Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Üniversite yolunda can pazarı.. Gören koştu!

SAÜ Kampüsü'ne giden Üniversite Caddesi'nde yolcu minibüsü hatalı dönüş yapan otomobile çarptı. Kaza sonucu minibüste bulunan 8 öğrenci yaralandı

17:24   |   08.11.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi
  9. Haber Resmi
  10. Haber Resmi
  11. Haber Resmi
  12. Haber Resmi
  13. Haber Resmi
MEDYABAR.COM:- Kaza, Serdivan Kemalpaşa Mahallesi Üniversite Caddesi'nin yurtlar mevkiinde 16.30 sıralarında meydana geldi.
 
Alınan bilgiye göre yol kenarında park halindeyken yola U dönüşü yapmak isteyen lüks otomobil bu sırada şehir merkezine yolcu taşıyan yolcu minibüsüyle çarpıştı.
 
Yan taraftan darbe alan otomobilde yaralanan olmazken, minibüste yolcu olarak bulunan 8 öğrenci yaralandı.Çarpmanın şiddetiyle araçta savrularak yaralanan öğrencilerin yardımına çevredekiler koştu. Olay yerine gelen vatandaşlar yaralı öğrencileri araçtan indirdi.
 
İhbar üzerine gelen 112 Acil ekipleri yaralı öğrencilere ilk müdahaleyi olay yerinde yaptı.Kaza sonrası onlarca kişinin toplandığı olay yerinde korku ve panik yaşandı.
 
Yaralılar ambulanslarla Toyotasa Acil Yardım Hastanesi ve Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.Kaza sonrası caddede bir süre durdurulan trafik hurdaya dönen otomobil ve minibüs çekiciyle bulunduğu yerden alınmasıyla yeniden normale döndü.
 
Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. 




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 28988 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 18389 kere okundu
YORUMLAR 41 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Realist
09.11.2018 13:57
Burada en büyük suçlu belediye üniversite caddesinin en geniş yeri tamda kaza yapılan bu yer.Yolun ortasına refüj yapılsa sıkıntı kalmayacak ve araçlar az yukardaki kavşaktan dönüş yapacaklar.Yarın bir gün tam noktasınıda vereyim orada da kaza olacak demedi demeyin çakıroğlu camii sinin önüne kavşağı dolanması zor gelen araçlar ters yönde giriş yapıyor orasıda kazaya davetiye çıkarıyor
Geçer
09.11.2018 12:13
Herkes kaza yapıyor. İşin içine minibüs girince herkes minibüslere sallıyor. Hatalı taksi olduğu halde minibüs %100 hatalı yazanlar var Allah akıl fikir versin. 1.5 tl ye öğrenci taşıyan başka şehir yok.
Geçer
09.11.2018 11:59
Herkes kaza yapıyor. İşin içine minibüs girince herkes minibüslere sallıyor. Hatalı taksi olduğu halde minibüs %100 hatalı yazanlar var Allah akıl fikir versin. 1.5 tl ye öğrenci taşıyan başka şehir yok.
Geçer
09.11.2018 11:59
Herkes kaza yapıyor. İşin içine minibüs girince herkes minibüslere sallıyor. Hatalı taksi olduğu halde minibüs %100 hatalı yazanlar var Allah akıl fikir versin. 1.5 tl ye öğrenci taşıyan başka şehir yok.
YYY
09.11.2018 10:01
%1231231 milyon minibüs hatalıdır babasının yolu gibi kullanıyorlar yasaklayın şu mavi arabaları artık
Vatandas
09.11.2018 12:27

Binmeyin kardeşim o zaman.siz istanbul da izmirde boluda duzcede hiç minibüse binmediniz demekki. Otobüslerde balık istifi yapiyo ama ona ses çıkaran yok.herkes ekmeğini peşinde. Bakın işinize kardeşim...sanki bu ülkede hırsız arsız bitti minibusculere sardiniz

Birkan
09.11.2018 11:03

Sana üzücü haber o zaman kardeşim hatalı olan minibüsçü değil senin gibi yobaz düşünceli bir (lüks) araç kullanan arkadaşımız. Bak lüksü parantez içinde kullandım çünkü habere ve araç sahibine göre o kadar yaralının canından daha önemli bu lüks araç.

