Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Büyükşehir'in satranç takımı şampiyonluğa ulaştı

Büyükşehir Belediyespor Satranç Takımı, 12-13 Mayıs tarihleri arasında Çanakkale'de gerçekleştirilen İl Yöre Yarışmaları'nda şampiyon oldu.

14:11   |   16.05.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi

Sakarya Büyükşehir Belediyespor Satranç Takımı, 12-13 Mayıs tarihleri arasında Çanakkale'de gerçekleştirilen İl Yöre Yarışmalarına katıldı.


Şampiyona; Tekirdağ, Çanakkale ve Sakarya kulüplerinden oluşan 6 takım ile gerçekleştirildi.






Turnuva sonunda Marmara Grup Birincisi Sakarya Büyükşehir Belediyespor Kulübü oldu. Büyükşehir Belediyespor; bu sonuçla birlikte 9-16 Temmuz tarihleri arasında Konya'da düzenlenecek olan Türkiye Kulüpler Şampiyonası'nda Sakarya'yı temsil etmeye hak kazandı.


Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Orhan Bayraktar, sporcu ve antrenörlerini başarılarından dolayı kutlayarak, yeni şampiyonalar için başarı dileklerini iletti.
 





Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 47144 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 1681 kere okundu
YORUMLAR 8 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
süleyman karapınar
17.05.2018 16:24
Helal olsun gençler tebrik eder başarilarınızın artarak devamını dilerim son zamanlarda sakarya kötü olaylarla gündeme geliyordu belediyemiz bu tür organizasyonlara sponsor olmaya devam etmeli ilimiz bu tür başarılarıyla anılmalı
donkisot
16.05.2018 15:58
Rant rant rant..Bir ozel kulubun tekeline verilmis bir belediye takimi.senelerdir lig atlayamayan ama bu basarisizligi desteklemeye devam eden bir belediye. Allah islah etsin.
Satrançsever
16.05.2018 20:45

Sayın donkişot ne rantından bahsediyorsunuz belli ki daha satranç hakkında bilginiz yok.Önce araştır Bilgi sahibi ol yada bilen birine sor ki doğru yorum yapabilesin.Bilmeden konuşup kimsenin hakkına girme...

Satrancseverdoktor
16.05.2018 15:44
sakaryamizin efsane satranccilarindan bir tanesinin olmadığı bir takım, belediye kimlere destek veriyor acaba yorum yapan arkadaşın vicdanına soruyorum. Satranc mi seviyorsun yoksa birilerine yaranmayı mi ? Bu takımda olmasi gerekip olmayan ben sana 10 isim sayarım bu desteği hak etmeyen sen kac kisi sayabilirsin
Y kdnz
17.05.2018 00:58

Kendim 1500-1700 seviye oynayan satranc gönüllüsü biriyim. Kuyruğuna basılmış kedi misali yazdığımı okumadan anlamadan saldırmaya geçmenizden sebep size christiansen?in agresif satranc kitabını öneririm. Zira nasıl saldırı yapılması gerektiğini detaylıca anlatmış kitabında..anlamak icin okumak gerek. Bildiğim kadarıyla 2 sene önce size karşı bir takım kuruldu ve siz ayni takıma ek kaptanınız 2100 ratingli sporcunuzla elenmistiniz :) Kare satranc kulubuydu sanırım. Senelerdir Sakarya satranc camiasında tas dahi oynatmadım işlerimden ötürü. Sakarya efsaneleri sahada demişsiniz bakıyorum da ben ne Evrenseli ne Mustafa?ları ne Efe?yi ne Busrayi ne Berkayi ne Selvayi göremiyorum. Bu sehirden çıkan bu değerleri nerede ya da davet edildiler mi?

Y.kdnz
16.05.2018 18:59

Sayın X kişi kendinizi Sakarya satrancının efsanesi olarak adlandırmışsınız isminizi bağışlayın da sizi tanıyalım gurur duyalım.Bu arada sayabileceğinizi söylediğiniz kişilerle takım kurup şampiyon takımın karşısına çıksaydınız da Çanakkaleye gitmeye gerek kalmasaydı.Kimsenin başarısını küçümsemeye hakkınız yok çok istiyorsanız bu arena herkese açık kurun takımınızı çıkın sahalara da görelim şu bahsettiğiniz efsaneliğinizi.Satrançta öyle oturduğun yerden tuşlara basarak değil taşları konuşturarak efsane olunuyor.Sakaryanın efsaneleri sahada siz neredesiniz????

B.k. D
16.05.2018 15:35
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Daire Başkanı Sn Orhan Bayraktar satranca verdiğiniz katkı için teşekkür ederiz
satrançsever hs