Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Futbolcular yönetime el koydu

Gümüşhanespor ile Cuma günü Play-Off yarı final müsabakasında karşılaşacak olan yeşil-siyahlılar bugün yola çıkmak için Rüstemler Tesisleri'nde toplandı. Futbolcular yöneticileri takım otobüsünden indirerek yanlarında gelmemelerini istedi.

14:55   |   16.05.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi

SPOR264.COM


Son günlerde yönetimsel olarak kriz yaşayan Sakaryaspor'da Gümüşhanespor maçı öncesi futbolculardan tepki geldi. Rüstemler Tesisleri'nde toplanan Sakaryasporlu futbolcular ve teknik heyet son günlerde istifalar ile sallanan yönetimi kafile otobüsüne almayarak tepki gösterdi. 






Futbolcular deplasmanda oynayacakları maç öncesi yönetime el koydu. Yönetimden hiç bir yetkiliyi takım otobüsüne almadan yola çıktılar. 


Futbolcuların bu hamlesi sonrası nasıl bir tepki geleceği merak edilirken kafile şimilik yöneticileri otobüse almadan Gümüşhane deplasmanında yola çıktı. 
 

Futbolcular sosyal medya hesabından yaptıkları paylaşımla şu sözlere yer verdi; 


SAKARYASPOR FUTBOLCULARI


Playoff maçları oynadıgımız bu günlerde yine bizler sezon başından beri süren bu kaos ortamında, YİNE BİR GÜMÜŞHANE deplasmanına gidiyoruz.İlk Bandırma maçımızda 1-1 biten skordan sonra bizlerin üstüne toprak atılıp dua edildi. Ama bizler 2. Maçımıza giderken çok inançlıydık ve maçı kazandıgımızda bizler degil bizden cok inanmayanlar sevindi.Bugün yarı final maçına giderken bazı arkadaşlarımıza ve hocalarımıza verilen sözlerin tutulmaması yine bizi hayal kırıklığına uğratmıştır. Bugüne kadar hiç kimseden borç istemedik sadece hakkımız olanı istedik ve 10 ay boyunca sadece 1 kere antrenmana çıkmadık yine verilen sözler tutulmadı ama bizler TARAFTARIMIZIN bize verdiği destekle çıktık ve onurluca maçımızı kazandık,bizlerinde bugüne kadar hataları olmuş olabilir ama bizim yüzümüze vurulduğu kadar başka hiçkimsenin yüzüne vurulmadı, bizler SAKARYASPOR'a gelirken büyük bir camiaya geldiğimiz için mutluyduk ama bugün itibariyle görüyoruz ki sadece çok büyük TARAFTARIMIZ oldugu için mutluyuz.Cuma günü oynayacagımız Gümüşhane maçında bize yürekten inananları maçımıza bekliyor ve yine son dakikaya kadar bizi desteklemelerini istiyoruz.. Ayrıca yönetimin içindeki kaos devam ettiği ve aralarındaki problem çözülmediği sürece yönetimimizin tesislerden ve takımdan uzak kalmasını istiyoruz.


İNANANLAR ASLA KAYBETMEZ,İNANMIŞ GİBİ YAPANLARIDA ALLAH AFFETMEZ.