BERKAY
09.11.2018 09:45
ŞEHRİMİZDE TRAFİK ŞUBE EKİPLERİ SİS FARI EMNİYET KEMERİ MÜZİK SESİ BU TARZ ŞEYLERE CEZA YAZMAK İÇİN ARABA KOVALAMAYI BIRAKIP İLK BAŞ TOPLU TAŞIMALARDA AYAKTA YOLCU YASAĞINI YÜRÜRLÜĞE KOYMASI GEREKİYOR AMA ÜLKEMİZDE GEREKSİZ YAZILACAK O KADAR CEZA VARKEN BİRİNİN HAYATINI KAYBEDEBİLECEĞİ SUÇLARI GÖRMEZDEN GELİYORLAR NE ZAMAN YÜRÜRLÜĞE GİRER BİR CAN GİDİNCE ÜLKEMİZDE HER ŞEYİN DEĞERİ GEÇ FARKEDİLİYOR NE YAZIK Kİ
saü çalısan
09.11.2018 07:32
Her gün saüye çalişmaya giden biri olarak söylüyorum ..Minubüsler balık istifi gibi ayaginizi koyabilirseniz eyvallah..Her durakta yolcu aliyor..Ayakta giden sayisi iki minubus doldurur..Bu ne aymazliktir.Insanlarin canini trafik kurallarini hice sayan kuralsiz duzensiz bu tasimacilik ne zaman denetlenecek..Ya bu 8 kisi ölseydi allah korusun sorumlulugunu kim alacakti..Yetkiler niye bublarla ilgilenmiyor. Belediye otobus sayisini neden arttirmiyor..
saü öğrencisi
09.11.2018 04:03
Kampüs caddesinde geçen dönem yapılan genişletme asfaltlama çalışmaları tamamen araçlar düşünülerek yapılmış çift gidiş gelişli bir yol. Öğrencilerin canı cebinde araçların arasından geçmeye çalışıyorlar ne bir ışık ne bir yaya geçidi bulunmuyor.Bu kadar yoğunluk yaşanan bir cadde araçlar içinde zor orta refüj olmadığından karşı şeritten gelen bir araçla kafa kafaya geliyor teğet geçiyorsunuz. Otoban mantığı ile yanlış planlanmış bir proje. Daha vahim kazalar yaşanmadan önlem alınmalı.
Burak
09.11.2018 01:00
Oncelik le her iki tarafa da gecmis olsun diyorum yarali olanlara rabbim sifa versin kampuste calistigim icin dolmuslari aktif olarak kullaniyorum dolmuslarin dakka ile calistiklari icin bu kazalarin olmasi gayet normal ve royal kampusun oldugu bayirdan cok hizli iniyorlar aracdaki herkezin tedirgin oldugu korktugu arac icersinde konusmalardan ve kendimin de tedirginligim den biliyorum buna acil onlem alinmali gerekirse o bayira kamera konmali diye dusunuyorum.saygilar
send işçi
08.11.2018 23:45
geleceğimiz olan öğrencileri taşıma şeklimizden bizi nasıl bi yarın bekliyor anlaşılıyor. o araç sahibinide vicdanıyla bırakıyorum.
Şuayb Yalpan
08.11.2018 23:12
Bildiginiz parayı verene haber yapmışlar yalan yanlış bilgiler olay yerinde olmayan şahıslar olay hakkında yorum yapıyorlar bu tür konularla lütfen millete bela okumayalım olayın yazılanla alakası yoktur
Mert Doğru
08.11.2018 23:54

