Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor'a 'merdiven boşluğu' cezası!

Geçtiğimiz pazar günü oynanan ve Sakaryaspor'un yeni stadının açılılş maçı olan K.Maraşspor maçındaki saha olaylarının faturası belli oldu.

17:08   |   12.10.2017
Haber Resmi

PFDK'dan yapılan açıklama şu şekildedir;

 

Sakaryaspor kulübünün, 08.10.2017 tarihinde oynanan Sakaryaspor A.Ş. - K.Maraşspor A.Ş. TFF 2. Lig Beyaz Grup müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 5.000.-TL para cezası ile cezalandırılmasına,

 

Aynı müsabakasında Sakaryaspor A.Ş. kulübünün, taraftarlarının merdiven boşluklarının boş bırakılmamasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren 8.000.-TL para cezası ile cezalandırılmasına karar verilmiştir. 

 

 





Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 105143 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6354 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Mert
13.10.2017 13:48
Her ne kadar kızsanızda küfür de etseniz de ne yaparsaniz yapin PASSOLIG şart bunlarin onune ancak o sekilde gecilir.
şenol dağlı
13.10.2017 10:24
verilen bu cezalar vatandaşımızın tamamen duyarsızlığından adama diyoruz ikazda bulunuyoruz merdiven boşluklarına oturmayın diye adam rakun gibi bakıyor veya ne olucak tavrında yeni stad yapıyorsun zihniyet aynı olunca daha çok ceza ve yaptırım olur biraz daha hassas düşünmemiz lazım diyorum
Salih KIRMIZI
13.10.2017 09:22
Ben maça 6 yaşında çocuğumla gittim. Bir bilet aldım. küçük çocuğumda oturdu bende oturdum.
Harun reşit Atan
13.10.2017 04:40
Abi kız arkadaşımla gelmişim maç izlemeye Hadi koltuk numaramıza oturamadık eyw . Alelade biryere oturduk neyseki merdiven boşluklarının dolması çok zaman almadı ve görüntümüz iyice kapandı normal olarak ayağa kalkmak zorumda kaldık . Ayakta mac izlemiyeyim diye numaralı alt tribününden bilet aldım ama maraton bukadar hezimet cekmemiştir . Hadi biz bunları ilk maçtı oydu buydu diye geçiştiriyoruz . Ama mühim işler o merdivenler bu nedenden ve ilk yardım acil mudehale veya harhangi bir durum icin boş olması gerekli , özen gösterelim , umuyorum tekrar aynı şeyler yaşanmaz .
Karasulu
13.10.2017 00:59
2 arkadaş numaralı üst tribünden bilet aldık ve Karasu'da olmamız dolayısıyla maça dakikası dakikasina yetişebildik ancak geldiğimizde merdiven boşlukları da dahil tribün full idi. Kendi koltuğumuza geçmeyi bırakın merdiven boşluğunda dahi maçı zoraki izledik. Bunun sebebini şuna bağlıyorum, maça girerken turnikeler çalışmıyor, biletler elle kontrol edilip geç yapılıyor. Yani tanıdığın polis veya güvenlikçiye denk geldinmi biletsiz maça girmen çok basit. Muhtemelen içeride çok sayıda biletsiz seyirci de vardı. Veyahut tribün kapasitesinden fazla bilet de satılmış olabilir. Ha bir de bir polis memuru bir gencin koltuğuna oturmuştu, genç itiraz edince git polis gasp etti de şikayet et diyerek gencin yerinden kalkmayınca olay çıktı. Işte böyle
dilovasili tatanga
12.10.2017 23:47
Benim guney kale arkasindan gordugum tek saha olayi bi dana nin attigi mesale. Zemin aninda deforme oldu.emniyet o akilsizi aldi sanirim ne yapti bilmem ama yonetim o cocuga bu cezanin parasini odetsin,stad yasagi getirsin ibret olsun ki bidaha bunlar yasanmasin. Yazik gunah yaptigi 20 tl katki,verdigi zarar 5 bin tl zarar.bunlar gibiler yuzunden yarin obur gun stad kapaniyor. Merdiven cezasina gelince stad boyle full olursa daha cok yeriz ayni cezayi fakat bu konuyuda yonetim bireysel odetsin ben yaparsam banada odetsin. Kurallara uymayi ogrensinler artik. Biz neden gidip merdivene oturmuyoruz,para cakmak mesale atmiyoruz,kufur etmeyip insan gibi mac izliyoruz? Demekki yapiliyormus demekki takimini gercekten seven zarar vermeyenlermis
fatih
12.10.2017 21:47
merdivene oturulsa ne olur ?isteyen otursun, ne saçma bir yasak.Merdiven boş olunca iyi görüntü vermiyor.
Kertenkel
14.10.2017 05:44

