Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

“Cumhurbaşkanımızın sözlerinden gurur duyduk”

RATED ortak yayınında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Dünya Şehircilik Günü'nde yaptığı konuşmada ‘Dikey değil, yatay mimari istiyoruz' sözlerinden gurur duyduklarını ifade eden Başkan Toçoğlu, “Sakarya yatay mimarisiyle Türkiye'ye örnek olan bir şehirdir” dedi.

16:47   |   08.11.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, RATED ortak yayınının canlı yayın konuğu oldu.


Başkan Toçoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Dünya Şehircilik Günü vesilesiyle gerçekleştirdiği konuşmada 'Dikey değil, yatay mimari istiyoruz' açıklamalarına yönelik sorulan soruyu şu şekilde yanıtladı: "Sayın Cumhurbaşkanımızın yatay mimariye yönelik açıklamaları bizim için gurur verici oldu. Yatay mimariye verdiğimiz önemin ne kadar yerinde olduğunu hamdolsun bir kez daha gördük" dedi.






Sakarya yatay mimariyi benimsedi

Başkan Toçoğlu, Sakarya'nın yatay mimari uygulamalarını ise şu şekilde anlattı: "99 yılında büyük bir deprem yaşadık ve bazı kararlar aldık. Bizim yatay mimariye bakış açımız hem 30 yılda yaşanan depremlere hazırlık hem de estetik bir şehrin ortaya çıkmasıydı. Bugün geldiğimiz noktada Sakarya Türkiye'nin en yaşanılabilir şehri. Bu şehirde yaşamaktan mutlu olan insanların beton yığınlarının içerisinde kaybolmamasını çok önemsiyoruz. Hamdolsun hemşehrilerimiz de yatay mimariyi benimsedi. Sakarya yatay bir şekilde büyüyor ve Türkiye'ye örnek oluyor. İnşallah bu şekilde devam edeceğiz" dedi.


Örnek mimari anlayış

Şehirlerin havası, suyu, yeşil alanlarıyla, az katlı yapılarıyla daha yaşanılabilir olduğunu ifade eden Başkan Toçoğlu, "Bizim medeniyet tasavvurumuzda göğü delen yapılar, gökdelenler, rezidanslar yer almıyor. Şehircilik anlayışımızı insanların göğü görebildiği, çocukların toprakla temasını kesmediği, yeşil alanları, temiz su kaynakları oluşturuyor. Hamdolsun biz çok iyi bir mesafe aldık. Sayın Cumhurbaşkanımız da bu konunun önemini her platformda dile getiriyor. Medeniyet tasavvurumuzdan bahsediyor. Bizim bu noktadaki duruşumuz nettir. İnşallah Sakarya; yatay mimariyle büyümesini sürdürecek" dedi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 25723 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6693 kere okundu
YORUMLAR 44 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Anlaat sen seversin
09.11.2018 16:28
SN.Zeki TOÇOĞLU insanlar size 5 yıl önce oy verdi...Şimdi 5 ay kaldı seçimlere siz bütün yolları trafiğe kapayıp tadilata başladınız SAÇMALIK..5 yılda her sene bir mahalle yapsanız şehir mükemmeldi
Mesut
09.11.2018 16:00
Eğitim-Bir-Sen de müdür tanıdığım bir Akp'li; Olaylar bizim kontrolümüzden tamamen çıktı ulusalcıların eline geçti, bizi cemaatten beter yapacaklar. dedi dün.
zopa
09.11.2018 12:22
Tayyip amcama kim üflemişse bu yatay mimari mavalını her yerde söylüyor. benim anlayışıma göre ise yatay mimari toprak kaybıdır ve geri dönüşü olmayan bir yoldur. sermayenin toprağa gömülmesidir. güzelim ekim alanları bu anlayışla yok ediliyor..
Delikız
09.11.2018 12:15
Ya gülecem gülemiyorum. Trajikomik..
Jakamen
09.11.2018 11:38
Boşuna rüzgar yapmayın... Son seçimlerde gördük burda herkez memnuniyetsizliğini dile getirdi mevcut yönetimden olumsuzluk anlamında 100 ve üzeri beğeni geliyordu yorumlara yok ben oy vermem felan naraları atılıyordu ama gelgelelim sandıktan çıkan sonucu gördük nasıl oluyorda bu kadar isyan edip sonuç değişmiyor...
ahmet
09.11.2018 12:07

