Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Adapazarı Belediyesi'nden şimdilik 6 aday adayı çıktı. İşte isimler

Adapazarı Belediyesinde görev yapan bürokratlarının yerel seçime aday adayı olarak ilgisi dikkat çekiyor.

01:05   |   09.11.2018
Haber Resmi

Adapazarı Belediyesinde görev yapan birçok bürokrat, 2019 Yerel Seçiminde AK Parti'den aday adayı olarak sahaya iniyor. Belediye Başkan Yardımcılarından Rıdvan Özüm Adapazarı Belediye Başkanlığına aday adayı olacağını açıklamıştı.


 Özel Kalem Müdürü Haluk İldeniz'in de yine Adapazarı'ndan aday adayı olmak için kulis yaptıkları öğrenildi.






Başkan yardımcılarından Rıdvan Sezer Arifiye ilçesinden aday adayı olma planları yaparken

belediyenin diğer bir müdürü Muhammet Durmaz'ın da Kaynarca'dan aday adayı olacağı kaydedildi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 27272 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12035 kere okundu
YORUMLAR 46 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
send işçi
12.11.2018 20:07
çok komiksiniz .d hep aynı yorumlar işi gücü yok yorum yazdırıyorlar yada yazıyorlar galiba .d bu arada bu bina nedir ya ?
EROL AKIN
10.11.2018 11:14
HERKEZ BISEYLER YAZIYOR UNI ÖĞRENCISIYIM ISYANBULLUYUM AMA RIDVAN BAŞKAN IYI NIYETLI COK HOŞGORULUBIRI (ALLAHIM YARDIMCIN OLSUN BASKANIM)....RIDVAN ÖZÜM....
Sakarya 54
10.11.2018 00:46
Bu işler yüzünüze iki gülündü diye iki işlerinize koştu diye düşünüyosanız vay benım güzel adapazarımın haline bilgi eğitim nedir donanım nedir şaka gibisiniz sayın cumhur başkanımız geregını yapacaktır genel başkanımızın acıklamasını okumadınız herhalde acık acık 3-5 yıllık memurlara bu iş teslim edemeyiz diyor benım güzel adapazarı
Sakarya 54
10.11.2018 00:16
Bu işler yüzünüze iki gülündü diye iki işlerinize koştu diye düşünüyosanız vay benım güzel adapazarımın haline bilgi eğitim nedir donanım nedir şaka gibisiniz sayın cumhur başkanımız geregını yapacaktır genel başkanımızın acıklamasını okumadınız herhalde acık acık 3-5 yıllık memurlara bu iş teslim edemeyiz diyor benım güzel adapazarı
Sakarya 54
10.11.2018 00:15
Bu işler yüzünüze iki gülündü diye iki işlerinize koştu diye düşünüyosanız vay benım güzel adapazarımın haline bilgi eğitim nedir donanım nedir şaka gibisiniz sayın cumhur başkanımız geregını yapacaktır genel başkanımızın acıklamasını okumadınız herhalde acık acık 3-5 yıllık memurlara bu iş teslim edemeyiz diyor benım güzel adapazarı
Sakarya 54
10.11.2018 00:15
Bu işler yüzünüze iki gülündü diye iki işlerinize koştu diye düşünüyosanız vay benım güzel adapazarımın haline bilgi eğitim nedir donanım nedir şaka gibisiniz sayın cumhur başkanımız geregını yapacaktır genel başkanımızın acıklamasını okumadınız herhalde acık acık 3-5 yıllık memurlara bu iş teslim edemeyiz diyor benım güzel adapazarı
Sakarya 54
09.11.2018 23:56
Bu işler yüzünüze iki gülündü diye iki işlerinize koştu diye düşünüyosanız vay benım güzel adapazarımın haline bilgi eğitim nedir donanım nedir şaka gibisiniz sayın cumhur başkanımız geregını yapacaktır genel başkanımızın acıklamasını okumadınız herhalde acık acık 3-5 yıllık memurlara bu iş teslim edemeyiz diyor benım güzel adapazarı
Sakarya 54
09.11.2018 23:55
Bu işler yüzünüze iki gülündü diye iki işlerinize koştu diye düşünüyosanız vay benım güzel adapazarımın haline bilgi eğitim nedir donanım nedir şaka gibisiniz sayın cumhur başkanımız geregını yapacaktır genel başkanımızın acıklamasını okumadınız herhalde acık acık 3-5 yıllık memurlara bu iş teslim edemeyiz diyor benım güzel adapazarı
Adapazarlı
09.11.2018 22:35
Reisin bu seçimde yeniliğe gideceğini düşünüyorum ki kendide bunu ifade etti zaten yani genç ve dinamik kişilere ihtiyaç var insanlar tevazü sahibi adaylar görmek istiyor ayrıca bu iş için sadece tecrübeye değil vizyona ihtiyaç var. Ve ben bunların HALUK İLDENİZ'DE olduğunu düşünüyorum mübarek olur inşallah
Sakarya1
09.11.2018 21:34
15 yılda kendine bir hizmet binası yapamayanların belediyesi ADAPAZARI.
Ali
09.11.2018 21:27
Adapazarı belediyesinde gerek duruşuyla gerek karakteri ile en uygun aday Haluk beydir. Ne zaman gelsek her türlü işimizi laykıyla yapan nezaketle bizleri ağırlayan bir tek Haluk Bey bulunuyordu bence Adapazarımız için en güvenilir aday Haluk Beydir çıktığı bu yolda rabbim yardımcısı olsun.
Sakarya1
09.11.2018 20:53
Adapazarı belediyesinden bu kadar aday adayı çıkmasının sebebi şudur: Adamlar bakıyorlar yönetim kadrosuna hepsi vasıfsız ve liyakatsiz. Sonra kendi vasıfsızlıklarına ve çaplarına bakmadan ben de aday adayıyım deyiveriyor. Sonuçta günümüzde arsızlığın ve ihtirasın adı olmuş ÖZGÜVEN :)
Adapazarı
09.11.2018 21:10

