Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Fevzi Kılıç 'işaret' bekliyor

AK Parti'de belediye başkanlığı aday adaylığı başvuruları 5 Kasım'da başlıyor. İsmi iki ilçe için konuşulan İl Başkanı Fevzi Kılıç ise...

21:20   |   29.10.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
31 Mart 2019'da gerçekleşecek olan yerel seçimler öncesinde Ak Parti'de aday adaylığı başvuruları 5 Kasım'da başlayacak. 

Ak Parti tüzüğü gereği 3 dönemlik başkanların görev yaptığı Adapazarı, Erenler ve Taraklı'da yeni isimlerle yola devam edilecek. 





Adapazarı ve Erenler'de rekor aday adayı başvurusu beklenirken, AK Parti'nin diğer ilçelerin de çoğunda değişime gidebileceği konuşuluyor. 


İL BAŞKANI KILIÇ

İsmi önce Adapazarı, sonra da Erenler için konuşulan İl Başkanı Fevzi Kılıç'ın nasıl bir yol izleyeceği de merak ediliyor. 

Teşkilatta Kılıç'ın bu iki ilçeden birine kesin aday gösterileceği konuşulurken Kılıç yakın çevresine bile renk vermiyor. 


Ak Parti Genel Başkanı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Eylül ayında yaptığı bir açıklamada, Sakarya İl Başkanı Fevzi Kılıç'ın durumundaki teşkilat görevlilerine seslenmişti. 


Erdoğan, "Teşkilat mensuplarımız için 'aday adalığı' diye bir süreç olmayacak. Doğrudan adaylık söz konusu olacaktır. Bu nedenle, teşkilatta adaylık düşünenler bizden haber beklesinler. Düşünülen isimler olduğunda kendisine iletilecektir" ifadelerini kullanmıştı. 


Bu nedenle İl Başkanı Fevzi Kılıç'ın aday adaylığı için istifa etmeyeceği, Erdoğan'ın ifade ettiği gibi 'aday' olmak için işaret beklediği belirtiliyor. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 25764 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9172 kere okundu
YORUMLAR 26 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Yunus çelik
05.11.2018 18:07
yanındaki şöförü belediyede çalışıyor ama şöförlünü yapıyor kime ne faydası olmuş kimin yarasına melem olmuş sayın il başkanımız
Can Emre
05.11.2018 14:00
oy kazandırmaz mevcut başkan ve il ilçe başkanları olmamalı..
send işçi
05.11.2018 02:30
seçimde mesajı almadınız galiba neyse yerel seçimlerde şok a uğrayacaksınız. bunu ben sade vatandaş olarak çok net görüyorum. uykusuz geceler başlıyor sizin için
İdamin
04.11.2018 18:02
Adapazarı Yenicami mah. De yaşıyorum belediye hizmetlerinden biz muaf olduğumuz için seçimde de onlar oylarimizdan muaf olacaklar. Şehrin merkezinde rezillik diz boyu Rabbime havale ediyorum.Bu arada Fevzi Kılıç bundan da beter olur.
kertenkele
03.11.2018 21:39
SADECE AK PARTİ DEĞİL DİĞER MEVCUT SİYASİ PARTİLER VE LİDERLERİ İLE BU ÜLKE YÖNETİLEMEZ..ÜLKE:'NİN TEMİZ,LİYAKAT SAHİBİ,NİYETİNDE SAMİMİ,İLERİ GÖRÜŞLÜ,AKILCI,ŞEFFAF VE HALKÇI GENÇ LİDERLERE İHTİYACI VAR..VE AYRICA EN FAZLA 2 DÖNEM GÖREV YAPIP BAYRAĞI KENDİLERİNDEN SONRA GELECEK OLAN GENÇLERE BIRAKMALILAR..YILLARCA BİR KOLTUĞA ÇÖKÜP KALKMAMAK SAĞLIKLI KARAR ALMA AÇISINDAN ÜLKEYE ZARAR VERİR..
Adapazarlı
30.10.2018 23:37
kusura bakmayın ama yaşım 43 Anavatan partisi ile başladı, Ak parti devam etti, fakat artık Ak Parti ile devam etmeyecek kusura bakmayın, bizde artık enayi değiliz...biri dur demeli o da MİLLETTİR.
selçuk85
30.10.2018 22:01
Değerli başkan tüm kalbi ile hizmet için bekliyor. Bence artık zamanı geldi onunda birşeyler yapması gerekiyor herkes mal mülk arsa sahibi oldu başkanında birşeyler yapması lazım onunda önü açılması gerekir. YAŞASIN TÜRK SİYASETÇİLERİ..... bizmi vatan sağolsun diyoruz
Başkan Başkan
30.10.2018 13:51
Başkan kendi derdine düşmüş. Vatandaşı düşünen yok. Arifiyede değişim istiyoruz diyoruz dinleyen yok. Seçim geliyooorrr.
Geliyor ...
31.10.2018 14:23