siyasetten yana beklentisi olanlar medyabardan seçim kazanılmadığını hala anlamış değiller, sıkıntı buradan kaynaklanıyor. Ayrıca kimse burada memnuniyetini çıkıp söylemez herkes memnuniyetsizliğini dile getirecek. Bilmesi gerekenler kimin ne olduğunu biliyor o yüzden her seçim olduğu gibi bu seçimde hepimiz için hayırlısı olsun.

besili
09.11.2018 11:07
Dün tv de Lüleburgaz'ın kurtuluş törenini canlı olarak izledim gözlerim doldu.bir zamanlar Sakarya'nın düşman işkalinden kurtuluşunun yıl dönümlerini kutlardık ne oldu'da kutlamaz olduk?yazık.
cem koca
09.11.2018 10:31
siyaset eşittir menfaat . haklar yeniyor. tamam zeki başkan iyi şeylerde yaptı ama 200 metre ilersine 3 kat cadde 54 e dikey kat. herkese eşit davranılmasını isterim AMA malesef devran böyle dönüyor. her iktidarın her başkanın yanındakiler zengin olur. bir gün yakınınız lider veya başkan olursa sizde zengin olursunuz bu böyledir fazla takılmamak gerek . ülkeye ne verilmiş faydaları var mı bakın ona . iyi günler
MİLLİYETÇİ
09.11.2018 09:54
ÜSTÜNE ALINMA ZEKİİİİİİİ. YATAY MİMARİ YANINA CADDE 54 DENİLEN LANET BİNALARI DİKTİRDİN. HALA YATAYDAN BAHSEDİYORSUN ATMA ZEKİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
kamil
09.11.2018 09:47
JAPONYA DEPREM BÖLGESİ AMA YATAY MİMARİ YOK !!! BAŞKAN GÜZELİM OVALAR VERİMLİ TOPRAKLAR BETON OLDU FARKINDAMIYIZ. CADDE 54 NEDEN DİKEY MİMARİ ORASI DEPREM BÖLGESİ DEĞİL Mİ ? İNSANLAR BU SORULARI SORUYOR VE SALAK YERİNE KOYMAYIN LÜTFEN
Emre
09.11.2018 09:33
Burada bir grup var ki Zeki Başkan ile ilgili haber çıksada altına olumsuz yazı yazalım telaşında hep. Şaibesiz, dürüst ve Çalışkan bir belediye başkanımız var ama kıymetini asla bilmeyiz sahi neden böyleyiz. Kıymeti hep sonradan anlarız. Eleştir saygı ile ama takdir etmeyi de unutma.
mertt
09.11.2018 10:45

şu başkanın neler yapmadığını bilmesek çalışıyor zannederiz...

mertt
09.11.2018 10:42

Yaptıklarını say hadi... Sayamadın demi, Ben seni tanımıyorum senin de çıkarın var bu başkandan..

ahmet dursun
09.11.2018 09:32
Ağam bizimle eylenir. :)) Yahu başkan seni artık eleştirmiyorum çünkü eleştirmem için en azından elle tutulur fikir yahut icraatların olması lazım. Her geçen gün batıyorsun. Bir gün ak dediğine öbür gün kara diyorsun. Çelişki konusunda nirvanaya ulaştın. Sen boşver yatay mimari filan yatay kibire devam. Ha bu arada !!! son 4 ayın. uyandırayım !!!
Sakarya54
09.11.2018 08:06
Sehrinde bir tane kulturel ve sanatsal etkinlik olmayan, yol planları yamalı bogcaya donmus, toplu tasima metro sistemi olmayan, mevcut tren ulasım agi bilerek iptal edilip devreye alınamayan, ulkemizin en borclu 10 belediyesinden biri olan Sakarya'mızda boyle gunu kurtaran aciklamalara vatandasin karnı tok. Sandıkta cevabımızı verecegiz.
Sakarya54
09.11.2018 10:40

Hangi sanatcı en son sakarya da konser verdi hatırlıyormusun? Hangi hat / ebru / tezhip sanatcisi sakarya ya gelip sergi acti hatırlıyormusun? Hangi tanınmış sanatçı sakarya'ya gelip gençlerle bilgi ve becerilerini paylaştı ! Klavye cambazlıgı yapıp milleti kandıramazsınız.