Sn.Gürses geçen hafta kulup ödemeleri için 7 trilyon para arıyordu.Şimdi üzerine bir de 8 bin tl eklendi.Daha bu iyi günleri.O güzelim koltukları da 6 ay'a kalmaz ta-magandalar kırıp sağa sola atarlar.Yeni koltuk paraları da kulube yazılır.Başkan bir yandan taraftar öte yandan kulubü borç batağına doğru götürüyor..

Kertenkele
14.10.2017 05:39

Fatih efendi,merdiven boşlukları stadda çıkabilecek olumsuz olaylar sırasında senin staddan kaçış yolundur..Merdiven boşluğu dolu olursa izdiham'a davetiye olur.Önemsemediğin konular yeri gelir hayatında önem taşır.Askere de gitmişsindir herhalde? Gitmediysen de diyeyim.Askerlikte mantık almayan eğitimler ve cezalar mevcut."Mantığıma aykırı.Ben bu işleri yapacağıma ,askerlik yapmam" diyemezsin..Bu da onun gibi..Sana bana mantıksız gelen şeylerin aslında geçerli bir sebebi mutlaka vardır..Neyse..Yaşayarak öğreneceksin.Belli ki daha gençsin,toysun..Sen sen ol,stadda olumsuz olaylar sırasında ezilmek istemiyorsan merdiven boşluğuna,taş'a oturma..Hasta olursun mazallah..:)

Koca Yusuf
13.10.2017 00:34

O meşale nasıl girebiliyor o stada bu araştırılsın bence. Yönetimmi izin verdi acaba ilk maç diye, polismi göz yumdu sorgulamayın deyince. Yoksa şu yamyam tatangalar sorumsuz davranışlarından bir tanesini yapıp stadamı yerleştirdi o meşaleleri. Tatanga OUT

Koca Yusuf
13.10.2017 00:30

Senin aklın ancak bir tatanga gibi çalışıyor. Tatanga OUT

Ali Ali
12.10.2017 20:47
Hem merdiven bosluklari doluydu hemde koltuklarin üzerine cikan insan kilikli sahislar. Bu nebicim yönetim? Madem heryerde kamera var, bu sahislar neden tespit eilip cezalndirilmiyor? Neden kimse birsey demiyor. Bu gibi kisiler tespit edilip ömür boyu stadyuma alinmamali. Yaziklar olsun görgüsüz dangalaklara... Bu tür olaylara göz yuman yetkililere bu ceza az bile!
zaca 54
12.10.2017 18:36
benim bile maçtayken merdiven boşluklarının dolu olması dikkatimi çekti.yönetim nasıl olduda böyle bir hata yaptı bundan sonra daha dikkatli olurlar birde biz vatandaşlar da zaten hemen ceza kesmeye hazırda bekleyen federasyona karşı daha dikkatli olalım meşale atmayın deniliyor ısrarla atılıyor koltuklara basmayın deniliyor ısrarla basılıyor arkadaş biraz akıllı olun kurallara uyunn....
İslam3454