Çok doğru tespit.Şuyuu vukuundan beter.

Sakaryalı
09.11.2018 20:53
Özellikle bu seçimde tamamen şehircilik adına bir çalışma yapılacaksa bunu gençliğin ağabeyi halkın sesi olan sürekli yeniliklere açık koltuk sevdasından ziyade arazi adamı birlikte yürümeyi beraber huzunlenmeyi engel yerine çözüm üreten HALUK BEY'i görmekten onur ve şeref duyarız Rabbim ayağınıza taş değdirmesin.
Sakarya1
09.11.2018 21:44

Katılıyorum ama GÜLMEKTEN.

mahmut
09.11.2018 19:58
Valla ne zaman bi ihtiyaç için belediyeye gitsek Haluk Bey yardımcı oldu. Kendisinden Allah razı olsun. Hem güler yüzlü hem nezaket sahibi bi insan. İnşallah şehrimizi yönetir de vatandaşın ihtiyaçlarını gören bir başkanımız var deriz.
Yunus
09.11.2018 14:48
Sayın Başkanım yolun açık olsun Allah yar ve yardımcın olsun . TAM DESTEK RIDVAN ÖZÜM !!
göçmen
09.11.2018 14:05
ADAPAZARI BELEDİYESİ İÇİN HAYIRLISI NEYSE O OLSUN. BİZLER HAKKIYLA YÖNETİLEBİLEN BİR ADAPAZARI İSTİYORUZ. DESTEĞİMİZ HAK EDENLE .. RIDVAN BAŞKAN.
MERVE
09.11.2018 14:03
SAYIN BAŞKANIM RIDVAN ÖZÜM YOLUN AÇIK TAM DESTEK
Talat
09.11.2018 13:53
Sistemi Tanıyan Bilen Herkeze Hakettiği Degeri Verebilen ADAPAZARINI ileri Taşıyabilecek Olan Kişinin Kim Oldugunu Herkez İyi Biliyor RIDVAN ÖZÜM
liyakat
09.11.2018 13:39
Ak Partinin istediği liyakattır, tecrubedir, eğitimli olmasıdır, mali yönetimi iyi bilmesidir, alçak gönüllü halka iç içe bir adaydır. Bu istenilen özelliklerin hepsine sahip tek aday Rıdvan Özüm'dür.Kim ne derse desin bu gerçek çok açık ortadadır. Allah yar ve yardımcın olsun Başkanım.
Emel Karataş
09.11.2018 13:33
YENİ BİR ADAPAZARİ İÇİN RIDVAN ÖZÜM!!! SENINLEYIZ BAŞKANIM.
Ali
09.11.2018 13:31
Sayın Başkanım Rıdvan Özum Tam DeStek
Emel Karataş
09.11.2018 13:28
YENİ BİR ADAPAZARİ İÇİN RIDVAN ÖZÜM!!! SENINLEYIZ BAŞKANIM.
Rifki
09.11.2018 13:28
ADAPAZARI BELEDIYE BAŞKANI RIDVAN ÖZÜM (..TATANGALAR...)
zk-ib
09.11.2018 13:27
RIDVAN ÖZÜM ismini cok fazla duydum bizzat kendiminde sahit oldugu birkac konu var. Yardim elini uzatmadığı kimse yok, ondan yardim isteyipte bos donen kimse olmaz. herkese yardım elini uzatir, işinin hakkını veren, daha iyi nasil yaparimin peşinde koşan bir adam. ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN INSALLAH
celal
09.11.2018 13:25
aday adayların içinde hangisi Rıdvan Özüm kadar donanımlı hangisi bu kadar tecrübeye ait tam destek başkanım
Emel Karataş
09.11.2018 13:24
YENİ BİR ADAPAZARİ İÇİN RIDVAN ÖZÜM!!! SENINLEYIZ BAŞKANIM.
GÜVEN AK
09.11.2018 13:04
Adapazarı belediyesi için en uygun isim tabiki "RIDVAN ÖZÜM" tam destek yanındayız başkanım...
aslan
09.11.2018 13:00
TERCİHIM RIDVAN ÖZÜM DUR BAŞARILAR BASKANIM
ak adapazarli
09.11.2018 12:46
KISA VE ÖZ TABIKI RIDVAN ÖZÜM BAŞARILAR BAŞKANIM
Selahattin duman
09.11.2018 12:22
Hakeden ve hakkıyla bu görevi yapabilecek tek kişi Rıdvan Özüm dür net!
DOĞRUYA DOĞRU
09.11.2018 11:37
B ŞEHİR ZEKİBEY OLMAZSA FEVZİ KILIÇ ADAPAZARI MUSTAFA AK FERİZLİ D ALİ DAL ERENLER KIRATLI DEMEDİ DEMEYİN SERDİVAN OSMAN SEÇİM LOTO BÖYLE SÖYLÜYOR
SADE MÜHENDİS
09.11.2018 11:15
şahsi fikrim mütahitten iş adamından siyasetciden belediye başkanı olmaz bunlardan İDARECİ olur ;başkan olduğu icin yıllardır hiç bir iş istikrarlı ilerlemiyor ama YÖNETİCİ olsa iş farklı olur..mesala bugun sakaryada ne kadar inşaat mühendisi ,cevre mühendisi ,harita mühendisi ,mimarı varsa toplanıp bir ekip kuracak işin icine ünüversitelerden hocalarıda alıp temsili birde başkan sececek ama başkan temsili olacak acılıştan acılışa mersedesle koşmıyacak yönetici olacak bir nevi işci olacak ilce belediyelerle kordineli çalışılacak projeler üretilecek ....plot bir il seçip 5 sene denense kaybedilecek bir şey olmaz ama kazanılan çok şey olur...saygılar...
Şaka
09.11.2018 10:24
Haluk ildeniz mi şaka mı bu . 1 yıl Başkanın yanında gezdiği için mi Belediye başkanlığını düşünmüş nasıl bir cürettir bu
Sakarya1
09.11.2018 21:23