SAYGILARIMIZLA SAKARYA SPORLU FUTBOLCULARI





Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 77064 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 24429 kere okundu
YORUMLAR 48 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
tarık kibar
18.05.2018 13:14
bu şehirde toçoğlu ve ekibi halit evin olduğu sürece kimse bir şey yapmaz yapmaya korkar lar sakarya böyle şehir bunlar ceplerini doldursun yeter işleri güçleri paylaşsınlar çünkü zamanları kısaldı ne yaptılar yaptılar onlarda işi biliyor ama bir gün hesab verecekler
YAVUZ ALP
17.05.2018 13:22
play-off zamanı bu çalkantıların olması çok kötü... umarım motivasyonunuzu kaybetmemişsinizdir.. bu şehir çok daha fazlasını hak ediyor.. suçlu yönetimmiş futbolcuymuş burası bu şehrin arma sevdalılarını ilgilendirmez.. o tribün bu ligde boş kalmadıysa olası bi başarısızlıkta suç hepimizindir.... Gümüşhane maçı onur maçınızdır.. çıkın ve alın.. Beykan fuzuli işlere girme takıma zarar veriyorsun futbolun lazım derebeyliğin değil..
kertenkele
17.05.2018 11:58
PORT RUMUZLU ŞAHIS..'ÇOK SAFSIN' CÜMLESİNİ SANA İADE EDİYORUM..DANIŞIKLI DÖVÜŞ DİYORSUN,YAŞINI BAŞINI ALMIŞ.. REZİL,ONUR KIRICI VE SAÇMASAPAN BİR OYUN İÇİNE GİREREK MESAİ HARCAMAK ANCAK GERİZEKALILARIN YAPACAĞI İŞDİR..KOCA KOCA ADAMLAR BÖYLE MİZANSEN İÇERİSİNE GİREREK KÜÇÜK İŞLER İLE UĞRAŞMALARI O KİŞİLERİN İDARECİLİK İLE UZAKTAN YAKINDAN İŞLERİ OLAMDIĞI ANLAMI TAŞIR.KULUBÜ VE KENDİ KENDİSİNİ BİLEREK ,FUTBOLCULAR İLE YÜZ GÖZ OLUP ANLAŞMALI OLARAK REZİL EDEN BİR YÖNETİCİ DEFOLSUN GİTSİN.
goralı
17.05.2018 11:52
Şehrin yarısı MAFYA , diğer yarısı da YEĞEN olunca Tribünden yönetime bu tip işler normal sayılıyor. hiç bir ciddi iş adamı başım ağrımasın diye kulübe yanaşmıyor.Reklam bile veren yok.
Sakaryaspor
17.05.2018 11:34
Futbolcu kardeşlerim,siz elinizden geleni yapın,bu taraftar bu şehir sizleri asla unutmaz.Yöneticiler,tribün liderleri bunların alayı kolpa,2.maç Gümüşhane maçının tüm geliri sizlere verilsin.Bilet fiyatı 10 tl.olmasın 20 tl olsun...biz geliriz.Tek gerçek sizler ve taraftarlar.Gerisi angarya.
ibrahim sezer
17.05.2018 07:03
Yol arkadaşım filminde bir sahne vardı. Bir protesto gösterisinde "What the fuck is going on" diyordu , ama dayağı da yiyordu... Türkçesi: Biri bana burada neler olduğunu anlatsın gibi çevrilebilir.
Kamil taşcı
17.05.2018 05:27
Tribündeki leşler çözer işi :)
ibrahim sezer
17.05.2018 03:39
"Bizlerin de bugüne kadar bazı hataları olmuş olabilir" cümlesini biraz açarmısınız ey Sakaryaspor futbolcuları? Bu hatalardan dolayı play-off oynamak zorunda kaldığımızı da kabul ediyormusunuz yani? Arma ve formanın peşinde olan Sakaryaspor sevdalılarının binlerce km.lik göçüne sebep olduğunuz için de üzgün müsünüz? Sayın B.şehir Bld. Bşk'ımızın şampiyonluğu getirsinler,haklarını alsınlar sözünden sonra bu triplerin oluştuğunu da anlıyoruz. Herneyse, ok yaydan çıkmış artık, galiba şampiyon olacaksınız! Biz de arma forma aşkına tribünde olacağız, belki Gümüşhane'ye ve Mersin'e de geliriz!
İbrahim Sezer
17.05.2018 10:34

Arma forma aşkına bileti kestirdim. İnşaallah Trabzon?dan aşağı geliyorum. Oynayacaksanız geliyorum bak! Artık bizi mahçup etmezsiniz inşaallah. Salı?ya da İstanbul ?dan işyerimden Kahramanmaraş,Giresun ve Fener taraftarları da getireceğim bi araba!

Port
17.05.2018 03:30
Sakarya niye akp li anladim.maduriyet.uhuhuuu.
üsküdar5454
17.05.2018 02:49
bu amigolar futbolcuların yanında ne dolaşıp duruyorlar buna kim müsaade ediyor bu adamların tesislere girememesi lazım onlarda otobüse doğru yürüyorlar bir keresinde gördüm futbolcularımızı çocuk gibi azarlıyorlar özellikle o murat denen kişinin klübe ve klüp çevresine futbolcuların yanına yaklaştırılmaması lazım yok eğer bu adamların faydası var diyorsanız gitsinler tribüne kardeşim boş adamlarla takımın ne işi var sokmayın bunları tesislere kendilerini birşey sanıyorlar
çaykışlalı boşnak
17.05.2018 00:30
tribünde kavga istemiyoruz. her maç kavga. istifalar tribünlerden başlamalı, yönetimle devam etmeli. futbolculara gelince, oynamayanı gönderirsin.
İbrahim Sezer
17.05.2018 06:34

Sanki Komünist Bolşevik İhtilâli gibi! Sanki para almasalar da Süper Lig'e kadar halkıyla berabermişler gibi? Vayy bea...

