Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Süleyman Dişli 4. dönem adaylık ve Büyükşehir için konuştu

Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli, 3. dönemini doldurduğu için takdirin Genel Merkezde olduğunu ifade ederken, Büyükşehir adaylığı için de dikkat çeken ifadeler kullandı.

17:03   |   08.11.2018
Haber Resmi

Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli, yerel seçim sürecinin başta şehrimiz olmak üzere ülkemize hayırlı olması dileğinde bulundu.


Başkan Dişli, yerel seçim süreci nedeniyle yaptığı açıklamada "Bizim partimizin tüzük ve yönetmeliği gereği 3 dönem belediye başkanı olarak görev yapanlar tekrar aday olamıyor.  Ancak istisnai durumlarda halkın desteği ve genel merkezin değerlendirmesi ile dördüncü dönem gündeme gelebiliyor, biz de bu kapsamın içindeyiz. 3 dönemdir Adapazarı'na hizmet ettik ve bize verilen bu süreci samimi bir şekilde, var gücümüzle değerlendirmeye çalıştık. Bu süreçte başta Cumhurbaşkanımız, partim ve partimin her kademesinde görev alan tüm dava arkadaşlarım olmak üzere; verdikleri oylarla bize bu görevi layık gören vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum" dedi.






BÜYÜKŞEHİR ADAYLIĞI
Başkan Dişli, son günlerde gündeme gelen ve kendisine de sık sık sorulan Sakarya Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı adaylığı için ise yaptığı açıklamada "Sayın Başkanımız Zeki Toçoğlu'nun ikinci dönemi bitiyor. Bir dönem daha hakkı var. Eğer Zeki Başkanımız adaysa bizim gündemimizde asla müracaat etmek söz konusu değildir. Bize destek olmak düşer. Genel Merkezimizin değerlendirmelerine göre bizim durumumuz şekillenir "diye konuştu.


 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 27729 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4610 kere okundu
YORUMLAR 60 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Muberra alaylı
09.11.2018 18:38
Başkanım sizlerden çok memnunuz insallah büyükşehirde bizlere hizmet etmeyi mevlam size nasip eder
Suzan Çolak
09.11.2018 13:28
Sayın Başkanım ; her zaman destekçiniziz.Başarılar.....
Ertuğrul hazar
09.11.2018 11:57
O sene bu sene inşallah büyükşehirde görücez başkanımızı
Serbülent oran
09.11.2018 10:30
Allah yardımcın olsun başkanım bır arıfıyelı olarak TM destek
Adapazarı
09.11.2018 10:20
Ak partili olarak ; Adapazarı, söğütlü, ferizli bunlardan biri bile yenilenmezse ayrıca belediye dışından farklı biri gelmezse oy yok.Gerçek Ak Partili görmek istiyorum yeter artık
adalı
09.11.2018 09:30
Yaaa Allah aşkına ineklerine mi bakacaksın, kime bakacaksan bak ama Allah aşkına buraları terk et... 15 sene doğru dürüst belediyeye uğramadan aldığın maaşı nasıl yiyebildin... Heee bir de utanmadan şimdi görevin bitince tekrar bir yerlerde maaşlı bir makam istersin...
Ahmet Acar
09.11.2018 09:19
SANKİ DESTEK AMACIYLA YAZILAN YORUMLAR TEK ELDEN ÇIKMIŞ GİBİ
ÇERKEZ
09.11.2018 09:11
YETER ARTIK KOYUN DEĞİL BU İNSANLAR,MEMLEKETİ BİTİRDİNİZ KENDİNİZİ ZENGİN ETTİNİZ,ZAVALLI İNSANLAR ASGARİ ÜCRETE İŞ BİLE BULAMIYORLAR,BULSA AÇ KALIYORLAR,HADİİİİİ ANCAK GİDERSİNİZ YETEEEEEEER....
Sakarya1
09.11.2018 00:58
Bir önceki yorumumu yayınla sayın editör. Hakaret yok küfür yok niye yayınlamıyorsun.
Sakarya1
09.11.2018 00:25
Bakıyorum da Adapazarı hariç her yerden kıyakçılar yere göğe sığdıramıyorlar. Seçimden sonra hepiniz ayakçı olacaksınız unutmayın. Ferizli,söğütlü,arifiye,geyve,akyazı inşallah sizin başkanınız olur sayınSD...????
Kepçe54
08.11.2018 23:43
Ya git artık git git gidin yha
Mahoni
08.11.2018 23:17
Bu şehirde başka adam yok mu? Bıktık aynı yüzleri görmekten. Bunlar kendini ne zannediyor. Topunu toplasan bir adam etmez. Seçmeni koyun sürüsü yaptılar. Başkanlık, bakanlık, oda başkanlığı babadan oğula geçer hale geldi.
kertenkele
08.11.2018 22:08
ARKADAŞINIZ MURAT BAYRAK SIRADA,SN BAŞKAN....4.DÖNEM NEREDEN ÇIKTI?.:).
YYY
09.11.2018 10:04