Adapazarı belediyesinden bu kadar aday adayı çıkmasının sebebi şudur: Adamlar bakıyorlar yönetim kadrosuna hepsi vasıfsız ve liyakatsiz. Sonra kendi vasıfsızlıklarına ve çaplarına bakmadan ben de aday adayıyım deyiveriyor. Sonuçta günümüzde arsızlığın ve ihtirasın adı olmuş ÖZGÜVEN :)

Cihan
09.11.2018 10:21
Tabiki Rıdvan Özüm?dür bu görevi başarı ile yapabilecek, gerek tecrübesi gerek eğitimi ile. Bütün adaylar mutlaka kişilik olarak iyi insanlardır ancak iyi adam olmak Belediye Başkanı olmaya yermez tecrübe, eğitim lazım. Rıdvan Başkanım yanındayız.
zk-ib
09.11.2018 10:14
RIDVAN ÖZÜM ismini cok fazla duydum bizzat kendiminde sahit oldugu birkac konu var. Yardim elini uzatmadığı kimse yok, ondan yardim isteyipte bos donen kimse olmaz. herkese yardım elini uzatir, işinin hakkını veren, daha iyi nasil yaparimin peşinde koşan bir adam. ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN INSALLAH
MUHASEBE
09.11.2018 09:55
Cumhur başkanımızın dediği gibi siyasetin pisliğine bulaşmamış aday çıkartacağız demişlerdi şuan en temizi özel kalem müdürümüz Haluk İldeniz başarılar diliyorum. Şehrimiz için hayırlı olur İnşallah
Ak Partili
09.11.2018 09:47
Kimmm haluk ol denizli. 2018 biterken yılın espirisi adayı bir olay. Ne günlere kaldık.: ))))
Serap
11.11.2018 16:11

Haluk ILDENİZ gerek aile hayatıyla gerek duruşu ve çalışkanlığıyla sadece halkına hizmey verecek tertemiz bir adaydır eminim RTE da adapazarlı olsa ve adayları tanısa şuphesiz ildenize verir.

Adapazarlı
09.11.2018 09:08
Sayın Başkanım Rıdvan Özüm Allah yar ve yardımcın olsun Tam Destek Yanındayız
YAŞAR YILDIRIM
09.11.2018 09:05
Hep aynı nakaratttt. !!,hep aynı aynı !!!. Hep aynı terane..,kendiniz çalın kendiniz oynayın.!! Hizmet yok,proje yok,.
adapazarlı
09.11.2018 08:45
Sayın başkanım Rıdvan Özüm Allah yar ve yardımcın olsun yolun bahtın açık olsun aklında gönlünde ne hedefin varsa rabbim hayatına eylesin tam destek sayın başkanım dimdik yürü
Ahmet
09.11.2018 06:51
Zahmet etmeyin genel merkez MUSTAFA AK Demiş
Semih ertem
09.11.2018 02:12
Belediye binasının hali ne öyle.fotoyu ilk gördüğümde şeker fabrikası sandım.
Online Ziyaretçiler