Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor yönetimi yaşananlara böyle cevap verdi

Sakaryaspor'da başlayan ve giderek büyüyen krizin ardından yönetim kurulu bir açıklama yaptı. İstifalar, yaşananlar ve taraftarın çağrısına yer verilmeyen açıklamada takımın tüm şehrin desteğine ihtiyaç olduğuna vurgu yapıldı

00:22   |   17.05.2018
Haber Resmi

Spor264.com'un haberine göre;Sakaryaspor'da 5 yönetim kurulunun istifası, futbolcuların yönetim kurulu üyelerine karşı tutumu, Tatangaların Başkan İsmail Gürses'e istifa çağrısı ve yaşananlar sonrasında yönetim kurulundan bir açıklama geldi. Yapılan açıklamada yaşananlara değinilmeden birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı


İŞTE O AÇIKLAMA 





"2017-2018 futbol sezonunun sonuna yaklaştığımız şu günlerde Sakaryaspor için birlik ve beraberliğin önemimin bir kat daha arttığı açıkça meydana çıkmıştır. Sakaryamızı yöneten seçilmiş olanlar ve bürokratlarımızdan tutunda,şehrimizde hayat mücadelesi veren tüm paydaşlarımızı, Sakaryasporumuzun menfaatleri etrafında birleşmeye ve zafere giden yolda herkesimin olumlu katkılarına ihtiyaç duymaktayız. 27 Mayıs Pazar günü oynacağımız final müsabakasından şampiyon olarak dönmek hepimizin beklentisidir. Bu manada Sakaryaspor camiasını birlik ve beraberlik olgusu içinde hareket etmeye davet ediyoruz. Önemli başarıların tek başına kazanılamayacağını da özellikle hatırlatmak isteriz. Biz büyük bir camiayız ve bu büyüklüğümüzü tüm Türk spor kamuoyuna göstermek arzusundayız"




