Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Taksicilerin 'patinaj çekme' kavgasında kan aktı!

Adapazarı'nda aynı taksi durağında çalışan iki taksicinin kavgasında kan aktı. 'Patinaj çekme' tartışmasından başlayan kavgada bıçak çeken taksici, tabancayla vurularak yaralandı

19:54   |   05.11.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi
  9. Haber Resmi
  10. Haber Resmi
  11. Haber Resmi
  12. Haber Resmi

Saat 19.54'te yayına verilen haber saat 21.25'te yeni bilgilerle güncellenmiştir. 


MEDYABAR.COM - 





Olay, Adapazarı şehir merkezindeki Kurtuluş Mahallesi Uzun Sokakta (Eski Reji - Bahçıvan Sokak kesişimi) bulunan Merkez Taksi Durağı araç deposu önünde 19.00 sıralarında yaşandı.
Alınan bilgiye göre taksi durağı deposunda sıra kendisine gelen S.U., aracıyla durak alanına yanaştı.
Bu sırada aynı durakta taksicilik yapan S.E, sıraya giren S. U.'ı araçla patinaj çektiği gerekçesiyle uyardı.
Uyarı üzerine araçtan inen S. U. ile S.E tartışmaya başladı.


BIÇAK VE TABANCA 
Tartışma büyüyünce S.U üzerinden bıçak çıkarınca S. E de belindeki tabancayı çıkardı.
İkili kavgaya tutuştuğu sırada S.E tabancayla bir kaç el ateş etti.

Taksici S. U. karnına ve omzuna isabet eden kurşunla yaralandı. Kanlar içinde yere yığılan S. U.'ın yardımına vatandaşlar koştu. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil ve polis ekipleri sevk edildi.



Saldırgan S.E burada polis ekiplerince teslim oldu. Olay esnasında çevrede toplanan vatandaşlar büyük panik  yaşadı.

Yaralı S.U., sağlık ekipleri ve çevredekiler tarafından sedyeyle ambulansa alınarak Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.
Cinayet polisi yere düşen tabanca ve bıçağı alarak şeritle çevirdiği olay yerinde geniş çaplı inceleme yaptı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 26840 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19272 kere okundu
YORUMLAR 42 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ali dilmenli
06.11.2018 16:21
Oncelikle yarali kardesimize acil sifalar diliyorum. Vuran da emekli polis memuruymus allah sonumuzu hayir etsin. Mahallemden dilmenden yazan arkadaslara sesleniyorum iceri girdilerde mahallemiz az rahat etti her aksam kafaları iyi az cektirmediniz mahalleye insallah cikamassiniz icerden daha fazla insan zehirmeleyemessiniz.
Sakarya taksici
06.11.2018 15:22
Bakıyorumda herkes öyle güzel konuşuyorki herkesin derdi bitmiş saldırın taksicilere bende taksiciyim 4 yıldır bu işi yapıyorum ve bir sürü tehlikeli müşteriler ile karşılaştım ölüm tehlikesi atlattım bizim sorunlarımızdan kimse bahsetmiyor taksiciler Odası uyuyor denetleme yok herkes kabadayı ahlak yerlerde toplum iflas etmiş suçlu taksiciler oldu herkes işine baksın herkes kendi kapısının önünü temizlesin hastanelere hasta götürüyoruz öyle kafası kırılacak doktorlar varki ne yapacaz şimdi bütün doktorların kafasınımı kıracaz denetleme merkezleri ne işe yarıyor herkesi denetlesinler adam ayırt etmesinler herkes işini insan gibi yapsın
SinanK
06.11.2018 11:42
İşte bu yüzden yaşasın UBER !.. gerçi bizim kasabamız için çok ileri bi sistem :)
VatanMilletSakarya
06.11.2018 11:35
Önceleri Taksi denildiğinde kendi arabanmış gibi bir rahatlık olurdu insanlarda.rahatlıkla bir yerden biryere giderdi vatandaş.şimdiki taksicilik ve minibüsçülük yanpeç , apaçhi tiplere kalmış.taksicilerin bazısı alkollü araç kullanıyor.denk geldik.denetleme zaten yok.kolluk kuvvatleri zaten allaha emanet.istisnalar kaideyi bozmaz.işini layığıyla yapanlarda var.genel anlamda taksicilik , münübüsçülük bitmiş.bu saatten sonrada düzelceğini düşünmüyorum.
Taksi esnafı
06.11.2018 09:16
Bizdede yıllardan beri ticari taksiler var.ama arabalarımızda silahı bırakın meyva bıçağı bile bulunmuyor.şimdi bu arkadaşlar kendi aralarında yaşadıkları sıkıntıdan bu olay gerçekleşiyor.şunu ayırmak lazım bu arkadaşlar arabasına binen müşteri ile kavga etmiyorlar.öz eleştiri yapacak olursak şöförler cemiyeti ayakta uyuyor ferudun denen başkanın yaptığı birşey yok sadece koltuğu elinden gitmesin diye mücadele veriyor.birde artık çoluk çocuğun elinede taksi münübüs dolmuş var.bu meslek hor görülen küçümsenen ipsiz sapsız adamların yaptığı bir meslek olarak görünüyor.arabana kimin bineceği belli değil bazende kendini koruman gerekiyor.
ADALI
06.11.2018 08:54
sakaryada coğu taksicide silah var ama yetkililer uyuyor.aile ile taksiye binmek mümkün degil.cünkü coğu yanpec. gazinolara........ tasımaktan baska bişey yapmıyolar
dilmen
06.11.2018 08:35
bu taksicilerin yaptiklari bini asti profiline bakiorumda gecen seneki olaya karisan taksicilerle boy boy fotoraflari var her taksici icin demiorum ama bunlara bu serserilere bi cozum bulun yeter insanlarin basini yaktiklari polisimiz savcimizda bunlari gorsun artik sabrimiz kalmadi yeter bu insanlara yasattiklari ehli duzgun kisilere verin su taksileri coluk cocugu ite kopuga verirsen daha bole cok analar aglar
Kemal dilmenli
06.11.2018 12:37

