Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kız yurdunda zehirlenen öğrencilerin sayısı arttı!

Serdivan'da bulunan KYK'ya bağlı kız yurdunda yedikleri yemekten zehirlenen üniversite öğrencilerinin sayısı arttı

20:31   |   11.10.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi
  9. Haber Resmi
  10. Haber Resmi
  11. Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
Azim ÇELİK bildiriyor 

Serdivan'da Kredi Yurtlar Kurumu'na (KYK) bağlı kız öğrenci yurdunda kalan 7 kız öğrenci öğle saatlerinde mide bulantısı ve kusma rahatsızlığı nedeniyle 112 Acil Sağlık Ambulanslarıyla Toyotasa Acil Yardım Hastanesine kaldırıldı. 


SAYI GİDEREK ARTTI!





Kız öğrencilerin yedikleri yemekten zehirlendikleri şüphesi üzerinde durulurken akşam saatlerinde hastaneye başvuran öğrencilerin sayısı arttı. 


KYK yurdundan 112 Acil Sağlık Ambulanslarıyla alınan kız öğrenciler Toyotasa Acil Yardım Hastanesinin yanı sıra SAÜEAH Merkez kampüsüne de kaldırıldı. 


Gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan öğrencilerin sayısı saat 21.00 itibariyle 28 oldu.. 


112 Acil Sağlık Hizmetleri, vaka sayısının fazla olması nedeniyle olaya 4 yataklı ambulans ile müdahale etti. 


Öğrencilerden 6'sı acil serviste müşahade altına alınırken, 22 öğrenci yapılan muayene sonrası taburcu edildi.


Yurt yemeklerinin özel bir şirketten temin edildiği ve yetkililerin incelenmek üzere yemeklerden numune aldığı belirtildi.


Öğrencilerin neden zehirlendiği yapılacak inceleme sonrasında belirlenecek.


Öte yandan olayla ilgili adli ve idari soruşturma açıldığı öğrenildi.


BU HABERLE İLGİLİ





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 18225 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 15911 kere okundu
YORUMLAR 21 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Kadir Can
13.10.2018 17:43
Ben 2 sene Kocaeli KYK da kalmış birisi olarak şunu söylemek isterim, Kocaeli KYK nezih ve elit ortam ve çalışanlarıyla öğrencileri kendileri ne hayran bırakmıştır. Daha sonra 2 yılda Sakarya KYK da kaldım ama durum içler acısı, yönetim ve mudur bozuntusu kadrosu tamamen reklam ve koltuk mücadelesi veren sakallı sevecen abilerle dolup taşmış, ey Allahsiz kitapsız kyk yetkilisi yediğin nanelerin hesabını nasıl vereceksin, merak etme bir yiğit çıkar yıkıl önümden der kaybolup gidersin. Kalp gözün kör olmuş. Kul hakkı yiyorsun. Bırak şu öğrencileri rahat bırak zorla biseyler yaptırmaya çalışma. Dinde zorlama yok sen koltuk için zorluyosun.
Kadir Can
13.10.2018 17:40
Ben 2 sene Kocaeli KYK da kalmış birisi olarak şunu söylemek isterim, Kocaeli KYK nezih ve elit ortam ve çalışanlarıyla öğrencileri kendileri ne hayran bırakmıştır. Daha sonra 2 yılda Sakarya KYK da kaldım ama durum içler acısı, yönetim ve mudur bozuntusu kadrosu tamamen reklam ve koltuk mücadelesi veren sakallı sevecen abilerle dolup taşmış, ey Allahsiz kitapsız kyk yetkilisi yediğin nanelerin hesabını nasıl vereceksin, merak etme bir yiğit çıkar yıkıl önümden der kaybolup gidersin. Kalp gözün kör olmuş. Kul hakkı yiyorsun. Bırak şu öğrencileri rahat bırak zorla biseyler yaptırmaya çalışma. Dinde zorlama yok sen koltuk için zorluyosun.
Sorgulamak Lazım
12.10.2018 12:21
Arkadaşlar ben KYK da kaldım.Sorgulamadan araştırmadan yorum yapan arkadaşlar burası birilerine kin kusma yeri değil.KYK Sakarya her alanda Türkiye'ye öncülük etmiş ve etmeye devam etmektedir.Gerek barınma şartları,gerek faaliyetler ve yemekler gayet güzel ve temizdir.Bu olay tabi ki üzücü,ancak bir olayla kurumun tüm yaptıklarını bir dakikada heber etmek etik olmasa gerek.Allah Devletimize zeval vermesin.Tüm anne babalar çocuklarını KYK'ya güven içinde bırakıp gidiyorlar.
Vecihi
12.10.2018 15:43

Sen bırak kyk da kalan öğren ayağını hangi öğrenci kaldığı Yurdu böyle övüyor. Sen hangi yurdun memurusun onu söyle.