BU HABERLE İLGİLİ










Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 48737 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10822 kere okundu
YORUMLAR 11 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Zogo
18.05.2018 02:25
Futbolcular yonetimi kovdu manşeti ne kovmasi yok böyle bişey bunun böyle olması gerekiyordu kendini bilmez bi yönetici dünkü çocuk içerde bı ikilik çıkarma peşine yani kraldan daha çok kralcilik yapmaya kalkınca bu sonuçlar meydana geldi ihanettir. Konuları bilmeden İsmail Gürses yüklenmeye gerek yok bırakın iki maç var arkadaş kader maci öncesi bu kargaşalık yanlış dostmusunuz dusmanmi Amaç üzüm yemek bagciyi dövmek değil bu bağı buraya hazırlayan iyi kötü bagcidir Oda İsmail Gürses tır
kertenkele
17.05.2018 15:10
Otobüs'ten kovulmuşsunuz,birlik beraberlikten söz ediyorsunuz..Sizi rezil eden o futbolcular için bir tek açıklama yok.Ceza verilecek mi? Tabiiki hayır..Neden?..Çünkü olur da bu takım bu futbolcular ile şampiyon olup üst lige çıkarsa o şampiyonluğa sahip çıkma,her zaman olduğu gibi beleşe konma amacındasınız..sakaryaspor altyapısından yetişmeyen Tuncay Şanlı için dahi altyapıda yetişmiş gibi halka lanse edip reklam yaparak prim yapmaya çalıştınız...Ama otobüsten kovulup rencide olmuşsunuz derdiniz başka..Sizde cesaret,onur,gurur olsa tüm futbolcularıı kovup paf takımı ile sahaya çıkarsınız.Onur,şeref,haysiyet şampiyonluktan önce gelir..Sizce öncelik hangisi?
MOLLA
17.05.2018 13:48
YANİ ALLAH AŞKINA,FİNALE GİDERKEN İSTİFALAR NEYİN NESİ? AT SAHİBİNE GÖRE KİŞNER. SİZ GEMİYİ SON TERK EDERSENİZ, BU TAKIM NASIL FİNALE ÇIKAR? HAYDİ ASLAN TOPÇULAR; BİR BANDIRMA ZAFERİNİ DE GÜMÜŞHANE'DE YAŞATIN.
BİRLİK BERABERLİK
17.05.2018 10:37
Bu yönetimi , futbolcuları ,Zeki Toçoğlu nu seversin sevmezsin orasına bir şey diyemem lakin hiç kimsenin inancı yokken Bandırma yı eledik ve yarı finale kaldık hayırlısıyla finale de kalıp oradan da 1.lig e çıkacağız.Bu yönetim geçen sene bir üst lige taşıdı nasipse bu sene de taşıyacaklar,2 sene de 2 lig üste çıkartan bir yönetime bu kadar muhalefet olunmasına anlam veremiyorum ki takıma başka talipler varda biz mi bilmiyoruz,bunlar gitse yerlerine kim gelecek ? ondan bazı yaptıklarını göz ardı edip BİRLİK VE BERABERLİK içinde bir üst lige el ele çıkmalıyız.
E.S. Sakaryalı
17.05.2018 10:00
Ben bir taraftar olarak yönetimin arkasındayım. Tabiiki Zeki başkan destekleyecek tabiki Taraftar destekleyecek, Bundan önceki yönetimlerde bu destekler olmadı mı? GÜRSES SAKIN BIRAKMA , Düne kadar DÜZCE li nasıl yönetiyordu takımı Zeki başkan vermiyor muydu. Son taraftara çağırım yanlış yoldasınız yönetimi destekle ŞAMPİYON ol genel kurulda istediğini başkan yap , Başkan seçildikten sonra destek ol. ama kimse Şanlı Sakaryaspor makamına saygısızlık edemez. etmemeli. Başkanı tek eleştireceğimiz yer GENEL KURULDUR.
BÜLENT
17.05.2018 08:08
Ne kadar sinir bozucu ve boş bir açıklama ,klasik sıradan açıklamalar.Çıkın mertçe ,adam gibi açıklama yapın kime ne kadar borcumuz var ,kimin nekadar alacağı var açıklayın şeffaf olun eğer bunları yapamıyorsunuz bırakın gidin.Yönetim istifa.
Semti Tepekum
17.05.2018 03:32
Açıklama yapmayı bile beceremiyorsunuz birlik-beraberlikmis??? 5 kisi size kızıp istifa etti,tatangalar sizi ret etti,futbolcular bile sizi istemedi ne birlik-beraberliği bu,sayin yönetim???Inat etmeyin istifanızı verin biz taraftar-futbolcular el ele Allahin izniyle bu takımı şampiyon yaparız..Çocuklarinda alın terini son damlasına kadar öderiz!!!!!
ssssss
17.05.2018 02:29
futbolcular islerini layığıyla yapıyor.siz yönetim sadece koltukta oturuyorsunuz. kamuoyunada sanki masummuş gibi,sacma sapan açıklama yapiyorsunuz.adamlarin parasini verin kardesim.
HAKLI
17.05.2018 01:43
Bırakın şu işleri. Şampiyonluğa odaklanalım hazır futbolcularda moralliyken. Çıkalım şu ilçe takımlarının olduğu ligden. Hadi futbolcu kardeşlerimiz size inanıyoruz.
Reis
17.05.2018 00:46
Biz zaten büyük bir camiayız ve büyüklüğümüzü tüm Türk spor kamuoyu da biliyor.. Bizi büyük camia yapan zamanında bu kulüp için herşeyini vermiş insanlar ve büyük taraftarımızdır siz değilsiniz.. Boş laflarla gelmeyin bize artık SIKILDIK.. İcraat yapın, ya şerefinizle gidin şu kulübün başından ya da şerefinizle futbolculara haklarını verin..!!
Sakaryalı
17.05.2018 00:40
Bu mu açıklama.. ben hiç bir açıklama göremiyorum.. İstifa edenler neden etti?? Futbolcular neden tepki verdi?? Taraftar neden isyanda?? Bu soruların cevabını yukarda göremiyorum.. Biz zaten biriz, birliğiz.. Sakaryaspor'umuza ve futbolcularımıza inancımız tam.. Fakat yönetimde birşeyler dönüyor ve açıklayan yok... Şu play-off'lar biter bitmez derhal istifa et Gürses ve diğerleri..!!
Online Ziyaretçiler