KİM BU ŞEHİRDE YOLSUZLUK YAPTIYSA 1 TL HARAM LOKMA YEDİYSE ALLAH ÇOLUĞUNDAN ÇOCUĞUNDAN ÇIKARSIN İNŞALLAH CUMA VAKTİ BU BEDDUA YI EDİYORUM HAKKIMDA HARAM OLSUN ÜSTÜNE ALINAN ALINIR

Turan tufan
09.11.2018 02:29

ARKADASIM SEN HER HABERE MUHALEFET ETMEK ZORUNDAMI HISSEDIYORSUN KENDINI.BU NASIL BİR KOMPLEKSTIR SENİNKİ

Selçuk çolak
08.11.2018 22:06
Başkanım inşallah sizinle daha güzel yerlere. Arkanızdayız başkanım
ALİ YILMAZ
08.11.2018 21:46
Yorumları dikkatle okuduğunuzda olumlu olan mesajların hepsinin aynı ağızdan çıktığı aşikar.
Bir Vatandaş
08.11.2018 22:27

Ben Sakarya'da yaşayıp da Dişli'yi takdir edip, hizmetlerini beğenen arkadaşları anlamıyorum, bizim göremediğimiz neyi söz gördünüz bir açıklar mısınız? Eskişehir, İzmit, Serdivan belediyecilikte çığır açtı biz belediyecilikte Millattan Önceki dönemi yaşıyoruz, kaldırımlara bile asfalt dökülüyor bu şehirde. Artık vizyon sahibi, kültürlü, modern bir şehircilik anlayışıyla bizi yönetecek birileri gelsin şu makamlara lütfen.

Tarihçi
08.11.2018 21:40
Süleyman Dişli için yazılan olumlu yorumları gerçekten hayretle karşılıyorum. yahu kardeşim ne vermiş Adapazarı'na... Adapazarı'nı geri götürmekten başka ne yapmış. ilçe belediye başkanı ama makamında bulabilene aşk olsun. tek taktir ettiğim projesi WC. gerisi tırt. biraz dışarı bakın İzmit'i görün Başiskele'yi Eskişehir'i ve hatta Serdivan'ı Taraklı'yı görün. böyle belediyecilik olmaz sayın Dişli.
Sakarya gençliği
08.11.2018 21:34
Sakarya'nın gençleri olarak büyükşehirde sizi görmek bizi fazlasıyla mutlu eder . Sakarya'nın sizin gibi güvenilir , sağlam iradeli insanlara ihtiyacı var. Allah yar ve yardımcınız olsun . Siz böyle oldukça bu yolda hep yanınızda olacağız , arkanızdan yürüyeceğiz .
Dilşat Tiryaki
08.11.2018 21:28
Ferizli Halki olarak arkanızdayızz.
Adalı
08.11.2018 21:25
Yenikent bölgesinde ki çöp problemi ni çözemedin başkanım bak Serdivan birçok yerde yer altı çöp konteyneri koydu bizim Yenikent bölgeside müsait olmasına rağmen hala belirli gün ve saatte çöp çıkartıyoruz ama olmuyor uyulmuyor haftada iki üç gün mıntıka yapıyoruz binaların arasına saygılar.
VATANDAŞIN BİRİ
08.11.2018 21:19
Yorumları okuyunca başkanın kendisi yorumları yazdırdığını düşünüyorum.TİCARİ OLAN ARSA MI YEŞİL ALAN YAPTINIZ SİZE HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.
Yeter
08.11.2018 21:18
Yeter...yeter... yeter... yeter....çivi çakmayacaksınız bu dünyaya..
Ferizli gençlik
08.11.2018 21:16
Merhabalar saygılar Sakarya Ferizli ilçesi olarak bu karardan memnunuz Allah yüzümüzü kara çıkarmasın . Burak kardeşimin yorumunu destekliyorum
Burak tetik
08.11.2018 21:10
Ferizli ve Söğütlü gençliği olarak büyüklerimizin aldığı bu karara saygı duyuyoruz . Bizler de elimizden gelen destekle yanlarındayız. Sizin gibi insanlara ihtiyacımız var.
Burak tetik
08.11.2018 21:09
Ferizli ve Söğütlü gençliği olarak büyüklerimizin aldığı bu karara saygı duyuyoruz . Bizler de elimizden gelen destekle yanlarındayız. Sizin gibi insanlara ihtiyacımız var.
Emel Yıldırım
08.11.2018 21:07
Başkanım sizin gibi halka yakın, halktan birini en güzel yerlerde görmek isteriz. Rabbim sizin gibi devlet adamlarına zeval vermesin her zaman yanınızdayız.
murat çolak
08.11.2018 21:00
Sayın Başkanım , 2009 olmadı , İnşallah 31 mart 2019 Sakarya Büyükşehir belediye başkanı olacaksınız . Sakarya ? nın size ihtiyacı var.
Sakarya54
08.11.2018 21:22