onnman
12.10.2018 10:22
bu işleri verdiğiniz şirketlerin iş akdini kesmedikçe . Bu hata yüzünden başka bir yerde hiçbir şekilde iş yapamayacak şekilde ceza verilmedikçe bugün KYK , yarın hastane , daha sonra da Belediyede olur. Kalitesiz.
haram olsun
12.10.2018 10:18
yok kyk şurayı ziyaret etti yok kyk burayı ziyaret etti diye sabah akşam twit atıyorsunuz arif bey. dürüst samimi ahlaklı devlet adamlarına özlemimizi arttırıyorsunuz, Allahtan korkun millete devlete hizmet değil makam mevki kapmak sizin derdiniz. inşallah bu çocukların ve yaptıklarınızın hepsinin hesabı sorulur sizden.
kemal
12.10.2018 08:02
bu olay bir okul kantininde olsaydı butun turkiye duymuştu hatta ulusal basındada cıkardı sozlesmeside fesedilirdi.ama şimdi bu olayda sorumlu kim kyk mudurumu yemekhane sorumlusumu alım satımcımı bellideğil buralarda uretilen yemekleri kim kontrol ediyor yada satın aldıkları firmalar bu sorumlulugu alabileceklermi milli egitime baglı kantinlerde sorumlusu kantinci oldugu için herkes dikkat ediyor çok yemek yapılan her yerde bir şey eksik gider yerinde uretim yerinde tuketim goz onunde temiz hijyen ve saglıklı urunlerin uretilebildiği ve sorumluların cezasını cekebildiği tek yer milli eğitime bağlı kantinlerdir bu manada sakaryadaki milli egitime baglı devlet okullarını işleten kantinci arkadaslarıma bir kez daha tesekkur ediyorum ,
MUHASEBE
12.10.2018 07:59
ARİF MÜDÜRÜMÜZ BİR KAÇ İLÇEYE GEZMEYE GÖTÜRÜR ÖĞRENCİLERİ SIKINTI KALMAZ. ÖĞRENCİLERİMİZE ALLAHTAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.
Serdivanlı
12.10.2018 02:08
Kyk il müdürü tarikatların peşinde koşacagına ayriyetten sarı sendika hak işe peşkeş çekeceğine bu işleri takip etsin gecenin bi vakti kız öğrenciyi kapı dışna çıkarmayı biliyorlar bundan 6 ay önce şort giydi die derhal görevden alınmalı
İsmail Ilgar
11.10.2018 22:59
İşini düzgün yapan Özel Yurtlar ve apartların ensesinde boza pişiren Millieğitim müfettişleri, KYK Yurtları, Vakıf Yurtları ve Cemaat yurtları üzerinde aynı denetimleri ve hassasiyeti neden gösteremiyorlar. Sanıyorum bunlar denetimdende muaflar. Ondan sonra öğrenciler bizi niye tercih etmiyorlar diye sağa sola şikayet yağdırırlar. Sadece bina yetmez iç zihniyette önemli, eğitimli tecrübeli liyakatli personelde önemli.Ben kızımı KYK dan aldım özel yurda verdim Gidin biraz özel yurtlara nasıl işletme oluyormuş görün.Rekabet ve denetim artarsa çözüm bulunur
TANER REİS
12.10.2018 19:53

Ortada net birşey yokken nasıl. Yanlışa yanlış diyeceksin. Kyk yı suçlamazsan yalakasın dimi. Ziyniyetiniz aynı hep.

TANER REİS
12.10.2018 14:04

''Herşeyi yüce Allahımıza ve Ahirete bağlama gafletini bırak'' bu durumda si mi yoksa benmi gafletteyim. Yazdıklarınızı anlama yeteneğinizi yitirmediğinizi umuyorum. Uzun uzun yazan edebiyat yapan muhatıbinı tam olarak tanımadan yorum yapan siz olmasına rağmen laf ebeliği benim. Tamam öyle olsun. Selametle. Burası devlet kurumu daha yapıcı olmanız gerekirken fırsat kollayan düşman gibi yorum yapıyorsunuz. Şunuda bilin burası Sakarya. Gerçek Sakaryalılar merttir hakkı hakikatı teslim eder kendi yanlış yapsada.

TANER REİS
12.10.2018 13:56

''Herşeyi yüce Allahımıza ve Ahirete bağlama gafletini bırak'' bu durumda si mi yoksa benmi gafletteyim. Yazdıklarınızı anlama yeteneğinizi yitirmediğinizi umuyorum. Uzun uzun yazan edebiyat yapan muhatıbinı tam olarak tanımadan yorum yapan siz olmasına rağmen laf ebeliği benim. Tamam öyle olsun. Selametle. Burası devlet kurumu daha yapıcı olmanız gerekirken fırsat kollayan düşman gibi yorum yapıyorsunuz. Şunuda bilin burası Sakarya. Gerçek Sakaryalılar merttir hakkı hakikatı teslim eder kendi yanlış yapsada.