Avrupalı Tatangalar
16.05.2018 23:54
Avrupalı Tatangalar olarak her zaman arkanizdayiz gerekirse bizlerde elimizden geleni yapacağız paralariniz kalmaz ama şampiyon olduktan sonra para isteyin şimdi değil bu büyük taraftar sizin paralarinizi toplar finalde görüşmek üzere
Onur
16.05.2018 23:07
Bu kulüp, yönetimden de futbolculardan büyüktür şehir vicdanı herkesin layığını zaten verecek kimsenin şüphesi olmasın...ve tüm şehir şampiyon olunursa tüm futbolcuları efsane diye yazacak, şu an tüm şehir futbolcularla birlik olma zamanı, ŞAMPİYONLUK GELECEK..
BÜNYAMİN YILDIZ
16.05.2018 22:19
Ben Tigcilar semtinde esnafım ve burdan futbolcu kardeslerime sesleniyorum;Siz Çıkın futbolunuzu oynayın,biz sizin paranizi toplarız.Burdan birde ismail Gursese sesleniyorum;Sözlerini yerine getir ve cocuklarin parasini ver bu klup kimsenin mali degil..anladin mi???
nefes
17.05.2018 12:45

Saf mısın kardeş sen. Koy paranı cebine

KERTENKELE
16.05.2018 22:18
BU KULUP TARİHİNDE BÖYLE REZİLLİK GÖRMEDİ.FUTBOLCULAR YÖNETİCİLERİ OTOBÜS'TEN KOVDULAR..YÖNETİCİLER DE TIPIŞ TIPIŞ İNDİLER..KENDNE GÜVENEN YÖNETİCİ O OTOBÜSTEN İNMEZ,ARACI OLDUĞU YERDE DURDURUR,MAÇ VS DİNLEMEZ,O ANDA O FUTBOLCULARI KAPI ÖNÜNE KOYAR..AMA BU YÖNET,MDE NE UTANMA,NE CESARET NE DE YÜREK VAR..TAZMİNATLARI NEYSE VERİR..YÖNETİCİLERİ ARAÇTAN KOVMAK NE DEMEK?.NE KADAR HAKLI OLURSAN OL,YAPILAN ONUR KIRICI BİR MUAMELE..FAKAT KENDİLERİNİ BU MUAMELEYİ HAK ÖGREN,KULUBÜ BU DURUMA SOKAN YÖNETİCİLER DE ARTIK İSTİFA ETMELİLER..AZ DA OLSA UTANMALARI VAR İSE TABİİ..
Port
17.05.2018 03:34

Çok safsin.danisikli dövüş.ama takdir ettim.baska türlü şampiyon olunamaz.

Sakaryalı
16.05.2018 22:17
Valla helal olsun bu hareketi gönülden alkışlıyorum.. Şu yönetime bugüne kadar nasıl sabrettik hiç bilmiyorum.. Kimse bu yönetime tepki vermedi.. Futbolcu kardeşlerime bu hareketleri için teşekkür ediyorum. Hiç kimse veya hiç bir grup SAKARYASPOR'dan üstün değildir.. Bu kendini bilmez yönetim Sakaryaspor'u hep reklam olarak kullandı, hep bi şov peşindeydiler, geçen sezonu hatırlayın ya ASPOR kanalına yayın verdik parayla bi kaç maç.. Ne için ŞOV..!! Ellerindeki parayı boş beleş harcadılar.. Sırf şov için azcık ismi olan ama içi boş adamları topladılar ilk yarıda takıma Ne yaptılar devre arası para kalmadı yolladılar..!! Kamera karşısına geçip ahkam kestiler bi çok kez Ne için ŞOV!! Sakaryaspor'da ŞOVMEN'lere yer YOK..!! YÖNETİM İSTİFA..!!!
Selim Şimşek
16.05.2018 21:36
Gümüşhane maçının bilet fiyatları şimdiden satışa çıkarılmalıdır.Tum şehir olarak biletleri hemen alıp maç öncesi futbolculara prim olarak dagitilmalidir.Bilet fiyatları ise kale arkalari 10 maraton 15 TL numaralı 25 TL satışa çıkıp,primi futbolculara verilsin.Simdi takıma sahip çıkma zamanı dir.Tocoglu devreye girmeli acilen takıma sahip çıkıyor gene çıkacaktır.
Adapazar
16.05.2018 21:08
Cebinde parası olmayan adamları yönetici yaparsanız böyle tepki görürsünüz
önemlli mi?
17.05.2018 07:58

