Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MHP'de ilk belediye başkan aday adayı o oldu

MHP Adapazarı İlçe Başkanı İsmail Küçük, yönetim kurulu toplantısında Adapazarı Belediye Başkan aday adaylığını açıkladı.

20:49   |   02.10.2018
Haber Resmi

MHP Adapazarı İlçe Yönetim Kurulu haftalık toplantısı bu akşam yapıldı. İlçe Başkanı İsmail Küçük, toplantıda çalışmaların değerlendirilmesinin ardından bir takım açıklamalar yaptı

Sakarya Milletvekili Levent Bülbül'le görüşmesinin ardından Adapazarı Belediye Başkan aday adayı olmaya karar verdiği söylenen Küçük, "Adapazarı Belediye Başkan aday adayı olarak yola çıkıyorum" dedi.





Yaklaşık 5 yıldır ilçe başkanlığı görevinşi yürüttüğünü anlatan Küçük, "Milliyetçi Hareket Partisinin birer neferi olarak hep birlikte çok çalıştık. Belediye Başkan aday adayı olmaya karar verdim. Bu yolda çeşitli istişareler yaptık. Partimiz büyüklerinin de oluruyla yola çıktık. Yerel seçimlere hazırız. Adapazarı için iddalıyız. Hep birlikte Adapazarı Belediyesinde üç hilali dalgalandıracağız" dedi







Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 17262 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11268 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Yusuf küçük
08.10.2018 12:29
Allah yolunu açık eylesin Rabbim Adapazarlı Lara laikiyle hizmet etmeyi nasip eylesin
Sakarya54
05.10.2018 08:59
Ismail cok iyi bir insan fakat, belediye yonetmek icin yeterli tecrubesi yok
tecrübe..!
05.10.2018 09:56

tecrübeli kim vardı ki belediye başkanları arasında? anasının karnından başkan olarak mı fırladılar ..! çalışmamak ve yetersiz basiretsiz başkanlık yapmak tecrübenin bir ürünü mü ? artık TÜRK milleti bu basiretsiz başkanlardan bıktı, sorsan hepsi dürüst ama karnesi ak olan bir tane zor gösterirsiniz..! o yüzden diyorum ki; tecrübeyi ilk dönemde edinir, önemli olan çalmadan çırpmadan adamcılık yapmadan halk için gece gündüz mesai harcayacak başkan adayları lazım bu şehire.

Muharrem Kurtulan
04.10.2018 14:52
Arkadaşlarımın haber vermesi nedeniyle bu habere benim ismim ve soyadım değiştirilerek yorum yazıldığını öğrendim. Aşağıda benim ismim ve soyadımı değiştirerek yorum yapan kişinin Cesareti ile kendi adını yazmasını rica ediyorum. Benim konu hakkında hiçbir yorumum olmamıştır. Medyabar okuyucularına saygılarımla...
Adapazarli
04.10.2018 10:58
İsmail başkanım yolun bahtın açık olsun. Adapazarı'nın sana ihtiyacı var. Basaracagina inanıyorum. Allah yardımcın olsun.
Malazgirt Neferi
04.10.2018 00:25
Hayırlı olsun... Düşük profilli canlıların yorumlarını dikkate almıyoruz.
Sakaryalı
03.10.2018 11:03
İsimsiz kahraman
03.10.2018 10:37
Ne güzel söylemiş Mevlana Hazretleri ?Kargalar ötmeye başlayınca bülbüller susar. O yüzdendir ki boş konuşarak ancak çenenizi yorarsanız şu an en iyi aday ismail küçük tür siz kargalara kolay gelsin
ERDOĞAN KOCABIYIKLAR
03.10.2018 10:27
AYIN İSMAİL KÜÇÜK, ÖNCELİKLE SİZİ TEBRİK EDER BAŞARILAR DİLERİM.SENİ VE AİLENİ,SENİ 10 YAŞINDA İKEN TANIDIM.NE KADAR DÜRÜST VE ÇALIŞKAN OLDUĞUNA ALLAH HUZURUNDA YEMİN VE ŞAHİTLİK EDERİM.ASİL BİR SÜLALEDEN GELİYORSUN.EN YAKIN AKRABALARIN YILLARCA BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAPTI.HİÇ BİR ZAMAN ARKASINDA PİSLİK BIRAKMADILAR.ONURU İLE ŞEREFİ İLE GÖREVLERİNİ TAMAMLAYIP NÖBETİ BİR SONRAKİ SEÇİLEN BAŞKANLARA TESLİM ETTİLER.ŞAHSIM OLARAK ÇOK İYİ BİLİYORUMKİ.YENİ KURULAN BİR BELEDİYENİN BAŞKANI OLAN VE HİÇBİRLİRASI OLMADAN KENDİ CEBİNDEN HARCAMA YAPARAK HİZMET EDEN MEKANI CENNET OLSUN KAZIM KÜÇÜK BAŞKANIMIZADA DUALAR EDİYORUZ.İNŞALLAH SEÇİLİRSİNİZ VE GÜZEL ADAPAZARI MIZA YAKIŞIR BİR BAŞKAN OLMANIZ DİLEĞİ İLE ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN.
AKkurt
02.10.2018 23:55
Aday çıkarmaya yada cikmaya gerek yok ki nasıl olsa akpartiye oy isteyeceksiniz masraf yapmayin boşuna
Muharrem kurtuluyan
02.10.2018 23:38
Akparti ve MHP sakaryada anlaştığı belli oldu. Düşük profilli aday göstereceğiz demişlerdi. Hayırlı olsun inşaalah.
ADAPAZARLI
03.10.2018 09:50

DÜŞÜK PROFİLLİ ADAYI MHP DIŞINDA BÜTÜN PARTİLER GÖSTEREBİLİR.ANCAK MHP NİN HİÇBİR NEFERİ DÜŞÜK PROFİLLİ OLMAZ OLAMAZ.ÇÜNKÜ BU TARZ İNSANLARIN YERİ MHP DEĞİLDİR..İSMAİL KÜÇÜK ADAPAZARI HALKININ KABUL EDECEĞİ BAĞRINA BASACAĞI BİR BAŞKAN ADAYIDIR. ALLAH ADINI KULLANARAK SÖYLÜYORUM ÇOK DÜRÜST VE ÇOK ÇALIŞKAN BİR KİŞİLİĞİ VARDIR.İNŞALLAH SEÇİLİR ADAPAZARI HALKI HEM ÇALIŞKAN BİR OKADARDA DÜRÜST BİR BELEDİYE BAŞKANINA KAVUŞUR.

Burak Hakan
02.10.2018 22:51
Yürü bee kim tutar seni hadsiz....
Hakan BAYKAL
05.10.2018 10:25

ADAY ADAYLIĞINIZ HAYIRLI OLSUN....

ADAPAZARLI
03.10.2018 09:55

SEÇİM AKŞAMI BAKARSIN YEM OLAN KİMDİR.ANLAŞILAN SENDE NİFAK TOHUMLARI SAÇAN BİRİSİSİN. KİME HİZMET ETTİĞİNİ BELLİEDİYORSUN.

Kamil Kamiloğlu
02.10.2018 23:22