Ömer Faruk
09.11.2018 09:23

Acaba hangi etkinlikleri takip ediyorsun ? Kultur Sanat etkinliklerini ya da sosyal hizmetlerin yaptigi yapmakta oldugu hangi etkinliklerden haberin var? Sizler hatali gordugunuz insanlarin dogrularini goremeyecek kadar hatalisiniz. Az biraz internette gezinin de kafanizi kumdan cikarin . Bu wehre hizmet etmeye calisan mutfaktaki calisanlarin emeklerini klavye basinda elestirerek olmuyor bu isler ... adama sorarlar sen bu sehir icin ne yaptin ?

Koca sinan
09.11.2018 06:38
Cadde54 ? Pardon onu açıklamıştın, orada kot farkı vardı! Dalga geçmeye devam et bakalım.
fadıl
09.11.2018 04:49
Yakında herkes şu haberlere hazır olsun " 12 ilde akpteşkilatlarina yolsuzluk operasyonu vb... " bu milletten caldiklari fitil fitil gelecek ... akpliler cemaatten daha perişan hale gelecekler bu notu yazın bir yere..
Aktaş muhtar adayı
09.11.2018 01:36
Hangi hizmetten memnun değilsiniz nankörler fitneci fetöcüler pkk lılar ...ya hayrı konuşalım yada susalim. ..
Sakarya1
09.11.2018 00:54
Halen Cumhurbaşkanından nemalanıyorsun başkan. Sakaryada başka mimari mi oluyor da yatay yaptık diye kendine pay çıkarıyorsun. Cumhurbaşkanının ve bu milletin sırtından bi inin de nefes alsınlar.
DELİ MURTAZA :)
09.11.2018 00:26
YOK YAA ARTIK KESİN İNANDIM Kİ BU ADAM MİLLETLE DALGA GEÇİYOR
Ismail
09.11.2018 00:12
1954 yılında il olmuş 1967 yılı ve 1999 yıllarin da deprem yaşayan şehir olarak aile olarak baba olarak çok katlı beton yığınları yapıp çocuklarınızı çok katlı binalarda beton yığınlarında oturturmusunuz Belediye başkanımız sayın Zeki TOÇOĞLU nasıl izin versin bu sorumluluğu nasil alsın aile olarak sakaryali olarak gendisine ekibine çok teşekkür ediyorum Eğer deprem görüp yaşayan çok katlı beton yığını istemez istese istese rant avcıları mimar mütaHitler az yeri olupta çok kira geliri elde etmek isteyenler ancak beğenmez eleştiri Medyabar sizede iki çift lafım var fotoğraflarda gördü ğümüz evler artık köylerde de var kalkın koltuk lariniz dan gidin oralarıda çekin bi zahmet
vatandaş54
08.11.2018 23:49
cadde 54ü nasıl açıklayacaksınız yatay mimariyle pek alakası yok sahi bi anlatında dinleyelim
Osmanlı Ocakları
08.11.2018 23:30
Istanbul trenini adapazarından kaldırarak büyük oy kaybına uğradınız. Ayrıca yenikent boyunca transat ya da metro yapmadığınız için oy yok sana zeki bey
kertenkele
08.11.2018 22:02
EVET,ÖRNEK ŞEHİR...DENİZİ OLMASA DA BİRKAÇ NESİL ÖZELLİK İLE YÜZMEYİ ŞEHİR MERKEZİNDE ÖĞRENDİ..YAĞMUR YAĞDIĞINDA DENİZİ AYAĞIMIZA GETİRMEK SURETİ İLE HİZMETTE SINIR TANIMAYAN DEĞERLİ BÜYÜKLERİMİZE MÜTEŞEKKİRİZ...(DEPREM BÖLGESİNDE (SAKARYA) DİKEY MİMARİ İÇİN ONAY VERECEK BİR BELEDİYE BAŞKANI DÜŞÜNEMİYORUM..YANİ MECBUREN YATAY MİMARİ MECBUREN ÖRNEK ŞEHİR..)
İlker tan
08.11.2018 22:25