Rahmetli taksici kardeşler adam gibi adamlardı allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun. En azından cezaevindeki caniler gibi otcu bokcu trbcı muptezel değillerdi. Herkezin GBT si ortada Ah bigudi rahmetli bigudi sana da yazık ettiler balkonda bırakıp kaçmışlardı dimi.

Bahri karakuş
06.11.2018 07:43
Merkez takisinin daimi ve cok memnun musterisiyim ve burda yazilanlar duragin adini kirletme cabasi altinda bos ve gereksiz.Olayi tam bilip bilmeden yorum yapmayin bir kisi yuzunden orda ekmek parasi kazananlara leke atmayin Olayi guvensizlige kadar getirdiniz Nerden ne cikarsam diye düşüneceginize lutfen elinizi vicdaniniza koyun dediklerinizi bir kez daha düşünün
Metin Bey
06.11.2018 04:27
Bu şehir herkesin her an birbirini darp etmek için anı göz ettiği rezil bir yer oldu. Artık TV lere çıkan köpeğin asıldığı, kedinin patisinin kesildiği haberlerine şaşırmaz oldum. Berbat bir ülke yönetimi ve bunun halka sirayet eten şakşakçı yerel yönetimleri bu ülkeyi içten mahvediyor maalesef...
adadan
06.11.2018 03:46
özellikle serdivan avm taksicilieri trafikte oldukça süratli,tehlikeli ve saygısızca araç kullanıyorlar.malesef şehrimizde minibüs dolmuş taksici terörü var.adam gibi esnaflık yapana sözümüz olamaz tabiki ama geneli böyle
Aktaş muhtar adayı
06.11.2018 03:42
Yatay mimarinin ihya ettiği kesim taksicilik
Sabahattin koç
06.11.2018 03:40
Rahatlik batıyor alternatif yok
send işçi
06.11.2018 01:41
hayır patinaj çekince ne oluyor onu anlamadım . neyse böyle böyle azalacaklarını umut ediyorum.
Uberci Nevzat
06.11.2018 00:50
Sakaryada taksicilik eşitti eşkıyalık..
Petek
06.11.2018 00:48
Şehirde suç oranı yüzde 400 arttı. Kapkaçcılık hırsızlık öldürme yaralama tecavüz taciz trafik kazaları alkol kenevir bireysel silahlanma her türlü şey mevcut.. Hala çıkıp park yaptık bahçe yaptık seyir terası yaptık altyapı yaptık diye masal anlatıyorlar ey gidi ey. Bu bekçi bekçi diye milletin gözüne soktukları kişiler ne işe yarıyor nerelerde geziyor bir açıklasınlar bu şehir kafeler sokağı mavi durak dan ibaret değil orada kız kesmeyi bırakıp heryerde görev yapmalılar yaşadığımız şeker mahalle tarafında bikere bekçi görmedik
Enes enes
06.11.2018 12:14