TANER REİS
12.10.2018 12:39

''Herşeyi yüce Allahımıza ve Ahirete bağlama gafletini bırak'' bu durumda si mi yoksa benmi gafletteyim. Yazdıklarınızı anlama yeteneğinizi yitirmediğinizi umuyorum. Uzun uzun yazan edebiyat yapan muhatıbinı tam olarak tanımadan yorum yapan siz olmasına rağmen laf ebeliği benim. Tamam öyle olsun. Selametle. Burası devlet kurumu daha yapıcı olmanız gerekirken fırsat kollayan düşman gibi yorum yapıyorsunuz. Şunuda bilin burası Sakarya. Gerçek Sakaryalılar merttir hakkı hakikatı teslim eder kendi yanlış yapsada.

cevahir
12.10.2018 12:05

TANER REİS arkadaşım, laf ebeliği yapıyorsunuz neden savunuyorsunuz, neden hataya hata diyemiyor, müdürlerinize, amirlerinize şirin gözükmeye çalışıyorsunuz? Sakarya halkı merttir, hakkı hakikati teslim eder demişsiniz de eksik demişsiniz sakarya insanı YALAKA da değildir. NOKTA

İsmail Ilgar
12.10.2018 11:38

Saçmalama rumuzlu kör cahil eğitimsiz kardeşim belliki sen o zehirlenme vakasında sorumlu birisin. Herhalde sizin bünyenizde denetleme gıda mühendisleriniz göstermelik. Böyle toplu yemeklerin numuneleri laboratuar ortamında test edilir. Siz testi tatma olarak yapmışsınız, itiraf ediyorsunuz. Allah tüm öğrencilemizi sizin gibilerden korusun. Savcılarımız gerekli incelemeyi yapıp sizin bahsettiğiniz sözde çağdaş testlerinizi değerlendirecektir.

TANER REİS
12.10.2018 11:34

''Herşeyi yüce Allahımıza ve Ahirete bağlama gafletini bırak'' bu durumda si mi yoksa benmi gafletteyim. Yazdıklarınızı anlama yeteneğinizi yitirmediğinizi umuyorum. Uzun uzun yazan edebiyat yapan muhatıbinı tam olarak tanımadan yorum yapan siz olmasına rağmen laf ebeliği benim. Tamam öyle olsun. Selametle. Burası devlet kurumu daha yapıcı olmanız gerekirken fırsat kollayan düşman gibi yorum yapıyorsunuz. Şunuda bilin burası Sakarya. Gerçek Sakaryalılar merttir hakkı hakikatı teslim eder kendi yanlış yapsada.

saçmalama
12.10.2018 09:20

ismail tam bir cahil gibi yorum yapıyorsun, yurtlarda denetim yapılır, yemeğin lezzetine bakılır, yemek pişerken kaynama derecesine bakılır, getirilen ürünlerin son kullanma tarihlerine bakılır. nasıl bir denetleme engel olabilir ki zehirlenme vakasına? son kullanma tarihi geçmemiş et bozuktur veya pirinç bozulmuştur gibi bir çok etken olabilirken işin gücün eyyamcılık.

İsmail
12.10.2018 00:39

Temel Reis kardeşim her şeyi Yüce Allahımıza ve Ahirete bağlama gafletini bırak. Sen önce 28 evladımızın zehirlenmesiyle perişan ettiğiniz ailelerin vebalinin altından kalkın. Din edebiyatını Diyanete bırakın.Orası eğitim yuvası Protokol ve sohbetlerden fırsat bulunda çocukların ihtiyaçlarını medenibir zihniyetle yerine getirin. Aaa ayrıca iyiki iç yönetmeliğiniz ve denetiminiz varmış.Demekki onları bile uygulayamamışsınızki 28 kişi zehirlenmiş.Sizin yerinizde olsam edebiyat yapacağıma çıkar kamuoyundan ve ailelerden özür dilerdim.

TANER REİS
11.10.2018 23:11

Kyk yurtlarının kendi iç talimatları kendi iç denetimi ne kadar vakıfsınız da böyle konuşuyorsunuz. Allah var Ahiret var. Böyle konuşarakta vebale hakka girersiniz

Vecihi
11.10.2018 21:06
Allah şifalar versin. İnşallah sayı artmaz. Çok üzücü bir olay. Ama şu bilinsin bu bir afet değil. Bu denetimsizlik, bu tedbirsizlik, bu işini savsaklamak, bu artık nedersenizndeyin. Allah buna sebep olanların belasını versin. Denetlemeyenlerin kulağının üstüne yatanların işi örtbas etmeye çalışanlarından cezasını versin.
Online Ziyaretçiler