Arifiye nin bir öndere ihtiyacı var , başbakanlık müsteşarı önder karan geliyor , sabır

kirazcalı
30.10.2018 12:35
İsmail Karakullukçu aday gösterilsin. Ak Parti Arifiye de hezimete uğrayacak. Demedi demeyin. Fevzi bey, il başkanı olarak Reise hesabı siz verirsiniz artık.
BURAK
30.10.2018 09:15
neydınız ne oldunuz be hey allahım
Arifiyeli
30.10.2018 09:05
Siz arifiye baskanini degistirmeyin esas yikimi ak parti arifiyede yasayacak...
Kamil Maden
30.10.2018 08:39
Fevzi başkan iyidir hoştur amma, Eğer adapazarı olursa yorumum şu olur, gelen gideni aratır
GEYVELİ
30.10.2018 08:14
GEYVE DEĞİŞMELİ SON GÜNLERDE YAĞLANIP BOYANSA DA ŞEHİR İÇİNDEKİ YOLLARIN HALİ ORTADA HANGİ HİZMET YAPIDI SON ZAMANA GELDİ ESKİ KAFA SİYASİLER GİBİ KENDİ ÖN PLANA ÇIKARIYOR
Osman nuri
30.10.2018 07:17
Yandık... akp de aday değişmezse oy vermeyecektim. Şayet aday değişip ve bu zat aday olursa kazanmaması için çalışacağım...
Cesurkartal
29.10.2018 23:59
Allahım Sakarya kimlere kalmış:)
kertenkele
29.10.2018 22:50
İl başkanlığı forsu daha çok..Neden belediye başkanı olmak istiyor ki?..İl başkanlığından vekilliğe terfi edebilir.aslında..Bana göre küçük düşünüyor.. Belediye başkanları;;park,bahçe,kavşak,imam hatip.camii dışında bir hizmet anlayışları,bir vizyonları yok.Din düşmanı olduğum sanılmasın..İmam hatip ve camii yapmaları Sn.erdoğan'dan ''Aferin'' almak,gözüne girmek için..Sırf takiye..Zaten hangi camii cuma ve bayram namazları dışında dolup taşıyor?.Ülkede hizmet yapmak için değil,desinler diye aday olunuyor.Hiçbir belediye yıllardır el ile tutulur bir hizmet yapmış değil.Benden,babamın oğlu da aday olsa hiçbirine oy yok.Her başkan;.''50 yıllık altyapı yaptık''diyor,öte yandan şehiri ..... götürüyor..Peki bu paralar nereye gidiyor?..
kertenkele
31.10.2018 04:09