İnsanları Eleştirecem diye böyle tuhaf ilginç yorum yapan doğada var olan 3000 kertenkele türünden yüzme bilmeyen ve bu yüzden kırsal da yaşayan bir türden olmalısın sen.

Dogrusoz
08.11.2018 21:12
Fotograflarda gördüğünüz dublekselerinm değeri ne kadar sayın Toçoglu. Bir ücretli 20 yıl çalışıp hiçbirşey yemeden içmeden ancak sahip olabilir. Adapazarının güzelim ovaları dört taraftan beton yıgınına döndü. Yeni bir yerleşim alanı kurulmuşken Akovanın yok olmasına musae etmeyecektiniz sayın başkanım. Elin gevuru okyanusları doldurup tarım alanı, yerleşim alanı yaparken biz güzelim verimli topraklarımızı beton yıgınına döndürdük. Aynı durum Sapancanın güzelim ormanları içinnde tabiki. Bu güzelim dogamızı, ovamızı gördükçe içim acıyor..
İsimsiz
08.11.2018 20:53
Yatay mimari diyor sn Toçoğlu soruyorum kendisene kendi mahallesinde Serdivan?da neden 4 katlı uzun uzun, bitişik, birbirine çok yakın binalara izin veriyor. Kaldı ki bu mahalle 2 katlı binalardan oluşan müstakil evlerden oluşuyor. Gelin görün!! mahallenin yapısını bozdu.
Sabahattin koç
08.11.2018 20:40
Helikopterlemi ulaşım olacak yoksa ticari taksi ilemi yoksa kendi aracı ilemi 30 yıl önce 440 m plaka vardı 450 t plaka vardı şimdi de nüfus 10 a katlandı sokaklar 500 kat fazlalaştı ama m plaka ve t plaka artmadı hadi ben almayacam sen al ama halk ulaşımı en kisa guzargahdan ve en ucuza halletsin
Gokhan bayrak
08.11.2018 22:41

Bak kızınca ne güzel yazmışsın.Bu arada her hangi bir minübüs hattına yatırım yapma,önümüzdeki yıl raylı sistem gelecek.Sana bir dost tavsiyesidir bu DOSTUM..

Sabahattin koç
08.11.2018 22:09

Gel anlatayım biraderr size biraderr birebir anlatayım biraderr

Gokhan bayrak
08.11.2018 21:28

Sebo heyecan yapma,vallahi ne demek istiyorsun hiç bir sey anlamadım.Şu güzelim türkçenin içine etme be birader.

mehmet yalcin
08.11.2018 20:01
yatay mimariden dolayi ak partinin buyuksehir belediye adayinin toçoglu oldugu belli artik.
Turan
08.11.2018 19:42
Haklı çünkü istanbul tam bir yatay mimari ürünü
Demir
08.11.2018 18:39
Zeki baskanin secim propagandasi medyabar galiba bayram degil seyran degil medyabar hayirdir 15 gundur ne cok sevmeye basladin Zeki baskanini.Kafamda deli sorular?
Ziya
08.11.2018 18:29
Doğru düzgün bir aday olmazsa oyumu ak partiye vermiyecemm
Ali Rıza
08.11.2018 18:19
Söylenecek o kadar çok şey varken Söyleyebileceğim hiç bir şey yok. Çünkü duymuyprsunuz. Son sözümü 31 Mart'ta söyleyeceğim.
send işçi
08.11.2018 18:18
zengine dikey be zeki amca kocaalide 8 katlı bina yapıldı daha yeni...
mir polat