Arım balım petek im ne yaptın şekerim bir an kendimi kolombiya da uyuşturucu kartelinin içinde zannettim yavaş gel.

Şeker Mahalleli
06.11.2018 08:53

% 400 derken? Bu rakam bir istatistik yayınında mı belirtiliyor? Öyle ise kaynak belirtir misiniz?

ELFIDA...
06.11.2018 00:26
gecen sene yine taksi duraginda yine taksicilerin bellerindeki silahlarla bos yere kabadayilik yapma sonucu canlar yandi.sonra hemen icerdekiler suclaniyo.acaba kimler biliyo olayin aslinida hemen icerdekiler suclaniyo.herseyden once bunlar taksici degilmi bellerde silah ceplerde bicagin ne isi var.biz yeri geliyo esimizi coluk cocugumuzu bunlara emanet etmiyomuyuz.taksi duraklari taksi duragi degil TEKSAS yerine donmus ellerde biralar bicaklar belde silah acilen cozum bulunmali..
Vatandaş
05.11.2018 23:51
Bu şehirede seve seve uber gelecek biz artık taksicilerden bıktık agrasif tavırlı kural tanımayan trafik .......... hepsi .
Taksici
06.11.2018 14:28

Kac kere taksıye bindin kardesim Sakarya da sen biz 40 senedir taksicilik yapıyoruz burada demiş ailemi bindiriyorum diya evet ama bu arabaya hırlisıda biniyo hırsızıda katilide hapcısıda direksiyonda teksın araba kendini bi turlu savunman lazim yani yorum yapacaksanizda adam akıllı yapın...

Sakaryali
05.11.2018 23:39
Bu durak cok kisilerin basini yakti hayla cocuklar icerde hepmi vuranlar haksiz ne yapiosunz bu insanlarada bunlar sizi vuruo bellerinde silahkar ahkam kesmeler hayirdir ya bu duraktakilerin hepsinin ehliyetini alacan trafiye cikartmiycan kac kisinin daha basini yicek bu durak coluk cocugumuzu emanet etcez bide he modeller hep ayni bu durak kapatilsn arkadsm
Isimsiz
05.11.2018 23:37
Biz nasıl kendimizi güvende hissedicez nasıl bi koruncaz asıl soru şu bu silah taksicelerde neysi var herkez mafya herkez Kabadayı olmuş devletimiz bunları görsün artık yeter bu insanları istemiyoruz
Sakaryaxxxxx
06.11.2018 00:43

benim akrabam 40 senedir taksi şöförü bir gün daha ne silah alayım ne olaya karışayım diye bir düşüncesi dahi olmamıştır adamın derdi evine ekmek götürmek aman müşterim kaçmasın aman müşterinin gönlü olsun ters bir şey yapmayımda şu plakalı aracın şöförü terbiyesiz adam demesinler diye arabasına binen sarhoşa bile nezaket gösterir işini böyle düzgün yapanlarla kendini kabadayı sananları kıyaslamayın genelleyerek kimsenin günahına girmeyin herkes ekmeğinin peşinde her meslek grubunda böyle ruh hastaları var sadece taksicilerde değil doktor hastasına yanlış müdahale etti diye hastaneyi kapatın demiyoruz doktoru meslekten men edin diyoruz değilmi ?