Kim demis paralari yok diye? Adamlar cimri kendi cebinden zirnik vermez. Birisi sözde avukat, digeri ise otobüscü. sözde avukat dedin, eyer gercekten adam gibi avukat olsaydi, önce yeni stadyum hakkinda yalan konusmazdi. üstelik avukat dedigin, yeni stadin catisi su akitiyor, park daha hala bitmis degil, üst taraflar planda gibi kapali degil, acik, bu stadi bu haliyle kabul etmemek icin ugrasirdi. Bu yönetim daha öncede yöneticilik yapti, degisen hic birsey yok, ayni kafa. Umarim klübu aldiklari gibi tek kurus borcsuz birakarak def olup giderler.

Yasin
16.05.2018 21:07
Sayin baba murat biz taraftar olarak burdaki gumusnhane macinda bilet fiyatlarini 10 tl zam yapip para toplayalim hangi futbilcmuz almadiysa verelim parasini herkezin ailesi coluk cocu var biz 10 tleyle batmayiz abi toplayalim para saygilarimla
Semti Tepekum
16.05.2018 20:43
Futbolcuların hakkını ver sayin yönetim eger vermezseniz biz taraftar olarak bu parayi toplar kendilerine veririz!!!!
Sakarya
16.05.2018 19:48
Size hiç bir zaman inanmadım halada inanmıyorum. Bu adamlar taraftarı çok düşünseydi gittiği deplasmanlardan puanlarla dönerdi ve 2 hafta önceden şampiyon olurdu. Bu adamların yaptığı en iyi şey fakir edebiyatı. Normal bir insan asgari ücretle 12 ayda maksimum 20 bin lira alabiliyor ve siz bunun en az 10 katını tek seferde alıyorsunuz. Ama gelin görün ki beyfendiler kuru soğana talip ediyormuş gibi davranıyorlar. Yönetimdeki dengesizliğin sebebide sizsiniz sahtekarlar. Bu başkan göreve geldiğinde ne dedi 50+4te süper lig dedi. Dediğini öyle yada böyle yapmaya çalıştı. En büyük hatası sene başındaki gereksiz transferlerdi yani sizlerdi. Hatasının bedelinide ödüyor bu günlerde. Ben başkanın arkasındayım. Bu adam en zor günde aldı takımı
Dogrucu Davut
16.05.2018 19:00
Sakaryaspor kulüp baskani iken Sakarya´da kazandigi parayla Düzcespor´a sponsorluk yapanlari tekrar kulüp baskani sectirirsen sonuc bu olur.Tek isleri kolpacinoluk yapmak,zaman kaybettirmek, kendilerine reklam filmi cevirmek olanlarin azicik seref ve haysiyetleri varsa insan icine cikmazlar.
E.S. Sakaryalı
16.05.2018 18:30
Futtbolcular bunu yaptı ise ayıp etmiş demektir. Sen Şampiyon ol. Çık hakkını ara kimse birşey demez, ama şimdi ne olacak Gümüşhane yi eleyemezsek kime hesap verecek.bence birlik olmalıyız. yönetim 36 maçtır vardıda nedir son maçta gitmesi yok böyle birşey . herkes işini yapmalı bence.
eskiiilleeerr
16.05.2018 17:24
HELAL OLSUN SİZLERE KARINCA MİSALİ TARAFINIZI BELLİ ETMİŞSİNİZ EN AZINDAN YENGEÇ YENGEÇ YÜRİYENLERDEN OLMADIĞINIZI GÖSTERMİŞSİNİZ.
grkm
16.05.2018 17:20
Film gibi sezon. Bu şartlara rağmen takım çıkarsa Mardan' dan sonra mucizeye imza atmış olurlar.
sakaryalı
16.05.2018 17:08
Helal Olsun
Semih Gözdağı
16.05.2018 16:52
Stat geliri futbolculara verilecekti berabere kalınınca vermediler cep yaptılar parayı nasıl bir yönetimdir burası Sakarya Delikanlılık burada yazılır burası Adampazarı bu kardeşlerimiz turu nasıl gectilerse Sampiyonda öyle olurlar Herzaman yanınızdayız Futbolcu Kardeşlerim Helal olsun size
Hasan doğru
16.05.2018 16:51
Zeki Toçoğlu hemen devreye girmesi lazım,Deplasmanda Gümüşhane maçını takip Edip gerekli müdahaleyi yapmalıdır.Gumushane maçı geliri prim olarak verilmelidir.