Ben yaralılardan biriyim ve yalan yok arkadaşını savunma burada

Mert Doğru
08.11.2018 23:47

Ben yaralılardan biriyim ve yalan yok arkadaşını savunma burada

Mert Doğru
08.11.2018 23:41

Ben yaralılardan biriyim ve yalan yok arkadaşını savunma burada

Mert Doğru
08.11.2018 23:38

Ben yaralılardan biriyim ve yalan yok arkadaşını savunma burada

Aktaş muhtar adayı
08.11.2018 23:02
15 kişilik araca 32 kişi yüklemek zorunda kalan esnaf ne yapsın 1.5 tl ye öğrencimi olur münübıste dolmuşta öğrenci
Aktaş muhtar adayı
08.11.2018 23:02
15 kişilik araca 32 kişi yüklemek zorunda kalan esnaf ne yapsın 1.5 tl ye öğrencimi olur münübıste dolmuşta öğrenci
Şuayb Yalpan
08.11.2018 22:21
Bildiginiz parayı verene haber yapmışlar yalan yanlış bilgiler olay yerinde olmayan şahıslar olay hakkında yorum yapıyorlar bu tür konularla lütfen millete bela okumayalım olayın yazılanla alakası yoktur
SAKARYASPOR
09.11.2018 08:05

şuayb, git kumda oyna abisi.

SERTAÇ
08.11.2018 20:25
bu kaçıncı kaza yine bir garibanların başı yandı 2 araç sahibinde allah yardım etsin
bidost
08.11.2018 20:06
bu virajda 6 ay içerisinde olan ikinci kaza. birisi ölmeden tedbir alınsın. Camiyi geçtikten sonra yolun sağına araçlarını park edenler yolun daralmasına neden oluyor.
Mert aydın
08.11.2018 19:53
Lüks aracın şoförü benim bizde yaralandık yalan yanlış haber yapmayın
Mert Doğru
08.11.2018 23:33

Bende minübüste yaralandım senin o cümlelerini duydum ağrıdan yerimden kalkamadım sende gram vicdan yok hukuki olarakda bunun peşine kendi adıma düşeceğim haberin olsun şimdiden tekrar söylüyorum

Mert Doğru
08.11.2018 23:27

Bende minübüste yaralandım senin o cümlelerini duydum ağrıdan yerimden kalkamadım sende gram vicdan yok hukuki olarakda bunun peşine kendi adıma düşeceğim haberin olsun şimdiden tekrar söylüyorum

Aylin
08.11.2018 23:22

Kaza yaşayan yolculardan biri de benim ki kendi kulağımla 300 binlik aracım gitti dediğini şoförün insanların haline bak ne diyosun hala sen dediğini duydum . Üzüntü bi işe yaramıyor gördüğün gibi ben ve arkadaşım sakatlandık ve dans a dayalı bizim okulumuz bu hafta sınavlarımız var ben kolumdan o bacağından sakatlandı . Tebrikler trafikte kurallara uymadığınız için. Hasar için üzülemiyorum dikkatsizliğin sorumluluğu size ait , Minibüs içindeki can çekişmeyi gördüğüm için neyse umarım gereken ceza hem size hem minibüslere bu kadar emniyetsiz insan bindirilmesine karşın uygulanır

Şuayb Yalpan
08.11.2018 23:17

Olay sıcaklığıyla söylenen bir kaç cümle bu kadar yüklenmemin veya anlamsız yargılamanın bir anlamı yok Şacma saçma işler yapmayın Ayrıca özrünüde diliyor bence siz çok farklı şeylerin peşindesin böyle boş boş konuşuyorsunuz

Mert aydın
08.11.2018 22:39

Ben kaza sonrasında dolmuşun çarptığından habersizdim iner inmez kendi aracımı kontrol ettim o anki psikolojiyi bilmeden konuşmayın daha sonra farkettim yolcu olduğunu yaralıların yanına gidicektim fakat polis memurlarının yanında durmak zorunda kaldım bütün yaralananlardan özür diliyorum olayın sıcaklığıyla farketmedim yolcu taşıdığını