Sevgili kardeşim Mükemmel tespit insallah

Sakarya54
08.11.2018 21:18

Sevgili kardeşim Mükemmel tespit insallah

Sakarya sevdalısı
08.11.2018 20:40
Başkanım Büyükşehir zamanı geldi artık. 2009'da olmadı ama 2019'da inşallah olacak
Muberra alaylı
08.11.2018 20:36
Başkanım sizlerden çok memnunuz insallah büyükşehirde bizlere hizmet etmeyi mevlam size nasip eder
Akyazılı
08.11.2018 20:30
Akyazıdan tam destek başkanım sizlere ihtiyacımız var
Akyazılı
08.11.2018 20:30
Akyazıdan tam destek başkanım sizlere ihtiyacımız var
Semih bilen
08.11.2018 20:29
Sayın başkanım sizi büyükşehirde görmek isteriz allah yar ve yardımcınız olsun.
Karaçamlı
08.11.2018 20:29
Hayırlara vesile olmasını dilerim başkanım Allah yolunuzu açık etsin
Huzur
08.11.2018 20:28
Sakaryada soyadi disli olmayan birinin calistigi tek bir devlet dairesi gostersin bana bende kendisine oy vereyim.yillarca kpss ile ugras adam soyadiyla lise mezunu memur olmus mudur olmus cami imami.yeter artik bizde yasamak nefes almak istiyoruz
Mehmet BURAK
08.11.2018 20:28
Allah çıktığınız bu kutlu yolda sizi utandırmasın arifiye kop olarakta arkanızdayız.
Bahtiyar kanbur
08.11.2018 20:25
Hayırlı olsun başkanım Geyvenin gençlerinden tam destek.
Bahtiyar kanbur
08.11.2018 20:24
Hayırlı olsun başkanım Geyvenin gençlerinden tam destek.
Bahtiyar kanbur
08.11.2018 20:20
Hayırlı olsun başkanım Geyvenin gençlerinden tam destek.
Arıfiye
08.11.2018 20:19
Arıfiye hakkından tam destek başkanım
Bahtiyar kanbur
08.11.2018 20:16
Hayırlı olsun başkanım Geyvenin gençlerinden tam destek.
Muammer kanbur
08.11.2018 20:12
Gönüllerin başkanı hayırlı olsun geyveden tam destek
Sakarya 54
08.11.2018 20:12
Rabbim yolunuzu herdaim açik etsin güzel insan
Muammer kanbur
08.11.2018 20:11
Gönüllerin başkanı hayırlı olsun geyveden tam destek
Melek çelik
08.11.2018 20:11
Sayın Başkan Sizin gibi halk dostunu rabbım basımızdan eksık etmesın
Melek çelik
08.11.2018 19:59
Sayın Başkan Sizin gibi halk dostunu rabbım basımızdan eksık etmesın
Sakarya
08.11.2018 19:56
ADAM tek geçerim büyükşehirde görmek isteriz başkanım
Dayıoğlu 61
08.11.2018 19:45
Allah yolunuzu açık eylesin. Her daim yanınızdayız. Sizin için sonuna kadar mücadele edeceğiz BAŞKANIM !
Melek çelik
08.11.2018 19:39
Sayın Başkan Sizin gibi halk dostunu rabbım basımızdan eksık etmesın
Sakarya
08.11.2018 19:39
ADAM tek geçerim büyükşehirde görmek isteriz başkanım
Kertenkele
08.11.2018 19:34
O makam dededen kalma herhalde elden çıkartamıyorsunuz. Babadan oğula geçiyor ya bi de Rıdvan özüm çıktı ortaya. Ne başkanlıkmış arkadaş kimseye yar edemiyorsunuz . Yeter artık . Sırf siz gidin artık diye akp ye oy vermekten tiksinir olduk. Sayenizde birçok belediye MHP ye geçecek. Gurur duyun hursınızla ki kaybeden hep vatandaş ama kazanan siz olun ki şehir köy gibi olsun
Sami abi
08.11.2018 19:08
Şahsın çok kalite ama belediyeyi yonetemedin dinlen
Vurgun
08.11.2018 19:02
Adapazarı na ne yaptınız ki başka yerlere aday oluyorsunuz .Kısa ve öz.......
Hakan baran
08.11.2018 18:57
Başkanım yakışır sana büyükşehir belediye başkanlığı rabbim gönlüne göre versin
Hakan baran
08.11.2018 18:40
Başkanım yakışır sana büyükşehir belediye başkanlığı rabbim gönlüne göre versin
SAKARYALI
08.11.2018 18:27
Sayın Belediye Başkanım kusura bakmayın ama 3 dönemdir merkezde hiç bir yatırım yapılmadı hiç bir çalışmanız yok merkez belediye çalışmıyor.
sulu kar
08.11.2018 18:24
Başkanım, şu asfalt çalışmaları sırasında yolun başına kocaman posterinizi koyuyorlar ya rica ederim yapmayın çok gülünç oluyor
Online Ziyaretçiler