. Açıklama muhteşem bu arada. Seni sevdik.
Zeki Çalışkan
09.11.2018 18:42

Şar dağlarında yaşayan insanlarımıza ait bir festir. UKİD Uluslararası Kalkınma ve İşbirliği Derneği ( www.ukid.org.tr ) olarak Kosova Şar Dağlarında gerçekleştirdiğimiz kurban organizasyonunda, resimde yanımda olan Restelica köyünden Gafur Dado'nun başıma taktiği kendi fesidir. Başkaca bir anlamı yoktur. Muhabbetlerimle.

Remzi Çetin
09.11.2018 17:14
Sait
09.11.2018 17:10
Bu bir serdengeçti ruhudur. Ruh yüceliğidir. Siyasetin kirli yollarında islamcılık oynayanlara şamar gibi bir çıkış olmuş. Tebrikler Zeki Çalışkan.
Online Ziyaretçiler