Mert aydın
08.11.2018 22:38

Ben kaza sonrasında dolmuşun çarptığından habersizdim iner inmez kendi aracımı kontrol ettim o anki psikolojiyi bilmeden konuşmayın daha sonra farkettim yolcu olduğunu yaralıların yanına gidicektim fakat polis memurlarının yanında durmak zorunda kaldım bütün yaralananlardan özür diliyorum olayın sıcaklığıyla farketmedim yolcu taşıdığını

Cemal Şen
08.11.2018 22:23

Medeni bir ulkede ehliyetine hemen el konulacak ve hatta taksiren adam oldurmeye tesebbusle yargilanabilecek herifler cikmis arsizca piskin piskin biz de yaranlandik, bizi de yazin diyebiliyorlar. Ustelik haber dogru yapilsa ve millet caniyla ugrasirken senin luks arabanin derdine dusmen de anlatilsa en cok sen ugrasirsin haberi sildirmeye. İnsaniyetinize tukureyim

Yasin Çetinkaya
08.11.2018 21:54

Lüks araç yazmandan belli ne mal olduğun. Araba arabadır, insan canının yanında markası ne olduğu önemli değil.

Mert Doğru
08.11.2018 20:51

Millet canıyla uğraşırken benim 300 binlik arabam gitti diye ağlayan sen değilmiydin hem suçlusun hem güçlü allah b versin

ali
08.11.2018 20:04

Olayın doğrusunu yazın o zaman bir de sizin ağzınızdan duyalım.

Zeki
08.11.2018 18:59
Üniversite caddesinde her gün kazalar yaşanıyor.Belediye başkanlığına defalarca uyarıda bulunduk,ancak konuya duyarsız kalınıyor.Ne bir yaya geçidi,ne bir trafik levhası ne bir ışık.Gençlerimizi Allah korusun.
Semih ertem
08.11.2018 21:32

Tamam çakır reis

ahmet çakır
08.11.2018 19:59

Semih ertem haddini bil haddini bildirtirim.

Semih ertem
08.11.2018 19:18

taksiyi kullanan öküz arkasına bakmadan u dönüşü yaparsa saydığın önlemler olsa ne olmasa ne olur.Bu arada orada enson ne zaman kaza oldu hatirliyormusun

Saülü
08.11.2018 18:19
Balık istifi yolcu taşırlarsa olacağı bu. Kamyona mal doldurur gibi dolduruyorlar minibüsler. Belediyeyi göreve çağırıyoruz
Birkan
09.11.2018 10:16

Görüyorum ki kazanın nasıl meydana geldiğine ya da suçlu , suçsuz kim bakmaksızın yorumlar atılıyor yok minibüsler kamyona mal yükler gibi yolcu alıyorlar böyle yaparsalar bu tür kazalar normal gibisinden yorumlar. Şunu bilmenizi isterim ki otobüslerde 36 koltuk 64 ayakta yolcu ruhsatı var aynı olay bu kadar insanın olduğu bir otobüsün başına gelse (Allah korusun) içerdeki insanlara hiçbirşey olmıcak mıydı ? Sadece otobüsün o kadar yolcu alması yasal diye insanların canı güvende mi ? Neden hemen fazla yolcu almaya vuruyorsunuz olayı minibüs şöförünün bu olayda hiçbir suçu yok burda minibüs şöförlerine çemkireceğinize bütün sürücülere çemkirin ayna denen güzel buluşu kullansınlar.

Salih
09.11.2018 09:28

Balık istifi gidiyor dedin yolcularKendi istekleri üzerine biniyorr alsa bi dert almasa bi dert ve sende o ders saatine gec kalınca biniyosun ve belediyelerin olmasına ragmen ulasım yetersiz kalıyor

Online Ziyaretçiler