Isimsiz
05.11.2018 23:28
Geçen seneye kadar burda yine duyduk yine bi olay yine aynı yer demekki içerde olanların bi suçu yok artık buna bi dur denilsin şu taksi durağına çeki düzen verilsin yoksa çok kişi gircek içeri analar aglicak çocuğu elinden alırım derler birde üstüne silah çekerler bilmem ney artık buna bi son denilsin Donatım taksi durağı kalksın
Hakiki
05.11.2018 23:53

Yanlız olay donatım taksi durağı değil orda olmuyor yani haberi okumadan yorum yapmışsınız :))

Isimsz
05.11.2018 23:43

Agzina saglik kardes buda orucludur kesin hic bi sucu yoktur 3 5 tane de yalanci sahit bulurlar arkdslarini aklarlar vurani yakarlar demekki sorun gercekten bu durakta ki kisilerde allahim yardim etsin o insanlara bu durak kapatilmassa orada cok insan gidecek silah tasimak nedr ya kimsiniz siz arkadsmkim

Adalet
05.11.2018 23:26
Asıl sorulması gereken soru ? Taksicinin belinde silah neden var ? Yaz plakaya cezayı. Aracı plakasıyla 1 yıl trafikten men et. Bak bakayım mal sahipleri bir daha önüne gelene araba veriyor mu .
Adalet
05.11.2018 23:26
Asıl sorulması gereken soru ? Taksicinin belinde silah neden var ? Yaz plakaya cezayı. Aracı plakasıyla 1 yıl trafikten men et. Bak bakayım mal sahipleri bir daha önüne gelene araba veriyor mu .
Mehmet sarı
05.11.2018 22:25
olayın yaşandığı dakikalar esnasında hemen yan sokakta bir bayana saldırıldı çantası gasp edilmeye çalışıldı yerlerde sürüklenen bayan yaralandı bu şehir nereye gidiyor anlamış değilim.
Doğrucu Davut
05.11.2018 21:57
Sakaryaya acilen şehri örümcek ağı gibi saracak hafif raylı sistem gerekiyor.vatandaşımız taksi dolmuşlara ve minibüs tekeline teslim edilmemeli...
Ali şentürk
05.11.2018 21:26
Olay anında oradaydım, çevre dakinleri hemen yardıma koştu, yaralıyı sakinleştirdik, polislerimiz o kadar çabuk geldi ki hem sivil hem resmi polislerimiz olay yerini kuşatma altına aldılar, canla başla çalıştılar, hepsinden Allah razı olsun, ambulansta anında yetişti, Allah devletimize zeval vermesin, ancak yaralayan kişi kaçmıştı, olay yerinde tutuklama olayı olmadı, o polislerin ve sağlık ekiplerinin hepsi kahraman.
Taksici
05.11.2018 21:23
Bıçağı çekenle ateş eden baba oğul yani vurulan taksici kardeşim bıçak çekmiyor bide bu işleri yapan sadece taksicilermis gibi konuşmayalım hepimiz ekmek davasına koşuyoruz bizim hergün ölümüne ekmek davası için yaşadıklarımızı anlamanız gerek bak bakalım beş parmağın beşi bilmiyorum. ......
Donatım
05.11.2018 21:05
Bu tarz olayları bir meslek grubuna yüklemek doğru değil cami imamı adam camide kadınla basıldı diye imamları mı fişleyeceğiz
Donatım
05.11.2018 21:00
Bu tarz olayları bir meslek grubuna yüklemek doğru değil cami imamı adam camide kadınla basıldı diye imamları mı fişleyeceğiz
metin
05.11.2018 20:54
Sonra Uber yasaklansin diyorsunuz...
Serdivan
05.11.2018 20:43
Bu taksi durağı Teksas yuvasımı lütfen o duraktaki kişileri oradan yollayın biz bu taksi durağı mı istemiyoruz bizler ........ ve kendini bilmeyen kişileri istemiyoruz ve binmek istemiyoruz ailemizi ve çoluk çocuk biniyoruz taksi durakları başkanı kim bunlarla neden ilgilenmiyor. Çoğu yerde işsiz güçsüz kişiler şoförlük yapıyor bunlara belge versinler herkes taksi şoförlüğü yapmasınlar.
Berkay K
05.11.2018 20:24
Bizde bu adamların taksisine biniyoruz ! Taksiciler odası nabiyorsunuz bu arada ?
Berkay K
06.11.2018 16:44

Iyikk durağın ismini verdin,saol bir daha taksi isim olursa tercih etmem

İtalyan