Allah'tan gelene boyunumuz kıl'dan ince..Elbet şükrederiz..Fakat bizleri kul,göz göre göre bu hal'e getiriyorsa şükür değil kahır ederiz,isyan ederiz..Biz Allah'a şükür'ü Hakan Şükür ile karıştıranlardan değiliz..Allah bizlere ne istedik de vermedi,,şükür etmedik,etmeyelim.?..Bilmem anlatabildim mi?..Senin ruh halin;'öğretilmiş çaresizlik' sendromu Kemal sen..Yani ''Allah:'ın verdiği akılı kullanmak yerine bir kenara koyarak,kul'un senin için takdir ettiği,hak gördüğü sefil hayatı,hakkını aramaksızın ve sorgulamaksızın yaşama ''psikolojisi..

kertenkele
31.10.2018 03:27

Kemal sen,tv yi izleyemedim..Ben o sırada,ülkeyi,suriye,ırak vs vatandaşları'na teslim edip,yetmezmiş gibi bunları beslemek için ,benden vergi alarak üzerine 30 milyar dolar harcayıp ülkeyiarap cumhuriyeti'ne çeviren,kendi vatandaşına 3 kuruş zammı çok gören devlet büyüklerim ile gururlanmak ile meşguldum..

kemal sen
30.10.2018 12:47

.... adam orada birmilyon kişi çalışacak.Ayrıca bırak bu yarı aç yarı tok muhabbetini haline şükret.Daha yeni seçimden çıktık bu adam nasıl yine seçildi şaşıyorum.

birisi
30.10.2018 11:20

kemal sen arkadaşım yapılan hava alanı ve köprüler kimseyi doyurmuyo 1600 liraya çalışıp yarı aç yarı tok gezecem hava alanı yapılmış gurur duyacam ben yapılan hizmetten gurur duymam için önce ülkede refah düzeyi sağlarsın kimse kimseye muhtaç olmaz ozaman gururlanırsın şu anda banane hava alanından banane köprüden bana aşmı sağlıyo işmi sağlıyo yapılan hizmet zengine yapılıyo bana deyil gerçekleri görmek istiyosanız çıkarn renkli cam gözlükleri saygılar

kemal sen
29.10.2018 23:41

Kertenkele birader Bugün tv nin karşısına oturup açılışı yapılan devasa bir eser olan yeni havalimanı açılışını izleyip her şeyi boşver gurur duydunmu hiç ?

ak partili
29.10.2018 21:57
tayyip beyle telefonla istediği zaman görüşen birisi..ama büyükşehir veya merkez istiyor..haberiniz yanlış olmuş..zeki bey büyükşehirden gösterilmicek..Yusuf alemdar ersin Taranoğlu Fevzi kılıç.ali ihsan yavuz büyükşehir adayları.şahsen ak partiden zeki bey aday gösterilse ben bile oy vermicem.halkın üstünde kendini gören kimseye oyum yok...iyi parti ve MHP ninbüyükşehirde adayı kim olur ...
kertenkele
31.10.2018 03:51

Kemal sen...Artık gerçekleri görüp kandırıldığın farkına var,akılını başına topla,gaflet uykusundan uyan..Ben de senin ile gurur duyayım..''yap-işlet-devret'' modeli ile yapılmış olan fakat ''güçlü Türkiye ekonomisi eseri''olarak millet'e lanse edilmeye çalışılan bir işi bana allayıp pullayıp anlatmaya kalkışma..Ben senin 'uykucu'' tayfasından değilim..Prens sizi öyle bir öpecek ki,kurbağa'dan insan'a dönüşeceksiniz ama akıllanmanız için geç olacak..Sen ''kanal istanbul''projesi için de alkış tutarsın..Cebinden alınıp havaya savrulan paralar için alkış tutma..Çocuğunun ve ülke'nin geleceğinden çaldırma..Prens bugün var,yarın yok fakat sen ve senin nesilin bu topraklarda hep var olacak..Unutma..Bizlerin gidecek başka toprağı yok..!!!

Cengizcengiz@hotmail.com
29.10.2018 21:46
Kişi koltuk hakkını vermeli bu başkanda öyle bi durum yok
Emir Can