Şeref boz
16.05.2018 16:26
Şimdi anladınızmı BATUHAN burdaki bandırma macındaki golden sonra numaralı türbüne doğru kimlere salladığını '
Cem uysal
16.05.2018 16:18
Bu takımdan hiç bişey olmaz. Gelebileceği en iyi yere gelmiş durumda.fazlasini kimse beklemesin.yoneticiler düşmüş para derdine koltuk derdine.futbolcular düşmüş para derdine..olan taraftara oluyor küçücük çocuklara oluyor.sakarya büyük şehir ama takımı bes para etmez.emin olun bu saatten sonra çocuk taraftar maçlara gelmeyecek ve Sakaryaspor yavaş yavaş unutulacak. Ama cebini dolduran kazanacak. Belki bana kızacaksıniz ama durum bu...dediklerimi not edin bir yere.
turşucu kamil
16.05.2018 16:10
ÇOK İYİ KARAR AMA ASIL PİSLİKLER YANINIZDA ONLARDAN KURTULUN
SAKARYASPOR SEVDALISI
16.05.2018 16:00
BUNDAN SONRA HERKES KORKSUN SAKARYASPOR'DAN, ŞAHA KALKTIK GELİYORUZ. ŞİMDİ İNANMAYAN ........ DİYEN GEREKSİZ ...... ŞİMDİ ............YALNIZ DEĞİLSİNİZ ARKANIZDA TÜM ŞEHİR VAR. KİMSENİN AHI KİMSEDE KALMAZ. ARKANIZDAYIZ. GÜMÜŞHANE MAÇINA STADA ALINMASINLAR.
Levent
16.05.2018 15:57
Tribündeki sinyalci abiler çözer meseleyi.rahat olun.
Süper b
16.05.2018 15:38
Çok ileri derecede rezil bı durum.. 15 temmuz misali kulübü futbolcular ele geçirdi... Lütfen SAKARYASPORUMUZUN duayen isimlerini göreve davet EDİYORUM..yeter artık koskoca SAKARYASPORU oyuncağa çevirdiler.. yazıklar olsun.. kas yapayım derken göz çıkardılar.. yalnız birinci lige çıksın çıkmasın ama çok kafa koparticaklar bakında görün.. resmen takımın rezillik lerini ulusal basına malzeme yaptılar..şahsım adına bu yaşananlardan utanç duyuyorum.. ya yönetim istifa etsin yada bu rezilliklerin hesabını fazlaca sorsun.. hayırlı iftarlar( tabiki iştah bıraktılarsa...)
serdivanlı
16.05.2018 15:32
bizler inandık sizde inananın sizi yarı yolda bırakmayacagız bizdeki bu sevda bu yürek varken hiç korkmayın inadına cık al kazan bu macı onlar utansınlar zeki başkan var raht olun oda yoksa taraftarın herzaman yanında ölene kadar hem madi hem manevi olarak bizler yanınzdayız KOLPADAN DEGİL YÜREKTEN yanınzdayız bizler yarınlarımıza bırakacagız sakarya sporu şimdiden tebrik ediyorum canı gönülden saldır inadına saldır........
faruk kocak
16.05.2018 15:31
Futbolcuların bu haberi ve yorumları okuyacaklarını düşünerek buradan onlara sesleniyorum: Bu yapılan açıklama sizlerin işinize, şehre ve armamıza ne kadar çok değer verdiğinizi gösterir. Hepinize teker teker helal olsun. Play off maçları öncesinde bu kadar kaos ortamı yaratan yönetime de teşekkürler. Oyuncularımızın yanındayız. Gümüşhane maçından avantajlı bir skor ile gelirsek burada Gümüşhane'yi yeneriz. Sonrası açık, finaller bizden sorulur. Futbolcu ile taraftar el ele hep beraber bir üst lige.
Arma İçin
16.05.2018 15:23
Herzaman ki gibi kravatlılar gider atkılılar kalır: ama kravatlılara göz yuman ses cıkarmayan atkılılar ne olacak peki ?
ismail
16.05.2018 15:20
Bu haber gercekse teknik ekip futbolcu kim varsa bırakın kalsınlar gümüşhane de gelmelerine gerek yok paralarını aldılar yönetime tepki gösteriyo he parasını almadan gösterselerya adamsalar bilerekmi play off lara kaldınız fazla para almak icinmi he yönetimde cok ic acıcı degil
Husnu nemlendirici